Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=образование и общество<.>
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-12 
1.


    Швець, Д. Є. (доцент кафедри менеджменту організацій ; начальник навчального відділу Запорізької державної академії).
    Концептуалізація моделі управління вищою освітою в США / Д. Є Швець // Грані. - 2011. - № 4. - С. 114-117. - Бібліографія : С.117 : 11 назв
УДК
ББК 60.561.9
Рубрики: Соціологія
   Социология

   США
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища освіта в зарубіжних країнах -- высшее образование -- высшее образование в зарубежных странах -- зарубежное образование -- зарубіжна освіта -- институционализация образования -- інституціоналізація освіти -- концептуализация -- концептуалізація -- модель управления -- модель управления образованием -- модель управління -- модель управління освітою -- образование в США -- образование и общество -- освіта в США -- освіта і суспільство -- педагогическая социология -- педагогічна соціологія -- постинформационное общество -- постінформаційне суспільство -- социология образования -- соціологія освіти -- управление образованием -- управление образованием в высшей школе -- управління освітою -- управління освітою в вищій школі
Анотація: Розглянуто особливості моделі управління вищою освітою в США та ключові напрямки її інституціоналізації в умовах становлення постінформаційного суспільства.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Кремень, В. Г.
    Освіта і суспільство в парадигмі синергетичного мислення [] / В. Г. Кремень // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 2. - С. 5-11. - Бібліографія : С.10-11 : 9 назв. - В ОБЛ.БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
линейное мышление -- лінійне мислення -- инновации -- інновації -- концепт -- мислення -- мышление -- образование и общество -- образовательный процесс -- общество знаний -- освіта і суспільство -- освітній процес -- синергетика -- синергетика образования -- синергетическая парадигма -- синергетический подход в образовании -- синергетична парадигма -- синергетичний підхід в освіті -- суспільство знань -- традиционное мышление -- традиційне мислення -- философия образования -- філософія освіти
Анотація: Досліджено проблему синергетичного мислення як адекватного сучасності способу її пізнання й розуміння. Показано його переваги над традиційним, "лінійним" мисленням у контекстах вироблення стратегій розвитку як для суспільного поступу, так і для освітнього процесу, опредметненого в концепті суспільства знань.


Знайти схожі

3.


    Финин, Г. И. (кандидат философских наук; профессор Харьковской гуманитарно-педагогической академии).
    Влияние социально-культурной среды времён "холодной войны" на куррикулум (учебный план) будущих офицеров / Г. И. Финин // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. - № 2. - С. 37-41. - Література : С.40-41 : 15 назв
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
будущие офицеры -- військова освіта -- военное образование -- искусство -- история образования -- історія освіти -- майбутні офіцери -- мистецтво -- навчальні плани -- образование и общество -- освіта і суспільство -- социально-культурная среда -- социокультурная среда -- соціально-культурне середовище -- соціокультурне середовище -- учебные планы -- холодна війна -- холодная война
Анотація: Анализируется влияние социально-культурной среды времён "холодной войны" на куррикулум военных специалистов. Приводятся уровни социокультурного влияния на военное образование. Рассматривается проблема сущности холодной войны, а также её отображение в произведениях искусства.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Бабина, Т. В. (кандидат філософських наук; зав.кафедри Київського Національного Університету Технологій та Дизайну).
    Менталітет у системі освіти / Т. В. Бабина // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. - № 2. - С. 29-32. - Література : С.32 : 8 назв
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
восприятие мира -- духовність -- духовность -- людина -- менталитет -- менталітет -- мислення -- мышление -- образование и общество -- освіта і суспільство -- понимание -- представления -- розуміння -- система образования -- система освіти -- социум -- соціум -- сприйняття світу -- уявлення -- философия образования -- філософія освіти -- формообразования -- формоутворення -- человек
Анотація: Окреслено зв'язок між менталітетом й освітою, яка, володіючи унікальними властивостями, здатна за відповідних умов виконувати домінуючу роль і таким чином привести суспільство до кардинальних змін. Залишаючись найбільш рухомою частиною культури, освіта закладає основи майбутніх змін у суспільстві та передбачає його розвиток. Саме освіта повинна стати "агентом середовища", котрий здатний керувати індивідуальною та суспільною ментальністю.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Харлаш, Людмила Михайлівна (завідуюча відділом Дніпропетровського обласного інституту післядипломної освіти).
    Філософські засади відкритої освіти в контексті сучасних трансформацій / Л. М. Харлаш // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. - № 12. - С. 60-63. - Література : С.63 : 10 назв
УДК
ББК 74
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
відкрита освіта -- информационное общество -- інформаційне суспільство -- мережеві комунікації -- мережеві спільноти -- образование и общество -- освіта і суспільство -- открытое образование -- сетевые коммуникации -- сетевые сообщества -- философия образования -- філософія освіти
Анотація: Розглянуто філософський підхід до вивчення впливу сучасних суспільних трансформацій на систему відкритої освіти, виявлено концептуальні засади відкритої освіти.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

6.


