Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=молодші школяри<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
18
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-18
>
1.
Чайковська, Олена
(кандидат педагогічних наук; доцент; докторант КНУКіМ; викладач музикознавства спеціалізованої школи № 318 м. Києва).
Результати експерименту з формування музичних знань молодших школярів засобами мультимедійних технологій навчання / О. Чайковська> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. -
№ 2/3
. - С. 51-53 : табл. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
373
ББК
74.2
Рубрики:
Загальноосвітня школа
Общеобразовательная школа
Кл.слова (ненормовані):
технології навчання
--
мультимедійні технології начання
--
навчально-виховний процес
--
авторські експериментальні школи
--
авторські школи
--
молодші
школяри
--
формування музичних знань
--
експериментальна робота
--
технологии обучения
--
мультимедийные технологии обучения
--
учебно-воспитательный процесс
--
авторские экспериментальные школы
--
авторские школы
--
младшие школьники
--
формирование музыкальных знаний
Анотація:
Про впроваждення в навчально-виховний процес інноваційних інформаційних технологій. Про проведення експерименту з формування музичних знань молодших школярів в авторській експериментальної школі "Міленіум".
Дод.точки доступу:
Міленіум, авторська експериментальна школа \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Беседіна, Антонина
(вчитель-методист; учитель початкових класів спеціалізованої школи № 318 м. Києва).
Вплив методів і завдань ейдетики на розвиток особистості дитини / А. Беседіна> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. -
№ 2/3
. - С. 61-62. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371.4
ББК
74.200
Рубрики:
Теорія і методика виховання
Теория и методика воспитания
Кл.слова (ненормовані):
методи навчання
--
початкові класи
--
молодші
школяри
--
методи ейдетики
--
ланцюговий метод
--
акровербальний метод
--
метод місць
--
метод регресії
--
метод відсторонення
--
забування
--
методы обучения
--
начальные классы
--
младшие школьники
--
методы эйдетики
Анотація:
Методи навчання, які пропонує ейдетика, спираються на образне мислення дитини, вони відповідають законам природи.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
3.
Задорожній, Андрій
(аспірант Кіровоградського державного педагогічного університету).
Моделювання ціннісно-смислової картини молодшого щколяра: пошук підходів / А. Задорожній> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. -
№ 11
. - С. 60-64. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371.4
ББК
74.200
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і методика виховання
Образование. Педагогика
Теория и методика воспитания
Кл.слова (ненормовані):
ціннісно-смислова картина
--
ценностно-смысловая картина
--
молодші
школяри
--
младшие школьники
--
принципи моделювання
--
принципы моделирования
--
загальнолюдські цінності
--
общечеловеческие ценности
--
пізнавальна активність учнів
--
познавательная активность учеников
--
теоретична модель
--
теоретическая модель
--
процесс навчання
--
процесс обучения
--
виховний процес
--
воспитательный процесс
Анотація:
Аналізуються основні наукові положення про сутність ціннісно-смислової картини світу молодшого школяра, її формування в процесі пізнавальної діяльності і визначаються основні методологічні підходи та принципи моделювання структури цієї властивості у молодших школярів у процесі навчання.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
4.
Турчин, Тамара
(кандидат педагогічних наук; докторант Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова).
Пріоритетність інтуїтивно-образного осягнення музичного мистецтва молодшими школярами в навчальному процесі / Т. Турчин> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. -
№ 6
. - С. 69-73. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
373
ББК
74.2
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Загальноосвітня школа
Образование. Педагогика
Общеобразовательная школа
Кл.слова (ненормовані):
навчальний процес
--
учебный процесс
--
молодші
школяри
--
младшие школьники
--
інтуїція
--
интуиция
--
інтуїтивний спосіб мислення
--
интуитивный способ мышления
--
інтуїтивне мислення
--
интуитивное мышление
--
мистецькі дисципліни
--
учебные предметы
--
учбові предмети
--
викладання мистецьких дисциплін
--
музыкальное творчество
--
музична творчість
--
уроки музики
--
уроки музыки
Анотація:
Визначається сутність інтуїтивно-образного осягнення музичного мистецтва молодшими школярами в процесі їх навчання, що досягається у сфері сприймання, оцінювання музиуи та творчій діяльності. Автор доходить висновку, що підтримування інтуїтивно-образного начала на уроках музики в початковій школі дасть можливість учнім повніше усвідомити естетичну красу художніх образів і їх творення.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
5.
