Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=процесс обучения<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
23
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-20
21-23
>
1.
Капранова, Галина
(учитель біології; спеціаліст вищої категорії СЗШ №15 м. Алчевска Луганскої області).
Формування здібностей особистості старшокласників : на прикладі уроку з біології в 9 класі / Г. Капранова> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. -
№ 11
. - С. 56-59 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Теорія і методика навчання
Теория и методика
обучения
Кл.слова (ненормовані):
старші класи
--
процес навчання
--
розумовий розвиток старшокласника
--
розвиток особистості старшокласника
--
учбові предмети
--
методика викладання
--
біологія
--
план-схема уроку
--
старшие классы
--
процесс
обучения
--
умственное развитие старшеклассника
--
развитие личности старшеклассника
--
учебные предметы
--
методика преподавания
--
биология
--
план-схема урока
Анотація:
Аналізуються дослідницькі прийоми і методи, що сприяють активізації процесу навчання, поглибленню інтересу учнів до пізнавальної та творчої діяльності. Пропонується розробка уроку біології для 9-го класу.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Стукало, Наталія
(асистент кафелри педагогіки, психології і методики навчання фізики і математики Чернігівського державного педагогічного універсітету імені Т.Г. Шевченка).
Виховання культури мислення та його розвиток у процесі навчання математики : з історії Київського фізико-математичного товариства: кінець ХІХ - початок ХХ ст. / Н. Стукало> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. -
№ 1/2
. - С. 55-61 : формулы. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Історія освіти, 19 ст. кін.
История образования, 20 ст. поч.
Україна
Київ
Кл.слова (ненормовані):
культура мислення
--
навчання математики
--
процес навчання
--
виховання культури мислення
--
шкільна математика
--
фізико-математичні товариства
--
аналітичний метод доведення
--
синтетичний метод доведення
--
доведення теорем
--
культура мышления
--
обучение математике
--
процесс
обучения
--
воспитание культуры мышления
--
школьная математика
--
физико-математические общества
--
аналитический метод доказывания
--
синтетический метод доказывания
--
доказывание теорем
Анотація:
Висвітлюються погляди діячів Київського фізико-математичного товариства (1890-1919 р.) К.М. Щербини, В.П. Єрмакова, М.П. Соколова, М.М. Володкевича, Е.К. Шпачинського на виховання в учнів характерних якостей мислення та на сприяння його розвитку засобами розв'язання математичних задач, формування понять доведення теорем. З'ясовується значення математичних підходів та рекомендацій учених для навчання математики в сучасній загальноосвітній школі.
Дод.точки доступу:
Киъвське фызико-математичне товариство \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
3.
Полонська, Т. К.
Питання допрофільного навчання іноземної мови учнів загальноосвітніх навчальних закладів у педагогічній теорії та практиці / Т. К. Полонська> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. -
№ 3
. - С. 99-110. - Бібліографія : С.109-110 : 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
допрофильное обучение
--
допрофільне навчання
--
загальноосвітні школи
--
зарубежное образование
--
зарубежный опыт образования
--
зарубіжна освіта
--
зарубіжний досвід освіти
--
методика викладання іноземних мов в школі
--
методика преподавания иностранных языков
--
навчання іноземної мови
--
обучение иностранным языкам
--
общеобразовательные школы
--
профильное обучение
--
профільне навчання
--
процес навчання
--
процесс
обучения
--
результативність навчання
--
результативность
обучения
--
старша школа
--
старшая школа
--
шкільна освіта
--
школьное образование
Анотація:
Проблему допрофільного навчання іноземній мові розглянуто у вітчизняній та зарубіжній теорії і практиці. Використання зарубіжного досвіду різних країн має позитивний вплив на введення допрофільної підготовки і на результативність профільного навчання в старших класах. Щодо введення допрофільної підготовки з іноземної мови у вітчизняних школах, то за часом воно збігається з організацією такої підготовки з інших навчальних предметів. Варто зауважити, що деяку роботу з допрофільного навчання іноземної мови окремі вітчизняні ЗНЗ почали проводити самостійно на основі рекомендацій російських учених і практичного досвіду вчителів іноземних мов задовго до введення допрофільної підготовки МОН України.
Знайти схожі
>
4.
Буринська, Н. М.
Складання завдань у процесі навчання як педагогічна проблема / Н. М. Буринська> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. -
№ 3
. - С. 5-14. - Бібліографія : С.13-14 : 12 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
дидактика
--
методика викладання хімії
--
методика навчання
--
методика навчання хімії
--
методика
обучения
--
методика
обучения
химии
--
методика преподавания химии
--
навчальні завдання
--
навчально-пізнавальна діяльність
--
навчально-пізнавальна діяльність учнів
--
процес навчання
--
процесс
обучения
--
учебно-познавательная деятельность
--
учебно-познавательная деятельность учеников
--
учебные задания
--
шкільна освіта
--
школьное образование
Анотація:
Обгрунтована наявність в педагогічній науці проблеми складання завдань в процесі навчання. На прикладі вивчення хімії розроблена структурно-логічна схема складання завдань, а також методичні підходи до її реалізації. Звертається увага на деякі застереження й побажання до методики складання завдань у процесі навчання.
Знайти схожі
>
5.
Матяш, Надія
(провідний науковий співробітник лабораторії хімічної і біологічної освіти інституту педагогіки НАПН України).
