Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=казкотерапія<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.


    Підлипна, Л. В. (директор Івано-Франківського обласного центру практичної психології та соціальної роботи).
    Інноваційні технології в роботі практичного психолога / Л. В. Підлипна // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. - № 5. - С. 56-60 : фотогр. - (З досвіду роботи). - Бібліогр. наприкінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Практическая психология
   Практична психологія

Кл.слова (ненормовані):
інноваційні технології -- арт-терапія -- казкотерапія -- малюнкова терапія -- піскова терапія -- психотехнології -- психологічні технології -- психокорекційна допомога -- инновационные технологии -- арт-терапия -- сказкотерапия -- рисуночная терапия -- песочная терапия -- психотехнологии -- психологические технологии -- психокоррекционная помощь
Анотація: Проаналізовано теоретичний аспект різновидів інноваційних технологій, що сприяють вдосконаленню фахової майстерності психолога. Подано загальний опис авторських проектів.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Знайти схожі

2.


    Левенець, А. Є. (кандидат психологічних наук; доцент кафедри практичної психологї НПУ імені М. П. Драгоманова).
    Тренінг розвитку життєвої перспективи в юнацькому віці / А. Є. Левенець // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 1. - С. 37-45 : табл. - (До картотеки практичного психолога та соціального працівника). - Далі буде. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Експериментальна психологія
   Экспериментальная психология

   Психологія юнацького віку

   Психология юношеского возраста

Кл.слова (ненормовані):
юнацький вік -- юношеский возраст -- життєвий сценарій -- жизненный сценарий -- життєві перспективи -- жизненные перспективы -- аналіз життєвих перспектив -- анализ жизненных перспектив -- прогнозування життєвого шляху -- прогнозирование жизненного пути -- самоаналіз -- самоанализ -- казкотерапія -- сказкотерапия
Анотація: Пропонуються тренінгові вправи, спрямовані на розвиток вмінь адекватно планувати власне майбутнє, усвідомлювати ціннісні пріоритети, особистісні ресурси.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Знайти схожі

3.


    Камінська, Олена (практичний психолог).
    Як подолати страх? Допоможе казка! / О. Камінська // Дошкільне виховання. - 2017. - № 4. - С. 10-12. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Дошкільна педагогіка

   Образование. Педагогика

   Дошкольная педагогика

Кл.слова (ненормовані):
співпраця з батьками -- індивідуальна робота -- особистість дитини -- казкотерапія -- сюжети казок -- дитячі страхи -- сотрудничество с родителями -- индивидуальная работа -- личность ребенка -- сказкотерапия -- сюжеты сказок -- детские страхи -- дошкільні навчальні заклади -- дошкольные учебные заведения
Анотація: Подано поради щодо організації казкотерапії, як подолать дитячі страхи.

Перейти к внешнему ресурсу: \\Tower-2008\textlok\Адвокат\Дошк_вихов_2017_4\4.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ

Знайти схожі

4.


    Лісневська, Наталія (кандидат педагогічних наук; старший викладач кафедри теорії і методики дошкільної освіти).
    Здоров'язбережувальне середовище: яким воно має бути / Н. Лісневська // Дошкільне виховання. - 2017. - № 8. - С. 10-15 : фот.цв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК 74.1
Рубрики: Дошкільна педагогіка
   Дошкольная педагогика

