Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=компетентністне навчання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 28
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-28 
1.


    Ярмолюк, Алла (науковий співробітник лабораторії навчання української мови Інституту педагогіки НАПН України).
    Самоосвіта і саморозвиток старшокласників у процесі формування соціокультурної компетенції / Алла Ярмолюк // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 8. - С. 26-31. - Бібліографія : С.31 : 12 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
гуманизация образования -- гуманізація освіти -- компетентнісне навчання -- компетентністне навчання -- компетентностное обучение -- методи навчання -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методы обучения -- самовизначення учнів -- самообразование -- самоопределение личности -- самоосвіта -- саморазвитие у детей -- саморозвиток -- самостійна робота учнів -- самостоятельная работа учащихся -- социокультурная компетенция -- соціокультурна компетенція -- старшеклассники -- старшокласники -- украинский язык -- українська мова
Анотація: У статті з'ясовано роль самоосвіти учнів 10-11 класів й визначено умови для їх саморозвитку під час реалізації соціокультурної змістової лінії на уроках української мови, запропоновані методи і прийоми самостійної роботи.


Знайти схожі

2.


    Шелехова, Галина (зав. лабораторії навчання української мови Інституту педагогіки НАПН України).
    Компетентнісна орієнтація вправ і завдань у підручнику української мови для старшокласників (академічний рівень) / Галина Шелехова // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 8. - С. 8-12. - Бібліографія : С.12 : 5 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
дискусионные умения -- дискусії -- дискусійні вміння -- дискуссии -- коммуникативная компетенция -- коммуникативные умения -- коммуникативные упражнения -- компетентнісне навчання -- компетентністне навчання -- компетентностное обучение -- комунікативна компетенція -- комунікативні вміння -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовленнєві вправи -- мовленнєві уміння -- мовні уміння учнів -- підручник української мови -- речевые умения -- старшеклассники -- старшокласники -- украинский язык -- українська мова -- учебник украинского языка
Анотація: Висвітлюються методики використання компетентнісно орієнтованих вправ і завдань у процесі розвитку у старшокласників комунікативних умінь, зокрема вмінь виступати у дискусії на морально-етичну тему.


Знайти схожі

3.


    Голуб, Ніна (доктор педагогічних наук; головний науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
    Риторична компетентність учнів старших класів як показник сучасної мовної освіти / Ніна Голуб // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 8. - С. 2-7. - Бібліографія : С.6-7 : 22 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
викладання риторики -- иерархия компетентностей -- ієрархія компетентностей -- коммуникативная компетенция -- компетентнісне навчання -- компетентністне навчання -- компетентностное обучение -- компетентность -- комунікативна компетенція -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовна освіта -- преподавание риторики -- риторическая компетентность -- риторические умения и навыки -- риторична компетентність -- риторичні вміння і навички -- риторичні уміння -- старшеклассники -- старшокласники -- украинский язык -- українська мова -- формування компетентності -- языковое образование
Анотація: У статті обгрунтовано доцільність уведення риторичної компетентності до ієрархічної системи освітніх компетентностей. Автор вивчає суть поняття "риторична компетентність".


Знайти схожі

4.


    Мамчур, Лідія (кандидат педагогічних наук; доцент Уманського державного педагогічного університету ім. Павла Тичини).
    Витоки компетентнісного підходу до навчання мови в дослідженнях вітчизняних учених / Л. Мамчур // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 2. - С. 8-12. - Література : С.12 : 12 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
история методики преподавания украинского языка -- історія методики викладання мови -- ключевые компетенции -- коммуникативная компетенция -- компетентнісне навчання -- компетентнісний підхід -- компетентністне навчання -- компетентностно-деятельностное обучение -- компетентностное образование -- компетентность жизненная -- компетенция филологическая -- комунікативна компетенція -- лингвокультурная компетенция -- лінгвокультурна компетенція -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовленнєва компетенція -- мовна компетенція -- речевая компетенция -- украинский язык -- українська мова -- языковая компетенция
Анотація: У статті проаналізовано актуальність компетентнісного підходу до навчання рідної мови, охарактеризовано його витоки в методичних працях вітчизняних вчених.


Знайти схожі

5.


    Ярмолюк, Алла (науковий співробітник лабораторії навчання української мови; Інститут педагогіки НАПН України).
    Соціокультурний аспект навчання української мови: система вправ і завдань / А. Ярмолюк // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 3. - С. 14-20. - Бібліографія : С.20 : 8 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
дидактические материалы -- дидактичні матеріали -- коммуникативная компетентность -- компетентнісне навчання -- компетентнісний підхід -- компетентністне навчання -- компетентностное обучение -- компетентностный подход -- компетентностный подход в образовании -- комунікативна компетентність -- лінгвосоціокультурна компетентність -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовні вправи -- социокультурная компетенция -- социокультурная линия содержания образования -- социокультурное развитие -- соціокультурна змістова лінія освіти -- соціокультурна компетенція -- старшеклассники -- старшокласники -- украинский язык -- українська мова -- упражнения -- урок украинского языка -- урок української мови
Анотація: Автор статті наголошує на необхідності інтеграції компетентнісного і гуманістичного підходів до навчання; презентує дидактичний матеріал для використання під час реалізації соціокультурної змістової лінії на уроках української мови в старших класах.


