Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=развитие высшего образования<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Дудар, З. (декан факультету післядипломної освіти; професор кафедри програмного забезпечення ЕОМ Харківського національного університету радіоелектроніки; кандидат технічних наук).
    Проблеми і перспективи післядипломної освіти в Україні / З. Дудар, І. Ревенчук // Вища школа : науково-практичне видання. - 2009. - № 5. - С. 111-118. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- післядипломна освіта -- розвиток вищої освіти -- міжнародний досвід -- державне регулювання -- реформа післядипломної освіти -- высшее образование -- последипломное образование -- развитие высшего образования -- международный опыт -- государственное регулирование -- реформирование последипломного образования
Анотація: Розкриті проблеми та перспективи післядипломної освіти в Україні.


Дод.точки доступу:
Ревенчук, І. (заступник декана факультету післядипломної освіти; доцент кафедри програмного забезпечення ЕОМ Харківського національного університету радіоелектроніки; кандидат технічних наук); Закон України "Про освіту" \о произв.\
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (08.09.2009р. Інв.2844ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Карбовська, П. О. (здобувач; НДЕІ).
    Напрями вдосконалення державного регулювання системи вищої освіти в Україні / П. О. Карбовська // Формування ринкових відносин в Україні : збірник наукових праць. - 2012. - № 3. - С. 134-139 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.497(4УКР)-2 + 74.58(4УКР)
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика образования

   Економіка освіти

   Высшее образование

   Вища освіта

   Украина
    Україна

    Франція

    США

    Канада

    Японія

Кл.слова (ненормовані):
ВНЗи -- ВУЗы -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- университеты -- государственное регулирование высшего образования -- державне регулювання вищої освіти -- государственный заказ -- державне замовлення -- госзаказ -- держзамовлення -- организационно-экономический механизм -- організаційоно-економічний механізм -- подготовка кадров -- підготовка кадрів -- проблемы высшего образования -- проблеми вищої освіти -- система высшего образования -- система вищої освіти -- розвиток вищої освіти -- развитие высшего образования -- вдосконалення -- финансирование высшего образования -- финансування вищої освіти -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- развитые страны
Анотація: У статті розглянуто напрями вдосконалення орагнізаційно-екномічного механізму державного регулювання системи вищої освіти в Україні.


Знайти схожі

3.


    Похресник, Анатолій.
    Синергетично-форсайтні підходи до змін національної вищої освіти / А. Похресник // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 1. - С. 54-59 : діагр. - Бібліогр.: 8 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.58в2
Рубрики: Высшее профессиональное образование
   Вища професійна освіта

Кл.слова (ненормовані):
освітні зміни -- освітні послуги -- розвиток вищої освіти -- развитие высшего образования -- синергетика высшего образования -- синергетика вищої освіти -- форсайт -- інновації у вищої освіті -- инновации в высшем образовании -- Болонський процес -- Болонский процесс
Анотація: Розглянуто глобалізацію та інші світові явища, вказано процеси, що відбуваються в сучасних системах освіти. Відзначено їх складність і високу змінність, що вимагає використання у плануванні синергетики і форсайту. Досліджено поняття "інновація" і можливість використання Болонського процесу для підвищення якості освіти в Україні.


Знайти схожі

4.


    Литвиненко, Т. А. (Харківський національний педагогічний університет ім. Г.С.Сковороди; Харків).
    Філософсько-освітня рецепція вітчизняного культурно-історичного досвіду розвитку приватної вищої освіти / Т. А. Литвиненко // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. - № 3. - С. 29-34. - Література : С.34 : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища освіта України -- вітчизняна освіта -- вітчизняний досвід -- высшее образование -- высшее образование Украины -- громадські пожертвування -- институализация частного образования -- историко-генетический метод -- история высшего образования -- история образования -- история образования в Украине -- інституалізація приватної освіти -- історико-генетичний метод -- історія вищої освіти -- історія освіти -- історія освіти в Україні -- культурно-исторический опыт -- культурно-історичний досвід -- образование в Украине -- общественная потребность -- общественные пожертвования -- освіта в Україні -- отечественное образование -- отечественный опыт -- приватна вища освіта -- приватні ініціативи -- приватна освіта -- приватні навчальні заклади -- развитие высшего образования -- развитие образования -- розвиток вищої освіти -- розвиток освіти -- суспільна потреба -- философия образования -- философско-образовательная рецепция -- філософія освіти -- філософсько-освітня рецепція -- частная инициатива -- частное высшее образование -- частное образование -- частные учебные заведения
Анотація: Визначаються та розглядаються історичні здобутки і прорахунки у процесах інституалізації приватної освіти з метою їхнього врахування в сучасних умовах, здійснення експериментальної роботи з пошуку оптимальних шляхів формування освітнього прос тору, який відповідає потребам становлення і розвитку "суспільства знань". Розробка філософсько-концептуальних засад розвитку приватної вищої освіти в умовах модернізації освітньої системи в Україні передбачає дослідження цього феномена як соціального інституту. Вона включає норми і правила, статуси і ролі освітніх практик, які певним чином організовані для забезпечення суспільної потреби у вищій освіті. В основу аналізу інституціоналізації приватної вищої освіти покладено теоретичну ідею, відпові дно до якої про інституціоналізацію можна вести мову там, де сталий характер здобувають пов'язані з певною соціальною потребою соціальні практики.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.
   06
   Л 89


    Гаврилюк, В. Я.
    Чинники розвитку та умови оцінювання вітчизняних вищих навчальних закладів / В. Я. Гаврилюк // Вісник національний університет "Львівська політехніка". - Львів, 2012. - № 748: Менеджмент та підприємництво в Україні : етапи становлення і проблеми розвитку. - С. 40-49. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Вища освіта
   Высшее образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- оцінювання діяльності -- оценивание деятельности -- умови оцінювання -- условия оценивания -- розвиток вищої освіти -- развитие высшего образования

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)