Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=рекламна кампанія<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Окландер, Тетяна
(кандидат економічних наук; Одеський національний політехнічний університет).
Методика IMT: підвищення ефективності маркетингових комунікацій / Т. Окландер, І. Окландер> // Економіст : науково-практичний журнал. - 2013. -
№ 2
. - С. 57-60 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
339.138
ББК
65.291.3
Рубрики:
Економіка
Экономика
Маркетинг
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
методика IMT
--
маркетингові комунікації
--
маркетингові ризики
--
результативність реклами
--
ефективність реклами
--
економічна теорія
--
економічне моделювання
--
рекламна
кампанія
--
комунікативна компанія
--
маркетингові комунікації
--
маркетингові ризики
--
результативность рекламы
--
эффективность рекламы
--
экономическая теория
--
экономическое моделирование
--
рекламна
я кампания
--
коммуникативная кампания
--
маркетинговые риски
Анотація:
Запропоновано методику ІМТ як інструмент розробки комунікативної стратегії, вибору адекватних рекламних носіїв, кількісної оцінки результативності комунікативного впливу на потенційних покупців. Методика ІМТ має таки переваги: ефективність маркетингових комунікацій може визначатися як при здійсненні комунікативного впливу, так і після його закінчення; враховуються тільки ті зміни обсягів продажів, які пов'язані з проведенням комунікативної кампанії; висока достовірність отриманої інформації.
Дод.точки доступу:
Окландер, Ігор (кандидат економічних наук)
Знайти схожі
>
2.
Виноградова, О. В.
Організація рекламної діяльності на виробничому підприємстві / О. В. Виноградова, О. В. Крижко, Д. О. Мацюк> // Економіка. Менеджмент. Бізнес : науковий журнал. - 2021. -
N 1 (35)
. - С. 10-15 : іл., а-табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/article/view/2527/2428. - Повний текст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/issue/view/155. - Зміст . - ISSN 2415-8089
УДК
659.1:658.8
Рубрики:
Реклама
Торгівля
Торговля
Кл.слова (ненормовані):
реклама
--
рекламна
кампанія
--
рекламна
я кампания
--
рекламна
діяльність
--
рекламна
я деятельность
--
рекламна
діяльність на виробничому підприємстві
--
рекламна
я деятельность на производственном предприятии
Перейти к внешнему ресурсу:
Повний текст
,
Перейти к внешнему ресурсу:
Зміст
Дод.точки доступу:
Крижко, О. В.; Мацюк, Д. О.
Є примірники у відділах:
НЕМАЄ В БІБЛІОТЕЦІ Прим. 1 - (вільний)
Знайти схожі
>
3.
Совершенна, І. О.
Рекламні стратегії в системі загальної маркетингової стратегії підприємства / І. О. Совершенна, Н. М. Недопако, О. С. Оніщенко> // Економіка. Менеджмент. Бізнес : науковий журнал. - 2021. -
N 1 (35)
. - С. 62-65 : іл. - Бібліогр. в кінці ст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/article/view/2536/2437. - Повний текст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/issue/view/155. - Зміст . - ISSN 2415-8089
УДК
659.127:[339.138:658.8]
Рубрики:
Реклама
Маркетинг
Торгівля
Торговля
Кл.слова (ненормовані):
планування
--
планирование
--
підприємство
--
предприятие
--
рекламна
діяльність
--
рекламна
я деятельность
--
маркетингові комунікації
--
маркетинговые коммуникации
--
рекламна
кампанія
--
рекламна
я кампания
--
ефективність рекламної кампанії
--
эффективность рекламной кампании
Перейти к внешнему ресурсу:
Повний текст
,
Перейти к внешнему ресурсу:
Зміст
Дод.точки доступу:
Недопако, Н. М.; Оніщенко, О. С.
Є примірники у відділах:
НЕМАЄ В БІБЛІОТЕЦІ Прим. 1 - (вільний)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)