Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=національні бренди<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
4
Показані документи
с 1 за 4
>
1.
Блінова, Є. В.
(студентка Інституту міжнародних відносин Київського національного університету ім. Т. Шевченка).
Стратегія державного брендінгу України / Є. В. Блінова> // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. -
№ 6
. - С. 115-119. - Бібліографія : С. 119 : 16 назв
УДК
33:659
ББК
65.47
Рубрики:
Засоби масової інформації
Средства массовой информации
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
политический бренд
--
політичний бренд
--
бренди
нг государства
--
брендінг держави
--
внешняя политика
--
національні
бренди
--
национальные бренды
--
зовнішня політика
Анотація:
Розкрито сутність державного брендінгу, принципи побудови державного бренду та критерії оцінки національних брендів; проаналізовано особливості державного брендінгу України.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
2.
Кирилов, Юрій Євгенович
(доктор економічних наук; доцент; Херсонський державний аграрний університет).
Розвиток аграрного сектору економіки в умовах глобалізації [Текст] / Ю. Є. Кирилов> // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал . - 2016. -
№ 5
. - С. 23-30 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
338.43
ББК
65.32
Рубрики:
Економіка
Экономика
Економіка сільського господарства
Экономика сельского хозяйства
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
аграрний сектор
--
аграрный сектор
--
сільське господарство
--
сельское хозяйство
--
глобалізація
--
глобализация
--
моделі конкурентоспроможності
--
модели конкурентоспособности
--
національні
бренди
--
национальные бренды
--
продовольча безпека
--
продовольственная безопасность
--
стратегії розвитку апк
--
стратегии развития АПК
--
інновації в АПК
--
инновации в АПК
Анотація:
Обгрунтовано подальший розвиток аграрного сектору економіки України в умовах глобалізації шляхом реалізації національних іміджевих брендів та моделей конкурентоспроможності. Доведено, що глобалізація, євроінтеграція, посилення міжнародної конкуренції в результаті стрімких темпів розвитку науково-технічного прогресу й активізації інноваційних процесів вимагають нових підходів до розвитку національного аграрного сектору. Вказано на необхідність формування і просування бренду "Європейська житниця" або "Годувальниця світу", що в довгостроковому плані при відповідній рекламі та PR-менеджменті допоможе Україні стати провідною європейською аграрно-промисловою державою й закріпити у свідомості світової спільноти свій бренд як держави, яка постачає високоякісні сільськогосподарські продукти. Дієвості сформованих брендів сприятиме запропонована модель конкурентоспроможного розвитку аграрного сектору економіки України в умовах глобалізації, в ос¬ову якої покладено принцип багатофункціональності сільського господарства.
Перейти к внешнему ресурсу:
текст статьи
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ
Знайти схожі
>
3.
Куосуван, Баворнлук
(викладач Міжнародного коледжу Університету Сіам Сунандха Рагабхат; м.Бангкок; Таїланд).
Ринкові фактори впливу на регулярний вибір "Тайських авіаліній" пасажирами внутрішніх рейсів [Текст] / Б. Куосуван> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. -
№ 4
. - С. 253-256. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.37(5ТАЇ)в7-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика транспорта
Економіка транспорту
Таиланд
Таїланд
Кл.слова (ненормовані):
внутренние пассажироперевозки
--
внутрішні пасажиропаеревезення
--
воздушный транспорт
--
повітряний транспорт
--
избирательная регулярность
--
клиенты
--
клієнти
--
коммуникационные мотивации
--
комунакаційні мотивації
--
маркетинговые исследования
--
маркетингові дослідження
--
национальные бренды
--
національні
бренди
--
потребительская лояльность
--
споживча лояльність
--
задоволеність споживача
--
удовлетворенность потребителя
--
потребительская удовлетворённость
--
споживча задоволеність
--
качество сервиса
--
якість сервісу
--
социологические опросы
--
соціологічні опитуивання
Анотація:
Досліджено причини, з яких пасажири, що регулярно користуються авіалініями, зупиняють свій вибір саме на «Тайських авіалініях». Фактори впливу на такий вибір визначено за результатами опитування 400 пасажирів даних авіаліній. Респонденти опитування: приблизно однакова кількість чоловіків та жінок, переважно з бакалаврською освітою, працюють у приватному секторі, щомісячний прибуток — від 25 до 35 тис. бат. Результати опитування допомогли визначити топ-3 причини вибору саме «Тайських авіаліній»: це бренд національного рівня, висока якість послуг та наявність пропозицій за спеціальною ціною.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск
Дод.точки доступу:
Тайские авиалинии, авиакомпания \о ней\
Знайти схожі
>
4.
Мельник, Тетяна Миколаївна
(доктор економічних наук; професор; завідувач кафедрою міжнародної економіки ДВНЗ "Київський національний економічний університет").
Детермінанти формування національного бренду в умовах глобальної конкуренції / Т. М. Мельник, А. С. Варібрусова> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2018. -
№ 1
. - С. 137-142. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
339.9
ББК
65.42(0)г-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика торговли
Економіка торгівлі
Теория маркетинга
Теорія маркетингу
Великобритания
Велика Британія
Германия
Німеччина
США
Швейцария
Швейцарія
Кл.слова (ненормовані):
внешнеэкономическая деятельность
--
зовнішньоекономічна діяльність
--
ВЭД
--
ЗЕД
--
глобальная конкуренция
--
глобальна конкуренція
--
зарубежный опыт
--
зарубіжний досвід
--
имидж стран
--
імідж країн
--
конкурентные преимущества
--
конкурентні переваги
--
международный
бренди
нг
--
міжнародний
бренди
нг
--
национальная конкурентоспособность
--
національна конкурентоспроможність
--
национальные бренды
--
національні
бренди
--
национальный репутационный капитал
--
національний репутаційний капітал
--
политика национального
бренди
нга
--
політика національного
бренди
нгу
--
продвижение бренда
--
просування бренду
--
рыночное позиционирование
--
ринкове позиціонування
--
специфические особенности
--
специфічні особливості
--
імидж країни
--
имидж страны
--
репутация брендов
--
репутація брендів
Анотація:
Формування національного оренду як фактора національної конкурентоспроможності, що є важливою важливою передумовою успішного виходу вітчизняних товарів і послуг на міжнародні ринки потребує ідентифікацію детермінант, що визначають успішність його просування та ефективне позиціонування у світовому просторі. З'ясовано специфіку національного
бренди
нгу розвинутих країн - Великобританії, США, Німеччини та інших. Встановлені ключові детермінанти формування національного бренду, які дозволяють отримувати переваги в глобальній конкуренції.
Утримувачі документа:
ДЦГБ
Дод.точки доступу:
Варібрусова, А.С. (аспірант кафедрою міжнародної економіки ДВНЗ "Київський національний економічний університет")
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)