Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (6)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетинговое управление<.>
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-14 
1.


    Новошинская, Любовь (кандидат экономических наук, Одесский государственный экономический университет).
    Маркетинг на финансовом рынке как закономерный результат дифференциации научного знания / Любовь Новошинская // Економіст : Науково-практичний журнал. Зас.: фірма "Колегіум". - 2008. - № 11. - С. 62-66 : табл. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
фінансовий маркетинг -- наукові дисципліни -- концепції маркетингу -- теорія маркетингу -- класичний маркетинг -- маркетингове управління -- розвиток маркетингу -- фінансовий ринок -- фондовий ринок -- фондові індекси -- цінні папери -- індекси національних ринків -- національні ринки -- финансовый маркетинг -- научные дисциплины -- концепции маркетинга -- теория маркетинга -- классический маркетинг -- маркетинговое управление -- развитие маркетинга -- финансовый рынок -- фондовый рынок -- фондовые индексы -- ценные бумаги -- индексы национальных рынков -- национальные рынки
Анотація: Рассматривается современная тенденция расширения концепции маркетинга, причины и закономерности его проникновения в сферу финансового рынка. Рассмотрен генезис трансформаций концепций маркетинга. Сформированы некоторые понятия, особенности и аргументы в пользу целесообразности и возможности развития маркетинга на финансовом рынке.


Дод.точки доступу:
Котлер, Ф. \о нем\; Друкер, П. \о нем\; Лабмен, Ж. \о нем\; Ассель, Г. \о нем\; Виннер, Н. \о нем\
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (04.02.2009р. Інв.2195ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Акимов, Д. И. (кандидат социологических наук).
    Концепция маркетинг-микс в структуре маркетингового социального управления / Д. И. Акимов // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2009. - № 4. - С. 102-105. - Бібліографія : С.105 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Соціальне управління
   Социальное управление

Кл.слова (ненормовані):
инструменты маркетинга -- інструменти маркетингу -- маркетинг-микс -- маркетинг-мікс -- маркетингове соціальне управління -- маркетингове управління -- маркетинговое социальное управление -- маркетинговое управление -- социальный маркетинг -- социальный продукт -- соціальний маркетинг -- соціальний продукт
Анотація: В статье рассматривается концепция маркетинг-микс (или комплекс маркетинга) - набор инструментов, которыми субъект маркетинга оперирует для решения маркетинговых задач на целевом рынке, в данном случае - в социальном маркетинге.


Знайти схожі

3.


    Аксьонов, І. М. (ДЕТУТ).
    Маркетингове управління тарифною політикою в приміському пасажирському комплексі / І. М. Аксьонов, К. М. Шерепа // Залізничний транспорт України : науково-практичний журнал. - 2010. - № 1. - С. 32-34 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Железнодорожный транспорт
   Перевозки пассажирские

   Пригородные перевозки, 2006-2009 гг.

   Залізничний транспорт

   Перевезення пасажирські

   Приміські перевезення, 2006-2009 рр.

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
железнодорожный транспорт -- перевозки пассажирские -- пригородные перевозки -- тарифы железнодорожные -- тарифная политика -- маркетинговое управление -- маркетинговые исследования -- ценообразование -- теория эластичности -- экономические модели -- стоимость билета -- пассажирооборот -- залізничний транспорт -- перевезення пасажирські -- приміські перевезення -- тарифи залізничні -- тарифна політика -- маркетингове управління -- маркетингові дослідження -- ціноутворення -- теорія еластичності -- економічні моделі -- вартість квитка -- пасажирообіг
Анотація: Розкрито основні маркетингові підходи до здійснення та управління тарифною політикою в приміському пасажирському комплексі.

Утримувачі документа:
ДНУЗТ

Дод.точки доступу:
Шерепа, К.М. (ДЕТУТ); Київ-Пасажирський, станція \про неї\Станция "Київ-Пасажирський" \про неї\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Романенко, Катерина (кандидат юридичних наук; докторантка Дніпропетровскього регіонального інституту державного управління Національної академії державного управління при Президентові України).
    Маркетинг та менеджмент у сфері державних відносин / К. Романенко // Вісник державної служби України : інформаційно-аналітичний журнал. - 2010. - № 4. - С. 10-14. - Библиогр.: с. 14. - 1 рис. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 67.401
Рубрики: Право
   Адміністративне право