Кореляційний підхід до створення методичної системи навчання біології / Н. Матяш> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. -
№ 11
. - С. 33-36. - Библиогр. в конце ст. - 1 табл. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
372.8
ББК
74.26
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Методика викладання учбових предметів
Образование. Педагогика
Методика преподавания учебных предметов
Кл.слова (ненормовані):
кореляційний підхід
--
корреляционній подход
--
методична система
--
методическая система
--
навчання біології
--
обучение биологии
--
учбові предмети
--
учебные предметы
--
біологія
--
биология
--
складові
процесс
у навчання
--
составные
процесс
а
обучения
--
процесс
навчання
--
процесс
обучения
Анотація:
Розкрито особливості застосування кореляційного підходу до створення методичної системи навчання біології, проаналізовано сутність таких поніть, як "кореляційний підхід", "методика навчання", "системний підхід", "процес навчання".
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
6.
Задорожній, Андрій
(аспірант Кіровоградського державного педагогічного університету).
Моделювання ціннісно-смислової картини молодшого щколяра: пошук підходів / А. Задорожній> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. -
№ 11
. - С. 60-64. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371.4
ББК
74.200
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і методика виховання
Образование. Педагогика
Теория и методика воспитания
Кл.слова (ненормовані):
ціннісно-смислова картина
--
ценностно-смысловая картина
--
молодші школяри
--
младшие школьники
--
принципи моделювання
--
принципы моделирования
--
загальнолюдські цінності
--
общечеловеческие ценности
--
пізнавальна активність учнів
--
познавательная активность учеников
--
теоретична модель
--
теоретическая модель
--
процесс
навчання
--
процесс
обучения
--
виховний процес
--
воспитательный
процесс
Анотація:
Аналізуються основні наукові положення про сутність ціннісно-смислової картини світу молодшого школяра, її формування в процесі пізнавальної діяльності і визначаються основні методологічні підходи та принципи моделювання структури цієї властивості у молодших школярів у процесі навчання.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
7.
Секіріна, Валентина
(вчитель світової літератури; спеціаліст вищої категорії; вчитель-методис; відмінник освіти України).
Дослідницько-пошукова робота учнів у процесі вивчення світової літератури / В. Секіріна> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. -
№ 1/2
. - С. 71-73. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
372.8
ББК
74.26
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Методика викладання учбових предметів
Образование. Педагогика
Методика преподавания учебных предметов
Кл.слова (ненормовані):
світова література
--
мировая литература
--
дослідницько-пошукова робота
--
исследовательско-поисковая работа
--
процес навчання
--
процесс
обучения
--
зарубіжна література
--
зарубежная литература
--
навчальний процес
--
учебный
процесс
--
учбові предмети
--
учебные предметы
Анотація:
Про самостійну пошукову дослідницьку діяльність учня у процесі вивчення зарубіжної літератури.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
8.
Плахотник, Василь
(доктор педагогічних наук; професор Інституту педагогіки НАПН України).
Інтеграція методичної системи в загальну теорію систем / Василь Плахотник> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. -
№ 8
. - С. 66-69. - Бібліографія : С.69 : 2 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
загальна теорія систем
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
методическая система
--
методична система
--
методология педагогики
--
методологія педагогики
--
общая теория систем
--
процесс
навчання
--
процесс
обучения
--
учитель - ученик
--
учитель - учень
--
учитель и ученик
Анотація:
Розглянуто проблему інтеграції методичної системи в загальну теорію систем. Аналізуються елементи методичної системи і доводиться, що процес навчання - це процес взаємодії методичної системи з найближчим середовищем, тобто системою "учитель - учень".
Знайти схожі
>
9.
Донченко, Тамара
(доктор педагогічних наук; професор Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова).
Мета навчання української мови як системне утворення та шляхи її реалізації / Тамара Донченко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. -
№ 1
. - С. 2-6. - Бібліографія : С.6 : 8 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
^A811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
виховання учнів
--
воспитание учеников
--
мета навчання
--
методи навчання
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
методы
обучения
--
навчальний процес
--
процесс
обучения
--
украинский язык
--
українська мова
--
цели
обучения
Анотація:
У статті розглянуто актуальні проблеми підвищення ефективності навчального процесу з української мови, а саме: досягнення цілей навчання, виховання і розвитку на основі системного підходу.
Знайти схожі
>
10.
656.2
С 56
Ремигайло, О. А.
Приоритеты в развитии новых информационных технологий в образовании / О. А. Ремигайло> // Современные информационные технологии на транспорте, в промышленности и образовании : тез. Междунар. науч.-практ. конф. (12.05.2011-13.05.2011) / М-во инфраструктуры Украины, Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта им. академика В.Лазаряна, Восточный научный центр транспортной академии Украины. - Днепропетровск, 2011. - С. 110
УДК
37:004
Рубрики:
Информационные технологии
Образование
Інформаційні технології
Освіта
Кл.слова (ненормовані):
ТРУДЫ ДИИТА
--
ПРАЦІ ДІІТУ
--
КІМ
--
информационные технологии
--
информационное пространство
--
образовательные системы
--
процесс
обучения
--
інформаційні технології
--
інформаційний простір
--
освітні системи
--
процес навчання
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-20
21-23
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)