Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=кросс-культурная лингводидактика<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Дороз, Вікторія
(доцент; канд. пед. наук; Інститут філології Бердянського державного педагогічного університету).
Крос-культурне навчання української мови як дидактична система / Вікторія Дороз> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 1
. - С. 12-17. - Бібліографія : С.17 : 6 назв. - В обл. библиотеке
УДК
^A372.8
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
багатонаціональні школи
--
диалог культур
--
дидактические системы
--
дидактичні системи
--
діалог культур
--
крос-культурна компетенція
--
крос-культурна лінгводидактика
--
крос-культурне навчання
--
кросс
-
культурная
компетенция
--
кросс
-
культурная
лингводидактика
--
кросс
-культурное обучение
--
лингводидактика
--
лингво
культурная
компетенция
--
лингвокультурология
--
лінгводидактика
--
лінгвокультурна компетенція
--
лінгвокультурологія
--
меж
культурная
коммуникация
--
меж
культурная
компетенция
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
міжкультурна компетенція
--
міжкультурна комунікація
--
многонациональные школы
--
поликультурное языковое образование
--
полікультурна мовна освіта
--
урок украинского языка
--
урок української мови
--
ученики-полилингвы
--
учні-полілінгви
Анотація:
Висвітлюється актуальність й сутність крос-культурного навчання української мови (в умовах міжкультурного діалогу) учнів-полілінгвів в багатонаціональних школах, з'ясовуються основні аспекти крос-культурної компетенції та її компоненти.
Знайти схожі
>
2.
Дороз, Вікторія
(докторант Національного педагогічного університету ім. М.П. Драгоманова).
Актуальні напрямки світового мовознавства з огляду на сучасний парадигмальний простір гуманітарного знання, їх роль і значення для крос-культурного навчання учнів-білінгвів української мови / Вікторія Дороз> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 6
. - С. 2-5. - Бібліографія : С.5 : 8 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
811.161.2
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
антропоцентрический фактор в языке
--
антропоцентричний фактор в мові
--
билингвальное обучение
--
білінгвальне навчання
--
гуманитарное знание
--
гуманітарне знання
--
двомовне навчання
--
двуязычное обучение
--
дискурс
--
етнолінгвістика
--
крос-культурна лінгводидактика
--
крос-культурне навчання
--
кросс
-
культурная
лингводидактика
--
кросс
-культурное обучение
--
лингвокультурология
--
лінгвокультурологія
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
направления в языкознании
--
направления лингвистических исследований
--
напрямки в мовознавстві
--
напрямки лінгвістичних досліджень
--
национально-
культурная
специфика языка
--
національно-культурна специфіка мови
--
украинский язык в школах национальных меньшинств
--
українська мова в школах національних меншин
--
этнолингвистика
Анотація:
Викладено методологічні основи (які спираються на такі сучасні мовознавчі напрямки, як крос-культурний аналіз, антропоцентризм, дискурсивну та когнітивну лінгвістику, етнолінгвістику та лінгвокультурологію) викладання української мови як другої в школ ах з багатонаціональним контингентом учнів.
Знайти схожі
>
3.
Дороз, Вікторія
(докторант Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова).
Мовленнєвий акт і текст як комунікативне вираження крос-культурного дискурсу на уроці української мови / Вікторія Дороз> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. -
№ 8
. - С. 37-45. - Бібліографія : С.44-45 : 20 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
билингвальное образование
--
билингвальное обучение
--
білінгвальне навчання
--
близкородственный билингвизм
--
близькоспоріднений білінгвізм
--
крос-культурна лінгводидактика
--
крос-культурне навчання
--
крос-культурний дискурс
--
кросс
-
культурная
лингводидактика
--
кросс
-культурное обучение
--
кросс
-культурный дискурс
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
мовленнєві акти
--
речевые акты
--
російсько-український білінгвізм
--
русско-украинский билингвизм
--
украинский язык
--
українська мова
--
урок украинского языка
--
урок української мови
--
ученики-билингвы
--
учні-білінгви
Анотація:
У статті зосереджено увагу на особливостях і значенні мовленнєвого акту й тексту як комунікативному вираженні крос-культурного дискурсу на уроці української мови; розглянуто типологію текстів за метою їх використання під час навчання учнів-білінгвів у країнської мови як спорідненої.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)