Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=модернизация содержания образования<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Савченко, Олександра (доктор педагогічних наук; академік АПН України).
    Системний підхід до модернізації змісту загальної середньої освіти / О Савченко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 1/2. - С. 3-7 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Загальноосвітня школа
   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
середня освіта -- модернізація змісту освіти -- система контролю -- загальна середня освіта -- напрями модернізації змісту -- методологічний напрям -- законодавчо-нормативний напрям -- дидактичний напрям -- методичний напрям -- шкільна освіта -- среднее образование -- модернизация содержания образования -- система контроля -- общее среднее образование -- направления модернизации содержания -- методологическое направление -- законодательно-нормативное направление -- дидактическое направление -- методическон направление -- школьное образование
Анотація: Розглядається проблема реалізації системного підходу до оновлення змісту загальної середньої освіти, його структурування за етапами навчання і предметами, очікуваними результатами засвоєння. Обгрунтовується системність модернізації змісту шкільної освіти на методологічному, законодавчо-нормативному, дидактичному, методичному рівнях

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Зламанюк, Людмила (завідувач кафедри теорії та методики освіти Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічноїосвіти; кандидат педагогічних наук; доцент).
    Особливості формування особистості учня в процесі входження освіти в Болонський процес / Л. Зламанюк // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2010. - № 1. - С. 25-28. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.04
Рубрики: Організація освіти
   Организация образования

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
система освіти -- філософські основи освіти -- реформування освіти -- освітні програми -- інституційні перетворення -- інтеграція науки -- інтеграція педагогічної освіти -- модернізація змісту освіти -- система образования -- философские основы образования -- реформирование образования -- образовательные программы -- институционные преобразования -- интеграция науки -- интеграция педагогического образования -- модернизация содержания образования -- Болонский процесс -- личность учащегося -- особистість учня
Анотація: Про певні особливості формування особистості учня у процесі входження освіти в Болонський процес.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Пустовіт, Григорій (доктор педагогічних наук; професор; вчений секретар Відділення загальної педагогіки та філософії освіти НАПН України).
    Концептуальні засади модернізації змісту сучасної позашкільної освіти і виховання учнів / Г. Пустовіт // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 10. - С. 19-23. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
позашкільна освіта -- внешкольное образование -- виховання -- воспитание -- концептуальні засади -- концептуальные основы -- позашкільні навчальні заклади -- внешкольные учебные учреждения -- модернізація змісту освіти -- модернизация содержания образования -- зміст позашкільної освіти -- содержание внешкольного образования
Анотація: Виокремлено й охарактеризовано концептуальні засади та підхіди до модернізації навчального змісту освіти й виховання учнів у позашкільних навчальних закладах.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Бондаренко, Володимир (кандидат технічних наук; декан технологічного факультету; доцент кафедри промислових технологій).
    Модернізація змісту професійної підготовки майбутнього вчителя технологій: обгрунтування напрямів і підходів / В. Бондаренко, В. Стешенко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 3. - С. 67-70 : фот. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- педагогічні університети -- педагогические университеты -- факультети університетів -- факультеты университетов -- технологічні факультети -- технологические факультеты -- вчителі трудового навчання -- учителя трудового обучения -- підготовка вчителів -- подготовка учителей -- модернізація змісту освіти -- модернизация содержания образования
Анотація: Окреслено особливості змісту професійної підготовки майбутніх учителів трудового навчання (технологій) та визначено основні вихідні положення щодо його модернізації відповідно до нових вимог на прикладі організації навчального процесу технологічного факультету ДДПУ.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Стешенко, Володимир (доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри педагогіки і методики технологічної та професійної освіти); ДВНЗ "Донбаський державний педагогічний університет" \о нем\Донбаський державний педагогічний університет, державний вищий навчальний заклад \о нем\; Державний вищий навчальний заклад "Донбаський державний педагогічний університет" \о нем\

Знайти схожі

5.


    Мілл, Ульріх (дослідник та експерт з питань дуальної освіти ; Німеччина).
    Дуальне навчання: досвід Німеччини [Текст] / У. Мілл ; редакція та доповнення: О. Давліканова, Н. Світайло // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2016. - № 6. - С. 53-62 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Німеччина
    Германия

Кл.слова (ненормовані):
модернізація змісту освіти -- конкурентоздатність молоді -- ринок праці -- програма дуального навчання -- навчальні центри -- навчальні договори -- поглиблена практика -- диплом бакалавра -- модернизация содержания образования -- конкурентоспособность молодежи -- рынок труда -- программа дуального обучения -- учебные центры -- учебные договора -- углубленная практика -- дуальна освіта -- дуальное образование -- дуальна форма навчання -- дуальная форма образования
Анотація: Присвячена особливостям впровадження дуальної форми навчання у системі освіти Німеччини як ефективного знаряддя модернізації змісту освіти та підвищення рівня конкурентоздатності молоді на ринку праці. Аналізуються особливості дуальних навчальних програм та їх практичної складової, зокрема. На основі досвіду конкретних університетів акцентується увага на необхідності налагодження співпраці освітніх закладів з підприємствами або адміністративними установами для максимального врахування потреб вишу, підприємства та студентів.


Дод.точки доступу:
Давліканова, Олена (координаторка проектів) \редакція та доповнення.\; Світайло, Ніна (керівник) \редакція та доповнення.\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)