Турчин, Тамара
(кандидат педагогічних наук; докторант Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова).
Застосування осучасних форм музичного навчання молодших школярів як передумова їх творчого розвитку / Т. Турчин> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. -
№ 7
. - С. 64-68 : фот. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
372.8
ББК
74.26
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Методика викладання учбових предметів
Образование. Педагогика
Методика преподавания учебных предметов
Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітня школа
--
общеобразовательная школа
--
навчальний процес
--
учебный процесс
--
молодші
школяри
--
младшие школьники
--
музичне навчання
--
музыкальное обучение
--
музично-просвітницька діяльність
--
музыкально-просветительская деятельность
--
театролізована діяльність
--
театролизованная деятельность
--
театри ляльок
--
театры кукол
--
музично-дидактичні ігри
--
музыкально-дидактические игры
--
комп'ютерні навчальні ігри
--
компьютерные обучающие игры
Анотація:
Розглянуто форми музичного навчання молодших школярів, що передбачають активну музичну діяльність учнів практичного характеру, в процесі якої відпрацьовуються музичні вміння і навички, реалізуються виховні завдання, розвиваються музичні здібності. Наголошено, що застосування різноманітних осучаснених форм музичного навчання в початковій школі забезпечує його результативність, сприяє пробудженню творчої енергії дітей, досягненню ними творчих успіхів.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
6.
Гильбух, Ю. З.
(доктор психологических наук).
Школьная неуспеваемость / Ю. З. Гильбух> // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. -
№ 1
. - С. 68-80 : схемы. а-табл. - (Психологія навчання). - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ДРНТІ
15.81.21
УДК
37.015.3
ББК
88.40
Рубрики:
Педагогическая психология
Педагогічна психологія
Украина
Україна
Кл.слова (ненормовані):
типы неблагополучия
--
типи негараздів
--
типы отклонений в учебной деятельности
--
типи відхилень у навчальній діяльності
--
реализация способностей
--
реалізація здібностей
--
эффективность учебной деятельности
--
ефективність навчальної діяльності
--
низкая интенсивность учебной деятельности
--
низька інтенсивність навчальної діяльності
--
низкая эффективность учебной деятельности
--
низька ефективність навчальної діяльності
--
детерминанты психологического уровня
--
детермінанти психологічного рівня
--
нарушения в эмоционально-волевой сфере
--
эмоционально-волева сфера
--
порушення в емоційно-вольовій сфері
--
емоційно-вольова сфера
--
несформированность учебных умений
--
учебные умения
--
несформованість навчальних умінь
--
навчальні уміння
--
недостаточное развитие познавательных способностей
--
познавательные способности
--
недостатній розвиток пізнавальних здібностей
--
пізнавальні здібності
--
младшие школьники
--
молодші
школяри
Анотація:
Представлена психолого-педагогическая типология неблагополучий в учебной деятельности младших школьников, а также рекомендации по коррекционной работе.
Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
7.
Симониченко, Тетяна
(старший учитель; учитель початкових класів).
Використання інноваційних технологій у роботі з молодшими школярами / Т. Симониченко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. -
№ 3
. - С. 77-78
УДК
^a373
ББК
74.2
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Загальноосвітня школа
Образование. Педагогика
Общеобразовательная школа
Кл.слова (ненормовані):
навчальний процес
--
учебный процесс
--
початкова школа
--
начальная школа
--
молодші
школяри
--
младшие школьники
--
інноваційні технології
--
инновационные технологии
--
критичне мислення
--
критическое мышление
--
технологія формування критичного мислення
--
технология формирования критического мышления
--
нестандартні уроки
--
нестандартные уроки
--
проектна діяльність
--
проектная деятельность
--
методика інтерв'ювання
--
методика интервьюирования
Анотація:
Про використання інноваційних технологій у початковій школі.
