Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=молодші школяри<.>
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-18 
1.


    Чайковська, Олена (кандидат педагогічних наук; доцент; докторант КНУКіМ; викладач музикознавства спеціалізованої школи № 318 м. Києва).
    Результати експерименту з формування музичних знань молодших школярів засобами мультимедійних технологій навчання / О. Чайковська // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 2/3. - С. 51-53 : табл. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Загальноосвітня школа
   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
технології навчання -- мультимедійні технології начання -- навчально-виховний процес -- авторські експериментальні школи -- авторські школи -- молодші школяри -- формування музичних знань -- експериментальна робота -- технологии обучения -- мультимедийные технологии обучения -- учебно-воспитательный процесс -- авторские экспериментальные школы -- авторские школы -- младшие школьники -- формирование музыкальных знаний
Анотація: Про впроваждення в навчально-виховний процес інноваційних інформаційних технологій. Про проведення експерименту з формування музичних знань молодших школярів в авторській експериментальної школі "Міленіум".


Дод.точки доступу:
Міленіум, авторська експериментальна школа \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Беседіна, Антонина (вчитель-методист; учитель початкових класів спеціалізованої школи № 318 м. Києва).
    Вплив методів і завдань ейдетики на розвиток особистості дитини / А. Беседіна // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 2/3. - С. 61-62. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Теорія і методика виховання
   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
методи навчання -- початкові класи -- молодші школяри -- методи ейдетики -- ланцюговий метод -- акровербальний метод -- метод місць -- метод регресії -- метод відсторонення -- забування -- методы обучения -- начальные классы -- младшие школьники -- методы эйдетики
Анотація: Методи навчання, які пропонує ейдетика, спираються на образне мислення дитини, вони відповідають законам природи.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Задорожній, Андрій (аспірант Кіровоградського державного педагогічного університету).
    Моделювання ціннісно-смислової картини молодшого щколяра: пошук підходів / А. Задорожній // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 11. - С. 60-64. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
ціннісно-смислова картина -- ценностно-смысловая картина -- молодші школяри -- младшие школьники -- принципи моделювання -- принципы моделирования -- загальнолюдські цінності -- общечеловеческие ценности -- пізнавальна активність учнів -- познавательная активность учеников -- теоретична модель -- теоретическая модель -- процесс навчання -- процесс обучения -- виховний процес -- воспитательный процесс
Анотація: Аналізуються основні наукові положення про сутність ціннісно-смислової картини світу молодшого школяра, її формування в процесі пізнавальної діяльності і визначаються основні методологічні підходи та принципи моделювання структури цієї властивості у молодших школярів у процесі навчання.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Турчин, Тамара (кандидат педагогічних наук; докторант Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова).
    Пріоритетність інтуїтивно-образного осягнення музичного мистецтва молодшими школярами в навчальному процесі / Т. Турчин // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 6. - С. 69-73. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
навчальний процес -- учебный процесс -- молодші школяри -- младшие школьники -- інтуїція -- интуиция -- інтуїтивний спосіб мислення -- интуитивный способ мышления -- інтуїтивне мислення -- интуитивное мышление -- мистецькі дисципліни -- учебные предметы -- учбові предмети -- викладання мистецьких дисциплін -- музыкальное творчество -- музична творчість -- уроки музики -- уроки музыки
Анотація: Визначається сутність інтуїтивно-образного осягнення музичного мистецтва молодшими школярами в процесі їх навчання, що досягається у сфері сприймання, оцінювання музиуи та творчій діяльності. Автор доходить висновку, що підтримування інтуїтивно-образного начала на уроках музики в початковій школі дасть можливість учнім повніше усвідомити естетичну красу художніх образів і їх творення.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Турчин, Тамара (кандидат педагогічних наук; докторант Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова).
    Застосування осучасних форм музичного навчання молодших школярів як передумова їх творчого розвитку / Т. Турчин // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 7. - С. 64-68 : фот. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- навчальний процес -- учебный процесс -- молодші школяри -- младшие школьники -- музичне навчання -- музыкальное обучение -- музично-просвітницька діяльність -- музыкально-просветительская деятельность -- театролізована діяльність -- театролизованная деятельность -- театри ляльок -- театры кукол -- музично-дидактичні ігри -- музыкально-дидактические игры -- комп'ютерні навчальні ігри -- компьютерные обучающие игры
Анотація: Розглянуто форми музичного навчання молодших школярів, що передбачають активну музичну діяльність учнів практичного характеру, в процесі якої відпрацьовуються музичні вміння і навички, реалізуються виховні завдання, розвиваються музичні здібності. Наголошено, що застосування різноманітних осучаснених форм музичного навчання в початковій школі забезпечує його результативність, сприяє пробудженню творчої енергії дітей, досягненню ними творчих успіхів.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Гильбух, Ю. З. (доктор психологических наук).
    Школьная неуспеваемость / Ю. З. Гильбух // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. - № 1. - С. 68-80 : схемы. а-табл. - (Психологія навчання). - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ДРНТІ
УДК
ББК 88.40
Рубрики: Педагогическая психология
   Педагогічна психологія

