Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=рекламна кампанія<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Окландер, Тетяна (кандидат економічних наук; Одеський національний політехнічний університет).
    Методика IMT: підвищення ефективності маркетингових комунікацій / Т. Окландер, І. Окландер // Економіст : науково-практичний журнал. - 2013. - № 2. - С. 57-60 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
методика IMT -- маркетингові комунікації -- маркетингові ризики -- результативність реклами -- ефективність реклами -- економічна теорія -- економічне моделювання -- рекламна кампанія -- комунікативна компанія -- маркетингові комунікації -- маркетингові ризики -- результативность рекламы -- эффективность рекламы -- экономическая теория -- экономическое моделирование -- рекламная кампания -- коммуникативная кампания -- маркетинговые риски
Анотація: Запропоновано методику ІМТ як інструмент розробки комунікативної стратегії, вибору адекватних рекламних носіїв, кількісної оцінки результативності комунікативного впливу на потенційних покупців. Методика ІМТ має таки переваги: ефективність маркетингових комунікацій може визначатися як при здійсненні комунікативного впливу, так і після його закінчення; враховуються тільки ті зміни обсягів продажів, які пов'язані з проведенням комунікативної кампанії; висока достовірність отриманої інформації.


Дод.точки доступу:
Окландер, Ігор (кандидат економічних наук)

Знайти схожі

2.


    Виноградова, О. В.
    Організація рекламної діяльності на виробничому підприємстві / О. В. Виноградова, О. В. Крижко, Д. О. Мацюк // Економіка. Менеджмент. Бізнес : науковий журнал. - 2021. - N 1 (35). - С. 10-15 : іл., а-табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/article/view/2527/2428. - Повний текст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/issue/view/155. - Зміст . - ISSN 2415-8089
УДК
Рубрики: Реклама
   Торгівля

   Торговля

Кл.слова (ненормовані):
реклама -- рекламна кампанія -- рекламная кампания -- рекламна діяльність -- рекламная деятельность -- рекламна діяльність на виробничому підприємстві -- рекламная деятельность на производственном предприятии

Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст,
Перейти к внешнему ресурсу: Зміст

Дод.точки доступу:
Крижко, О. В.; Мацюк, Д. О.

Є примірники у відділах:
НЕМАЄ В БІБЛІОТЕЦІ Прим. 1 - (вільний)

Знайти схожі

3.


    Совершенна, І. О.
    Рекламні стратегії в системі загальної маркетингової стратегії підприємства / І. О. Совершенна, Н. М. Недопако, О. С. Оніщенко // Економіка. Менеджмент. Бізнес : науковий журнал. - 2021. - N 1 (35). - С. 62-65 : іл. - Бібліогр. в кінці ст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/article/view/2536/2437. - Повний текст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/issue/view/155. - Зміст . - ISSN 2415-8089
УДК
Рубрики: Реклама
   Маркетинг

   Торгівля

   Торговля

Кл.слова (ненормовані):
планування -- планирование -- підприємство -- предприятие -- рекламна діяльність -- рекламная деятельность -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- рекламна кампанія -- рекламная кампания -- ефективність рекламної кампанії -- эффективность рекламной кампании

Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст,
Перейти к внешнему ресурсу: Зміст

Дод.точки доступу:
Недопако, Н. М.; Оніщенко, О. С.

Є примірники у відділах:
НЕМАЄ В БІБЛІОТЕЦІ Прим. 1 - (вільний)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)