Кл.слова (ненормовані):
здоров'язбережувальне середовище -- валеологія -- фізичне виховання -- фізичний розвиток -- валеологічне виховання -- дидактичні ігри -- гімнастика -- дні здоров'я -- фізкультурні свята -- оздоровчі технології -- руховий режим -- загартувальні процедури -- фізкультурні хвилинки -- народні ігри -- рухливі ігри -- ігри-естафети -- ароматерапія -- фітотерапія -- естетотерапія -- музикотерапія -- арт-терапія -- кінезорефлексотерапія -- казкотерапія -- кольоротерапія -- піскотерапія -- психогімнастика -- трудова діяльність -- старша група -- кулінарна діяльність -- кулинарная деятельность -- старшая группа -- трудовая деятельность -- психогимнастика -- пескотерапия -- цветотерапия -- сказкотерапия -- кинезорефлексотерапия -- арт-терапия -- музыкотерапия -- эстетотерапия -- фитотерапия -- аромотерапия -- игры-эстафеты -- народные игры -- подвижные игры -- подвижный режим -- физкультурные минутки -- закаливающие процедуры -- оздоровительные технологии -- физкультурные праздники и развлечения -- дни здоровья -- гимнастика -- дидактические игры -- валеологическое воспитание -- физическое развитие -- физическое воспитание -- валеология -- здоровьесохраняющая среда
Анотація: Мова йде про те, як налагодити системну роботу у напрямі здоров'язбереження дітей.

Утримувачі документа:
НБ МДУ

Дод.точки доступу:
Наші діти, фотоконкурс \о нем\; Міцне серце - здорова людина, валеологічне заняття для дітей старшої групи \о произв.\; Роздягни картоплину, гра \о произв.\

Знайти схожі

5.


    Ясько, Катерина (психолог).
    Освіта, націлена на виховання характеру / К. Ясько // Дошкільне виховання. - 2017. - № 10. - С. 2-5 : фот.цв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Дошкільна педагогіка
   Дошкольная педагогика

   США
    Сполучені штати Америки

    Соединенные штаты Америки

Кл.слова (ненормовані):
національна освіта -- моральне виховання -- чотирирічні діти -- війна з бідністю -- експерименти -- рівень IQ -- некогнітивні чинники -- виховання характеру -- освітні програми -- навички саморегуляції -- успішність людини -- позитивна психологія -- класифікація сил характеру та чеснот -- риси характеру -- сильні риси характеру -- табель характеру -- завзятість -- самоконтроль -- енергійність -- соціальний інтелект -- вдячність -- оптимізм -- допитливість -- казкотерапія -- национальное образование -- моральное воспитание -- четырехлетние дети -- борьба с бедностью -- эксперименты -- уровень IQ -- некогнитивные факторы -- воспитание характера -- образовательные программы -- навыки саморегуляции -- успешность человека -- позитивная психология -- классификация черт характера и достоинств -- черты характера -- сильные черты характера -- табель характера -- упорство -- энергичность -- социальный интеллект -- благодарность -- оптимизм -- любознательность -- сказкотерапия
Анотація: Розповідається про зарубіжний досвід дошкільної освіти.

Перейти к внешнему ресурсу: \\New\textlok\Дошк_вихов_2017_10\2.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ

Дод.точки доступу:
Мішель, Волтер (американський психолог ; 1930-) \о нем\; Джонсон, Ліндон (36-й президент США ; 1908–1973) \о нем\; Виготський, Лев Семенович (білоруський і радянський психолог; засновник культурно-історичної школи в психології, на якій базується психологічна теорія діяльності ; 1896-1934) \о нем\; Селігман, Мартін (американський психолог ; 1942-) \о нем\; Петерсон, Крістофер (американський психолог) \о нем\; Хухлаєва, Ольга (доктор педагогічних наук; кандидат психологічних наук) \о ней\; Зефірне тістечко, експеримент \о произв.\; Стенфордський університет \о нем\; SAT, тести \о произв.\; Perry Preschool, експеримент \о произв.\; Perry, високоякісна дворічна освітня програма \о произв.\; Tools of the Mind, освітня програма \о произв.\ЮНЕСКО, міжнародна організація \о ней\; ЮНІСЕФ, Дитячий Фонд ООН \о нем\; Бюро розвитку освіти ЮНЕСКО \о нем\; UNESCO, міжнародна організація \о ней\; UNICEF, міжнародна організація \о ней\; Knowledge is power, освітня програма \о произв.\; Riverdale, приватна школа \о ней\; Маленький ведмедик, казка \о произв.\

Знайти схожі

6.


