Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=информационный маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Зиядин, Саябек
(заведующий кафедрой финансов и учета Казахского гуманитарно-юридического инновационного университета; г.Семей; Казахстан; доктор экономических наук).
Перспективы информационного
маркетинг
а в перерабатывающей отрасли АПК Республики Казахстан / С. Зиядин> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. -
№ 10
. - С. 429-436. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.32(5КАЗ)-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика сельского хозяйства
Економіка сільського господарства
Маркетинг
Казахстан
Кл.слова (ненормовані):
агропромышленный комплекс
--
агропромисловий комплекс
--
АПК
--
сельскохозяйственные предприятия
--
сільськогосподарчі підприємства
--
информационный
маркетинг
--
інформаційний
маркетинг
--
маркетинг
овая информация
--
маркетинг
ова інформація
--
маркетинг
овые исследования
--
маркетинг
ові дослідження
--
маркетинг
овые концепции
--
маркетинг
ові концепції
--
перерабатывающие предприятия
--
переробні підприємства
--
производственные предприятия
--
виробничі підприємства
Анотація:
Рассмотрены проблемы и развитие
маркетинг
овой информации, ее источники. Показаны формы экономических отношений в АПК, взаимоотношения, сложившиеся между сельскохозяйственными производителями и предприятиями, занимающимися переработкой, рынком и организациями, обеспечивающими ресурсами. Также рассмотрены особенности
маркетинг
овой концепции и определены приоритеты развития инновационных процессов в агропромышленном комплексе. Предложено определять информацию, необходимую для принятия решения, а также свойства исходящей информации.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Знайти схожі
>
2.
Дрок, П. В.
(кандидат історичних наук; старший викладач кафедри документознавства фінансово-гуманітарного факультету Переяслав-Хмельницького ДПУ ім. Г. Сковороди).
Перспективи розвитку сучасної комп'ютерної графіки [Текст] / П. В. Дрок> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2016. -
№ 9
. - С. 69-76 : граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
38.124.4
ББК
65.39(0)с-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика информатики
Економіка інформатики
Кл.слова (ненормовані):
глобализация
--
глобалізація
--
информационный
маркетинг
--
інформаційний
маркетинг
--
компьютерная графика
--
комп'ютерна графіка
--
маркетинг
овые коммуникации
--
маркетинг
ові комунікації
--
маркетинг
овые концепции
--
маркетинг
ові концепції
--
отраслевые рынки
--
галузеві ринки
--
рыночный спрос
--
ринковий попит
--
технологическая специфика
--
технологічна специфіка
--
ценообразование
--
ціноутворення
--
экономическая структура
--
економічна структура
--
электронная информация
--
електронна інформація
--
электронная коммерция
--
електронна комерція
Анотація:
Визначено особливості реалізації вітчизняної інформаційної політики у сфері освіти. Запропоновано пріоритетні напрями удосконалення інформаційного
маркетинг
у на середньострокову перспективу. Інформаційний
маркетинг
встановлює і постійно підтримує не тільки товарний але й інформаційний обмін між потенційними учасниками ринкових відносин. Потреба в ньому тим вища, чим більше виробників однорідної продулціі протистоїть нужденним у ній суб'єктам. Як правило, ще до заключения угоди, підприємець намагається детально дослідити найменші нюанси споживчих переваг, а покупець, у свою чергу, експлуатаційні й економічні характеристики запропонованих товарів. За допомогою каналів комунікаційних мереж
маркетинг
у відомості про стан попиту і пропозиції стають надбанням обох сторін. Акт купівлі-продажу відбувається лише в тому випадку, якщо продавець і покупець домовляються про взаємовигідні умови контракту. Результат досягнутої угоди - перехід від виробника до споживача права на використання товару в обмін на інший товар або гроші.
Утримувачі документа:
ДЦГБ
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)