   Административное право

Кл.слова (ненормовані):
державне управління -- государственное управление -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- управлінська діяльність -- управленческая деятельность -- механізм державного управління -- механизм государственного управления -- механізм менеджменту -- механизм менеджмента -- державний маркетинг -- государственный маркетинг -- державно-адміністративний менеджмент -- государственно-административный менеджмент -- маркетингове управління -- маркетинговое управление -- маркетинг-менеджмент -- мережевий маркетинг -- сетевой маркетинг -- маркетинг мережевого типу -- маркетинг сетевого типа
Анотація: Визначення сутності та механізмів взаємовпливу маркетингової та менеджментової парадигми у процесі модернізації державного управління.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Корж, М. В. (Донбаська державна машинобудівна академія; м.Краматорськ; Україна).
    Глобалізація та інтернаціоналізація як умови трансформації маркетингового управління підприємством / М. В. Корж, С. А. Жуков // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 3. - С. 64-71 : табл., схем., граф. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290-5 + 65.428-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Международные торговые отношения

   Міжнародні торговельні відносини

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

Кл.слова (ненормовані):
глобальный маркетинг -- интернационализация -- маркетинговое управление -- отрасли промышленности -- галузі промисловості -- машиностроение -- машинобудування -- глобалізаційні процеси -- глобализационные процессы -- економічна глобалізація -- экономическая глобализация -- международный маркетинг -- трансформация маркетингового управления -- управление предприятием -- экономическая глобализация -- маркетинг предприятий -- маркетинг підприємств
Анотація: На основі аналізу глобалізації та інтернаціоналізації проведено структуризацію глобального процесу. Враховуючи об'єктивну основу економічної глобалізації - попит і пропозицію, розроблено схему формування глобального ринку. Визначено основні параметри економічної глобалізації в різних сферах і формах міжнародних економічних відносин. З'ясовано залежність між процесами глобалізації иа інтернаціоналізації й розвитком маркетингової діяльності підприємств. Виявлено основні чінники і передумови трансформації маркетингового управління підприємством.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Жуков, С.А. (Закарпатський регіональний центр соціально-економічних і гуманітарних досліджень НАН України; м.Ужгород; Україна)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Фірсова, Світлана (кандидат економічних наук; доцент).
    Управління конкурентоспроможністю підприємства в умовах маркетингової орієнтації [] / С. Фірсова, К. Литвин // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 2. - С. 39-45 : ил. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
конкурентоспроможність підприємств -- конкурентоспособность предприятий -- стратегічний маркетинг -- маркетингове управління -- маркетинговое управление -- стратегический маркетинг -- маркетинговое управление
Анотація: Досліджено складові процесу управління конкурентоспроможністю та структуру комплексної системи стратегічного маркетингового управління конкурентоспроможності підприємтства.

Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"

Дод.точки доступу:
Литвин, Катерина (магістр)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

7.


    Литвиненко, Н. В. (Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Дніпропетровськ).
    Філософсько-освітній аналіз інтелекту як предмета маркетингового управління / Н. В. Литвиненко // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2015. - № 1. - С. 57-61. - Бібліографія : С.61 : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
интеллект -- интеллектуальный потенциал -- інтелект -- інтелектуальний потенціал -- личностный потенциал -- людський потенціал -- маркетинг образования -- маркетинг освіти -- маркетингове управління -- маркетингове управління в освіті -- маркетинговое управление -- маркетинговое управление в образовании -- особистісний потенціал -- философия образования -- философско-образовательный анализ -- філософія освіти -- філософсько-освітній аналіз -- человеческий потенциал
Анотація: Філософія освіти створює концептуально-методологічні передумови для поширення на сферу маркетингового управління в освіті як складову загальних закономірностей розвитку наукового знання. Для маркетингового управління в освіті найбільше значення має ск лад індивідуального інтелектуального потенціалу. Найбільшою евристичною цінністю для філософсько-освітнього аналізу маркетингового управління має його когнитивно-креативна складова, що орієнтує людину на практичне застосування знань і розумових здатно стей. Інтелектуальний потенціал може розглядатися у межах філософсько-освітнього аналізу маркетингового управління досить близько до економічної категорії "людський потенціал" та філософської категорії "особистісний потенціал".

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

8.


