Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=педагогічний колектив<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Білоусова, Наталія (асистент кафедри педагогіки та педагогічної майстерності Ніжинського державного універсітету імені Миколи Гоголя).
    Педагогічні умови формування потреби у самовдосконаленні учнів молодшого підліткового віку / Н. Білоусова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 6. - С. 45-49. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.204
Рубрики: Школознавство
   Школоведение

Кл.слова (ненормовані):
потреба у самовдосконаленні -- учні молодшого підліткового віку -- педагогічні умови -- виховна методика -- самовдосконалення -- виховний процес -- ситуація успіху -- педагогічний колектив -- педагогічна культура батьків -- потребность в самоусовершенствовании -- ученики младшего подрасткового возраста -- педагогические условия -- воспитательная методика -- самоусовершенствование -- воспитательный процесс -- ситуация успеха -- педагогический коллектив -- педагогическая культура родителей
Анотація: Розглянуто педагогічні умови формування потреби у самовдосконаленні в учнів молодшого підліткового віку.


Дод.точки доступу:
Бех, І.Д. \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Гавриш, Наталія (доктор педагогічних наук; професор).
    Якість освіти : розробляємо критерії разом / Н. Гавриш, К. Крутій // Дошкільне виховання. - 2015. - № 3. - С. 2-6. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.144.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Дошкільна педагогіка

   Образование. Педагогика

   Дошкольная педагогика

   Качество дошкольного образования

Кл.слова (ненормовані):
критерії оцінювання -- діагностика виховання -- дошкільна освіта -- професійна майстерність -- освітній процес -- рівень розвитку -- ергономічність -- педагогічні зусилля -- інноваційний потенціал -- гуманістичні цінності -- інтегративність -- пізнавальна самостійність -- комунікативно-мовленнєва компетентність -- педагогічний колектив -- сукупне оцінювання -- кількісний аналіз досягнень -- дошкільна освіта -- критерии оценивания -- диагностика воспитания -- дошкольное образование -- профессиональное мастерство -- образовательный процесс -- уровень развития -- эргономичность -- педагогические усилия -- инновационный потенциал -- гуманистические ценности -- интегративность -- познавательная самостоятельность -- коммуникативно-языковая компетентность -- педагогический коллектив -- совокупное оценивание -- количественный анализ достижений -- дошкольное образование -- якість освіти -- качество образования
Анотація: У статті ставиться питання як забезпечувати розвиток особистості, здатної орієнтуватися, діяти, творити в новому суспільстві, адекватно викликам часу. Уявлення про бажаний рівень роботи навчальних закладів різняться - неоднаковими є пріоритети дітей, батьків, педагогів, науковців і менеджерів. Узгодити їх, відсіявши помилкові, належить розробникам оптимальних критеріїв та механізмів якості дошкільної освіти.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Дошк_вихов_2015_3\1.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ

Дод.точки доступу:
Крутій, Катерина (доктор педагогічних наук; професор); Богуш, Алла (доктор пед. наук; професор; дійсний член НАПН України; зав. кафедри теорії і методики дошкільної освіти) \про неї\; Кіндрат, Інна (кандидат педагогічних наук; старший викладач кафедри педагогіки і психології Рівненського ДГУ) \про неї\; Байєр, Ольга (кандидат психологічних наук; доцент кафедри дошкільної освіти Запорізького ОІППО) \про неї\; Піроженко, Тамара (доктор психологічних наук; завідувач лабораторії психології дошкільника Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України) \про неї\; Єльникова, Галина (доктор педагогічних наук; професор Інституту професійно-технічної освіти НАПН Україн) \про неї\; Міністерство науки і освіти України \про нього\; Комісія з розроблення критеріїв оцінювання якості дошкільної освіти \про неї\

Знайти схожі

3.


Східноукраїнський національний університет імені В. Даля (Сєвєродонецьк)

    Бутиріна, М. В.
    Формування соціально-психологічного клімату в процесі управління персоналом дошкільного навчального закладу як спосіб підтримки продуктивності праці педагогів / М. В. Бутиріна М. В, Н. М. Борщевицька, Н. А. Трунова // Збірник наукових праць / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Сєвєродонецьк, 2021. - Вип. 3 (102): Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - С. 47-57. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Виховання
   Воспитание

   Управління

   Управление

Кл.слова (ненормовані):
соціально-психологічний клімат -- социально-психологический климат -- педагогічний колектив -- педагогический коллектив -- управлінські рішення -- управленческие решения -- міжособистісна взаємодія -- межличностное взаимодействие -- колективна взаємодія -- коллективное взаимодействие


Дод.точки доступу:
Шевченко, Г. П. \ред.\; Борщевицька, Н. М.; Трунова, Н. А.; Східноукраїнський національний університет імені В. Даля(Сєвєродонецьк)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)