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ
Знайти схожі
>
8.
Бондар, Людмила
(кандидат педагогічних наук; провідний науковий співробітник Інститтуту педагогіки НАПН України).
В. О. Сухомлинський про розвиток творчих здібностей учнів початкової школи / Л. Бондар> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. -
№ 8/9
. - С. 25-28. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
371.4
ББК
74.200
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і методика виховання
Образование. Педагогика
Теория и методика воспитания
Кл.слова (ненормовані):
шкільна освіта
--
школьное образование
--
видатні педагоги
--
выдающиеся педагоги
--
педагогічна діяльність
--
педагогическая деятельность
--
молодші
школяри
--
младшие школьники
--
навчально-виховний процес
--
учебно-воспитательный процесс
--
мислення учнів
--
мышление учеников
--
творчий розвиток
--
творческое развитие
--
творчі здібності
--
творческие способности
--
розумове виховання
--
умственное воспитание
--
розумові здібності
--
умственные способности
Анотація:
Висвітлюються теоретично обгрунтовані й перевірені практикою ідеї В. О. Сухомлинського з питань розвитку творчих здібностей школярів молодшого віку. Наголошується на важливості їх втілення в роботу сучасних освітніх закладів.
Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (видатний педагог ; 1918-1970) \о нем\
Знайти схожі
>
9.
Зубік, Н.
(методист ОМК БЖД населення).
1 вересня - вперед до країни знань / Зубік Н.> // Безпека життєдіяльності : всеукраїнський науково-популярний журнал. - 2013. -
№ 9
. - С. 2 : фотогр. - (Дата календаря)
ДРНТІ
87.24
УДК
614.8
Рубрики:
Безпека життєдіяльності
Безопасность жизнедеятельности
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітні учбові заклади
--
общеобразовательные учебные заведения
--
День знань
--
День знаний
--
молодші
школяри
--
младшие школьники
--
правила безпечної поведінки
--
правила безопасного поведения
--
складні ситуації
--
сложные ситуации
--
абетка безпеки
--
азбука безопасности
Анотація:
Розглянуто проведення Дня знань в одній із загальноосвітніх шкІл міста Рівного, в якому взяли участь методисти НМЦ ЦЗ та БЖД Рівненськоъ області.
Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017
Дод.точки доступу:
Науково-методичний центр цивільного захисту та безпеки життєдіяльності Рівненської області \о нем\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
10.
Савченко, Олександра
(доктор педагогічних наук; радник Президії НАПН України; головний науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
Упровадження компетентнісного підходу в початкову освіту: здобутки і нерозв'язні проблеми / О. Савченко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. -
№ 4/5
. - С. 12-16 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
373
ББК
74.2
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Загальноосвітня школа
Образование. Педагогика
Общеобразовательная школа
Кл.слова (ненормовані):
компетентнісна освіта
--
предметні компетентності
--
ключові компетентності
--
кореляція
--
уміння вчитися
--
компетентностное образование
--
предметные компетентности
--
ключевые компетентности
--
корреляция
--
умение учиться
--
початкова освіта
--
начальное образование
--
державні стандарти освіти
--
государственные стандарты образования
--
молодші
школяри
--
младшие школьники
--
програми формування загальнонавчальних умінь
--
программы формирования общеучебных умений
--
загальнонавчальні уміння
Анотація:
Досліджено поетапність упровадження компетантнісного підходу в початкову освіту в контексті модернізації змісту в першому і другому поколінні Державного стандарту. Розкрито взаємозв'язок предметів у формуванні в молодших школярів ключових і предметних компетентностей та обгрунтовано пріоритетність формування у них ключової компетентності - уміння вчитися.
Дод.точки доступу:
Державний стандарт базової та повної загальної середньої освіти \о произв.\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-18
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)