Знайти схожі

6.


    Шелехова, Галина (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
    Сучасний підручник української мови як засіб формування комунікативної компетентності старшокласників / Галина Шелехова // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 6. - С. 19-22. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
коммуникативная компетентность -- коммуникативные упражнения -- компетентністне навчання -- компетентностное обучение -- комунікативна компетентність -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовленнєві вправи -- підручник української мови -- развитие речи -- розвиток мовлення учнів -- украинский язык -- українська мова -- учебник украинского языка -- 11 клас
Анотація: У статті презентовано новий підручник української мови для 11 класу шкіл з української мовою навчання, його можливості щодо формування комунікативної компетентності учнів.


Знайти схожі

7.


    Яценко, Таміла (кандидат педагогічних наук; завідувач лабораторії літературної освіти Інституту педагогіки НАПНУ).
    Методичні орієнтири сучасної шкільної літературної освіти / Т. Яценко // Українська література в загальноосвітній школі : науково-методичний журнал. - 2011. - № 7/8. - С. 15-17. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісний підхід -- компетентністне навчання -- компетентностно ориентированное образование -- компетентностное обучение -- компетентностный подход -- компетенция филологическая -- курси за вибором -- курсы по выбору -- литературное образование -- літературна освіта -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- факультативні курси -- факультативные курсы -- філологічна компетенція
Анотація: Автор статті висвітлює деякі напрямки сучасної шкільної літературної освіти: розвиток літературної компетентності учнів та введення факультативних курсів та літературних курсів за вибором.


Знайти схожі

8.


    Братко, Валентина (Інститут педагогіки НАПН України).
    Формування культурологічної компетентності на уроках літератури / В. Братко // Українська література в загальноосвітній школі : науково-методичний журнал. - 2012. - № 9. - С. 17-20. - Література : С.20 : 17 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісне навчання -- компетентнісний підхід -- компетентністне навчання -- компетентностно ориентированное образование -- культурологическая компетенция -- культурологический принцип в преподавании языка и литературы -- культурологическое обучение -- культурологічна компетенція -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- украинская литература -- українська література -- урок украинской литературы -- урок української літератури
Анотація: Визначається поняття "культурологічна компетентність" та шляхи її формування в учнів основної школи на уроках літератури.


Знайти схожі

9.


    Шуляр, Василь (кандидат педагогічних наук; доцент Миколаївського ОІППО).
    Особливості діяльності суб'єктів сучасного уроку літератури на компетентнісній основі / В. Шуляр // Українська література в загальноосвітній школі : науково-методичний журнал. - 2012. - № 9. - С. 13-15. - Література : С.15 : 37 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісне навчання -- компетентнісний підхід -- компетентнісно-діяльнісне навчання -- компетентнісно-діяльнісний урок -- компетентністне навчання -- компетентностно ориентированное образование -- компетентностно-деятельностное обучение -- компетентностно-деятельностный урок -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- украинская литература -- українська література -- урок украинской литературы -- урок української літератури
Анотація: Автор визначив особливості впровадження компетентнісного підходу в системі літературної освіти та окреслив напрями її подальшої реалізації.


Знайти схожі

10.


    Косянчук, Сергій (аспірант лабораторії дидактики Інституту педагогіки НАПН України; Київ).
    Особливості формування ціннісно-смислових орієнтацій старшокласників з огляду на компетентнісний підхід в літературній освіті / С. Косянчук // Українська література в загальноосвітній школі : науково-методичний журнал. - 2012. - № 11. - С. 18-21. - Література : С.21 : 12 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр.)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
гуманитаризация образования -- гуманітаризація освіти -- зміст освіти -- компетентнісне навчання -- компетентністне навчання -- компетентностно ориентированное образование -- компетентностное образование -- литературное образование -- методика вивчення і викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- содержание образования -- содержание обучения -- старшеклассники -- старшокласники -- украинская литература -- українська література -- ценностно-смысловая сфера -- ценностно-смысловые ориентации -- ценностно-смысловые представления -- ціннісно-смислова сфера -- ціннісно-смислові орієнтації -- ціннісно-смислові уявлення -- шкільна літературна освіта
Анотація: Йдеться про літературний компонент і його складові у контексті ціннісно-смислової сфери особистості. Розглядаються детермінанти літературної освіти і нова емоційно-ціннісна лінія змісту як складова літературного компоненту. Аналізується значення гуманітарізації змісту освіти як умови формування ціннісно-смислових орієнтацій старшокласників.


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-28 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)