Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)Каталог книг НМетАУ (до 2022 року) (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=клиенты<.>
Загальна кількість знайдених документів : 34
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-34 
1.


    Парасій-Вергуненко, І. М.
    Методика аналізу клієнтської бази банку / І.М. Парасій-Вергуненко // Фінанси України. - 2005. - № 10. - С. 68-76
УДК

Кл.слова (ненормовані):
КЛИЕНТЫ БАНКА

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Костіна, Ніна (завідувач кафедри банківської справи та фінансового моніторингу Національного університету державної податкової служби України; доктор економічних наук; професор; м. Київ).
    Аналіз функціонування банківських відділень залежно від місця їх розташування / Н. Костіна // Банківська справа. - 2010. - № 5. - С. 43-54. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1605-2005
УДК
ББК 65.26
Рубрики: Економіка
   Фінанси в цілому

   Экономика

   Финансы в целом

Кл.слова (ненормовані):
банківські відділення -- банківська система -- банковская система -- місце розташування банківських відділень -- место расположения банковских отделений -- класифікація відділень -- классификация отделений -- банківські послуги -- банковские услуги -- характеристика типів відділень -- характеристика типов отделений -- відділення в спальному районі -- отделения в спальном районе -- відділення поряд з ринком -- отделения рядом с рынком -- відділення в магазинах -- отделения в магазинах -- відділення в торгових центрах -- отделения в торговых центрах -- відділення в бізнес-центрах -- отделения в бизнес-центрах -- відділення на територіі корпоративного клієнта -- отделения на территории корпоративного клиента -- виносні місця в автосалонах -- выносные места в автосалонах -- клієнти банків -- банковские отделения -- клиенты банков
Анотація: Наводиться класифікація банківських відділень залежно від місця розташування, а також характеристика кожного з типів відділень на основі їх сприйняття клієнтами.


Дод.точки доступу:
Малярчук, Ксенія (економіст; м. Київ)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Головач, Володимир Володимирович (кандидат юридичних наук).
    Шахрайство в ресторані та як з ним боротися (продовження). Тактика і методика боротьби з шахрайством в ресторані / В. В. Головач // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2011. - № 5. - С. 32-43. - Библиогр. в сносках
УДК
ББК 67.408.12
Рубрики: Право
   Економічні злочини

   Экономические преступления

Кл.слова (ненормовані):
економічні злочини -- ресторанний бізнес -- шахрайство в ресторані -- персонал ресторанів -- службові обов'язки -- боротьба за правопорушеннями -- профілактичні заходи -- використання стукачів -- технологічна документація -- калькуляційні карти -- інвентаризація -- контрольні клієнти -- нормативно-правове регулювання -- экономические преступления -- ресторанный бизнес -- мошенничество в ресторане -- служебные обязанности -- борьба за правонарушениями -- профилактические мероприятия -- использование стукачей -- технологическая документация -- калькуляционные карты -- инвентаризация -- контрольные клиенты -- нормативно-правовое регулирование
Анотація: Даються поняття тактики і методики боротьби з шахрайством в ресторані. Надається перевага комплексним підходам в організації боротьби з шахрайством в ресторані. В боротьбу з шахрайством повинні бути задіяні всі працівники ресторану шляхом організації індивідуальної профілактики та належного управління персоналом.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Окунєва, О. (аспірант кафедри маркетингу).
    Сегментація працівників як внутрішніх клієнтів підприємства (макропідхід на прикладі галузі виробництва та обслуговування) / О. Окунєва // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 2. - С. 14-21 : ил. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
внутрішній маркетинг -- внутрішні клієнти -- сегментація працівників -- маркетингові інструменти -- споживачі -- галузі виробництва -- галузі обслуговування -- галузь торгівлі -- отрасль торговли -- сектор промисловості -- сектор промыщленности -- внутренний маркетинг -- внутренние клиенты -- сегментирование работников -- маркетинговые инструменты -- потребители -- отрасли производства -- отрасли обслуживания -- попит працівників -- попит роботодавців -- спрос работников -- спрос работодателей
Анотація: Представлена сегментація працівників різних галузей за їх потребами до характеристик роботи як до продукту.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


   
    Social CRM: керуючи досвідом клієнта // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 3. - С. 39-40 : ил. . - ISSN 1605-2005
УДК
ББК 65.26
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
Social Media -- бизнес и клиенты -- каналы коммуникаций -- социальные сети -- бізнес і клієнти -- канали комунікацій -- соціальні мережі
Анотація: Розвиток Social Media по-новому розставив акценти у комунікації між бізнесом та кліентами.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

6.


