Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=педагогічні ігри<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Голуб, Ніна (кандидат педагогічних наук; доцент; докторант Національного педагогічного ун-ту ім. М.П. Драгоманова).
    Інтерактивні методи навчання риторики майбутніх вчителів / Ніна Голуб // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 2. - С. 36-43. - Бібліографія : С.43 : 16 назв. - В библиотеке ДНУ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
викладання риторики -- деловые игры -- дидактические игры -- дидактичні ігри -- дискусія як форма навчання -- дискуссия как форма обучения -- ділові ігри -- игровые методы обучения -- интерактивные методы -- ігрові методи навчання -- інтерактивні методи -- кейс-метод -- метод анализа ситуаций -- метод аналізу ситуацій -- метод проектів -- метод проектов -- методи навчання -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика преподавания украинского языка в вузе -- методы обучения -- мозговой штурм -- мозковий штурм -- педагогическая рефлексия -- педагогические игры -- педагогические технологии -- педагогічна рефлексія -- педагогічні ігри -- педагогічні технології -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей-словесников -- преподавание риторики
Анотація: Автор представляє власне бачення доцільності добору інтерактивних методів у процесі навчання риторики у педагогічних ВНЗ: метод аналізу ситуацій (кейс-метод) з елементами ділової гри, мозкового штурму, рольових ігор, дискусій, тренінгу, розвитку рефле ксії як педагогічної технології; проектний метод та його складові.


Знайти схожі

2.


    Митник, Олександр (доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри практичної психології Інституту педагогіки і психології Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова).
    Розвиток суб'єктності практичного психолога у процесі професійної підготовки / О. Митник // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 4/5. - С. 37-40. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
професійна підготовка -- суб'єктність практичного психолога -- метод мікровикладання -- аналіз конкретних ситуацій -- супервізія -- метод супервізії -- рольові тренінги -- профессиональная подготовка -- субъектность практического психолога -- метод микропреподавания -- анализ конкретных ситуаций -- супервизия -- метод супервизии -- ролевые тренинги -- підготовка практичних психологів -- подготовка практических психологов -- форми і методи навчання -- лекції -- лекции -- лекція прес-конференція -- лекция пресс-конференция -- лекція удвох -- лекция вдвоем -- лекція- дискусія -- лекция -дискуссия -- групова діяльність студентів -- групповая деятельность студентов -- метод педагогічної ігри -- метод педагогической игры -- педагогічні ігри -- педагогические игры
Анотація: Розкрито змість понять "професійна підготовка" та "суб'єктність практичного психолога"; обгрунтовано психолого-педагогічні умови навчання, зміст лекцій проблемного характеру; презентовано методи мікровикладання, аналізу конкретної ситуації, супервізії; охарактеризовано рольові тренінги, спрямовані на розвиток суб'єктності майбутніх практичних психологів.



Знайти схожі

3.


    Кондратець, Інна (кандидат педагогічних наук).
    Щасливий педагог - щасливі діти / І. Кондратець // Дошкільне виховання. - 2017. - № 10. - С. 15-18. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Дошкільна педагогіка
   Дошкольная педагогика

Кл.слова (ненормовані):
професія педагога -- педагогічне щастя -- позитивне мислення -- саморозвиток -- психологічний клімат -- робота з колективом -- гармонійна особистість -- форми роботи -- формы работы -- автоінтерв'ю -- дебати -- коучинги -- тренінги -- методичні вояжі -- повідомлення -- педагогічні квести -- педагогічні мости -- педагогічні арабески -- педагогічні ігри -- педагогічні турніри -- читацькі флешмоби -- профессия педагога -- педагогическое счастье -- позитивное мышление -- саморазвитие -- психологический климат -- работа с коллективом -- гармоничная личность -- автоинтервью -- дебаты -- тренинги -- методические вояжи -- сообщения -- педагогические квесты -- педагогические мосты -- педагогические арабески -- педагогические игры -- педагогические турниры -- читательские флешмобы
Анотація: Надано рекомендації як педагогу дошкільної освіти бути щасливим.

Перейти к внешнему ресурсу: \\New\textlok\Дошк_вихов_2017_10\5.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ

Дод.точки доступу:
Дерево педагогічного щастя \о произв.\; Формула успішності, коучинг для педагогів \о произв.\; Кластер, вправа \о произв.\; Сонце моїх успішних справ, вправа \о произв.\; Крадії радості, вправа \о произв.\; Влуч у ціль, вправа \о произв.\; Коло підтримки, вправа-масаж \о произв.\; Шалене курча, вправа-руханка \о произв.\; Калоші щастя, вправа \о произв.\; Рефлексійна долонька, вправа \о произв.\; Коло побажань, вправа \о произв.\; Як бути щасливим, поради педагогу \о произв.\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)