Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Знайдено у інших БД:
Каталог книг (6)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=маркетинговое управление<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
14
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-14
>
1.
Новошинская, Любовь
(кандидат экономических наук, Одесский государственный экономический университет).
Маркетинг на финансовом рынке как закономерный результат дифференциации научного знания / Любовь Новошинская> // Економіст : Науково-практичний журнал. Зас.: фірма "Колегіум". - 2008. -
№ 11
. - С. 62-66 : табл. - Библиогр. в конце ст.
УДК
339.138
ББК
65.291.3
Рубрики:
Економіка
Маркетинг
Экономика
Маркетинг
Україна
Кл.слова (ненормовані):
фінансовий маркетинг
--
наукові дисципліни
--
концепції маркетингу
--
теорія маркетингу
--
класичний маркетинг
--
маркетингове управління
--
розвиток маркетингу
--
фінансовий ринок
--
фондовий ринок
--
фондові індекси
--
цінні папери
--
індекси національних ринків
--
національні ринки
--
финансовый маркетинг
--
научные дисциплины
--
концепции маркетинга
--
теория маркетинга
--
классический маркетинг
--
маркетинговое
управление
--
развитие маркетинга
--
финансовый рынок
--
фондовый рынок
--
фондовые индексы
--
ценные бумаги
--
индексы национальных рынков
--
национальные рынки
Анотація:
Рассматривается современная тенденция расширения концепции маркетинга, причины и закономерности его проникновения в сферу финансового рынка. Рассмотрен генезис трансформаций концепций маркетинга. Сформированы некоторые понятия, особенности и аргументы в пользу целесообразности и возможности развития маркетинга на финансовом рынке.
Дод.точки доступу:
Котлер, Ф. \о нем\; Друкер, П. \о нем\; Лабмен, Ж. \о нем\; Ассель, Г. \о нем\; Виннер, Н. \о нем\
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (04.02.2009р. Інв.2195ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
2.
Акимов, Д. И.
(кандидат социологических наук).
Концепция маркетинг-микс в структуре маркетингового социального управления / Д. И. Акимов> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2009. -
№ 4
. - С. 102-105. - Бібліографія : С.105 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
65.01
Рубрики:
Соціальне управління
Социальное
управление
Кл.слова (ненормовані):
инструменты маркетинга
--
інструменти маркетингу
--
маркетинг-микс
--
маркетинг-мікс
--
маркетингове соціальне управління
--
маркетингове управління
--
маркетинговое
социальное
управление
--
маркетинговое
управление
--
социальный маркетинг
--
социальный продукт
--
соціальний маркетинг
--
соціальний продукт
Анотація:
В статье рассматривается концепция маркетинг-микс (или комплекс маркетинга) - набор инструментов, которыми субъект маркетинга оперирует для решения маркетинговых задач на целевом рынке, в данном случае - в социальном маркетинге.
Знайти схожі
>
3.
Аксьонов, І. М.
(ДЕТУТ).
Маркетингове управління тарифною політикою в приміському пасажирському комплексі / І. М. Аксьонов, К. М. Шерепа> // Залізничний транспорт України : науково-практичний журнал. - 2010. -
№ 1
. - С. 32-34 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
656.224(-214)
656.23.032
Рубрики:
Железнодорожный транспорт
Перевозки пассажирские
Пригородные перевозки, 2006-2009 гг.
Залізничний транспорт
Перевезення пасажирські
Приміські перевезення, 2006-2009 рр.
Украина
Україна
Кл.слова (ненормовані):
железнодорожный транспорт
--
перевозки пассажирские
--
пригородные перевозки
--
тарифы железнодорожные
--
тарифная политика
--
маркетинговое
управление
--
маркетинговые исследования
--
ценообразование
--
теория эластичности
--
экономические модели
--
стоимость билета
--
пассажирооборот
--
залізничний транспорт
--
перевезення пасажирські
--
приміські перевезення
--
тарифи залізничні
--
тарифна політика
--
маркетингове управління
--
маркетингові дослідження
--
ціноутворення
--
теорія еластичності
--
економічні моделі
--
вартість квитка
--
пасажирообіг
Анотація:
Розкрито основні маркетингові підходи до здійснення та управління тарифною політикою в приміському пасажирському комплексі.
Утримувачі документа:
ДНУЗТ
Дод.точки доступу:
Шерепа, К.М. (ДЕТУТ); Київ-Пасажирський, станція \про неї\Станция "Київ-Пасажирський" \про неї\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
4.
Романенко, Катерина
(кандидат юридичних наук; докторантка Дніпропетровскього регіонального інституту державного управління Національної академії державного управління при Президентові України).
