Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=коррекционная педагогика<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Мхитарян, Ольга (аспірантка; Миколаїв).
    Провідні принципи формування літературних знань та умінь в учнів з низьким рівнем навчальних досягнень / Ольга Мхитарян // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 4. - С. 11-15. - Бібліографія : С.14-15 : 27 назв. - В обл. библиотеке
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
важкі діти -- дети с низким уровнем учебных достижений -- діти з низьким рівнем навчальних досягнень -- интегрированное обучение -- інтегроване навчання -- качество образования -- корекційна педагогіка -- корекційна психологія -- коррекционная педагогика -- коррекционная психология -- литературное образование -- литературные знания -- литературные умения -- літературна освіта -- літературні знання -- літературні уміння -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- методические принципы -- методичні принципи -- отстающие ученики -- педагогический оптимизм -- педагогический такт -- педагогічний оптимізм -- педагогічний такт -- принципи навчання -- принципы обучения -- слабовстигаючі діти -- слабоуспевающие дети -- трудные дети -- формирование знаний и умений -- формування знань і умінь -- якість освіти
Анотація: Шляхи підвищення якості літературної освіти школярів. Системний аналіз загальнодидактичних і власне методичних принципів вивчення літератури в школі, а також засад корекційної психології й педагогіки навчання слабовстигаючих і "важких" дітей.


Знайти схожі

2.


    Дічек, Н. П.
    Прояви диференційованого підходу до організації дитинства в Україні у 20-ті роки ХХ ст. / Н. П. Дічек // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2012. - № 3. - С. 71-80. - Література : С.79-80 : 25 назв
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка, 1920-ті рр.
   Образование. Педагогика, 1920-е гг.

   УРСР
    УССР

Кл.слова (ненормовані):
безпритульні діти -- беспризорные дети -- виховання дітей -- воспитание детей -- воспитание несовершеннолетних -- дети-инвалиды -- дети с особыми потребностями -- детская преступность -- детские дома -- дитяча злочинність -- дитячі будинки -- диференціація навчання -- диференційована система навчання -- диференційоване навчання -- диференційований підхід у навчанні -- дифференциация обучения -- дифференцированная система обучения -- дифференцированное обучение -- дифференцированный подход в обучении -- діти-інваліди -- діти с особливими потребами -- интернаты для беспризорных детей -- история дефектологии -- история педагогики -- история педагогики Украины -- історія дефектології -- історія педагогіки -- історія педагогіки України -- корекційна педагогіка -- коррекционная педагогика -- организация детства -- організація дитинства -- правонарушения детей и подростков -- радянська педагогіка -- советская педагогика -- социальная работа с правонарушителями -- специальная и коррекционная психология и педагогика -- специальная педагогика -- спеціальна педагогіка
Анотація: Автор статті ставить за мету розкрити й проаналізувати прояви диференційованого підходу до організації життя дітей в Україні у 20 - 30-ті рр. ХХ ст. і звертається до висвітлення аспектів дефективного дитинства, а саме дітей з психофізичними вадами та м алолітніми правопорушниками, безпритульними.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Знайти схожі

3.


    Синьов, В. М.
    Потенціал віртуального комп'ютерного середовища в аспекті корекційної медіаосвіти і соціальної реабілітації осіб з обмеженнями життєдіяльності / В. М. Синьов, А. Г. Шевцов // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. - № 2. - С. 61-65. - Література : С.65 : 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.3
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
e-технологии образовательные -- виртуальные компьютерные среды -- віртуальні комп'ютерні середовища -- Интернет -- интернет-коммуникация -- интернет-технологии образовательные -- Інтернет -- інтернет-комунікація -- інтернет-технології -- інформаційні технології в освіті -- компьютерные технологии в образовании -- корекційна медіаосвіта -- корекційна освіта -- корекційна педагогіка -- корекційно-реабілітаційна робота -- коррекционная педагогика -- коррекционное медиаобразование -- коррекционное образование -- коррекционно-реабилитационная работа -- лица с ограничениями жизнедеятельности -- медиаобразование -- медиапедагогика -- медіаосвіта -- медіапедагогіка -- образование в Украине -- образование инвалидов -- освіта в Україні -- освіта інвалідів -- особи з обмеженнями життєдіяльності -- психология Интернета -- социальная реабилитация -- соціальна реабілітація -- специальная и коррекционная психология и педагогика -- технології освіти
Анотація: Висвітлено актуальні психолого-педагогічні проблеми використання віртуальних комп'ютерних середовищ, зокрема інтернету, в процесі соціальної реабілітації та корекційної медіаосвіти осіб з обмеженнями життєдіяльності. Розглянуто переваги та ризики вико ристання інтернет-середовища як форми організації реабілітаційного простору.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Дод.точки доступу:
Шевцов, А. Г.

Знайти схожі

4.


    Агарков, О. А. (Запорізький національний технічний університет; Запоріжжя).
    Особливості діагностико-корекційної роботи соціального працівника з дітьми в навчальному закладі інтернатного типу / О. А. Агарков // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. - № 12. - С. 26-31. - Література : С.31-31 : 9 назв
УДК
ББК 66.3
Рубрики: Соціальна робота
   Социальная работа

Кл.слова (ненормовані):
дети-сироты -- дети-сироты как объект социальной работы -- діти-сироти -- интернатное образование -- интернаты -- інтернатні заклади -- корекційна педагогіка -- коррекционная педагогика -- коррекционное образование -- педагогическая коррекция -- педагогическая психодиагностика -- детская психодиагностика -- дитяча психодіагностика -- социальная работа с детьми -- социальные работники -- соціальна робота з дітьми -- соціальні працівники -- школи-інтернати -- школы-интернаты
Анотація: Статтю присвячено дослідженню особливостей діагностико-корекційної роботи соціального працівника з дітьми в інтернатних навчальних закладах.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

5.


    Засенко, В. В.
    Освіта "особливих" дітей: стан і перспективи розвитку / В. В. Засенко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2016. - № 4. - С. 19-23. - Література : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.5
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
дети с особыми потребностями -- дети-инвалиды -- діти з особливими потребами -- діти-інваліди -- загальна середня освіта -- инклюзивное обучение -- інклюзивне навчання -- корекційна педагогіка -- коррекционная педагогика -- образование инвалидов -- общее среднее образование -- освіта інвалідів -- особливі освітні потреби -- особые образовательные потребности -- психокорекційна допомога -- психокоррекционная помощь -- середня освіта -- специальная педагогика -- спеціальна педагогіка -- среднее образование -- загальноосвітні школи -- общеобразовательные школы
Анотація: Йдеться про розв'язання проблем загальноосвітньої школи і системи освіти осіб з особливими потребами. Акцентовано увагу на розроблення науково-теоретичних засад і особливостях навчально-методичного забезпечення здобуття освіти такими особами.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)