Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=история образования в России<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
7
Показані документи
с 1 за 7
>
1.
Таранець, С. В.
Благодійність купців-старообрядців у сфері освіти (друга половина ХІХ - початок ХХ ст.) / С. В. Таранець> // Український історичний журнал : Науковий журнал. - 2010. -
№ 2
. - С. 86-95. - Бібліографія : С.93-95 : 53 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
94(477)"18/19"
Рубрики:
Історія, 19 ст., друга пол.
История
, 20 ст., поч.
Російська імперія
Российская империя
Кл.слова (ненормовані):
благодійність
--
благотворительность
--
история
благотворительности
--
история
образования
в
России
--
історія благодійності
--
історія освіти
--
купці-старообрядці
--
купцы-старообрядцы
--
меценати
--
меценатство
--
меценаты
--
образование
--
освіта
--
російське купецтво
--
российское купечество
--
старообрядці
--
старообрядцы
Анотація:
У статті досліджено питання вищої освіти старообрядців у Російській імперії. Акцентовано на благодійності купців-старообрядців у цій сфері, популярності серед них окресленого кола дисциплін, розвитку гуманітарних і точних наук.
Перейти к внешнему ресурсу:
Благодійність купців-старообрядців у сфері освіти
Знайти схожі
>
2.
Мешковая, С. И.
(доцент Национального технического университета "Харьковский политехнический институт").
Российская православная церковная школа во второй половине 20-х - первой половине 60-х гг. ХІХ в. (по воспоминаниям выпускников и современников) / С. И. Мешковая> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2010. -
№ 6
. - С. 8-12. - Бібліографія: С.12 : 12 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
94(470+571)"18"
ББК
63.3(2)5
Рубрики:
Історія, 19 ст.
История
, 19 ст.
Російська імперія
Российская империя
Кл.слова (ненормовані):
воспоминания как исторический источник
--
духовні академії
--
духовні семінарії
--
духовное образование
--
духовные академии
--
духовные семинарии
--
история
образования
в
России
--
история
школы
--
історія освіти
--
історія шкіл
--
історія школи
--
мемуари
--
мемуары как исторический источник
--
навчальний процес
--
православна освіта
--
православні школи
--
православное образование
--
православные школы
--
спогади як історичне джерело
--
учбові програми
--
учебные программы
--
учебный процес
--
церковні школи
--
церковные школы
--
шкільний навчальний процес
--
школьный учебный процесс
Анотація:
У статті, на підставі історичних джерел, головним чином мемуарів випускників православних духовних училищ, семінарій та академій, аналізуються особливості навчального процесу в церковній школі Російської імперії другої половини 20-х - першої половини 6 0-х рр. ХІХ ст., розкриваються характерні недоліки його організації.
Знайти схожі
>
3.
Бондар, Л. С.
Особливості диференційованого підходу до навчального процесу в державній початковій школі (з кінця ХІХ ст. до 1917 р.) / Л. С. Бондар> // Педагогіка і психологія. - 2011. -
№ 3
. - С. 121-128. - Бібліографія : С.127-128 : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка--19 ст. кін.-20 ст. поч.
Образование. Педагогика, 19 ст. кон.-20 ст. нач.
Кл.слова (ненормовані):
воскресные школы
--
диференційований підхід у навчанні
--
дифференцированный подход в обучении
--
земские школы
--
земські школи
--
история
образования
--
история
образования
в
России
--
історія освіти
--
історія освіти в Росії
--
министерские начальные школы
--
міністерські початкові школи
--
навчальний процес
--
начальное образование
--
недільні школи
--
початкова освіта
--
Російська імперія
--
Российская империя
--
учебный процесс
--
церковнопарафіяльна школа
--
церковноприходская школа
--
школи грамоти
--
школы грамоты
Анотація:
В статті розглянуто типи державних початкових шкіл різного підпорядкування - одно- і двокласних міністерських, синодальних церковнопарафіяльних шкіл і шкіл грамоти, недільних шкіл - та особливості їхніх навчальних планів як засіб диференційованого під ходу до навчального процесу.
Знайти схожі
>
4.
Шаравара, Т. О.
Історіографія освітніх реформ у Російській імперії другої половини ХІХ - початку ХХ ст. / Т. О. Шаравара> // Український історичний журнал : Науковий журнал. - 2011. -
№ 5
. - С. 147-161. - Бібліографія : Примітки посторінкові : 66 назв
УДК
^A94(470+571)"18/19"
ББК
63.3(2)5
Рубрики:
Історія, 19-20ст. поч.
История
, 19-20 ст. нач.
Російська імперія
Российская империя
Россия
Росія
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
высшее образование
--
зарубежная историография
--
зарубіжна історіографія
--
история
высшего
образования
--
история
образования
в
России
--
історіографія
--
історія вищої освіти
--
історія освіти в Росії
--
начальное образование
--
образовательные реформы
--
освітні реформи
--
початкова освіта
--
радянська історіографія
--
середня освіта
--
советская историография
--
современная историография
--
среднее образование
--
сучасна історіографія
Анотація:
Проаналізовано радянську, зарубіжну та сучасну історіографію реформ вищої, середньої й початкової освіти в Російській імперії. Визначено чинники, що вплинули на характер публікацій, окреслено недостатньо висвітлені проблеми.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
5.
