Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=методы маркетинговых исследований<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Чиглінцев, Станіслав (генеральний директор MACMI Україна).
    Якісні методи дослідження / С. Чиглінцев // Маркетинг в Україні : науково-теоретичний журнал. Ринки.Маркетингові дослідження. . - 2012. - № 1. - С. 15-18
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- методи маркетингових досліджень -- методы маркетинговых исследований -- отримання даних -- получение данных -- спостереження -- наблюдения -- експерименти -- эксперименты


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Лилик, І. (генеральний директор).
    Огляд розвитку індустрії маркетингових досліджень в світі за матеріалами досліджень ESOMAR / І. Лилик // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 6. - С. 56-63 : ил. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- регіональні ринки -- маркетингова індустрія -- світові ринки -- формування оборотів ринку дослідженнь -- методи маркетингових досліджень -- маркетинговые исследования -- региональные рынки -- маркетинговая индустрия -- мировые рынки -- формирование оборотов рынка исследований -- методы маркетинговых исследований
Анотація: В даній статті запропоновані основні тенденції розвитку галузі маркетингових дослідженях в світовому масштабі, спираючись на ESOMAR.

Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПИ"

Дод.точки доступу:
ESOMAR, компания \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Окландер, Михайло (доктор економічних наук; Одеський державний економічний університет).
    Концепція формування системи маркетингових досліджень інновацій машинобудівного підприємства / М. Окландер, О. Яшкіна // Економіст : науково-практичний журнал. - 2013. - № 11. - С. 52-56 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 65.305.4
Рубрики: Економіка
   Економіка машинобудівельної промисловості

   Экономика

   Экономика машиностроительной промышленности

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
інновації в машинобудуванні -- маркетингові дослідження інновацій -- методи маркетингових досліджень -- маркетинг машинобудівних підприємств -- інноваційна продукція машинобудування -- інноваційні технології машинобудування -- инновации в машиностроения -- маркетинговые исследования инноваций -- методы маркетинговых исследований -- маркетинг машиностроительных предприятий -- инновационная продукция машиностроения -- инновационные технологии машиностроения
Анотація: Запропоновано систему маркетингових досліджень інновацій машинобудівного підприємства. Обгрунтовано організаційно-управлінську структуру системи маркетингових досліджень інновацій. Запропоновано портфелі методів маркетингових досліджень перспектив інноваційної діяльності, інноваційного продукту (технології) та інноваційної продукції (товарів).

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Яшкіна, Оксана (кандидат економічних наук; Одеський національний економічний університет)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Кириченко, О. М. (кандидат економічних наук; доцент кафедри менеджменту адміністрування Навчально-наукового інституту управління НУХТ).
    Основні проблеми маркетингових досліджень для здійснення зовнішньоекономічної діяльності [Текст] / О. М. Кириченко // Формування ринков. відносин в Укр : Збірник наукових праць. - 2017. - № 6. - С. 47-54 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКА
УДК
ББК 65.298
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Международное предпринимательство. Внешнеэкономическая деятельность предприятия, 2012-2017 гг.

   Міжнародне підприємництво. Зовнішньоекономічна дільність підприємств, 2012-2017 рр.

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
внешнеэкономическая деятельность -- зовнішньоекономічна діяльніьсть -- внешние рынки -- зовнішні ринки -- ВЭД -- ЗЕД -- внешняя торговля -- зовнішня торгівля -- маркетинговые исследования -- методи маркетингових досліджень -- методы маркетинговых исследований -- конкурентные преимущества -- конкурентні переваги -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- середовище міжнародного маркетингу -- среда международного маркетинга -- международная конкурентоспособность -- міжнародна конкурентоспроможність -- менеджмент -- экономическое развитие -- економічний розвиток -- структура експорту товарів -- структура экспорта товаров -- структура імпорту товарів -- структура импорта товаров -- світовий досвід -- мировой опыт -- качество жизни -- якість житла
Анотація: Розглянуто особливості, основні проблеми, напрями формування та тенденції розвитку маркетингових досліджень у сфері зовнішньоекономічної діяльності.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Экспортно-кредитное агентство Украины \о нем\; Експортно-кредитне агентство України \про нього\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)