Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=консумеризм<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Торяник, В. М. (кандидат політичних наук; доцент Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ).
    Споживчий бойкот як інструмент політичного консумеризму / В. М. Торяник // Грані. - 2011. - № 4. - С. 144-148. - Література : С.148 : 21 назва
УДК
ББК 66.04
Рубрики: Політика. Політологія
   Политика. Политология

Кл.слова (ненормовані):
политическая активность -- политическая деятельность -- политический консьюмеризм -- политическое действие -- політична активність -- політична дія -- політична діяльність -- політичний консумеризм -- потребительский бойкот -- споживчий бойкот
Анотація: Розкривається сутність бойкоту як інструменту політичного консумеризму, дається класифікація споживчих бойкотів, визначаються критерії успішності кампаній з бойкоту.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Зоська, Я. В. (кандадат соціологічних наук; доцент Класичного приватного університету).
    Соціальні практики сучасного споживача в Україні / Я. В. Зоська // Грані. - 2011. - № 6. - С. 94-98. - Література : С.98 : 10 назв
УДК
ББК 60.561.2
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
економічна соціологія -- консумеризм -- консьюмеризм -- общество потребления -- потребители -- потребление товаров и услуг -- социальные практики потребления -- социология потребления -- соціальні практики споживання -- соціологія споживання -- споживання товарів та послуг -- споживачі -- суспільство споживання -- экономическая социология
Анотація: Розглянуто особливості соціальних практик споживання, і на підставі аналізу емпіричних та статистичних даних зафіксовано прояви типових рис суспільства споживання у соціальних практиках споживання. Наголошено, що суспільство споживання - це риса сучасності й дослідження проявів суспільства споживання є нагальною потребою соціологічної науки та суспільної практики.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Торяник, В. М. (доцент Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ).
    Маркетингова орієнтація як системотвірний чинник сучасного політичного процесу / В. М. Торяник // Грані. - 2011. - № 6. - С. 121-125. - Література : С.125 : 11 назв
УДК
ББК 66.04
Рубрики: Політика. Політологія
   Политика. Политология

Кл.слова (ненормовані):
консумеризм -- консьюмеризм -- маркетингова орієнтація -- маркетинговая ориентация -- партийно-политическая деятельность -- партійно-політична діяльність -- политическая деятельность -- политический консьюмеризм -- политический маркетинг -- политический процесс -- політична діяльність -- політичний консумеризм -- політичний маркетинг -- політичний процес
Анотація: Розкривається сутність маркетингової орієнтації діяльності політичних акторів як системотвірний чинник сучасного політичного процесу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)