Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Знайдено у інших БД:
Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=развитие высшего образования<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
5
Показані документи
с 1 за 5
>
1.
Дудар, З.
(декан факультету післядипломної освіти; професор кафедри програмного забезпечення ЕОМ Харківського національного університету радіоелектроніки; кандидат технічних наук).
Проблеми і перспективи післядипломної освіти в Україні / З. Дудар, І. Ревенчук> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2009. -
№ 5
. - С. 111-118. - Библиогр. в конце ст.
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Україна
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
післядипломна освіта
--
розвиток вищої освіти
--
міжнародний досвід
--
державне регулювання
--
реформа післядипломної освіти
--
высшее образование
--
последипломное образование
--
развитие
высшего
образования
--
международный опыт
--
государственное регулирование
--
реформирование последипломного
образования
Анотація:
Розкриті проблеми та перспективи післядипломної освіти в Україні.
Дод.точки доступу:
Ревенчук, І. (заступник декана факультету післядипломної освіти; доцент кафедри програмного забезпечення ЕОМ Харківського національного університету радіоелектроніки; кандидат технічних наук); Закон України "Про освіту" \о произв.\
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (08.09.2009р. Інв.2844ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
2.
Карбовська, П. О.
(здобувач; НДЕІ).
Напрями вдосконалення державного регулювання системи вищої освіти в Україні / П. О. Карбовська> // Формування ринкових відносин в Україні : збірник наукових праць. - 2012. -
№ 3
. - С. 134-139 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.497(4УКР)-2 + 74.58(4УКР)
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика
образования
Економіка освіти
Высшее образование
Вища освіта
Украина
Україна
Франція
США
Канада
Японія
Кл.слова (ненормовані):
ВНЗи
--
ВУЗы
--
вищі навчальні заклади
--
высшие учебные заведения
--
университеты
--
государственное регулирование
высшего
образования
--
державне регулювання вищої освіти
--
государственный заказ
--
державне замовлення
--
госзаказ
--
держзамовлення
--
организационно-экономический механизм
--
організаційоно-економічний механізм
--
подготовка кадров
--
підготовка кадрів
--
проблемы
высшего
образования
--
проблеми вищої освіти
--
система
высшего
образования
--
система вищої освіти
--
розвиток вищої освіти
--
развитие
высшего
образования
--
вдосконалення
--
финансирование
высшего
образования
--
финансування вищої освіти
--
зарубежный опыт
--
зарубіжний досвід
--
развитые страны
Анотація:
У статті розглянуто напрями вдосконалення орагнізаційно-екномічного механізму державного регулювання системи вищої освіти в Україні.
Знайти схожі
>
3.
Похресник, Анатолій
.
Синергетично-форсайтні підходи до змін національної вищої освіти / А. Похресник> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. -
№ 1
. - С. 54-59 : діагр. - Бібліогр.: 8 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
74.58в2
Рубрики:
Высшее профессиональное образование
Вища професійна освіта
Кл.слова (ненормовані):
освітні зміни
--
освітні послуги
--
розвиток вищої освіти
--
развитие
высшего
образования
--
синергетика
высшего
образования
--
синергетика вищої освіти
--
форсайт
--
інновації у вищої освіті
--
инновации в высшем образовании
--
Болонський процес
--
Болонский процесс
Анотація:
Розглянуто глобалізацію та інші світові явища, вказано процеси, що відбуваються в сучасних системах освіти. Відзначено їх складність і високу змінність, що вимагає використання у плануванні синергетики і форсайту. Досліджено поняття "інновація" і можливість використання Болонського процесу для підвищення якості освіти в Україні.
Знайти схожі
>
4.
Литвиненко, Т. А.
(Харківський національний педагогічний університет ім. Г.С.Сковороди; Харків).
Філософсько-освітня рецепція вітчизняного культурно-історичного досвіду розвитку приватної вищої освіти / Т. А. Литвиненко> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. -
№ 3
. - С. 29-34. - Література : С.34 : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
вища освіта України
--
вітчизняна освіта
--
вітчизняний досвід
--
высшее образование
--
высшее образование Украины
--
громадські пожертвування
--
институализация частного
образования
--
историко-генетический метод
--
история
высшего
образования
--
история
образования
--
история
образования
в Украине
--
інституалізація приватної освіти
--
історико-генетичний метод
--
історія вищої освіти
--
історія освіти
--
історія освіти в Україні
--
культурно-исторический опыт
--
культурно-історичний досвід
--
образование в Украине
--
общественная потребность
--
общественные пожертвования
--
освіта в Україні
--
отечественное образование
--
отечественный опыт
--
приватна вища освіта
--
приватні ініціативи
--
приватна освіта
--
приватні навчальні заклади
--
развитие
высшего
образования
--
развитие
образования
--
розвиток вищої освіти
--
розвиток освіти
--
суспільна потреба
--
философия
образования
--
философско-образовательная рецепция
--
філософія освіти
--
філософсько-освітня рецепція
--
частная инициатива
--
частное высшее образование
--
частное образование
--
частные учебные заведения
Анотація:
Визначаються та розглядаються історичні здобутки і прорахунки у процесах інституалізації приватної освіти з метою їхнього врахування в сучасних умовах, здійснення експериментальної роботи з пошуку оптимальних шляхів формування освітнього прос тору, який відповідає потребам становлення і розвитку "суспільства знань". Розробка філософсько-концептуальних засад розвитку приватної вищої освіти в умовах модернізації освітньої системи в Україні передбачає дослідження цього феномена як соціального інституту. Вона включає норми і правила, статуси і ролі освітніх практик, які певним чином організовані для забезпечення суспільної потреби у вищій освіті. В основу аналізу інституціоналізації приватної вищої освіти покладено теоретичну ідею, відпові дно до якої про інституціоналізацію можна вести мову там, де сталий характер здобувають пов'язані з певною соціальною потребою соціальні практики.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
5.
06
Л 89
Гаврилюк, В. Я.
Чинники розвитку та умови оцінювання вітчизняних вищих навчальних закладів / В. Я. Гаврилюк> // Вісник національний університет "Львівська політехніка". - Львів, 2012. -
№ 748
: Менеджмент та підприємництво в Україні : етапи становлення і проблеми розвитку. - С. 40-49. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
378
Рубрики:
Вища освіта
Высшее образование
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
высшее образование
--
оцінювання діяльності
--
оценивание деятельности
--
умови оцінювання
--
условия оценивания
--
розвиток вищої освіти
--
развитие
высшего
образования
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)