    Авраменко, Раїса (вчитель-методист Чорнобаївської ЗОШ І-ІІІ ст. №1 Чорнобаївської районної ради Черкаської області).
    Казка як засіб розвитку у дітей здоров’язбережувальної компетенції молодших школярів / Р. Авраменко, Т. Савчук // Початкова школа. - 2018. - № 4. - С. 24-27. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Початкова школа
   Начальная школа

   Методика викладання основ здоров’я

   Методика преподавания основ здоровья

Кл.слова (ненормовані):
початкова школа -- начальная школа -- молодші школярі -- младшие школьники -- здоров’язбережувальні компетенції -- здоровьесбрегающие компетентности -- казки -- сказки -- казкотерапія -- сказкотерапия
Анотація: Мова йде про використання казок в початковій школі для розвитку психічного та духовного здоров’я молодших школярів. Розглядаються правила безпеки, які містяться в народних та літературних казках. Наводяться приклади здоров’язбережувальних технік завдяки роботі з казками на уроках.

Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Почат_шк\Почат_шк_2018_4\9.pdf
Утримувачі документа:
Сумська міська центральна бібліотека ім. Т. Шевченка

Дод.точки доступу:
Савчук, Тамара (вчитель вищої кваліфікаційної категорії Веселохутірського НВК "Дошкільний навчальний заклад — загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів імені Володимира Лук’янця" Чонобаївської районної ради Черкаської області); Перро, Шарль (французький поет, письменник, казкар ; 1628-1703) \о нем\; Дімаров, Анатолій Андрійович (український прозаїк, лауреат Державної премії України імені Т. Г. Шевченка ; 1922-2014) \о нем\; Грімм, Якоб (німецький фольклорист; письменник; бібліотекар ; 1785-1863) \о нем\; Грімм, Вільгельм (німецький філолог, казкар, брат Якоба ; 1786-1859) \о нем\; Сухомлинський, Василь Олександрович (український радянський педагог; публіцист; письменник; поет ; 1918-1970) \о нем\; Чарівний капелюшок, казка \о произв.\; Для чого людині серце, казка \о произв.\; Білосніжка, казка \о произв.\; Лисичка-сестричка та Вовк-панібрат, казка \о произв.\; Колобок, казка \о произв.\; Лисичка і Журавель, казка \о произв.\Вовк та семеро козенят, казка \о произв.\; Їжак та Заєць, казка \о произв.\; Найгарніше і найпотворніше, оповідання \о произв.\

Знайти схожі

7.


    Першина, Т. В.
    Розвиток емоційного інтелекту студентів засобами дисципліни "Іноземна мова" у контексті психологічних практик / Т. В. Першина // Сучасні технології в науці та освіті : Матеріали Третьої Міжнародної науково-практичної конференції (27-28 лютого 2020 р. м. Сєвєродонецьк) / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля, Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт., Ун-т Тохоку, Ун-т Хасану ІІ, Ун-т штату Канзас, Вроцлав. ун-т науки та технолог. - Сєвєродонецьк, 2020. - Ч. 2. - С. 84-86. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISBN 978-617-11-0162-3
УДК
Рубрики: Вища освіта
   Высшее образование

   Мовознавство

   Языкознание

   Психологія

   Психология

Кл.слова (ненормовані):
психологічні практики -- психологические практики -- розвиток емоційного інтелекту -- развитие эмоционального интеллекта -- раціональний інтелект -- рациональный интеллект -- арт-терапія -- арт-терапия -- практика ненасильницького спілкування -- практика ненасильственного общения -- казкотерапія -- сказкотерапия -- практика уважності -- практика внимательности


Дод.точки доступу:
Рязанцев, О. І. \ред.\; Східноукраїнський національний університет імені В. ДаляКиївський національний університет будівництва і архітектури; Університет Тохоку; Університет Хасану ІІ; Університет штату Канзас; Вроцлавський університет науки та технологій
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)