Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=импортные товары<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Rahman, Saleem (Departament of Management Sciences; Professor; Igra University; Islamabad).
    Ethnocentrism tendenices of consumers [Text] : evidence from Pakistan / S. Rahman, K. M. Bashis = Етноцентризм споживачів : дані щодо Пакистану / С. ур Раман, М.Башір Хан = Этноцентризм потребителей : данные по Пакистану / С. ур Раман, М.Башир Хан // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 3. - P. 436-445 : табл., рис. - Статья на английском языке. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422(5ПАК)
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика внутренней торговли

   Економіка внутрішньої торгівлі

   Пакистан
    Пакістан

    Pakistan

Кл.слова (ненормовані):
восприятие качества -- сприйняття якості -- perceived quality -- зарубежные товары -- зарубіжні товари -- foregn products -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії -- markening strategies -- намерение приобрести -- намір купити -- purchasse antention -- потребители -- споживачі -- consumers -- этноцентризм -- етноцентризм -- ethnocentrism -- импортные товары -- імпортні товари -- товары местного производства -- товари місцевого виробництва -- товарные преимущества -- товарні переваги
Анотація: On one hand, consumers are relictant to buy impirted, and on the other hand, producers are trying to judge and evaluate consumers' attitudes and tendetcies towards their ptoducts based on their marketing and promotional activities in developing countries. In this regard very little is known about consumers' choice of imported or local products in developing countries. The objective of our study is to exmine this relationship and importance of consumers' attitude towards imported and local products and thier ethnocentrism tendencies in order to know now and why they prefer any or both products in the context of Pakistan.
Обосновано, что с одной стороны, потребители не спешат приобрести импортные товары, с другой - производители стараются определить отношение потребителей к определенным товарам на основе маркетинговых действий в развивающихся странах. В этой связи малоисследованной остается проблема выбора потребителями товаров импортных или местных. Исследовано отношение потребителей к импортным и местным товарам, оценено значение этноцентризма в их поведении для определения товарных преимуществ на примере Пакистана.
Обгрунтовано, що з одного боку, споживачі не поспішають купувати імпортні товари, з іншого - виробники намагаються визначити ставлення споживачів до певних товарів на основі маркетингових дій в країнах, що розвиваються. В цілому малодослідженою залишається проблема вибору споживачем товарів імпортних або місцевих. Досліджено ставлення споживачів до імпортних та місцевих товарів, оцінено значення етноцентризмуив їхній поведінці для визначення товарних переваг на прикладі Пакістану.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Bashir Khan, Muhammad (Corresponding autor; Departament of Management Sciences; Igra University; Islamabad; Pakistan)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Олтеану, Ден Константин (старший науковий співробітник Національного інституту економічних досліджень Академії наук Румунії; м.Бухарест; Румунія; PhD (економіка)).
    Перекредитування і фінансова нестабільність у Східній Європі під час кризи / Д. К. Олтеану // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 4. - С. 429-441 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.262.1(45)в7-97
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Кредитная система

