Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=контракты на управление<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Колодійчук, А. В.
(кандидат економічних наук; доцент Ужгородського торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету).
Готельні мережі як ефективний спосіб ведення бізнесу в індустрії гостинності [Текст] : світовий досвід / А. В. Колодійчук> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2016. -
№ 6
. - С. 54-56. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
338:640.24
ББК
65.432(0)в-80
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика гостиничного хозяйства
Економіка готельного господарства
Кл.слова (ненормовані):
глобализация
--
глобалізація
--
гостиничные сети
--
готельні мережі
--
зарубежный опыт
--
зарубіжний досвід
--
индустрия гостеприимства
--
індустрія гостинності
--
клиентоориентированость
--
клієнтоорієнтованість
--
конкурентные преимущества
--
конкурентні переваги
--
конкурентоспособность предприятий
--
конкурентоспроможність підприємств
--
контракты
на
управление
--
контракти на управління
--
маркетинг туризма
--
маркетинг туризму
--
независимые гостиницы
--
незалежні готелі
--
ринок туристичних послуг
--
рынок туристических услуг
--
сетевой гостиничный бизнес
--
мережевий готельний бізнес
--
управленческая формализация
--
управлінська формалізація
--
франчайзинг
--
экономическая эффективность отельных сетей
--
економічна ефективність готельних мереж
Анотація:
Розглянуто дві основні групи чинників, що вплинули на формування сучасного мережевого готельного бізнесу і лежать в основі глобалізаційних процесів. Виділено два види готельних мереж у міжнародній практиці готельного бізнесу. Охарактеризовано найбільш розповсюджені форми управління сучасними готельними мережами, зокрема договір франчайзингу і управління за контрактом. Наведено конкурентні переваги готельних мереж на відміну від незалежних готелів і визначено, що найпрогресивнішою формою є франчайзинг.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск
Дод.точки доступу:
Amadeus, международная дистрибутивная система \о ней\; Worldspan, международная дистрибутивная система \о ней\; Sabre, международная дистрибутивная система \о ней\; Travenorts Galileo, международная дистрибутивная система \о ней\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)