Маркетинг та менеджмент у сфері державних відносин / К. Романенко> // Вісник державної служби України : інформаційно-аналітичний журнал. - 2010. -
№ 4
. - С. 10-14. - Библиогр.: с. 14. - 1 рис. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
^a342.9
ББК
67.401
Рубрики:
Право
Адміністративне право
Административное право
Кл.слова (ненормовані):
державне управління
--
государственное
управление
--
маркетингова діяльність
--
маркетинговая деятельность
--
управлінська діяльність
--
управленческая деятельность
--
механізм державного управління
--
механизм государственного управления
--
механізм менеджменту
--
механизм менеджмента
--
державний маркетинг
--
государственный маркетинг
--
державно-адміністративний менеджмент
--
государственно-административный менеджмент
--
маркетингове управління
--
маркетинговое
управление
--
маркетинг-менеджмент
--
мережевий маркетинг
--
сетевой маркетинг
--
маркетинг мережевого типу
--
маркетинг сетевого типа
Анотація:
Визначення сутності та механізмів взаємовпливу маркетингової та менеджментової парадигми у процесі модернізації державного управління.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
5.
Корж, М. В.
(Донбаська державна машинобудівна академія; м.Краматорськ; Україна).
Глобалізація та інтернаціоналізація як умови трансформації маркетингового управління підприємством / М. В. Корж, С. А. Жуков> // Актуальні проблеми економіки. - 2012. -
№ 3
. - С. 64-71 : табл., схем., граф. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.290-5 + 65.428-2
Рубрики:
Экономика
Економіка
Международные торговые отношения
Міжнародні торговельні відносини
Экономика предприятия
Економіка підприємства
Кл.слова (ненормовані):
глобальный маркетинг
--
интернационализация
--
маркетинговое
управление
--
отрасли промышленности
--
галузі промисловості
--
машиностроение
--
машинобудування
--
глобалізаційні процеси
--
глобализационные процессы
--
економічна глобалізація
--
экономическая глобализация
--
международный маркетинг
--
трансформация маркетингового управления
--
управление
предприятием
--
экономическая глобализация
--
маркетинг предприятий
--
маркетинг підприємств
Анотація:
На основі аналізу глобалізації та інтернаціоналізації проведено структуризацію глобального процесу. Враховуючи об'єктивну основу економічної глобалізації - попит і пропозицію, розроблено схему формування глобального ринку. Визначено основні параметри економічної глобалізації в різних сферах і формах міжнародних економічних відносин. З'ясовано залежність між процесами глобалізації иа інтернаціоналізації й розвитком маркетингової діяльності підприємств. Виявлено основні чінники і передумови трансформації маркетингового управління підприємством.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Жуков, С.А. (Закарпатський регіональний центр соціально-економічних і гуманітарних досліджень НАН України; м.Ужгород; Україна)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
6.
Фірсова, Світлана
(кандидат економічних наук; доцент).
Управління конкурентоспроможністю підприємства в умовах маркетингової орієнтації [] / С. Фірсова, К. Литвин> // Маркетинг в Україні. - 2013. -
№ 2
. - С. 39-45 : ил. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
339.138
ББК
65.291.3
Рубрики:
Экономика
Економіка
Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
конкурентоспроможність підприємств
--
конкурентоспособность предприятий
--
стратегічний маркетинг
--
маркетингове управління
--
маркетинговое
управление
--
стратегический маркетинг
--
маркетинговое
управление
Анотація:
Досліджено складові процесу управління конкурентоспроможністю та структуру комплексної системи стратегічного маркетингового управління конкурентоспроможності підприємтства.
Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"
Дод.точки доступу:
Литвин, Катерина (магістр)
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
7.
Литвиненко, Н. В.
(Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Дніпропетровськ).
Філософсько-освітній аналіз інтелекту як предмета маркетингового управління / Н. В. Литвиненко> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2015. -
№ 1
. - С. 57-61. - Бібліографія : С.61 : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
37.013
ББК
74.00
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
интеллект
--
интеллектуальный потенциал
--
інтелект
--
інтелектуальний потенціал
--
личностный потенциал
--
людський потенціал
--
маркетинг образования
--
маркетинг освіти
--
маркетингове управління
--
маркетингове управління в освіті
--
маркетинговое
управление
--
маркетинговое
управление
в образовании
--
особистісний потенціал
--
философия образования
--
философско-образовательный анализ
--
філософія освіти
--
філософсько-освітній аналіз
--
человеческий потенциал
Анотація:
Філософія освіти створює концептуально-методологічні передумови для поширення на сферу маркетингового управління в освіті як складову загальних закономірностей розвитку наукового знання. Для маркетингового управління в освіті найбільше значення має ск лад індивідуального інтелектуального потенціалу. Найбільшою евристичною цінністю для філософсько-освітнього аналізу маркетингового управління має його когнитивно-креативна складова, що орієнтує людину на практичне застосування знань і розумових здатно стей. Інтелектуальний потенціал може розглядатися у межах філософсько-освітнього аналізу маркетингового управління досить близько до економічної категорії "людський потенціал" та філософської категорії "особистісний потенціал".
