Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Знайдено у інших БД:
Каталог книг (5)
Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=маркетингова інформація<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
5
Показані документи
с 1 за 5
>
1.
Зиядин, Саябек
(заведующий кафедрой финансов и учета Казахского гуманитарно-юридического инновационного университета; г.Семей; Казахстан; доктор экономических наук).
Перспективы информационного маркетинга в перерабатывающей отрасли АПК Республики Казахстан / С. Зиядин> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. -
№ 10
. - С. 429-436. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.32(5КАЗ)-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика сельского хозяйства
Економіка сільського господарства
Маркетинг
Казахстан
Кл.слова (ненормовані):
агропромышленный комплекс
--
агропромисловий комплекс
--
АПК
--
сельскохозяйственные предприятия
--
сільськогосподарчі підприємства
--
информационный маркетинг
--
інформаційний маркетинг
--
маркетингова
я информация
--
маркетингова
інформація
--
маркетинговые исследования
--
маркетингові дослідження
--
маркетинговые концепции
--
маркетингові концепції
--
перерабатывающие предприятия
--
переробні підприємства
--
производственные предприятия
--
виробничі підприємства
Анотація:
Рассмотрены проблемы и развитие маркетинговой информации, ее источники. Показаны формы экономических отношений в АПК, взаимоотношения, сложившиеся между сельскохозяйственными производителями и предприятиями, занимающимися переработкой, рынком и организациями, обеспечивающими ресурсами. Также рассмотрены особенности маркетинговой концепции и определены приоритеты развития инновационных процессов в агропромышленном комплексе. Предложено определять информацию, необходимую для принятия решения, а также свойства исходящей информации.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Знайти схожі
>
2.
Ашмаріна, Світлана Ігорівна
(доктор економічних наук; професор; завідувач кафедрою прикладного управлння; віце-ректор з дослідень та інформації Самарського державного економічого університету; м. Самара; Росія).
Удосконалення маркетингової інформаційної системи промислового підприємства як найважливішого елементу системи управління змінами / С. І. Ашмаріна, О. В. Погорєлова, Г. С. Зотова> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. -
№ 11
. - С. 348-354 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.301с-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика промышленного предприятия
Економіка промислового підприємства
Кл.слова (ненормовані):
маркетингова
я информация
--
маркетингова
інформація
--
промислові підприємства
--
промислові підприємства
--
промисловий маркетинг
--
промышленный маркетинг
--
маркетинговые коммуникации
--
маркетинговые коммуникации
--
маркетинговые информационные системы
--
маркетингові інформаційні системи
--
управление изменениями
--
управління змінами
Анотація:
Обґрунтовано елементи маркетингових інформаційних систем, чинників їх удосконалення з метою більш ефективного проведення змін на підприємстві. Запропоновано авторську модель маркетингової інформаційної системи підприємства.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Погорєлова, Олена Вадимівна (доктор економічних наук; професор; завідувач кафедрою досліджень та інновацій Самарського державного економічого університету; м.Самара; Росія); Зотова, Ганна Сергіївна (кандидат економічних наук; доцент кафедри прикладного управлнняї Самарського державного економічого університету; м.Самара; Росія)
Знайти схожі
>
3.
Окландер, Михайло
(доктор економічних наук).
Ретроспективний аналіз походження теорії маркетингової інформації [Текст] / М. Окландер, І. Педько> // Економіст : науково-практичний журнал. - 2015. -
№ 4
. - С. 13-18 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
339.138
ББК
65.291.3
Рубрики:
Економіка
Экономика
Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
маркетингова
інформація
--
економіка підприємств
--
економічна теорія
--
економічні школи
--
історичний аспект
--
маржиналізм
--
роль інформації в суспільстві
--
теорія іінформації
--
теорія обмеженої раціональності
--
економічна інформаці
--
маркетингова
я информация
--
экономика предприятий
--
экономика предприятий
--
экономическая теория
--
экономические школы
--
исторические аспекты
--
маржинализм
--
роль информации в обществе
--
теория информации
--
теория ограниченной рациональности
--
экономическая информация
Анотація:
Здійснено ретроспективний аналіз походження теорії маркетингової інформації. Розглянуто точки зору представників різних наукових шкіл щодо ролі інформації в підприємництві. Доведено, що специфіка теорії маркетингової інформації проявляється в мінімальному рівні наукової абстракції, максимальному наближенні до практичної діяльності підприємств, базуванні на фундаментальному доробку шкіл економічної теорії.
Дод.точки доступу:
Педько, Ірина (кандидат економічних наук)
Знайти схожі
>
4.
Коба, В. В.
(доктор економічних наук; професор; завідувач кафедри економіки і менеджменту Київської державної академії водного транспорту ім. гетьмана П.Коначевича-Сагайдачного; заслужений діяч науки і техніки України).
Основи формування та оцінка сучасного стану ринку агроавіаційних послуг [Текст] / В. В. Коба, І. І. Висоцька> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. -
№ 3
. - С. 179-183 : табл., граф., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.37(4УКР)в6-80
Рубрики:
Экономика
Економіка
Воздушный транспорт, 2007-2013 гг.
Повітряний транспорт, 2007-2013 рр.
Украина
Україна
Кл.слова (ненормовані):
авиакомпании спецназначения
--
авіакомпанія спецпризначення
--
агроавиационные работы
--
агроавіаційні роботи
--
сільськогосподарська авіація
--
сельскохозяйственная авиация
--
экономика транспорта
--
економіка транспорту
--
маркетингова
я информация
--
маркетингова
інформація
--
маркетинговое обеспечение
--
маркетингове забезпечення
--
отраслевые рынки
--
галузеві ринки
--
сельскохозяйственное производство
--
сільськогосподарське виробництво
Анотація:
Проведено дослідження ринку агроавіаційних робіт та запропоновано маркетингові підходи щодо подальшого його розвитку.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Висоцька, І.І. (кандидат економічних наук; доцент кафедри організації авіаційних перевезень; Інститут економіки та менеджменту Національного авіаційного університету)
Знайти схожі
>
5.
Крижко, О. В.
Інформаційні системи в маркетинговій діяльності / О. В. Крижко, В. Г. Дарчук> // Економіка. Менеджмент. Бізнес : науковий журнал. - 2016. -
N 4 (18)
. - С. 113-120 : іл. - Бібліогр. в кінці ст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/article/view/1373/1306. - Повний текст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/issue/view/80. - Зміст . - ISSN 2415-8089
УДК
004.3:[339.138:658.8]
Рубрики:
Інформаційні технології
Информационные технологии
Маркетинг
Торгівля
Торговля
Кл.слова (ненормовані):
маркетинг
--
маркетингова
інформаційна система
--
маркетингова
я информационная система
--
маркетингова
інформація
--
маркетингова
я информация
--
маркетингові дослідження
--
маркетинговые исследования
Перейти к внешнему ресурсу:
Повний текст
,
Перейти к внешнему ресурсу:
Зміст
Дод.точки доступу:
Дарчук, В. Г.
Є примірники у відділах:
НЕМАЄ В БІБЛІОТЕЦІ Прим. 1 - (вільний)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)