Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=педагогічні ігри<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Голуб, Ніна
(кандидат педагогічних наук; доцент; докторант Національного педагогічного ун-ту ім. М.П. Драгоманова).
Інтерактивні методи навчання риторики майбутніх вчителів / Ніна Голуб> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 2
. - С. 36-43. - Бібліографія : С.43 : 16 назв. - В библиотеке ДНУ
УДК
^A811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
викладання риторики
--
деловые игры
--
дидактические игры
--
дидактичні
ігри
--
дискусія як форма навчання
--
дискуссия как форма обучения
--
ділові
ігри
--
игровые методы обучения
--
интерактивные методы
--
ігрові методи навчання
--
інтерактивні методи
--
кейс-метод
--
метод анализа ситуаций
--
метод аналізу ситуацій
--
метод проектів
--
метод проектов
--
методи навчання
--
методика викладання української мови у ВНЗ
--
методика преподавания украинского языка в вузе
--
методы обучения
--
мозговой штурм
--
мозковий штурм
--
педагогическая рефлексия
--
педагогические игры
--
педагогические технологии
--
педагогічна рефлексія
--
педагогічні
ігри
--
педагогічні
технології
--
підготовка вчителів-словесників
--
подготовка учителей-словесников
--
преподавание риторики
Анотація:
Автор представляє власне бачення доцільності добору інтерактивних методів у процесі навчання риторики у педагогічних ВНЗ: метод аналізу ситуацій (кейс-метод) з елементами ділової гри, мозкового штурму, рольових ігор, дискусій, тренінгу, розвитку рефле ксії як педагогічної технології; проектний метод та його складові.
Знайти схожі
>
2.
Митник, Олександр
(доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри практичної психології Інституту педагогіки і психології Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова).
Розвиток суб'єктності практичного психолога у процесі професійної підготовки / О. Митник> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. -
№ 4/5
. - С. 37-40. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і методика навчання
Образование. Педагогика
Теория и методика обучения
Кл.слова (ненормовані):
професійна підготовка
--
суб'єктність практичного психолога
--
метод мікровикладання
--
аналіз конкретних ситуацій
--
супервізія
--
метод супервізії
--
рольові тренінги
--
профессиональная подготовка
--
субъектность практического психолога
--
метод микропреподавания
--
анализ конкретных ситуаций
--
супервизия
--
метод супервизии
--
ролевые тренинги
--
підготовка практичних психологів
--
подготовка практических психологов
--
форми і методи навчання
--
лекції
--
лекции
--
лекція прес-конференція
--
лекция пресс-конференция
--
лекція удвох
--
лекция вдвоем
--
лекція- дискусія
--
лекция -дискуссия
--
групова діяльність студентів
--
групповая деятельность студентов
--
метод педагогічної
ігри
--
метод педагогической игры
--
педагогічні
ігри
--
педагогические игры
Анотація:
Розкрито змість понять "професійна підготовка" та "суб'єктність практичного психолога"; обгрунтовано психолого-
педагогічні
умови навчання, зміст лекцій проблемного характеру; презентовано методи мікровикладання, аналізу конкретної ситуації, супервізії; охарактеризовано рольові тренінги, спрямовані на розвиток суб'єктності майбутніх практичних психологів.
Знайти схожі
>
3.
Кондратець, Інна
(кандидат педагогічних наук).
Щасливий педагог - щасливі діти / І. Кондратець> // Дошкільне виховання. - 2017. -
№ 10
. - С. 15-18. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики:
Дошкільна педагогіка
Дошкольная педагогика
Кл.слова (ненормовані):
професія педагога
--
педагогічне щастя
--
позитивне мислення
--
саморозвиток
--
психологічний клімат
--
робота з колективом
--
гармонійна особистість
--
форми роботи
--
формы работы
--
автоінтерв'ю
--
дебати
--
коучинги
--
тренінги
--
методичні вояжі
--
повідомлення
--
педагогічні
квести
--
педагогічні
мости
--
педагогічні
арабески
--
педагогічні
ігри
--
педагогічні
турніри
--
читацькі флешмоби
--
профессия педагога
--
педагогическое счастье
--
позитивное мышление
--
саморазвитие
--
психологический климат
--
работа с коллективом
--
гармоничная личность
--
автоинтервью
--
дебаты
--
тренинги
--
методические вояжи
--
сообщения
--
педагогические квесты
--
педагогические мосты
--
педагогические арабески
--
педагогические игры
--
педагогические турниры
--
читательские флешмобы
Анотація:
Надано рекомендації як педагогу дошкільної освіти бути щасливим.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\New\textlok\Дошк_вихов_2017_10\5.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ
Дод.точки доступу:
Дерево педагогічного щастя \о произв.\; Формула успішності, коучинг для педагогів \о произв.\; Кластер, вправа \о произв.\; Сонце моїх успішних справ, вправа \о произв.\; Крадії радості, вправа \о произв.\; Влуч у ціль, вправа \о произв.\; Коло підтримки, вправа-масаж \о произв.\; Шалене курча, вправа-руханка \о произв.\; Калоші щастя, вправа \о произв.\; Рефлексійна долонька, вправа \о произв.\; Коло побажань, вправа \о произв.\; Як бути щасливим, поради педагогу \о произв.\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)