    Швець, Дмитро Євгенійович (кандидат соціологічних наук; доцент Запорізької державної інженерної академії).
    Стратегічні орієнтири реформування системи освіти і науки в умовах соціальної кризи / Д. Є. Швець // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. - № 11. - С. 84-87. - Література : С.87 : 6 назв
УДК
ББК 60.561.9
Рубрики: Соціологія
   Социология

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
инновационирование науки -- инновационирование образования -- інноваціонування науки -- інноваціонування освіти -- криза освіти -- кризис образования -- наука в Украине -- наука в Україні -- наука и образование -- наука і освіта -- образование в Украине -- образование и общество -- освіта в Україні -- освіта і суспільство -- перманентна кризовість -- перманентная кризисность -- реформирование науки -- реформирование образования -- реформування науки -- реформування освіти -- социальный кризис -- социология образования -- соціальна криза -- соціологія освіти
Анотація: Присвячено дослідженню мікросоціальних чинників перманентної кризовості системи освіти і науки в Україні. Мета дослідження - визначення стратегічних орієнтирів реформування та інноваціонування системи освіти і науки в Україні в світлі глобаліза ційних тенденцій.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

7.


    Яковлев, Анатолій Опанасович (кандидат соціологічних наук; доцент Харківського університету радіоелектроніки).
    Функції освіти: рефлексія реалій та ідеалів суспільства / А. О. Яковлев // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. - № 4. - С. 63-67. - Література : С.66-67 : 13 назв
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
духовна культура -- духовная культура -- идеалы общества -- ідеали суспыльства -- образование и общество -- освіта і суспільство -- педагогическая рефлексия -- педагогічна рефлексія -- реалии и идеалы общества -- реалії та ідеали суспільства -- рефлексия реалий и идеалов -- рефлексія реалій та ідеалів -- реформирование образования -- реформування освіти -- современное образование -- сучасна освіта -- традиции в образовании -- традиції в освіті -- философия образования -- философская рефлексия -- філософія освіти -- філософська рефлексія -- функции образования -- функції освіти
Анотація: Виявлені функції сучасної освіти і основні канали взаємодії освіти з суспільством. Співвіднесено ідеали суспільства і реальний стан системи освіти в Україні. Охарактеризовано реформи вітчизняної освіти та визначено пріоритетні напрями освітньої політики.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

8.


    Радіонова, Ірина Олександрівна (доктор філософських наук; професор Харківського національного педагогічного університету).
    Філософія освіти Дж. Дьюї: евристичний потенціал у контексті суспільства ризику / І. О. Радіонова // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. - № 4. - С. 54-58. - Література : С.58 : 8 назв
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
евристичний потенціал -- зарубежная педагогика -- зарубежное образование -- зарубіжна освіта -- зарубіжна педагогіка -- история зарубежного образования -- история зарубежной педагогики -- история образования -- история педагогики -- історія зарубіжної освіти -- історія зарубіжної педагогіки -- історія освіти -- історія педагогіки -- образование и демократия -- образование и общество -- общество риска -- освіта і суспільство -- освіта та демократія -- персоналии педагогов -- персоналії педагогів -- суспільство ризику -- философия образования -- філософія освіти -- эвристический потенциал
Анотація: Присвячено аналізу евристичного потенціалу філософії освіти Дж. Дьюї у контексті суспільства ризику. Визначаються ключові ідеї філософії освіти Дж. Дьюї. Розкривається їх потенціал щодо пошуку адекватних стратегій мінімізації руйнівних наслідків ризиків в усіх сферах сучасного суспільного життя.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Дод.точки доступу:
Дьюї, Джон (педагог; філософ ; 1859-1952) \о нем\; Дьюи, Дж. (американский философ; педагог ; 1859-1952) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

9.


    Сагуйченко, В. В. (Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти).
    Дошкільна освіта як відповідь на культуру пізнього модерну / В. В. Сагуйченко // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. - № 9. - С. 80-84. - Література : С.83-84 : 10 назв
УДК
ББК 74.0
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
дошкільна освіта -- дошкольное образование -- образование и культура -- образование и общество -- освіта і культура -- освіта і суспільство -- поздний модерн -- философия образования -- філософія освіти
Анотація: Розглянуто окремі питання вітчизняної дошкільної освіти, пов'язані з прийняттям Базовового компоненту дошкільної освіти в контексті сучасної філософії освіти з урахуванням сучасного соціокультурного контексту.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

10.


    Ватковська, М. Г. (Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Дніпропетровськ).
    Освіта як фактор становлення "суспільства знання" / М. Г. Ватковська // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. - № 8. - С. 6-11. - Література : С. 10-11 : 12 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
мережеве суспільство -- образование и общество -- общество знаний -- освіта і суспільство -- постиндустриальное общество -- постіндустріальне суспільство -- самовдосконалення -- самоусовершенствование -- сетевое общество -- суспільство знань -- философия образования -- філософія освіти
Анотація: Розкриваються підходи до розуміння сучасного суспільства, увага акцентується на теорії постіндустріального суспільства Д.Белла, мережного суспільства М.Кастельса та суспільства знання П.Дракера. Наголошується на тому, що їх принципова відмінність поля гає у зміні акцентів, що визначають розвиток суспільства. Обгрунтовується думка про те, що сучасний рівень суспільного розвитку передбачає іншу якість освіти, яка була б здатна забезпечити підготовку людини до життя у соціумі, побудованому на знаннях. Надається грунтовна характеристика "суспільства знання", яка включає широкі соціальні, етичні та політичні параметри. Доводиться думка, що сучасне суспільство ставить людину перед потребою постійно самовдосконалюватись, щоб відчувати себе впевнено у ш видкозмінному світі. Відтак освіта стає одним з засобів досягнення будь-яких значимих цілей, що дає можливість використовувати освіту як засіб розширення і реалізації життєвого потенціалу.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 1-10    11-12 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)