Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=педагогические эксперименты<.>
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.


    Панасенко, Елліна (кандидат педагогічних наук; докторант кафедри педагогіки Луганського національного університету імені Тараса Шевченка).
    Зміст і структура експерименту як методу наукового дослідження у теорії та практиці вітчизняної педагогіки (1945-1991 рр.) / Е. Панасенко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 11. - С. 28-35. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія педагогіки, 1945-1991 рр.

   Образование. Педагогика

   История педагогики, 1945-1991 гг.

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
педагогічні експерименти -- педагогические эксперименты -- моделі експеріментів -- модели экспериментов -- фази експерименту -- фазы эксперимента -- методи наукових досліджень -- методы научных исследований -- структура експерименту -- структура эксперимента -- зміст педагогічного експерименту -- содержание педагогического эксперимента
Анотація: На основі теоретичного аналізу експериментального методу у вітчизняній педагогічній науці та практиці (1945-1991 рр.) створено структурно-логічну модель експерименту. Виокремлено основні фази підготовки та проведення педагогічного експерименту, розкрито їх зміст.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Бутенко, Т. О.
    Аналіз результатів педагогічного експерименту з формування комунікативної компетентності майбутніх інженерів / Т. О. Бутенко // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2012. - № 2. - С. 32-39. - Бібліогр. в кінці ст. 4 назв. - 4 табл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.580.2
Рубрики: Педагогический эксперимент
   Педагогічний експеримент

   Коммуникативная компетентность специалистов

   Комунікативна компетентність спеціалістів

Кл.слова (ненормовані):
педагогические эксперименты -- педагогічні експерименти -- коммуникативная компетентность -- комунікативна компетентність -- будущие инженеры -- майбутні інженери -- вища освіта -- высшее образование -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- комунікативно-діяльнісний компонент -- коммуникативно-деятельный компонент -- структура комунікативної діяльності -- структура коммуникативной деятельности -- когнітивний елемент -- когнитивный элемент -- оцінний компонент -- оценочный компонент -- експеріментальне навчання -- экспериментальное обучение
Анотація: Порівнюються результати експерименту з формування комунікативної компетентності майбутніх інженерів. Порівняльний аналіз контрольної та експериментальної груп свідчать про ефективність запропонованої педагогічної технології щодо формування комунікативної компетентності майбутніх інженерів.


Знайти схожі

3.


    Сафонова, Ірина (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри суспільних наук).
    Концептуальна парадигма сформованості готовності студентів педагогічного університету до виховної превентивної діяльності / І. Сафонова // Вища школа : науково-практичне видання. - 2013. - № 6. - С. 92-102. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
вища педагогічна освіта -- высшее педагогическое образование -- педагогічна освіта -- педагогическое образование -- педагогічні університети -- педагогические университеты -- концептуальні парадигми -- концептуальные парадигмы -- педагогічні експерименти -- педагогические эксперименты -- педагогічна корекція -- педагогическая коррекция -- навчальна діяльність університетів -- учебная деятельность университетов -- корекційні дії -- коррекционные действия -- виховна превентивна діяльність -- воспитательная превентивная деятельность
Анотація: Визначається концептуальна парадигма рівня підготовленості студентів до виховної діяльності превентивного плану у процесі вивчення філологічних дисциплін.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Гавриш, Ірина (доктор педагогічних наук; професор Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди; науковий керівник Всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Інтелект України").
    Всеукраїнський науково-педагогічний проект "Інтелект України": теоретичні та практичні питання реалізації в початковій школі / І. Гавриш, С. Кириленко, О. Щербаков // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 8/9. - С. 39-43. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
науково-педагогічні проекти -- гнаучно-педагогические проекты -- початкова школа -- начальная школа -- початкова освіта -- начальное образование -- академічно здібні учні -- академично способные ученики -- дидактична модель -- дидактическая модель -- педагогічні експерименти -- педагогические эксперименты -- проектні класи -- проектные классы -- моделі меритократичної освіти -- модели меритократического образования -- модель збагачення -- модель обогащения -- модель проблематизації -- модель проблематизации -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- ситуації успіху -- ситуации успеха
Анотація: Охарактеризовано теоретико-методологічні, методичні та організаційні засади Всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Інтелект України". Розкрито особливисті організації навчально-виховного процесу в 1-4-х проектних класах: система пропедевтика шкільної неуспішності в основній школі; охоплення навчальним планом предметів "Навчаємося разом" і "Еврика"; реалізація системних міжпредметних зв'язків, створення на кожному уроці ситуації успіху, зацікавленості та комфорту.


