Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетинг отношений<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Завірюха, А. О. (аспірант; Київський національний економічний університет ім. В.Гетьмана).
    Ігрова модель рівноваги Штакельберга за умови лідерської позиції виробника та послідовної позиції дилера / А. О. Завірюха // Формування ринкових відносин в Україні : збірник наукових праць. - 2012. - № 6. - С. 187-190 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290в6-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономическое моделирование

   Економічне моделювання

Кл.слова (ненормовані):
вертикальная сеть поставки -- вертикальна мережа постачання -- дилеры -- дилери -- игра Неша -- гра Неша -- игровая модель равновесия Штакельберга -- ігрова модель рівноваги Штакельберга -- Штакельберга модель -- каналы поставок -- канали постачання -- маркетинг отношений -- маркетинг відносин -- поставщики -- постачальники -- функция рекламных расходов -- функція рекламных витрат -- просування продукту -- продвижение товаров
Анотація: Розглядаються перспективи формування маркетингу відносин у каналі постачання між незалежними виробником та дилером. За допомогою ігрової моделі Штакельберга визначено ключові компетенції інтеграції політики просування продукту.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

2.


    Кузьмін, О. (доктор економічних наук ).
    Маркетингове забезпечення процесу залучення прямих іноземних інвестицій на підприємства / О. Кузьмін, М. Бирка // Економіст : науково-практичний журнал. - 2013. - № 3. - С. 15-19 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 65.291
Рубрики: Економіка
   Економіка підприємства

   Экономика

   Экономика предприятия

Кл.слова (ненормовані):
інвестиційна діяльність -- прямі іноземні інвестиції -- ПІІ -- маркетингові технології -- маркетинг відносин -- економічна теорія -- партнерські відносини -- инвестиционная деятельность -- прямые иностранные инвестиции -- ПИИ -- маркетинговые технологии -- маркетинг отношений -- экономическая теория -- партнерские отношения
Анотація: Запропоновано модель маркетингового забезпечення процесу залучення прямих іноземних інвестицій на підприємства на засадах процесноструктурованого менеджменту та концепції маркетингу відносин. Досліджено роль маркетингу партнерських відносин у процесі залучення прямих іноземних інвестицій на підприємства. Розглянуто його структурні елементи та інструменти. Надано характеристику їх використання при налагодженні відносин "підприємство- іноземний інвестор", а також аспекти цінностей таких відносин.


Дод.точки доступу:
Бирка, Марія (аспірантка)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Радославлєвіч, Гордана (доцент кафедри економіки Університету м.Крагуєвац; Сербія; PhD).
    Застосування моделей маркетингу відносин у туризмі / Г. Радославлєвіч, К. Бориславлєвич // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 6. - С. 143-152 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433в6-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма

   Економіка туризму

Кл.слова (ненормовані):
директ-маркетинг -- методология маркетинга туризма -- методологія маркетингу туризму -- туристичний маркетинг -- туристический маркетинг -- клиенты -- клієнти -- контент-анализ -- контент-аналіз -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- маркетинг отношений -- маркетинг відносин -- международный маркетинг -- міжнародний маркетинг -- потребительская лояльность -- споживацька лояльність -- потребительское поведение -- споживча поведінка -- сервисный маркетинг -- сервісний маркетинг -- стратегический маркетинг -- стратегічний маркетинг -- сфера услуг -- сфера послуг
Анотація: Показано, як за останні 20 років концепція маркетингу відносин стала домінуючою парадигмою у маркетингу, а також об'єктом багатьох маркетингових досліджень. Сьогодні маркетинг відносин використовується у багатьох сферах: сервісному маркетингу, маркетингових дослідженнях, при вивчення поведінки споживачів, у міжнародному та стратегічному маркетингу, а також у директ-маркетингу. Зокрема, застосування маркетингу відносин у секторі послуг призводить до підвищення ступеню задоволенності клієнтів та їх лояльності у довготерміновій перспективі. Виявлено основні фактори впливу маркетингу відносин на сектор туризму, представлено різноманітні підходи до формування відносин між фірмами та клієнтами у туризмі. Контент-аналіз застосовуваних моделей маркетингу відносин обгрунтував позитивний тренд розвитку даного напрямку у маркетингу.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Бориславлєвич, Катаріна (асистент кафедри економіки Університету м.Крагуєвац; Сербія)

Знайти схожі

4.
   06
   Д 36


    Брайковська, А.
    Напрями забезпечення конкурентоспроможності банку на ринку банківських послуг [Текст] / А. Брайковська, М. Полевяненко // Збірник наукових праць Державного економіко-технологічного університету транспорту. Серія "Економіка і управління". - К. : ДЕТУТ, 2015. - Вип. 32. - С. 187-197. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Банківська справа
   Банковское дело

Кл.слова (ненормовані):
банківська справа -- банковское дело -- конкурентоспроможність банку -- конкурентоспособность банка -- конкурентна перевага -- конкурентное преимущество -- маркетинг відносин -- маркетинг отношений -- ринок фінансових послуг -- рынок финансовых услуг -- управління конкурентоспроможністю -- управления конкурентоспособностью -- CRM


Дод.точки доступу:
Полевяненко, М.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Конда, Іва (PhD (бізнес-адміністрування); провідний викладач; заступник ректора по науці та дослідженням Школи бізнесу і управління в Новом местє; Словенія).
    Розробка та впровадження маркетингової системи відносин шляхом аналізу мережі взаємодій [Текст] / І. Конда // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 8. - С. 134-145 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
клиентская информация -- клієнтська інформація -- маркетинговая аналитика -- маркетинговая аналітика -- маркетинговые технологии -- маркетингові технології -- маркетинг отношений -- маркетинг відносин -- отношения между покупателем и продавцом -- відносини між покупцем і продавцем -- промышленные компании -- промислові компанії -- рынок В2В -- ринок В2В -- сети взаимодействий -- мережі взаємодій
Анотація: Описано, як інструменти мережевого аналізу можуть бути використані при вивченні взаємодії всередині мережі задля впровадження та подальшого функціонування маркетингової системи відносин на ринку В2В. Даний підхід виходить з наявної в промислової компанії інформації стосовно її клієнтів, що продемонстровано на прикладі реально діючого підприємства.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)