Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=рекламные коммуникации<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


   
    Кейс компанії Єврокар // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 4. - С. 29-37 : ил. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
сексизм -- рекламні комунікації -- споживачі -- бренди -- рекламные коммуникации -- потребители -- бренды -- рекламні компанії -- рекламные компании
Анотація: Успішний досвід ТОВ "Єврокар" відмови від сексизму у рекламній комунікації.


Дод.точки доступу:
ТОВ "Єврокар" \о ней\; Єврокар, ТОВ \о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Іванова, Ірина (кандидат філологічних наук).
    Шевченкове слово в українській рекламній творчості [Текст] / І. Іванова // Дивослово : щомісячний науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2014. - №10. - С. 43-46 : ил. - Бібліогр.: с. 46. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 0130-5263
ББК 83.3(4 укр)
Рубрики: Українська література
   Реклама

   Украинская литература

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
агитационные плакаты -- агитация -- агітаційні плакати -- агітація -- використання літературних творів у рекламі -- використання художніх творів у рекламі -- использование литературных произведений в рекламе -- использование художественных произведений в рекламе -- история рекламы -- комерційна реклама -- коммерческая реклама -- мова реклами -- писатели Украины -- письменники України -- политическая реклама -- політична реклама -- реклама в Украине -- реклама в Україні -- рекламні комунікації -- рекламные коммуникации -- рекламные плакаты -- рекламні плакати -- социальная реклама -- соціальна реклама -- шевченкове слово -- цитирование в рекламе -- цитування в рекламі -- язык рекламы -- історія реклами
Анотація: Аналіз використання особи та творчості Т. Г. Шевченка в рекламі в Україні.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Дивослово_2014_10\11.pdf
Утримувачі документа:
Дніпропетровськ обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Шевченко, Тарас Григорович (великий український поет; художник ; 1814-1861)
Є примірники у відділах:
ЧЗ (13.01.2015р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

3.


    Лейл, Домінік (генеральний директор).
    Гендерні питання - європейське бачення [Текст] / Д. Лейл // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2016. - № 1/2. - С. 7-11 : фот. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.47
Рубрики: Економіка
   Економіка реклами

   Экономика

   Экономика рекламы

Кл.слова (ненормовані):
гендерні стереотипи -- сексуалізовані образи -- гендерна рівність -- рекламні комунікації -- саморегулювання рекламного ринку -- скарги на рекламу -- гендерна дискримінація -- гендерні ролі -- гендерные стереотипы -- сексуализированные образы -- гендерное равноправие -- рекламные коммуникации -- саморегулирование рекламного рынка -- жалобы на рекламу -- гендерная дискриминация -- гендерные роли
Анотація: Ця стаття була підготовлена Паном Домініком Лейлом спеціально для журналу "Маркетинг в Україні". В ній звернуто увагу на актуальність розгляду гендерних питань крізь призму рекламного ринку. Збільшення прикладів використання гендерних стереотипів і сексуалізованих образів в рекламних комунікаціях призвело до буму законодавчих заходів по всій Європі. Гендерна рівність є політичним пріоритетом на глобальному і європейському рівнях. Тому Європейська асоціація комунікаційних агентств прикладає масимум зусиль до вирішення питань, пов’язаних з гендерною дискримінацією.


Знайти схожі

4.


    Маркова, Вікторія (доктор наук із соціальних комунікацій; професор; завідувач кафедри журналістики).
    Від реклами видання - до реклами читання : рецензія / В. Маркова // Вісник Книжкової палати : Науково-практичний журнал. - 2018. - № 2. - С. 27-28. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
Рец. на кн. : Булах Т. Рекламна комунікація в книжковій галузі : монографія / Т. Д. Булах. - Харків: ХДАК, 2017. - 232 с.
УДК
Рубрики: Видавнича справа
   Издательское дело

Кл.слова (ненормовані):
рекламні комунікації -- рекламные коммуникации -- класифікація реклами -- классификация рекламы -- книжкова галузь -- книжная отрасль -- рецензії на монографії -- рецензии на монографии
Анотація: Дається аналіз монографії, де показано закономірності розвитку рекламно-комунікаційної діяльності в книжковій галузі.

Утримувачі документа:
Сумська міська центральна бібліотека ім. Т. Шевченка
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Новальська, Тетяна (доктор історичних наук; професор кафедри соціальних комунікацій та інформаційних наук).
    Книжкова рекламна комунікація в сучасному соціокомунікативному просторі : рецензія / Т. Новальська // Вісник Книжкової палати : Науково-практичний журнал. - 2018. - № 3. - С. 14-15.
Рец. на кн. : Булах Т. Рекламна комунікація в книжковій галузі : монографія / Т. Булах. - Харків: ХДАК, 2017. - 232 с.
УДК
Рубрики: Книговидавнича справа
   книгоиздательское дело

Кл.слова (ненормовані):
книжкова галузь -- книжная отрасль -- рекламні комунікації -- рекламные коммуникации -- книгознавство -- книговедение -- книговидавництво -- книгоиздательство -- рецензії на монографії -- рецензии на монографии
Анотація: Дається рецензія на монографію, в якій розглядається розвиток рекламної комунікації у сфері книговидання та книгорозповсюдження.

Утримувачі документа:
Сумська міська центральна бібліотека ім. Т. Шевченка

Дод.точки доступу:
Булах, Тетяна Дмитрівна (кандидат педагогічних наук) \о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)