Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (5)Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетингова інформація<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Зиядин, Саябек (заведующий кафедрой финансов и учета Казахского гуманитарно-юридического инновационного университета; г.Семей; Казахстан; доктор экономических наук).
    Перспективы информационного маркетинга в перерабатывающей отрасли АПК Республики Казахстан / С. Зиядин // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 10. - С. 429-436. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.32(5КАЗ)-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика сельского хозяйства

   Економіка сільського господарства

   Маркетинг

   Казахстан
Кл.слова (ненормовані):
агропромышленный комплекс -- агропромисловий комплекс -- АПК -- сельскохозяйственные предприятия -- сільськогосподарчі підприємства -- информационный маркетинг -- інформаційний маркетинг -- маркетинговая информация -- маркетингова інформація -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- маркетинговые концепции -- маркетингові концепції -- перерабатывающие предприятия -- переробні підприємства -- производственные предприятия -- виробничі підприємства
Анотація: Рассмотрены проблемы и развитие маркетинговой информации, ее источники. Показаны формы экономических отношений в АПК, взаимоотношения, сложившиеся между сельскохозяйственными производителями и предприятиями, занимающимися переработкой, рынком и организациями, обеспечивающими ресурсами. Также рассмотрены особенности маркетинговой концепции и определены приоритеты развития инновационных процессов в агропромышленном комплексе. Предложено определять информацию, необходимую для принятия решения, а также свойства исходящей информации.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

2.


    Ашмаріна, Світлана Ігорівна (доктор економічних наук; професор; завідувач кафедрою прикладного управлння; віце-ректор з дослідень та інформації Самарського державного економічого університету; м. Самара; Росія).
    Удосконалення маркетингової інформаційної системи промислового підприємства як найважливішого елементу системи управління змінами / С. І. Ашмаріна, О. В. Погорєлова, Г. С. Зотова // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 11. - С. 348-354 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.301с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика промышленного предприятия

   Економіка промислового підприємства

Кл.слова (ненормовані):
маркетинговая информация -- маркетингова інформація -- промислові підприємства -- промислові підприємства -- промисловий маркетинг -- промышленный маркетинг -- маркетинговые коммуникации -- маркетинговые коммуникации -- маркетинговые информационные системы -- маркетингові інформаційні системи -- управление изменениями -- управління змінами
Анотація: Обґрунтовано елементи маркетингових інформаційних систем, чинників їх удосконалення з метою більш ефективного проведення змін на підприємстві. Запропоновано авторську модель маркетингової інформаційної системи підприємства.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Погорєлова, Олена Вадимівна (доктор економічних наук; професор; завідувач кафедрою досліджень та інновацій Самарського державного економічого університету; м.Самара; Росія); Зотова, Ганна Сергіївна (кандидат економічних наук; доцент кафедри прикладного управлнняї Самарського державного економічого університету; м.Самара; Росія)

Знайти схожі

3.


    Окландер, Михайло (доктор економічних наук).
    Ретроспективний аналіз походження теорії маркетингової інформації [Текст] / М. Окландер, І. Педько // Економіст : науково-практичний журнал. - 2015. - № 4. - С. 13-18 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетингова інформація -- економіка підприємств -- економічна теорія -- економічні школи -- історичний аспект -- маржиналізм -- роль інформації в суспільстві -- теорія іінформації -- теорія обмеженої раціональності -- економічна інформаці -- маркетинговая информация -- экономика предприятий -- экономика предприятий -- экономическая теория -- экономические школы -- исторические аспекты -- маржинализм -- роль информации в обществе -- теория информации -- теория ограниченной рациональности -- экономическая информация
Анотація: Здійснено ретроспективний аналіз походження теорії маркетингової інформації. Розглянуто точки зору представників різних наукових шкіл щодо ролі інформації в підприємництві. Доведено, що специфіка теорії маркетингової інформації проявляється в мінімальному рівні наукової абстракції, максимальному наближенні до практичної діяльності підприємств, базуванні на фундаментальному доробку шкіл економічної теорії.


Дод.точки доступу:
Педько, Ірина (кандидат економічних наук)

Знайти схожі

4.


    Коба, В. В. (доктор економічних наук; професор; завідувач кафедри економіки і менеджменту Київської державної академії водного транспорту ім. гетьмана П.Коначевича-Сагайдачного; заслужений діяч науки і техніки України).
    Основи формування та оцінка сучасного стану ринку агроавіаційних послуг [Текст] / В. В. Коба, І. І. Висоцька // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. - № 3. - С. 179-183 : табл., граф., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.37(4УКР)в6-80
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Воздушный транспорт, 2007-2013 гг.

   Повітряний транспорт, 2007-2013 рр.

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
авиакомпании спецназначения -- авіакомпанія спецпризначення -- агроавиационные работы -- агроавіаційні роботи -- сільськогосподарська авіація -- сельскохозяйственная авиация -- экономика транспорта -- економіка транспорту -- маркетинговая информация -- маркетингова інформація -- маркетинговое обеспечение -- маркетингове забезпечення -- отраслевые рынки -- галузеві ринки -- сельскохозяйственное производство -- сільськогосподарське виробництво
Анотація: Проведено дослідження ринку агроавіаційних робіт та запропоновано маркетингові підходи щодо подальшого його розвитку.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Висоцька, І.І. (кандидат економічних наук; доцент кафедри організації авіаційних перевезень; Інститут економіки та менеджменту Національного авіаційного університету)

Знайти схожі

5.


    Крижко, О. В.
    Інформаційні системи в маркетинговій діяльності / О. В. Крижко, В. Г. Дарчук // Економіка. Менеджмент. Бізнес : науковий журнал. - 2016. - N 4 (18). - С. 113-120 : іл. - Бібліогр. в кінці ст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/article/view/1373/1306. - Повний текст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/issue/view/80. - Зміст . - ISSN 2415-8089
УДК
Рубрики: Інформаційні технології
   Информационные технологии

   Маркетинг

   Торгівля

   Торговля

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- маркетингова інформаційна система -- маркетинговая информационная система -- маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования

Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст,
Перейти к внешнему ресурсу: Зміст

Дод.точки доступу:
Дарчук, В. Г.

Є примірники у відділах:
НЕМАЄ В БІБЛІОТЕЦІ Прим. 1 - (вільний)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)