Левицька, Надія
.
Університетські статути Наддніпрянської України (ХІХ - початок ХХ ст.) / Н. Левицька> // Київська старовина. - 2011. -
№ 5
. - С. 44-55. - Література : С.55. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
94(477)"19/20"
ББК
63.3(4Укр)5
Рубрики:
Історія, 19-20 ст. поч
История
, 19-20 ст. нач.
Україна
Украина
Наддніпрянська Україна
Надднепрянская Украина
Кл.слова (ненормовані):
история
высшего
образования
--
история
образования
--
история
образования
в
России
--
история
образования
в Украине
--
история
Украины
--
история
университетов
--
історія вищої освіти
--
історія освіти
--
історія освіти в Україні
--
історія України
--
історія університетів
--
образовательная политика
--
освітня політика
--
реформа высшего
образования
--
реформа освіти
--
университетская реформа
--
университеты Украины
--
університети України
--
університетська реформа
--
університетські статути
--
управление образованием
--
управління освітою
Анотація:
Дається історико-правовий аналіз та порівняльна характеристика університетських статутів, законодавчіх актів та відомчих нормативних документів, які регулювали навчальну та наукову роботу університетів Наддніпрянської України у ХІХ - початку Х Х ст.
Дод.точки доступу:
Министерство народного
образования
\о нем\; Министерство Народного Просвещения \о нем\; Міністерство Народної Просвіти \про нього\
Знайти схожі
>
6.
Баженова, Г. Ю.
Просопографічний портрет істориків Імператорського Варшавського університету (1869 - 1915 рр.) / Г. Ю. Баженова> // Український історичний журнал : наук. журнал. - 2012. -
№ 3
. - С. 106-121. - Примітки посторінкові : 94 назви
УДК
^A94(470+571)"1869/1915"
ББК
63.3(2)5
Рубрики:
Історія, 19 ст. 2-ша пол. - 20 ст. поч.
История
, 19 ст. 2-я пол. - 20 ст. 1-я пол.
Російська імперія
Российская империя
Польща
Польша
Кл.слова (ненормовані):
история
высшего
образования
--
история
образования
--
история
образования
в
России
--
история
России
--
история
университетов
--
історія вищої освіти
--
історія освіти в Росії
--
історія Росії
--
історія університетів
--
кар'єра науковця
--
карьера учёного
--
науковий шлях вченого
--
научный путь ученого
--
персоналии историков
--
персоналії істориків
--
Польша в составе Российской империи
--
Польща у складі Російської імперії
--
просопография
--
просопографія
--
професорсько-викладацький склад
--
профессорско-преподавательский состав
--
профессоры
Анотація:
Проаналізовано специфіку особового складу й особливості професійних взаємовідносин між істориками - співробітниками кафедр російської та загальної історії Імператорського Варшавського університету.
Дод.точки доступу:
Варшавский университет \о нем\; Імператорський Варшавський університет \про нього\; Императорский Варшавский университет \о нем\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
7.
Місечко, О. Є.
Розвиток шкільної практики раннього навчання іноземних мов у царській Росії, СРСР та в сучасній Україні (XVIII-XXI ст.) [] / О. Є. Місечко> // Педагогіка і психологія. - 2012. -
№ 2
. - С. 70-77. - Бібліографія : С.76-77 : 9 назв. - В ОБЛ.БІБЛІОТЕЦІ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка, 18-21 стст.
Образование. Педагогика
СРСР
СССР
Росія
Россия
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
гимназии
--
гімназії
--
детский сад
--
дитячий садок
--
западноевропейские языки
--
західноєвропейські мови
--
история
образования
--
история
образования
в
России
--
история
образования
в Украине
--
история
педагогики
--
история
педагогики в СССР
--
история
педагогики
России
--
история
педагогики Украины
--
історія освіти
--
історія освіти в Росії
--
історія освіти в Україні
--
історія педагогіки
--
історія педагогіки в СРСР
--
історія педагогіки Росії
--
історія педагогіки України
--
класичні мови
--
классические языки
--
методика викладання іноземних мов
--
методика викладання іноземних мов в дошкільному віціе
--
методика преподавания иностранных языков в начальной школе
--
навчання іноземних мов
--
начальная школа
--
обучение иностранным языкам
--
початкова школа
--
раннее обучение иностранным языкам
--
раннє навчання іноземних мов
--
шкільна освіта
--
школа-интернат
--
школа-інтернат
--
школьное образование
Анотація:
На основі наукових праць розглянуто історичний розвиток раннього навчання іноземних мов у царській Росій й у сучасній Україні. Виявлено тенденції: 1) початковий вік вивчення іноземних мов визначається соціальним замовленням, суспільно-економічними пот ребами, наявністю навчально-методичного забезпечення; 2) суспільний інтерес до раннього навчання дітей іноземних мов мав хвилеподібний характер; 3) прагнення погоджувати мету навчання іноземних мов і вікові особливості дітей; 4) у сучасній Україні - намагання корелювати мету навчання іноземних мов і набутті вміння з рідної мови.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)