Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=продажі<.>
Загальна кількість знайдених документів : 20
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20  
1.


    Юркевич, Юлія (директор).
    Чи забезпечує контекстна реклама гарантовані продажі? / Ю. Юркевич ; інтерв’ю записала О. Дробишева // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 1. - С. 27-28. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
контекстна реклама -- контекстная реклама -- продажи -- интервью -- интерв’ю -- маркетинг -- інтернет-реклама -- интернет-реклама -- сайти -- сайты
Анотація: Інтервью з Юлією Юркевич - директором Бігун-Україна.


Дод.точки доступу:
Дробишева, Ольга

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Галіка, Володимир.
    Генерація оффлайн продаж через Інтернет / В. Галіка // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 3. - С. 31-32 : ил. . - ISSN 1605-2005
УДК
ББК 65.26
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
оффлайн продажі -- мережа магазинів -- Інтертет-крамниці -- таргетинг -- оффлайн продажи -- сеть магазинов -- Интернет-магазины
Анотація: Надані основні засади реклами оффлайн мережі магазинів в Інтернеті.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.
   65.422.5в7-5
   К 95


    Кучерова, Юлія Кирилівна (економіст Асоціації "Харків-Екоцентр"; здобувач Харківського національного університету ім. В.Н.Каразіна; м.Харків; Україна).
    Ймовірнісна порівняльна методика розрахунку продажної спроможності товарів різних груп / Ю. К. Кучерова // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. - № 8. - С. 279-284. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 65.422.5в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

   Экономическое моделирование

   Економічне моделювання

Кл.слова (ненормовані):
вероятности -- імовірністі -- группы товаров -- групи товарів -- отечественные товары -- вітчизняні товари -- параметрическая эквивалентность -- параметрична еквівалентність -- продажи -- продажі -- продажная способность -- продажна спроможність -- процентные оценки -- відсоткові оцінки -- случайные величины -- випадкові величини -- статистические оценки -- статистичні оцінки -- частота продаж
Анотація: Розглянуто можливість просування вітчизняного товару на вітчизняний і зарубіжний ринки. Наведено методи оцінювання продажної спроможності товарів різних груп, еквівалентних за параметричними показниками. На відміну від відсоткової та статистичної оцінки, запропоновано оцінювати продажну спроможність і реалізацію товару за ймовірнісними показниками, що надає можливість виключення чинника випадкової величини у підрахунках.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

4.


    Смирнов, И. В.
    Логистический менеджмент запасов: проблемы и методы оптимизации / И. В. Смирнов // Логистика: проблемы и решения. - 2012. - № 5. - С. 54-66
УДК
Рубрики: Логістика
   Логистика

   США
Кл.слова (ненормовані):
логістичний менеджмент -- логистический менеджмент -- политика запасов -- політика запасів -- рівень попиту -- уровень спроса -- логістичний сервіс -- логистический сервис -- анализ запасов -- аналіз запасів -- данные о продажах -- дані про продажі -- галузі промисловості -- отрасли промышленности -- индекс оборачиваемости запасов -- індекс оборотності запасів


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

5.


    Савенко, І. В. (магістрант Національного університету харчових технологій; м.Київ; Україна).
    Використання інструментів мерчандайзингу в діяльності ІНТЕРНЕТ-магазинів / І. В. Савенко, Л. В. Капінус, Н. П. Скригун // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 5. - С. 125-131 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.39с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика информатики

   Економіка інформатики

Кл.слова (ненормовані):
веб-сайты интернет-магазинов -- веб-сайти інтернет-магазинів -- виртуальные продажи -- віртуальні продажі -- управляющие системы -- керуючі системи -- ИНТЕРНЕТ-магазины -- ІНТЕРНЕТ-магазини -- управленческий инструментарий -- управлінський інструментарій -- экономическая эффективность интернет-торговли -- економічна ефективність інтернет-торгівлі -- электронная торговля -- електронна торгівля -- электронный мерчандайзинг -- електронний мерчандайзинг
Анотація: Досліджено інструменти ІНТЕРНЕТ-мерчандайзингу та особливості їх використання в торгівлі через ІНТЕРНЕТ-магазини, здійснено порівняльну характеристику прийомів мерчандайзингу традиційної та віртуальної торгівлі, запропоновано заходи із покращення ефективності продажів через Всесвітню мережу.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Капінус, Лариса Василівна (доцент кафедри маркетингу Національного університету харчових технологій; м.Київ; Україна; кандидат економічних наук); Скригун, Наталія Петрівна (доцент кафедри маркетингу Національного університету харчових технологій; м.Київ; Україна; кандидат економічних наук); днепропетровский автор, но не о Днепропетровске

Знайти схожі

6.