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
типы неблагополучия -- типи негараздів -- типы отклонений в учебной деятельности -- типи відхилень у навчальній діяльності -- реализация способностей -- реалізація здібностей -- эффективность учебной деятельности -- ефективність навчальної діяльності -- низкая интенсивность учебной деятельности -- низька інтенсивність навчальної діяльності -- низкая эффективность учебной деятельности -- низька ефективність навчальної діяльності -- детерминанты психологического уровня -- детермінанти психологічного рівня -- нарушения в эмоционально-волевой сфере -- эмоционально-волева сфера -- порушення в емоційно-вольовій сфері -- емоційно-вольова сфера -- несформированность учебных умений -- учебные умения -- несформованість навчальних умінь -- навчальні уміння -- недостаточное развитие познавательных способностей -- познавательные способности -- недостатній розвиток пізнавальних здібностей -- пізнавальні здібності -- младшие школьники -- молодші школяри
Анотація: Представлена психолого-педагогическая типология неблагополучий в учебной деятельности младших школьников, а также рекомендации по коррекционной работе.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.


    Симониченко, Тетяна (старший учитель; учитель початкових класів).
    Використання інноваційних технологій у роботі з молодшими школярами / Т. Симониченко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 3. - С. 77-78
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
навчальний процес -- учебный процесс -- початкова школа -- начальная школа -- молодші школяри -- младшие школьники -- інноваційні технології -- инновационные технологии -- критичне мислення -- критическое мышление -- технологія формування критичного мислення -- технология формирования критического мышления -- нестандартні уроки -- нестандартные уроки -- проектна діяльність -- проектная деятельность -- методика інтерв'ювання -- методика интервьюирования
Анотація: Про використання інноваційних технологій у початковій школі.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

8.


    Бондар, Людмила (кандидат педагогічних наук; провідний науковий співробітник Інститтуту педагогіки НАПН України).
    В. О. Сухомлинський про розвиток творчих здібностей учнів початкової школи / Л. Бондар // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 8/9. - С. 25-28. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
шкільна освіта -- школьное образование -- видатні педагоги -- выдающиеся педагоги -- педагогічна діяльність -- педагогическая деятельность -- молодші школяри -- младшие школьники -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- мислення учнів -- мышление учеников -- творчий розвиток -- творческое развитие -- творчі здібності -- творческие способности -- розумове виховання -- умственное воспитание -- розумові здібності -- умственные способности
Анотація: Висвітлюються теоретично обгрунтовані й перевірені практикою ідеї В. О. Сухомлинського з питань розвитку творчих здібностей школярів молодшого віку. Наголошується на важливості їх втілення в роботу сучасних освітніх закладів.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (видатний педагог ; 1918-1970) \о нем\

Знайти схожі

9.


    Зубік, Н. (методист ОМК БЖД населення).
    1 вересня - вперед до країни знань / Зубік Н. // Безпека життєдіяльності : всеукраїнський науково-популярний журнал. - 2013. - № 9. - С. 2 : фотогр. - (Дата календаря)
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Безпека життєдіяльності
   Безопасность жизнедеятельности

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітні учбові заклади -- общеобразовательные учебные заведения -- День знань -- День знаний -- молодші школяри -- младшие школьники -- правила безпечної поведінки -- правила безопасного поведения -- складні ситуації -- сложные ситуации -- абетка безпеки -- азбука безопасности
Анотація: Розглянуто проведення Дня знань в одній із загальноосвітніх шкІл міста Рівного, в якому взяли участь методисти НМЦ ЦЗ та БЖД Рівненськоъ області.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Дод.точки доступу:
Науково-методичний центр цивільного захисту та безпеки життєдіяльності Рівненської області \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

10.


    Савченко, Олександра (доктор педагогічних наук; радник Президії НАПН України; головний науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
    Упровадження компетентнісного підходу в початкову освіту: здобутки і нерозв'язні проблеми / О. Савченко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 4/5. - С. 12-16 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісна освіта -- предметні компетентності -- ключові компетентності -- кореляція -- уміння вчитися -- компетентностное образование -- предметные компетентности -- ключевые компетентности -- корреляция -- умение учиться -- початкова освіта -- начальное образование -- державні стандарти освіти -- государственные стандарты образования -- молодші школяри -- младшие школьники -- програми формування загальнонавчальних умінь -- программы формирования общеучебных умений -- загальнонавчальні уміння
Анотація: Досліджено поетапність упровадження компетантнісного підходу в початкову освіту в контексті модернізації змісту в першому і другому поколінні Державного стандарту. Розкрито взаємозв'язок предметів у формуванні в молодших школярів ключових і предметних компетентностей та обгрунтовано пріоритетність формування у них ключової компетентності - уміння вчитися.



Дод.точки доступу:
Державний стандарт базової та повної загальної середньої освіти \о произв.\

Знайти схожі

 1-10    11-18 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)