    Диба, М. (доктор економічних наук; професор).
    CRM - системи в маркетинговій політиці банку / М. Диба, Є. Данилюк // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 4. - С. 18-24. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
банківська система -- банковская система -- клієнти банків -- клиенты банков -- банківська діяльність -- банковская деятельность -- прибутковість банків -- доходность банков -- маркетинговая политика -- маркетингова політика -- crm - системи -- crm - системы
Анотація: Розглянуті передумови та теоретичні засади формування відносин банків зі своїми клієнтами на сучасному етапі розвитку української економіки.


Дод.точки доступу:
Данилюк, Є. (асистент)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

7.


    Белошапка, Владислав Анатолиевич (профессор кафедры международного менеджмента Киевского национального экономического университета им. Вадима Гетьмана; г.Киев; Украина; доктор экономических наук; доцент).
    Результативное управление стратегическим процессом в компании / В. А. Белошапка // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 9. - С. 107-114 : схем. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290в7-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

Кл.слова (ненормовані):
бизнес-модели -- бізнес-моделі -- стратегическое управление компанией -- стратегічне управління компанією -- конкурентоспособность предприятий -- конкурентоспроможність підприємств -- корпоративная культура -- корпоративна культура -- клиенты -- клієнти -- потенциал предприятий -- потенціал підприємств -- результативность бизнеса -- результативність бізнесу -- стратегическое управление предприятием -- стратегічне управління підприємствами -- стратегическое планирование -- стратегічне планування -- управленческая проблематика -- управлінська проблематика -- экономические рынки -- экономическое моделирование
Анотація: Дается обоснование того, что одним из ключевых резервов роста результативности бизнеса в условиях экономического спада является повышение качества стратегического процесса. Описаны основные проблемные позиции в управлении этим процессом, критерии потенциальной результативности стратегических планов, а также логика и последовательность управленческий действий по обновлению и оптимизации бизнес-модели.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

8.


    Волков, Е. Н. (кандидат философских наук; Национальный исследовательский университет "Высшая школа экономики"; г. Нижний Новгород).
    Консультирование как обучение, или о недоученности консультантов / Е. Н. Волков // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. - № 2. - С. 69-75. - (Проблемы психотерапии - Проблеми психотерапії). - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Психотерапия
   Психотерапія

Кл.слова (ненормовані):
психологические консультирования -- психологічні консультування -- консультанты -- консультанти -- клиенты -- клієнти -- фасилитация рефлексии клиента -- фасилітація рефлексії клієнта -- рефлексія клієнта -- рефлексия клиента
Анотація: Рассматриваются варианты реакций (весьма нежелательные или даже желательные) между специалистом и клиентом в процессе консультирования как психологической помощи.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Знайти схожі

9.


   
    Советы и подсказки / Д. Яроницкий [и др.] // Hi-Tech PRO. - 2013. - № 3/4. - С. 42-43
УДК
Рубрики: Компьютерные технологии
   Интернет

   Комп'ютерні технології

   Інтернет

Кл.слова (ненормовані):
компьютерные технологии -- интернет -- облачные технологии -- персональный календарь -- iCloud -- Office -- почтовые клиенты -- веб-страницы -- PDF -- электронные книги -- Google Drive -- браузеры -- комп'ютерні технології -- інтернет -- хмарні технології -- персональний календар -- поштові клієнти -- веб-сторінки -- електронні книги -- браузери


Дод.точки доступу:
Яроницкий, Д.; Добролежа, А.; Бондаренко, О.; Билык, А.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

10.


   
    SendExpert - ваши клиенты в прямом доступе! // Маркетинг в Україні. - 2014. - № 3. - С. 55-56 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
интернет-маркетинг -- інтернет-маркетинг -- клиенты -- клієнти -- тенденции рынка -- тенденції ринку -- тренды рынка -- тренди ринку -- всеукраїнські форуми -- всеукраинские форумы
Анотація: В мире маркетинга, прошел настоящий праздник: Всеукраинский форум «Дни Интернет-маркетинга». Встреча, объединившая профессионалов своего дела, настоящих лидеров и звезд различных отраслей бизнеса, обозначила, в том числе, главные тенденции и тренды рынка.

Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"

Дод.точки доступу:
Дни Интернет-маркетинга, всеукраинский форум \о нем\; Всеукраинский форум «Дни Интернет-маркетинга» \о нем\

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-34 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)