    Литвиненко, Н. В. (Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Дніпропетровськ).
    Філософська предметність маркетингового управління в освіті / Н. В. Литвиненко // Грані : наук.-теорет. і гром.-політ. альм. - 2015. - № 2. - С. 42-47. - Бібліографія : С.47 : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
качество образования -- людський потенціал -- маркетингове управління -- маркетингове управління в освіті -- маркетинговое управление -- маркетинговое управление в образовании -- парадигма образования -- парадигма освіти -- підвищення якості освіти -- повышение качества образования -- стратегическое управление -- стратегічне управління -- управление образованием -- управління освітою -- философия маркетинга -- философия образования -- философия управления -- философская предметность -- философско-образовательный анализ -- філософія маркетингу -- філософія освіти -- філософія управління -- філософська предметність -- філософсько-освітній аналіз -- человеческий потенциал -- якість освіти
Анотація: Основним аспектом маркетингового регулювання освітньої царини з боку державних інститутів є підвищення якості освіти як основи росту людського потенціалу. При визначенні напрямів філософсько-освітнього аналізу маркетингового управління в освіті мають б ути взяті до уваги і загальнометодологічні інтегративні зв'язки філософії, філософії освіти, філософії управління та філософії маркетингу, а також предметні особливості маркетингового управління, визначені соціокультурною специфікою розвитку освітньої сфери. Парадигмальний статус філософії освіти стосовно маркетингового управління в освіті проявляється в програмуванні нею форм соціальної діяльності, через які реалізуються освітні трансформації, і в визначенні парадигмальних основ стратегічного упр авління освітою.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

9.


    Литвиненко, Н. В. (Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Дніпропетровськ).
    Особливості маркетингової моделі розвитку та управління в освіті / Н. В. Литвиненко // Грані. - 2015. - № 3. - С. 135-139. - Бібліографія : С.139 : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
маркетингове управління -- маркетингове управління в освіті -- маркетинговое управление -- маркетинговое управление в образовании -- образование в Украине -- освіта в Україні -- развитие образования -- розвиток освіти -- социокультурные детерминанты -- соціокультурні детермінанти -- управление образованием -- управління освітою -- философия образования -- философия управления -- філософія освіти -- філософія управління
Анотація: Маркетингове управління забезпечує поєднання стратегічних цілей освітнього розвитку з комплексом освітніх потреб усіх соціальних суб'єктів українського суспільства, а також з діяльністю виробників освітніх послуг на різних рівнях освітньої сфери. По с уті саме маркетингове управління є основою адаптації освітньої сфери до стратегічних завдань соціально-ринкового реформування українського суспільства. Загалом маркетингове управління в освіті є основою трансформації освітніх стандартів у процесі моде рнізації українського суспільства, оскільки на основі дії маркетингових механізмів результативність освітньої діяльності ставиться в залежність від практичних потреб соціальних та ринкових суб'єктів. Стратегічні соціоцентричні цілі розвитку освіти як с кладової інформаційного суспільства виступають в якості системоутворюючого фактора, що органічно погоджує і підпорядковує їм усі складові маркетингового управління в галузі.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Грані_2015_3\24.pdf

Знайти схожі

10.


    Гуцуляк, В. Р. (аспірант Львівського національного аграрного університету).
    Теоретичні засади формування моделі маркетингового механізму розвитку сільськогосподарських підприємств [Текст] / В. Р. Гуцуляк // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. - № 7/8, № 7. - С. 68-71 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.321с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика сельскохозяйственных предприятий

   Економіка сільськогосподарських підприємств

Кл.слова (ненормовані):
агропромышленный комплекс -- агропромисловий комплекс -- АПК -- сельскохозяйственные предприятия -- сільськогосподарські підприємства -- информационое моделирование -- інформаційне моделювання -- маркетинг сельскохозяйственных предприятий -- маркетинг сільськогосподарських підприємств -- маркетинговое управление -- маркетингове управління -- маркетинговые механизмы -- маркетингові механізми -- объектная специфика -- об'єктна специфіка -- системные субъекты -- системні суб'єкти -- управленческие системы -- управлінські системи
Анотація: Розкрито зміст поняття «маркетинговий механізм». Акцентовано увагу на нових підходах маркетингове« управління, запропоновано модель маркетингового механізму розвитку сільськогосподарських підприємств з метою забезпечення стійкості їхнього розвитку.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

 1-10    11-14 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)