Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=рекламні стратегії<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Звягінцева, Ольга Борисівна
(кандидат економічних наук ІПРЕЕД НАН України).
Основні принципи і закони маркетингу / О. Звягінцева> // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2011. -
№ 9
. - С. 13-17. - Библиогр. в конце ст.
УДК
339.138
ББК
65.291.3
Рубрики:
Економіка
Маркетинг
Экономика
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
принципи маркетингу
--
закони маркетингу
--
ефективність маркетингу
--
кваліфікаційні вимоги
--
кваліфікаційні вимоги до маркетолога
--
маркетингова діяльність
--
виробничо-комерційна діяльність
--
рекламні
стратегії
--
просування товарів
--
збут товарів
--
принципы маркетинга
--
законы маркетинга
--
эффективность маркетинга
--
квалификационные требования
--
квалификационные требования к маркетологу
--
маркетинговая деятельность
--
производственно-коммерческая деятельность
--
рекламные стратегии
--
продвижение товаров
--
сбыт товаров
Анотація:
В роботі за результатами досліджень відомих теоретиків-маркетологів та на базі власного досвіду представлені розроблені автором принципи та закони маркетингу, використання яких сприяє підвищенню ефективності маркетингової та виробничо-комерційної діяльності підприємств.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
2.
Попков, К. О.
Особливості рекламних кампаній на ринку безалкогольних напоїв України [Электронный ресурс] / К. О. Попков, В. В. Подольна, К. К. Писанець> // Технології та дизайн. - 2016. -
№ 1
. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
^a33:659
Рубрики:
Економіка
Економіка реклами
Экономика
Экономика рекламы
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
рекламні
кампанії
--
рекламні
стратегії
--
сегменти ринку
--
компанії
--
виробники напоїв
--
аналіз ринку
--
перспективи розвитку ринків
--
безалкогольні напої
--
рекламные компании
--
сегменты рынка
--
рекламные стратегии
--
производители напитков
--
анализ рынков
--
перспективы развития
--
безалкогольные напитки
--
coca-cola
--
pepsi
--
примеры рекламныъ компаний
--
приклади рекламних компаній
Анотація:
Наведено приклади рекламних компаній провідних виробників безалкогольних напоїв України, а також проаналізовано їх особливості. Визначено останні тенденції на ринку та нові направлення для подальшого розвитку.
Приведены примеры рекламных кампаний ведущих производителей безалкогольных напитков Украины, а также проанализированы их особенности. Определены последние тенденции на рынке и новые направления для дальнейшего развития.
The article gives examples of advertising campaigns of the leading manufacturers of soft drinks in Ukraine, as well as been analyzed their characteristics. Identified the latest trends in the market and new directions for further development.
Дод.точки доступу:
Подольна, В. В.; Писанець, К. К.; Оболонь, компанія \о ней\; Coca - Cola, компания \о ней\Pepsi, компания-производитель безалкогольных напитков \о ней\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)