Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=производственно-коммерческая деятельность<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Звягінцева, Ольга Борисівна (кандидат економічних наук ІПРЕЕД НАН України).
    Основні принципи і закони маркетингу / О. Звягінцева // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2011. - № 9. - С. 13-17. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
принципи маркетингу -- закони маркетингу -- ефективність маркетингу -- кваліфікаційні вимоги -- кваліфікаційні вимоги до маркетолога -- маркетингова діяльність -- виробничо-комерційна діяльність -- рекламні стратегії -- просування товарів -- збут товарів -- принципы маркетинга -- законы маркетинга -- эффективность маркетинга -- квалификационные требования -- квалификационные требования к маркетологу -- маркетинговая деятельность -- производственно-коммерческая деятельность -- рекламные стратегии -- продвижение товаров -- сбыт товаров
Анотація: В роботі за результатами досліджень відомих теоретиків-маркетологів та на базі власного досвіду представлені розроблені автором принципи та закони маркетингу, використання яких сприяє підвищенню ефективності маркетингової та виробничо-комерційної діяльності підприємств.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Мамедова, Эльнура Бунят кызы (Азербайджанський комерційний унверситет).
    Управление предприятиями аграрного сектора [Текст] : акцент на финансовые риски / Э.Б. кызы Мамедова // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. - № 3. - С. 162--166 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.321г-97
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Финансы сельскохозяйственных предприятий

   Фінанси сільськогосподарських підприємств

Кл.слова (ненормовані):
аграрный сектор -- аграрний сектор -- теория антикризисного управления -- теорія антикризового управління -- агропромышленный комплекс -- агропромисловий комплекс -- АПК -- инвестиции в АПК -- інвестиції в АПК -- инвестиционные риски АПК -- інвестиційні ризики АПК -- производственно-коммерческая деятельность -- виробничо-комерційна діяльність -- специфические особенности -- специфічні особливості -- управленческие модели -- управлінські моделі -- финансовые риски -- фінансові ризики
Анотація: По результатам проведенного исследования идентифицирована специфика осуществления производственно-коммерческой деятельности предприятий аграрного сектора. Предложена модель управления финансовыми рисками на предприятиях, которая состоит из семи блоков, результаты имплементации разработанной модели предоставят возможность принимать эффективные управленческие решения по предупреждению и минимизации финансовых рисков. Рассмотрены основные методы нейтрализации и предупреждения финансовых рисков и выделены наиболее приоритетные методы по минимизации рисков производственно-коммерческой деятельности предприятий аграрного сектора.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

3.


    Виноградова, О. В.
    Cтратегічне планування на підприємстві: маркетинговий аспект / О. В. Виноградова, Н. О. Євтушенко, Є. Є. Кононенко // Економіка. Менеджмент. Бізнес : науковий журнал. - 2019. - N 4 (30). - С. 29-37 : іл., а-табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/article/view/2335/2234. - Повний текст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/issue/view/141. - Зміст . - ISSN 2415-8089
УДК
Рубрики: Управління
   Управление

   Управління підприємством

   Управление предприятием

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
стратегічне планування -- стратегическое планирование -- маркетингове планування -- маркетинговое планирование -- управління -- управление -- план -- процес -- процесс -- виробничо-комерційна діяльність -- производственно-коммерческая деятельность -- маркетолог -- підприємство -- предприятие

Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст,
Перейти к внешнему ресурсу: Зміст

Дод.точки доступу:
Євтушенко, Н. О.; Кононенко, Є. Є.

Є примірники у відділах:
НЕМАЄ В БІБЛІОТЕЦІ Прим. 1 - (вільний)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)