   
    Маркетингова політика управління продажем туристичних послуг [] / Л. Попова // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 2. - С. 23-32 : ил. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетингова політика -- маркетинговая политика -- продажі туристичних послуг -- продажи туристических услуг -- маркетингові інструменти -- маркетинговые инструменты -- туристичні послуги -- туристические услуги -- маркетингові рішення -- маркетинговые решения
Анотація: Авторами пропонується розробка практичних рекомендацій щодо використання маркетингових інструментів в діяльності вітчизняних підприємств сфери туристичних послуг.

Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"

Дод.точки доступу:
Попова, Людмила (кандидат економічних наук); Прядко, Ольга (старший викладач); Мітяєва, Мілана (магістр); Данніков, Олег (кандидат економічних наук; докторант)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

7.


    Сокол, Михаил (эксперт авторынка).
    Прогноз рынка новых автомобилей в Украине на 2013 год на основе анализа макроэкономических факторов / М. Сокол // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 5. - С. 4-12 : ил. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика, 2012-2016 гг.
   Економіка

   Україна

   Маркетинг

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
прогнозы рынков -- автомобильный рынок -- индекс Доу-Джонса -- Доу-Джонса индекс -- макроэкономические факторы -- продажи новых автомобилей -- прогнози ринків -- автомобільний ринок -- індекс Доу-Джонса -- Доу Джонса індекс -- макроекономічні фактори -- продажі нових автомобілей
Анотація: Предложено выступление автора на Первом Бизнес Форуме "Секреты успеха и стратегии на автомобильном рынке Украины и СНГ в 2012-2016 гг."


Дод.точки доступу:
Бизнес Форум "Секреты успеха и стратегии на автомобильном рынке Украины и СНГ в 2012-2016 гг." \о нем\; Секреты успеха и стратегии на автомобильном рынке Украины и СНГ в 2012-2016 гг., Бизнес Форум \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

8.


    Груздев, Алексей (генеральный директор).
    Сравнение ситуации и тенденций на рынке послепродажного обслуживания Украины и других стран Восточной и Западной Европы / А. Груздев // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 5. - С. 13-16 : ил. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

   Україна
    Украина

    Восточная Европа

    Западная Европа

    Східна Європа

    Західна Європа

Кл.слова (ненормовані):
послепродажное обслуживание -- автомобильный рынок -- маркетинговые исследования -- сервис ное обслуживание -- продажи автомобилей -- післяпродажне обслуговування -- автомобільний ринок -- маркетингові дослідження -- продажі автомобілей -- сервісне обслуговування
Анотація: Рассмотрен рынок послепродажного обслуживания автомобилей в различных странах.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

9.


    Тарасенков, А.
    5 ключевых способов повысить продажи, или как удвоить прибыль / А. Тарасенков // Економіст : науково-практичний журнал. - 2013. - № 11. - С. 66
УДК
ББК 65.291
Рубрики: Економіка
   Економіка підприємства

   Экономика

   Экономика предприятия

Кл.слова (ненормовані):
управління продажами -- реалізація продукції -- продаж продукції -- телефонний етикет -- техніка допродажів -- повторні продажі -- управление продажами -- реализация продукции -- продажа продукции -- телефонный этикет -- техника допродаж -- маркетинговые технологии -- повторные продажи
Анотація: Предлагаются эффективные способы увеличения продаж не используя дорогие методы рекламы.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

10.


    Скригун, Наталія Петрівна (доцент кафедри маркетингу Національного університету харчових технологій; м.Київ; Україна; кандидат економічних наук).
    Організація маркетингової політики комунікацій в умовах обмеженості бюджету / Н. П. Скригун, І. С. Пєхота, В. В. Слівінська // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2014. - № 1. - С. 130-134. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290в-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

Кл.слова (ненормовані):
бюджетные ограничения -- бюджетні обмеження -- маркетинговая политика коммуникаций -- маркетингова політика комунікацій -- финансовые ограничения -- фінансові обмеження -- комунікативна діяльність -- коммуникативная деятельность -- розроблення фірмового стилю -- разработка фирменного стиля -- створення партнерських взаємовідносин -- создание партнерских взаимоотношений -- проведення рекламних компаній -- проведение рекламных компаний -- мережа Інтернет -- сеть Интернет -- паблик-рилейшнз -- особисті продажі -- персональные продажи -- стимулювання збуту -- стимулирование сбыта -- реалізація програми лояльності -- реализация программы лояльности -- пряма розсилка повідомлень -- прямая рассылка уведомлений -- паблісіті -- паблисити
Анотація: Розглянуто особливості реалізації маркетингової політики комунікацій в умовах обмеженого бюджету підприємства. Узагальнено та уточнено сутність основних перспективних напрямів вдосконалення організації маркетингової політики комунікацій на підприємстві в сучасних умовах.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Пєхота, І.С. (магістр Національного університету харчових технологій; м.Київ; Україна); Слівінська, Наталія Петрівна (магістр Національного університету харчових технологій; м.Київ; Україна)

Знайти схожі

 1-10    11-20  
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)