Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=організаційні процеси<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Труш, Ю. П. (кандидат економічних наук; доцент Національного університету харчових технологій України).
    Система управління якістю продукції на підприємствах хлібопекарної галузі / Ю. П. Труш // Формування ринкових відносин в Україні : зб. наук. пр. - 2014. - № 5. - С. 140-143 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.304.25(4УКР)в6-80
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика пищевой промышленности

   Економіка харчової промисловості

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
организационные процессы -- організаційні процеси -- управление качеством -- управління якістю -- якість продукції -- качество продукции -- управленческие системы -- управлінські системи -- хлебопекарные предприятия -- хлібопекарні підприємства -- хлібобулочна продукція -- хлебобулочная продукция
Анотація: Система управління якістю продукції хлібопекарських підприємств є одним із основних важелів для забезпечення ефективного управління якістю. З розвитком господарських відносин, на нашу думку, актуальними залишаються питання, пов'язані з їх аналізом.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Форм_ринк_відносин_в_Укр_2014_5\33.pdf
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Киевхлеб, украинское ЧАО \о нем\

Знайти схожі

2.


    Лисенюк, О. В. (доктор економічних наук; доцент; в.о. завідувача кафедри фінансів та фінансово-економічної безпеки Українського державного університету фінансів та міжнародної торгівлі).
    Удосконалення процесу управління портфелем цінних паперів банку [Текст] / О. В. Лисенюк // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. - № 10. - С. 65-68 : граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.262.2(4УКР)в7-56
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Рынок ценных бумаг, 2005-2014 гг.

   Ринок цінних паперів, 2005-2014 рр.

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
банковское инвестирование -- банківське інвестування -- внутренняя стоимость -- внутрішня вартість -- инвестиции -- інвестиції -- капиталовложения -- піталовкладення -- организационные процессы -- організаційні процеси -- портфель ценных бумаг -- портфель цінних паперів -- украинские банки -- українські банки -- управленческие методы -- управлінські методи -- фондовый рынок -- фондовий ринок
Анотація: Здійснено спробу удосконалення процесу управління портфелем цінних паперів банківської установи. Пропонується п'ять основних етапів у процесі управління портфелем цінних паперів, які обов'язково повинні виконуватись у заданій послідовності. За результатами дослідження робляться висновки і узагальнення щодо необхідності та доцільносл формування відповідної методології управління портфелем цінних паперів банку.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Знайти схожі

3.


    Селіверстова, Людмила Сергіївна (доктор економічних наук; доцент; професор кафедри менеджменту сфери послуг Київського національного університету технологій і дизайну; м.Київ; Україна).
    Реструктуризація як засіб подолання кризових явищ на підприємстві [Текст] / Л. С. Селіверстова // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 4. - С. 37-44 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290г-80
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

Кл.слова (ненормовані):
антикризисное управление -- антикризове управління -- видовая дифференциация -- видова диференція -- организационные процессы -- організаційні процеси -- кризисные явления предприятий -- кризові явища підприємств -- реструктуризация предприятий -- реструктуризація підприємств -- теоретические аспекты -- теоретичні аспекти -- терминология -- термінологія -- управленческий инструментарий -- управлінський інструментарій
Анотація: Розглянуто теоретичні підходи до поняття «реструктуризація підприємства», наведено авторське бачення сутності цього поняття. Визначено мету, цілі та критерії реструктуризації сучасних підприємств як засобу подолання кризових явищ, а також охарактеризовано види реструктуризації. Запропоновано авторську концепцію послідовності проведення процесу реструктуризації підприємства.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Знайти схожі

4.


    Романенко, Євген Олександрович (доктор наук з державного управління; завідувач кафедри державної політики та управління політичними процесами Національної академії державного управління при Президентові України).
    Процес формування та напрями впровадження маркетингового механізму в систему державного управління [Текст] / Є. О. Романенко, І. В. Чаплай // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 6. - С. 102-109 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 66.3(0),123 + 65.291.3
Рубрики: Політика
   Политика

   Державне управління

   Государственное управление

   Маркетинг

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
адаптационные процессы -- адаптаційні процеси -- государственное управление -- державне управління -- маркетинг государственного управления -- маркетинг державного управління -- индивидуальные интересы -- індивідуальні інтереси -- маркетинговые механизмы -- маркетингові механізми -- общественные потребности -- суспільні потреби -- потреби споживачів -- потребительские потребности -- організаційні процеси -- потребности граждан -- потреби громадян -- социальные группы -- соціальні групи -- управленческиий инструментарий -- управлінський інструментарій
Анотація: З'ясовано, що впровадження маркетингового механізму в державне управління має на меті безперервність процесу, пов'язаного із задоволенням потреб та інтересів індивідів, соціальних груп, всього суспільства в цілому шляхом використання широкого спектру маркетингових інструментів. Запропоновано основні етапи процесу формування та напрями впровадження маркетингового механізму в систему державного управління, а також вказано на важливість адаптації маркетингового механізму в державному управлінні до потреб та запитів громадян.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Чаплай, Ірина Віталіївна (аспірант кафедри маркетингу та реклами Київського національного торговельно-економічного університету); Государственная финансовая инспекция Украины \о ней\

Знайти схожі

5.


    Приймак, О. М. (Запорізький національний унверситет).
    Типологія внутрішньоорганізаційних процесів у закладах системи соціальної роботи [Текст] / О. М. Приймак // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2016. - № 7. - С. 64-68. - Література : 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 60.561.7
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
внутренние организационно-управленческие отношения -- внутрішньоорганізаційні процеси -- организационные процессы -- організаційні процеси -- социальные услуги -- социология организаций -- социология социальной работы -- соціальні послуги -- соціологія організацій -- соціологія соціальної роботи -- типи внутрішньоорганізаційних процесів -- типы внутренне организационных процессов
Анотація: Автор статті аналізує типи внутрішньоорганізаційних процесів, що забезпечують реалізацію місії закладу системи соціальної роботи.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)