Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=культурологічний підхід у навчанні<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.


    Братко, Валентина (Інститут педагогіки НАПН України).
    Культурологічний аспект вивчення ліричних творів Тараса Шевченка (5 клас) / В. Братко // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 6. - С. 8-11. - Література : С.11 : 17 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)5
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного текста в школе -- аналіз художнього твору -- аналіз художнього тексту в школі -- вивчення поезії в школі -- вивчення творчості письменників -- изучение поэзии в школе -- изучение творчества писателей -- компетентнісне навчання -- компетентностное обучение -- культурологический принцип в преподавании языка и литературы -- культурологическое обучение -- культурологічний підхід у навчанні -- лирические произведения -- ліричні твори -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- украинская литература -- українська література
Анотація: Розглядається культурологічний аспект вивчення ліричних творів Тараса Шевченка на уроках української літератури у 5 класі. Головна увага зосереджується на емоційній та інтелектуальній підготовці учнів до сприйняття поезії, шляхах аналізу ліричних творів, формуванні етнокультурної компетентності.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Дод.точки доступу:
Шевченко, Тарас Григорович (великий український поет; художник ; 1814 - 1861) \про нього\

Знайти схожі

2.


    Шевченко, Зоя (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
    Загальнокультурний контекст вивчення української літератури у 8-9 класах на факультативних заняттях / З. Шевченко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 4. - С. 20-23. - Література : С.23 : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
допрофильная подготовка -- допрофильное обучение -- допрофільна підготовка -- допрофільне навчання -- культурологический принцип в преподавании языка и литературы -- культурологічний підхід у навчанні -- литература и искусство -- література і мистецтво -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- украинская литература -- українська література -- факультативні заняття -- факультативные занятия
Анотація: Розкривається проблема загальнокультурного контексту вивчення літературних творів, роль і функції факультативних занять у розв'язанні цієї проблеми в умовах допрофільної підготовки учнів 8-9 класів.


Знайти схожі

3.


    Братко, Валентина (науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
    Вивчення чарівної казки в культурологічному контексті / В. Братко // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 9. - С. 20-23. - Література : С.23 : 12 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
вивчення фольклору в школі -- волшебные сказки -- изучение фольклора в школе -- культурологическая компетенция -- культурологический подход -- культурологічна компетенція -- культурологічний підхід у навчанні -- методика вивчення і викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- украинская литература -- украинские сказки -- украинский фольклор -- українська література -- український фольклор -- українські казки -- чарівні казки
Анотація: Розглядаються шляхи вивчення чарівної казки на уроці української літератури у 5 класі у культурологічному контексті, що передбачає формування літературної компетентності учнів на основі засвоєння й осмислення цього жанру як головного носія традицій і ц інностей культури рідного народу та інших країн світу.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Укр.лит.в загальноосвітн.школі_2013_9\ст.6.pdf

Знайти схожі

4.


    Яценко, Таміла (кандидат педагогічних наук; докторант Інституту педагогіки НАПН України).
    Етапний характер становлення методичної думки / Т. Яценко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 6. - С. 40-44. - Література : С.44 : 13 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
история методики преподавания украинской литературы -- історія методики викладання літератури -- культурологический принцип в преподавании языка и литературы -- культурологічний підхід у навчанні -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- украинская литература -- українська література
Анотація: Пропонується варіант періодизації методики навчання літератури як науки, кожен період якої обумовлений суспільно-культурним розвитком країни. Розглядаються тенденції розвитку методики навчання літератури в школі другої половини ХХ - початку ХХІ ст.


Знайти схожі

5.


