Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=майбутні педагоги<.>
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-12 
1.


    Волик, Лариса (докторант кафедри теорії і методики професійної освіти Харківського національного педагогічного університету імені Г.С. Сковороди; кандидат педагогічних наук).
    Модель підготовки студентів вищих педагогічних навчальних закладів до анімаційної діяльності / Л. Волик // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2009. - № 3. - С. 10-14. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вищі навчальні заклади -- педагогічні навчальні заклади -- анімаційна діяльність -- моделі підготовки студентів -- самоорганізація студентів -- аніматор-концептор -- майбутні педагоги -- моделі професійної підготовки -- мілітантний аніматор -- професійний аніматор -- медіа активний аніматор -- педагогічні моделі -- высшие учебные заведения -- педагогические учебные заведения -- анимационная деятельность -- модели подготовки студентов -- самоорганизация студентов -- аниматор-концептор -- будущие педагоги -- модели профессиональной подготовки -- милитантный аниматор -- профессиональный аниматор -- медиа активный аниматор -- педагогические модели
Анотація: Розроблени моделі підготовки майбутніх фахівців до анімаційної діяльності, розроблени принципи педагогічного забезпечення цього процесу та відповідні організаційно-педагогічні умови.


Дод.точки доступу:
Жіллет, Ж.К. \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Лобанова, Алла (доктор соціологічних наук; професор; завідувач кафедри соціології та економіки).
    Соціологічна підготовка майбутніх педагогів як чинник ефективної превенції девіантної поведінки підлітків та молоді / А. Лобанова, Л. Кучерявенко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 7/8. - С. 33-37. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

   Україна
    Украина

    Дніпропетровська область

    Днепропетровская область

Кл.слова (ненормовані):
соціологічні дисципліни -- девіантна поведінка підлітків -- майбутні педагоги -- соціологічна освіта -- ціннісні орієнтації студентів -- педагогічна компетентність -- учбові предмети -- соціологія -- вища освіта -- вищі навчальні заклади -- вищі педагогічні навчальні заклади -- социологические дисциплины -- девиантное поведение подростков -- будущие педагоги -- социологическое образование -- ценностные ориентации студентов -- педагогическая компетентность -- учебные предметы -- социология -- высшее образование -- высшие учебные заведения -- высшие педагогические учебные заведения
Анотація: Обгрунтовано значення соціологічних дисципліну формуванні ціннісних орієнтацій майбутніх педагогів.


Дод.точки доступу:
Кучерявенко, Людмила (кандидат соціологічних наук; доцент кафедри соціології та економіки); Криворізький державний педагогічний університет \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Сафонова, Ірина (старший викладач кафедри української та іноземних мов Криворізького економічного інституту Київського національного економічного університету ім. Вадима Гетьмана; м. Кривий Ріг).
    Корекція особистості як мета і результат виховної превентивної діяльності вчителя / І. Сафонова // Вища школа : науково-практичне видання. - 2011. - № 2. - С. 56-62. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
особистість -- личность -- корекція особистості -- коррекция личности -- діяльність вчителя -- деятельность учителя -- виховна робота вчителя -- воспитательная работа учителя -- виховна превентивна діяльність -- воспитательная превентивная деятельность -- майбутні педагоги -- будущие педагоги -- майбутні вчителя -- будущие учителя -- виховання духовності -- воспитание духовности -- педагогічні знання -- педагогические знания -- корекційні методи -- коррекционные методы -- виховний процес -- воспитательный процесс -- превентивна діяльність -- превентивная деятельность -- превентивна діяльність педагога -- превентивная деятельность педагога
Анотація: Досліджується методика корекції духовності як мета і результат виховної превентивної діяльності вчителя сучасної загальноосвітньої школи.

Перейти к внешнему ресурсу: Корекція особистості як мета і результат
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Волик, Л. В. (завідувач кафедри соціальної і корекційної педагогіки Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка; доктор педагогічних наук).
    Українська освіта та інноваційний режим діяльності педагога: ризики, пошуки, стратегії / Л. В. Волик // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2012. - № 4. - С. 24-28. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Образование. Педагогика
   Освіта. Педагогіка

   Педагогическое образование

   Педагогічна освіта

Кл.слова (ненормовані):
університетська освіта -- педагогічна освіта -- майбутні педагоги -- навчально-матеріальна база -- освітнє середовище -- педагогічна діяльність -- інновації в освіті -- інноваційна педагогічна діяльність -- інноваційна діяльність педагога -- университетское образование -- педагогическое образование -- будущие педагоги -- учебно-материальная база -- образовательная среда -- педагогическая деятельность -- инновации в образовании -- инновационная педагогическая деятельность -- инновационная деятельность педагога
Анотація: Порушується питання про необхідність запровадження в структуру підготовки майбутнього педагога курсів та предметів, спрямованих на їхню готовність до інноваційної професійної діяльності, а також необхідність відповідної побудови всього освітнього середовища університету, що спонукає вчителя до роботи в інноваційному режимі.


Знайти схожі

5.


    Петько, Людмила (кандидат педагогічних наук; доцент Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова).
    Впровадження української національної ідеї в процес іншомовної освіти майбутніх педагогів / Л. Петько // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2013. - № 2. - С. 68-74. - Бібліогр. в кінці ст. 18 назв
ББК 81.2-9
Рубрики: Педагогическое образование
   Педагогічна освіта

Кл.слова (ненормовані):
майбутні педагоги -- іншомовна освіта -- українська національна ідея -- підготовка педагогів -- інтеркультурний діалог -- будущие педагоги -- иноязычное образование -- украинская национальная идея -- подготовка педагогов -- интеркультурный диалог -- навчальний процес -- учебный процесс -- высшее образование -- вища освіта
Анотація: Розглянуто проблеми іншомовної освіти у вищій школі.

