Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетингові товарні стратегії<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Наторна, А. О. (аспірант кафедри економіки підприємств Донецького національного університету економіки і торгоівлі ім. Михайла Туган-Барановського).
    Методичний інструментарій аналізу стратегічних альтернатив підприємства [Текст] / А. О. Наторна // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. - № 6. - С. 140-145 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.304.25в6-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика пищевой промышленности

   Економіка харчової промисловості

Кл.слова (ненормовані):
стратегические альтернативы предприятий -- стратегічні альтернативи підприємств -- аналитические матрицы -- аналітичні матриці -- информационное обеспечение предприятий -- інформаційне забезпечення підприємств -- компьютерные программы -- комп'ютерні програми -- маркетинговые товарные стратегии -- маркетингові товарні стратегії -- масложировая промышленность -- оліє-жирова промисловість -- матричные инструменты -- матричні інструменти -- промышленные предприятия -- промислові підприємства -- рафинированное подсолнечное масло -- рафінована сонячникова олія -- специализированное ПО -- спеціалізоване ПЗ -- стратегические направления развития -- стратегічні напрямки розвитку
Анотація: Досліджено дві групи інструментів аналізу стратегічних альтернатив, що використовуються підприємством на практиці при виборі маркетингової товарної стратегії. Наведено методику та технології побудови матриць. Визначено стратегічні напрями розвитку на прикладі підприємств олійно-жировоі промисловості, що займаються виробництвом рафінованої соняшникової олії. Досліджено переваги та недоліки використання комп'ютерних програмних продуктів при виборі стратегічних альтернатив.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

2.


    Фролова, Лариса Володимирівна (доктор економічних наук; професор; директор Інституту економіки та управління; завідуючий кафедрою економічного прогнозування Донецького національного торговельно-економічного університету ім. М.Туган-Барановського).
    Ідентифікація виду маркетингової товарної стратегії [Текст] / Л. В. Фролова, А. О. Наторна // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 2. - С. 469-474 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.42(4УКР)с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика торговли

   Економіка торгівлі

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
автоматизация -- автоматизація -- видовое идентифицирование -- видове ідентифікування -- информационные технологии -- інформаційні технології -- маркетинговые товарные стратегии -- маркетингові товарні стратегії -- масло-жировая промышленность -- оліє-жирова промисловість -- оценочные методы -- оціночні методи -- потребительские свойства товаров -- споживчі властивості товарів -- продажи -- продажі -- продвижение товара -- просування товару -- специализированное программное обеспечение -- спеціалізоване програмне забезпечення -- торговые марки -- торговельні марки -- экономическая эффективность -- економічна ефективність
Анотація: Обгрунтовано науково-методичний підхід до конкретизації виду маркетингової товарної стратегії. Розроблено комбінації споживчих оцінок властивостей товару, що відповідають певному виду маркетингової товарної стратегії. Наведено результати застосування розробленої програми для автоматизації процесу ідентифікації виду маркетингової товарної стратегії.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Наторна, Альона Олександрівна (старший викладач кафедри економіки підприємств Донецького національного університету економіки і торгоівлі ім. Михайла Туган-Барановського; м.Кривий Ріг)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)