    Братко, Валентина (Інститут педагогіки НАПН України; Київ).
    Особливості вивчення календарно-обрядових пісень на уроках української літератури у культурологічному контексті (6 клас) / В. Братко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2014. - № 5. - С. 30-35. - Література : С.35 : 14 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
веснянки -- вивчення фольклору в школі -- изучение фольклора в школе -- календарно-обрядова поезія -- календарно-обрядовая поэзия -- календарно-обрядовий фольклор -- календарно-обрядовый фольклор -- культурологическая линия содержания образования -- культурологическое обучение -- культурологічна змістова лінія освіти -- культурологічний підхід у навчанні -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- украинская литература -- украинский фольклор -- українська література -- український фольклор -- 6 клас
Анотація: Розглядаються шляхи вивчення календарно-обрядової поезії весняного циклу на уроках української літератури у 6 класі.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Укр_мова_і_літ_в_шк_Укр_2014_5\7.pdf

Знайти схожі

6.


   
    Культурологічна природа осмислення художнього твору учнями основнії школи (З досвіду роботи вчителя-методиста Олени Пітерської) // Зарубіжна література в школах України. - 2016. - № 1. - С. 26-27. - Література : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного текста в школе -- аналіз художнього твору -- аналіз художнього тексту в школі -- культурологический подход -- культурологический принцип в преподавании языка и литературы -- культурологічний підхід у навчанні -- зарубіжна література -- зарубежная литература -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- досвід роботи -- опыт работы
Анотація: Розглянуто елементи культурологічного підходу до аналізу художнього твору на уроках зарубіжної літератури.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Зар_літ_в_шк_Укр_2016_1\9.pdf

Дод.точки доступу:
Пітерська, Олена В'ячеславівна (вчитель світової літератури ЗОШ І-ІІІ ступенів № 18; м. Біла Церква; Київська область; вчитель-методист; дипломант Всеукрїнського конкурсу "Учитель року - 2014") \про неї\

Знайти схожі

7.


    Матюшкіна, Тетяна (доцент Чернігівського ОІППО ім. К.Д. Ушинського).
    Культурологічний підхід до вивчення роману Корнелії Функе "Чорнильне серце" / Тетяна Матюшкіна // Зарубіжна література в школах України. - 2016. - № 2. - С. 14-17. - Література : 17 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
детская литература -- дитяча література -- екранізація літературних творів -- зарубежная детская литература -- зарубіжна дитяча література -- культурологический подход -- культурологічний підхід у навчанні -- підліткове фентезі -- подростковое фентези -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- немецкая литература -- німецька література -- кіномистецтво -- киноискусство -- экранизация литературных произведений -- кіноверсії романів -- киноверсии романов
Анотація: Автор статті демонструє етапи порівняльного вивчення літературного твору та його кіноверсії на прикладі роману німецької письменниці Корнелії Функе "Чорнильне серце", який вивчається у 7 класі на уроках зарубіжної літератури.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Зар_літ_в_шк_Укр_2016_2\3.pdf

Дод.точки доступу:
Функе, К. (немецкая писательница ; 1958-) \о ней\; Чорнильне серце, роман \о произв.\Чернильное сердце, роман \о произв.\

Знайти схожі

8.


    Шалагінов, Борис (доктор філологічних наук; професор; Національний університет "Києво-Могилянська академія"; заслужений діяч науки і техніки України).
    Культурологія у шкільному курсі літератури: нові виклики [Текст] / Б. Шалагінов // Всесвітня література в школах України : щомісячний науково-методичний журнал. - 2018. - № 5. - С. 2-6 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
Рубрики: Методика викладання учбових предметів
   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
викладання світової літератури -- преподавание мировой литературы -- викладання зарубіжної літератури -- преподавание зарубежной литературы -- культурологічний компонент навчання -- культурологичекий компонент обучения -- культурологічний підхід у навчанні -- культурологический подход в обучении -- інформаційне суспільство -- информационное общество -- освіта в інформаційному суспільстві -- образование в информационном обществе -- культура в інформаційному суспільстві -- культура в информационном обществе -- масова культура -- массовая культура -- елітарна культура -- элитарная культура -- культура як товар -- культура как товар -- культура як продукт -- культура как продукт
Анотація: Мова йде про необхідність та особливості культурологічногог підходу в освіті в умовах інформаційного суспільства.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (06.06.2018р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)