Дод.точки доступу:
Кириленко, Світлана (кандидат педагогічних наук; начальник відділу інноваційної діяльності та дослідно-експерементальної роботи інституту інноваційних технологій і змісту освіти МОН України; науковий консультант Всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Інтелект України"); Щербаков, Олександр (директор Харківської гімназії № 169); Всеукраїнський науково-педагогічний проект "Інтелект України" \о произв.\; Інтелект України, всеукраїнський науково-педагогічний проект \о произв.\Харківська гімназія № 169 \о ней\

Знайти схожі

5.


    Лукашенко, Тетяна (старший викладач кафедри сучасної інженерії Відкритого міжнародного університету розвитку людини "Україна").
    Формування екологічної компетентності майбутніх інженерів хімічних спеціальностей: результати експерименту / Т. Лукашенко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 1/2. - С. 45-49. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
екологічна компетентність -- экологическая компетентность -- формування екологічної компетентності -- формирование экологической компетентности -- вища освіта -- высшее образование -- інженери хімічних спеціальностей -- инженеры химических специальностей -- педагогічні експеріменти -- педагогические эксперименты -- етапи експеріментів -- этапы экспериментов -- рівень сформованості екологічної компетентності -- уровень формирования экологической компетентности -- рівень засвоєння екологічних знань -- уровень усвоения экологических знаний -- навчальні спецкурси -- учебные спецкурсы -- екохімія -- экохимия
Анотація: Висвітлено етапи педагогічного експерименту. Проведено аналіз рівня сформованості екологічної компетентності студентів контрольних та експериментальних груп. Проаналізовано рівень засвоєння екологічних знань у студентів, які вивчали курс "Основи екології", та тих студентів, навчальний план яких мав спецкурс "Екохімія". На основі отриманих даних зроблено висновки щодо доцільності введення спецкурсу "Екохімія" для студентів напрямів підготовки "Хімічна технологія та інженерія", "Біологія" та "Екологія".


Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

6.


    Ріпко, І. В. (здобувач; Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут").
    Роль духовності при формуванні відповідальності у студентів технічних університетів [Текст] / І. В. Ріпко // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2015. - № 2. - С. 87-95. - Бібліогр. в кінці ст. 15 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.580.05
Рубрики: Высшее профессиональное образование
   Вища професійна освіта

Кл.слова (ненормовані):
лідерські якості -- лидерские качества -- студенти технічних університетів -- професійна підготовка -- профессиональная подготовка -- студенты технических университетов -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- відповідальність лідера -- ответственность лидера -- педагогічні експеріменти -- педагогические эксперименты -- етичність поведінки -- этичность поведения -- творчі риси особистості -- творческие черты личности -- моральні цінності -- моральные ценности
Анотація: Розглядається проблема формуванні відповідальності у майбутніх інженерів у процесі професійної підготовки в технічних університетах на основі духовних компонентів - етичності поведінки та творчих якостей.

Утримувачі документа:
УІПА

Знайти схожі

7.


    Кириленко, Світлана (кандидат педагогічних наук; начальник відділу дослідження підготовки вчителів; Інститут модернізації змісту освіти Міністерства освіти і науки України).
    Моделювання діяльності загальноосвітнього навчального закладу як стратегія його інноваційного розвитку / С. Кириленко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 7/8. - С. 8-11 : ил. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Загальноосвітня школа

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
педагогічне моделювання -- педагогическое моделирование -- навчальна діяльність -- учебная деятельность -- освітні парадигми -- образовательные парадигмы -- моделі освітніх парадигм -- модели образовательных парадигм -- алгоритми педагогічного моделювання -- алгоритмы педагогического моделирования -- постулати моделювання -- постулаты моделирования -- інноваційний розвиток -- инновационное развитие -- проектування -- проектирование -- критерії -- критерии -- педагогічні експерименти -- педагогические эксперименты -- школи майбутнього -- школы будущего
Анотація: Розглядаються теоретичні аспекти поняття "моделювання", "педагогічна модель", "модель" у контексті розвитку загальноосвітнього навчального закладу. Зроблено спробу створення його структури. Визначено мету, об'єкт, предмет педагогічного моделювання. Розглянуто сутність, принципи моделювання, положення логіки процесу педагогічного проектування, види освітньої практики. Пропонується алгоритм педагогічної системи моделювання, її характеристика, визначення умов успішного функціонування навчального закладу. Наведено приклади загальноосвітніх навчальних закладів, де цей процес набув активних форм реалізації.