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
8.
Литвиненко, Н. В.
(Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Дніпропетровськ).
Філософська предметність маркетингового управління в освіті / Н. В. Литвиненко> // Грані : наук.-теорет. і гром.-політ. альм. - 2015. -
№ 2
. - С. 42-47. - Бібліографія : С.47 : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
37.013
ББК
74.00
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
качество образования
--
людський потенціал
--
маркетингове управління
--
маркетингове управління в освіті
--
маркетинговое
управление
--
маркетинговое
управление
в образовании
--
парадигма образования
--
парадигма освіти
--
підвищення якості освіти
--
повышение качества образования
--
стратегическое
управление
--
стратегічне управління
--
управление
образованием
--
управління освітою
--
философия маркетинга
--
философия образования
--
философия управления
--
философская предметность
--
философско-образовательный анализ
--
філософія маркетингу
--
філософія освіти
--
філософія управління
--
філософська предметність
--
філософсько-освітній аналіз
--
человеческий потенциал
--
якість освіти
Анотація:
Основним аспектом маркетингового регулювання освітньої царини з боку державних інститутів є підвищення якості освіти як основи росту людського потенціалу. При визначенні напрямів філософсько-освітнього аналізу маркетингового управління в освіті мають б ути взяті до уваги і загальнометодологічні інтегративні зв'язки філософії, філософії освіти, філософії управління та філософії маркетингу, а також предметні особливості маркетингового управління, визначені соціокультурною специфікою розвитку освітньої сфери. Парадигмальний статус філософії освіти стосовно маркетингового управління в освіті проявляється в програмуванні нею форм соціальної діяльності, через які реалізуються освітні трансформації, і в визначенні парадигмальних основ стратегічного упр авління освітою.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
9.
Литвиненко, Н. В.
(Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Дніпропетровськ).
Особливості маркетингової моделі розвитку та управління в освіті / Н. В. Литвиненко> // Грані. - 2015. -
№ 3
. - С. 135-139. - Бібліографія : С.139 : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
37.013
ББК
74.00
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
маркетингове управління
--
маркетингове управління в освіті
--
маркетинговое
управление
--
маркетинговое
управление
в образовании
--
образование в Украине
--
освіта в Україні
--
развитие образования
--
розвиток освіти
--
социокультурные детерминанты
--
соціокультурні детермінанти
--
управление
образованием
--
управління освітою
--
философия образования
--
философия управления
--
філософія освіти
--
філософія управління
Анотація:
Маркетингове управління забезпечує поєднання стратегічних цілей освітнього розвитку з комплексом освітніх потреб усіх соціальних суб'єктів українського суспільства, а також з діяльністю виробників освітніх послуг на різних рівнях освітньої сфери. По с уті саме маркетингове управління є основою адаптації освітньої сфери до стратегічних завдань соціально-ринкового реформування українського суспільства. Загалом маркетингове управління в освіті є основою трансформації освітніх стандартів у процесі моде рнізації українського суспільства, оскільки на основі дії маркетингових механізмів результативність освітньої діяльності ставиться в залежність від практичних потреб соціальних та ринкових суб'єктів. Стратегічні соціоцентричні цілі розвитку освіти як с кладової інформаційного суспільства виступають в якості системоутворюючого фактора, що органічно погоджує і підпорядковує їм усі складові маркетингового управління в галузі.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\\Грані_2015_3\24.pdf
Знайти схожі
>
10.
Гуцуляк, В. Р.
(аспірант Львівського національного аграрного університету).
Теоретичні засади формування моделі маркетингового механізму розвитку сільськогосподарських підприємств [Текст] / В. Р. Гуцуляк> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. -
№ 7/8
,
№ 7
. - С. 68-71 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.321с-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика сельскохозяйственных предприятий
Економіка сільськогосподарських підприємств
Кл.слова (ненормовані):
агропромышленный комплекс
--
агропромисловий комплекс
--
АПК
--
сельскохозяйственные предприятия
--
сільськогосподарські підприємства
--
информационое моделирование
--
інформаційне моделювання
--
маркетинг сельскохозяйственных предприятий
--
маркетинг сільськогосподарських підприємств
--
маркетинговое
управление
--
маркетингове управління
--
маркетинговые механизмы
--
маркетингові механізми
--
объектная специфика
--
об'єктна специфіка
--
системные субъекты
--
системні суб'єкти
--
управленческие системы
--
управлінські системи
Анотація:
Розкрито зміст поняття «маркетинговий механізм». Акцентовано увагу на нових підходах маркетингове« управління, запропоновано модель маркетингового механізму розвитку сільськогосподарських підприємств з метою забезпечення стійкості їхнього розвитку.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-14
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)