Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=информационный маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Зиядин, Саябек (заведующий кафедрой финансов и учета Казахского гуманитарно-юридического инновационного университета; г.Семей; Казахстан; доктор экономических наук).
    Перспективы информационного маркетинга в перерабатывающей отрасли АПК Республики Казахстан / С. Зиядин // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 10. - С. 429-436. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.32(5КАЗ)-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика сельского хозяйства

   Економіка сільського господарства

   Маркетинг

   Казахстан
Кл.слова (ненормовані):
агропромышленный комплекс -- агропромисловий комплекс -- АПК -- сельскохозяйственные предприятия -- сільськогосподарчі підприємства -- информационный маркетинг -- інформаційний маркетинг -- маркетинговая информация -- маркетингова інформація -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- маркетинговые концепции -- маркетингові концепції -- перерабатывающие предприятия -- переробні підприємства -- производственные предприятия -- виробничі підприємства
Анотація: Рассмотрены проблемы и развитие маркетинговой информации, ее источники. Показаны формы экономических отношений в АПК, взаимоотношения, сложившиеся между сельскохозяйственными производителями и предприятиями, занимающимися переработкой, рынком и организациями, обеспечивающими ресурсами. Также рассмотрены особенности маркетинговой концепции и определены приоритеты развития инновационных процессов в агропромышленном комплексе. Предложено определять информацию, необходимую для принятия решения, а также свойства исходящей информации.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

2.


    Дрок, П. В. (кандидат історичних наук; старший викладач кафедри документознавства фінансово-гуманітарного факультету Переяслав-Хмельницького ДПУ ім. Г. Сковороди).
    Перспективи розвитку сучасної комп'ютерної графіки [Текст] / П. В. Дрок // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2016. - № 9. - С. 69-76 : граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.39(0)с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика информатики

   Економіка інформатики

Кл.слова (ненормовані):
глобализация -- глобалізація -- информационный маркетинг -- інформаційний маркетинг -- компьютерная графика -- комп'ютерна графіка -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- маркетинговые концепции -- маркетингові концепції -- отраслевые рынки -- галузеві ринки -- рыночный спрос -- ринковий попит -- технологическая специфика -- технологічна специфіка -- ценообразование -- ціноутворення -- экономическая структура -- економічна структура -- электронная информация -- електронна інформація -- электронная коммерция -- електронна комерція
Анотація: Визначено особливості реалізації вітчизняної інформаційної політики у сфері освіти. Запропоновано пріоритетні напрями удосконалення інформаційного маркетингу на середньострокову перспективу. Інформаційний маркетинг встановлює і постійно підтримує не тільки товарний але й інформаційний обмін між потенційними учасниками ринкових відносин. Потреба в ньому тим вища, чим більше виробників однорідної продулціі протистоїть нужденним у ній суб'єктам. Як правило, ще до заключения угоди, підприємець намагається детально дослідити найменші нюанси споживчих переваг, а покупець, у свою чергу, експлуатаційні й економічні характеристики запропонованих товарів. За допомогою каналів комунікаційних мереж маркетингу відомості про стан попиту і пропозиції стають надбанням обох сторін. Акт купівлі-продажу відбувається лише в тому випадку, якщо продавець і покупець домовляються про взаємовигідні умови контракту. Результат досягнутої угоди - перехід від виробника до споживача права на використання товару в обмін на інший товар або гроші.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)