   Кредитна система

   Восточная Европа
    Східна Європа

Кл.слова (ненормовані):
банковские кредиты -- банківські кредити -- экономические кризисы -- економічні кризи -- благосостояние населения -- добробут населення -- доходы населения -- доходи населення -- уровень жизни -- рівень життя -- качество жизни -- якість життя -- внешнеэкономическая деятельность -- зовнішньоекономічна діяльність -- ВЭД -- ЗЕД -- жилье -- житло -- импортные товары -- імпортні товари -- проблемні кредити -- проблемные кредиты -- кредитные задолженности -- кредитні заборгованості -- перекредитование -- перекредитування -- прямые иностранные инвестиции -- прямі іноземні інвестиції -- рыночные взаимовлияния -- ринкові взаємовпливи -- финансовая нестабильность семей -- фінансова нестабільність сімей -- финансово-экономические кризисы -- фінансово-економічні кризи -- финансовые активы -- фінансові активи -- финансовые дисбалансы -- фінансові дисбаланси -- финансовые трансферты -- фінансові трансферти -- фондовые индексы -- фондові індекси -- ценообразование -- ціноутворення -- частное кредитование -- приватне кредитування -- экономические спады -- економічні спади
Анотація: Показано ступінь економічного спаду у Східній Європі, який посилюється безліччю структурних недоліків, що виникли до початку фінансової кризи. Досліджено, в якій мірі банківські кредити відповідальні за ці дисбаланси. По-перше, оцінено взаємозв'язок між приватним кредитуванням і зменшенням фінансової стабільності сімей, що у свою чергу, збільшило відсоток проблемних кредитів. По-друге, проаналізовано взаємозв'язок між приватним кредитуванням і цінами на активи. Результати показали , що збільшення цін на житло великою мірою пояснюється зростанням приватних кредитів, а також поточними і капітальними трансферами з-за кордону. Індекс курсів акцій знаходиться під впливом приватних кредитів і прямих іноземних інвестицій, але кореляція слабкіша. Нарешті, виявлено значний вплив зростання приватного кредитування на ціни неринкових товарів — реальний обмінний курс — але не на реальне зростання експорту. Вплив кредитування також сильний у випадку попиту на імпортні товари.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

3.


    Веї, Хао (PhD; професор економіки; декан факультету міжнародної торгівлі Бізнес-коли Університету Бейджинг; Китай).
    Порівняльні переваги імпортованих товарів на китайському ринку / Х. Веї // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 12. - С. 84-95 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.428(5КИТ)в-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика внешней торговли, 2000-2011 гг.

   Економіка зовнішньої торгівлі, 2000-2011 рр.

   Китай
Кл.слова (ненормовані):
импортные товары -- імпортні товари -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- индекс выявленного сравнительного преимущества -- індекс виявленої порівняльної переваги -- китайский рынок -- китайський ринок -- сравнительные преимущества импортных товаров -- порівняльны переваги імпортних товарів
Анотація: Проаналізовано порівняльні переваги товарів, що імпортуються до Китаю з 14 країн та регіонів на підставі їх розподілу на 230 типів у залежності від технологічного вмісту імпорту. Порівняння проведено за період 2000–2011 років. За цей час кількість типів імпортованих товарів з порівняльною перевагою на китайському ринку знизилась з 80 до 58, та й в цілому індекс порівняльної переваги (ІПП) значно впав. Особливо відчутним було падіння для категорій низько- та середньотехнологічних товарів. Найбільш значні ІПП на ринку КНР мають наступні категорії імпорту: автоматизоване обладнання з Німеччини, сировина та ресурси з Австралії, товари первинного виробництва з Бразилії, Індії та Росії. Індекси для інших типів імпортованих товарів були значно нижче.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
днепропетровский автор, но не о Днепропетровске

Знайти схожі

4.


    Калениченко, П. (кандидат юридичних наук; директор ОП Український музичний альянс; м. Київ).
    Чому діячі мистецтва не люблять Міністерство економіки? [Текст] / П. Калениченко // Інтелектуальна власність в Україні. - 2017. - № 10. - С. 27-29 . - ISSN 1608-6422
УДК
Рубрики: Інтелектуальна власність
   Интеллектуальная собственность

Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальна власність -- интеллектуальная собственность -- перелік товарів -- перечень товаров -- імпортні товари -- импортные товары -- авторські права -- авторские права -- суміжні права -- смежные права -- виробники фонограм -- производители фонограмм -- міжнародні конвенції -- международные конвенции -- пошукові системи -- поисковые системы -- майнові права -- имущественные права -- відрахування авторам -- отчисления авторам -- носії інформації -- носители информации -- гаджети -- гаджеты
Анотація: В статті розглядається питання, що стосується звільнення імпортерів гаджетів та носіїв інформації від виплат авторських відрахувань.

Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Дод.точки доступу:
Міністерство економічного розвитку і торгівлі України \про нього\; Всеукраїнське Агенство Авторських прав \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ДБВ (1)
Вільні: ДБВ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)