Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=організаційні процеси<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
5
Показані документи
с 1 за 5
>
1.
Труш, Ю. П.
(кандидат економічних наук; доцент Національного університету харчових технологій України).
Система управління якістю продукції на підприємствах хлібопекарної галузі / Ю. П. Труш> // Формування ринкових відносин в Україні : зб. наук. пр. - 2014. -
№ 5
. - С. 140-143 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.304.25(4УКР)в6-80
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика пищевой промышленности
Економіка харчової промисловості
Украина
Україна
Кл.слова (ненормовані):
организационные процессы
--
організаційні
процеси
--
управление качеством
--
управління якістю
--
якість продукції
--
качество продукции
--
управленческие системы
--
управлінські системи
--
хлебопекарные предприятия
--
хлібопекарні підприємства
--
хлібобулочна продукція
--
хлебобулочная продукция
Анотація:
Система управління якістю продукції хлібопекарських підприємств є одним із основних важелів для забезпечення ефективного управління якістю. З розвитком господарських відносин, на нашу думку, актуальними залишаються питання, пов'язані з їх аналізом.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Форм_ринк_відносин_в_Укр_2014_5\33.pdf
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Киевхлеб, украинское ЧАО \о нем\
Знайти схожі
>
2.
Лисенюк, О. В.
(доктор економічних наук; доцент; в.о. завідувача кафедри фінансів та фінансово-економічної безпеки Українського державного університету фінансів та міжнародної торгівлі).
Удосконалення процесу управління портфелем цінних паперів банку [Текст] / О. В. Лисенюк> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. -
№ 10
. - С. 65-68 : граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.262.2(4УКР)в7-56
Рубрики:
Экономика
Економіка
Рынок ценных бумаг, 2005-2014 гг.
Ринок цінних паперів, 2005-2014 рр.
Украина
Україна
Кл.слова (ненормовані):
банковское инвестирование
--
банківське інвестування
--
внутренняя стоимость
--
внутрішня вартість
--
инвестиции
--
інвестиції
--
капиталовложения
--
піталовкладення
--
организационные процессы
--
організаційні
процеси
--
портфель ценных бумаг
--
портфель цінних паперів
--
украинские банки
--
українські банки
--
управленческие методы
--
управлінські методи
--
фондовый рынок
--
фондовий ринок
Анотація:
Здійснено спробу удосконалення процесу управління портфелем цінних паперів банківської установи. Пропонується п'ять основних етапів у процесі управління портфелем цінних паперів, які обов'язково повинні виконуватись у заданій послідовності. За результатами дослідження робляться висновки і узагальнення щодо необхідності та доцільносл формування відповідної методології управління портфелем цінних паперів банку.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск
Знайти схожі
>
3.
Селіверстова, Людмила Сергіївна
(доктор економічних наук; доцент; професор кафедри менеджменту сфери послуг Київського національного університету технологій і дизайну; м.Київ; Україна).
Реструктуризація як засіб подолання кризових явищ на підприємстві [Текст] / Л. С. Селіверстова> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. -
№ 4
. - С. 37-44 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.290г-80
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика предприятия
Економіка підприємства
Кл.слова (ненормовані):
антикризисное управление
--
антикризове управління
--
видовая дифференциация
--
видова диференція
--
организационные процессы
--
організаційні
процеси
--
кризисные явления предприятий
--
кризові явища підприємств
--
реструктуризация предприятий
--
реструктуризація підприємств
--
теоретические аспекты
--
теоретичні аспекти
--
терминология
--
термінологія
--
управленческий инструментарий
--
управлінський інструментарій
Анотація:
Розглянуто теоретичні підходи до поняття «реструктуризація підприємства», наведено авторське бачення сутності цього поняття. Визначено мету, цілі та критерії реструктуризації сучасних підприємств як засобу подолання кризових явищ, а також охарактеризовано види реструктуризації. Запропоновано авторську концепцію послідовності проведення процесу реструктуризації підприємства.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск
Знайти схожі
>
4.
Романенко, Євген Олександрович
(доктор наук з державного управління; завідувач кафедри державної політики та управління політичними процесами Національної академії державного управління при Президентові України).
Процес формування та напрями впровадження маркетингового механізму в систему державного управління [Текст] / Є. О. Романенко, І. В. Чаплай> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. -
№ 6
. - С. 102-109 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
66.3(0),123 + 65.291.3
Рубрики:
Політика
Политика
Державне управління
Государственное управление
Маркетинг
Украина
Україна
Кл.слова (ненормовані):
адаптационные процессы
--
адаптаційні
процеси
--
государственное управление
--
державне управління
--
маркетинг государственного управления
--
маркетинг державного управління
--
индивидуальные интересы
--
індивідуальні інтереси
--
маркетинговые механизмы
--
маркетингові механізми
--
общественные потребности
--
суспільні потреби
--
потреби споживачів
--
потребительские потребности
--
організаційні
процеси
--
потребности граждан
--
потреби громадян
--
социальные группы
--
соціальні групи
--
управленческиий инструментарий
--
управлінський інструментарій
Анотація:
З'ясовано, що впровадження маркетингового механізму в державне управління має на меті безперервність процесу, пов'язаного із задоволенням потреб та інтересів індивідів, соціальних груп, всього суспільства в цілому шляхом використання широкого спектру маркетингових інструментів. Запропоновано основні етапи процесу формування та напрями впровадження маркетингового механізму в систему державного управління, а також вказано на важливість адаптації маркетингового механізму в державному управлінні до потреб та запитів громадян.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск
Дод.точки доступу:
Чаплай, Ірина Віталіївна (аспірант кафедри маркетингу та реклами Київського національного торговельно-економічного університету); Государственная финансовая инспекция Украины \о ней\
Знайти схожі
>
5.
Приймак, О. М.
(Запорізький національний унверситет).
Типологія внутрішньоорганізаційних процесів у закладах системи соціальної роботи [Текст] / О. М. Приймак> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2016. -
№ 7
. - С. 64-68. - Література : 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
316.334.2
ББК
60.561.7
Рубрики:
Соціологія
Социология
Кл.слова (ненормовані):
внутренние организационно-управленческие отношения
--
внутрішньоорганізаційні
процеси
--
организационные процессы
--
організаційні
процеси
--
социальные услуги
--
социология организаций
--
социология социальной работы
--
соціальні послуги
--
соціологія організацій
--
соціологія соціальної роботи
--
типи внутрішньоорганізаційних процесів
--
типы внутренне организационных процессов
Анотація:
Автор статті аналізує типи внутрішньоорганізаційних процесів, що забезпечують реалізацію місії закладу системи соціальної роботи.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)