Дод.точки доступу:
Броварське навчально-виховне об'єднання - Школа життєвого успіху \о ней\

Знайти схожі

8.


    Топузов, О. М. (доктор педагогічних наук; професор; директор ).
    Психолого-педагогічний експеримент як умова результативності реформування освіти / О. М. Топузов // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2016. - № 4. - С. 16-18. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
загальна середня освіта -- общее среднее образование -- педагогические эксперименты -- педагогічні експерименти -- психолого-педагогические эксперименты -- психолого-педагогічні експерименти -- реформа образования -- реформа освіти -- середня освіта -- среднее образование -- результативность реформ образования -- результативність реформ освіти
Анотація: Автор викладає теоретико-методичні та проблемно-практичні, а також організаційнй аспекти впровадження психолого-педагогічного експерименту як умову результативності реформування освіти.


Знайти схожі

9.


    Давліканова, Олена (координаторка проектів).
    Досвід організаційної та педагогічної підтримки впровадження елементів дуальної освіти (на прикладі Сумського державного університету) [Текст] / О. Давліканова, О. Купенко, Н. Світайло // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2016. - № 6. - С. 63-70. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
проектні технології -- наскрізна практична підготовка -- конкурентоспроможність випускників -- педагогічні експерименти -- рівень підготовки фахівців -- кваліфіковані кадри -- підприємства-партнери -- проектные технологии -- сквозная практическая подготовка -- конкурентоспособность выпускников -- педагогические эксперименты -- уровень подготовки специалистов -- квалифицированные кадры -- предприятия-партнеры -- дуальное образование -- дуальна освіта
Анотація: Присвячена аналізу позитивного досвіду впровадження елементів дуальної освіти у Сумському державному університеті. Акцентується увага на можливостях діючої нормативної бази, організаційно-методичних підходах, ефективності проектних технологій. Підкреслюється значення наскрізної практичної підготовки для майбутньої конкурентоспроможності випускників.


Дод.точки доступу:
Купенко, Олена (канд. пед. наук ; доцент); Світайло, Ніна (канд. філос. наук ; доцент)

Знайти схожі

10.


    Безручко, Олександр (доктор мистецтвознавства; професор кафедри кіно- , телемистецтва).
    Специфіка лекцій Олександра Довженка для студентів Київського кіноінституту в неформальній обстановці [Текст] / О. Безручко // Вища школа : науково-практичне видання. - 2018. - № 4. - С. 70-79. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти

   Образование. Педагогика

   История образования

Кл.слова (ненормовані):
українські кінорежисери -- украинские кинорежиссеры -- викладацька діяльність -- преподавательская деятельность -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- педагогическая деятельность -- педагогическая деятельность -- біографії кінорежисерів -- биографии кинорежиссеров -- неформальні лекції -- неформальные лекции -- педагогічні методи -- педагогические методы -- імпровізовані прогулянки-лекції -- импровизированные прогулки-лекции -- педагогічні експерименти -- педагогические эксперименты
Анотація: Досліджено та проаналізовано специфіка та проблематика лекцій кінорежисера Олександра Довженка студентам Київського кіноінституту у неформальній обстановці. Методологія дослідження полягає у застосуванні комплексу дослідницьких методів — архівного та мемуарного пошуку, системно- аналітичного та наукової реконструкції. Зазначені методологічні підходи дозволяють зібрати та дослідити невідомі та маловідомі факти із творчої й педагогічної діяльності визначного кінорежисера та сценариста. Вдалося виконати такі наукові завдання: дослідити педагогічну діяльність Олександра Довженка; виявити факт декількох зустрічей-бесід зі студентами кіноінституту у неформальній обстановці; реконструювати ці неформальні лекції; з'ясувати можливість віднайдення в основних українських і російських архівах стенограм цих лекцій Олександра Довженка.


Дод.точки доступу:
Довженко, Олександр Петрович (письменник; кінорежисер ; 1894 - 1956) \о нем\; Київський державний інститут кінематографії \о нем\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)