Утримувачі документа:
НБ УІПА

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

6.


    Сущенко, Лариса Олександрівна (кандидат педагогічних наук; доцент; Класичний приватний університет; м. Запоріжжя).
    Стратегія розвитку організаційної культури вищого навчального закладу / Л. О. Сущенко // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2014. - № 1. - С. 50-56. - Бібліогр. в кінці ст. 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.580.41
Рубрики: Высшее профессиональное образование
   Вища професійна освіта

Кл.слова (ненормовані):
організаційна культура -- науково-дослідна робота -- пошуково-дослідницька діяльність -- майбутні педагоги -- вищі навчальні заклади -- организационная культура -- научно-исследовательская работа -- поисково-исследовательская деятельность -- будущие педагоги -- высшие учебные заведения
Анотація: Присвячено дослідженню організаційної культури вищого навчального закладу як інтегрального феномена, що має системний і формувальний вплив на ефективну організацію науково-дослідної роботи майбутніх педагогів. Виокремлено та досліджено основні чинники даного впливу. Визначено та проаналізовано складники організаційної культури вищого навчального закладу як чинника системного впливу на ефективну пошуково-дослідницьку діяльність майбутніх педагогів.


Знайти схожі

7.


    Жданова-Неділько, Олена (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри педагогічної майстерності та менеджменту).
    Квазіпрофесійна орієнтованість самостійної роботи студентів вищого педагогічного навчального закладу / О. Жданова-Неділько. - Электрон. журн. // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 1/2. - С. 46-49. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
майбутні педагоги -- будущие педагоги -- квазіпрофесійна діяльність -- квазипрофессиональная деятельность -- самостійна робота студентів -- самостоятельная работа студентов -- самоаналіз -- самоанализ -- вищі педагогічні навчальні заклади -- высшие педагогические учебные учреждения -- принципи організації самостійної роботи -- принципы организации самостоятельной работы -- науково-методична інтегрованість -- научно-методическая интегрированность -- професійне виховання -- профессиональное воспитание -- достатня і необхідна самостійність -- достаточная и необходимая самостоятельность -- професійно-комунікативна зорієнтованість -- профессионально-коммуникационная ориентированность -- зворотній зв'язок -- обратная связь
Анотація: Аналізуються актуальні проблеми підготовки сучасного педагога, обгрунтовуються завдання самостійної роботи в контексті професійної підготовки вчителя в умовах вищої школи. Охарактеризовано питання викладання педагогічних дисциплін у вищій школі з огляду на особистісно-формувальну сутність цього процесу.


Знайти схожі

8.


    Гриньова, Валентина (завідувач кафедри теорії і методики професійної освіти; Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди).
    Валентина Гриньова: "Понад усе сповідуємо віру в людяність, професіоналізм і зв'язок науки з практикою" / В. Гриньова ; спілкувалась А. Пугач // Рідна школа. - 2016. - № 4. - С. 25. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
інтерв'ю -- интервью -- майбутні педагоги -- будущие педагоги -- вчителі початкових шкіл -- учителя начальных классов школ -- кафедри університетів -- кафедры университетов -- професійна освіта -- профессиональное образование -- педагогічна освіта -- педагогическое образование
Анотація: Завдання кафедри теорії і методики рофесійної освіти Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Скуовороди, шляхи реалізації ціх завдань.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2016_4\6.pdf

Дод.точки доступу:
Пугач, Анжеліна; Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди

Знайти схожі

9.


    Андрущенко, Віктор Петрович (доктор філософських наук; професор; член-кореспондент НАН; академік НАПН України; ректор Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова; Президент асоціації ректорів педагогічних університетів Європи; головний редактор часопису).
    Вчитель ХХІ століття: нова стратегія Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова / В. Андрущенко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2016. - № 4. - С. 5-14. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2078-1016
ББК 74.58
Рубрики: Высшее профессиональное образование
   Вища професійна освіта

Кл.слова (ненормовані):
вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- педагогічні університети -- педагогические университеты -- національні університети -- национальные университеты -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- педагогічна освіта -- педагогическое образование -- історія університетів -- история университетов -- модернізація університетів -- модернизация университетов -- філософія освіти -- философия образования -- майбутні педагоги -- будущие педагоги -- стратегии университетов -- стратегії університетів
Анотація: Аналізуються проблеми та перспективи розвитку української освіти, суспільне значення педагогічної освіти, проблеми підготовки нового вчителя, місце та роль у цьому процесі НПУ імені М. П. Драгоманова.


Дод.точки доступу:
Національний педагогічний університет ім. М. Драгоманова \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

10.


    Шовш, Катерина (директор; коледж Закарпатського угорського інституту ім. Ференца Ракоці ІІ).
    Інформаційна культура соціального педагога: особливості формування та реалізації / К. Шовш // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2017. - № 1. - С. 65-71. - Бібліогр. в кінці ст. 70-71 (15 назв). - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 2078-1016
УДК
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
підготовка педагогічних кадрів -- подготовка педагогических кадров -- інформаційна культура -- информационная культура -- соціальні педагоги -- социальные педагоги -- інформаційно-комінікаційні технології -- информационно-коммуникационные технологии -- майбутні педагоги -- будущие педагоги
Анотація: Аналізуються особливості формування інформаційної культури майбутніх соціальних педагогів, учителів та соціальних працівників, насамперед, важливість доступу до інформаційно стиснутого соціального досвіду поколінь. Традиції, звичаї народу, особливості його ментальності, що виявляються насамперед у побуті, є тією первинною базою й одночасно джерелом, із якого соціальний педагог черпає моделі, підходи, способи роботи з людьми різного вікового, майнового, релігійного статусу.


Знайти схожі

 1-10    11-12 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)