Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=реформа освіти<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
23
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-20
21-23
>
1.
Сапожников, С.
Тенденції розвитку педагогічної
освіти
в Румунській Республіці / С. Сапожников> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. -
№ 3
. - С. 131-141. - Бібліографія : С.140-141 : 7 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Румунія
Румыния
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
высшее образование
--
зарубежное образование
--
зарубежные системы образования
--
зарубежные университеты
--
зарубіжна освіта
--
зарубіжні системи
освіти
--
образование в Румынии
--
освіта в Румунії
--
педагогическое образование
--
педагогічна освіта
--
підвищення кваліфікації
--
підготовка учителів
--
повышение квалификации
--
подготовка учителей
--
реформа
образования
--
реформа
освіти
--
университетское образование
--
університети
--
університетська освіта
Анотація:
Розглянуто процес реформування вищої педагогічної
освіти
в сучасній Румунії. На прикладі двох університетів розглянуто зміст такої
освіти
. Також приділена увага змінам в системі післядипломного підвищення кваліфікації педагогів. Провідні фахівці вважа ють, що стратегією вищої педагогічної
освіти
Румунії є зміна мети, змісту, методів, форм тощо відповідно до завдань Болонського процесу. Завдання нових освітніх програм - це насамперед допомога студентам у навчанні, формуванні їхньої здатності до само рефлексії, підвищення дидактичної культури. Діяльність педагогічних структурних підрозділів університетів Румунії орієнтовано на забезпечення сучасного рівня підготовки майбутніх учителів середньої школи та викладачів вузів, формування в студентів нав ичок самостійної роботи й самоосвіти.
Знайти схожі
>
2.
Виступ Президента України
Віктора Януковича із щорічним Посланням до Верховної Ради України> // Економіст : науково-практичний журнал. - 2011. -
№ 4
. - С. 1-2. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
338(477)
ББК
65.9(4Укр)
Рубрики:
Економіка
Економіка України, 2010 р.
Экономика
Экономика Украины, 2010 г.
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
національні економіки
--
внутрішнє становище
--
зовнішнє становище
--
економічні реформи
--
боротьба з корупцією
--
охорона здоров'я
--
реформа
освіти
--
інвестиційна діяльність
--
інноваційна діяльність
--
малий бізнес
--
середній бізнес
--
підприємництво
--
зовнішньополітичний курс
--
національна безпека
--
політика позаблоковості
--
українсько-російські відносини
--
национальные экономики
--
внутреннее положение
--
внешнее положение
--
экономические реформы
--
борьба с коррупцией
--
охрана здоровья
--
реформа
образования
--
инвестиционная деятельность
--
инновационная деятельность
--
малый бизнес
--
средний бизнес
--
предпринимательство
--
внешнеполитический курс
--
национальная безопасность
--
политика внеблоковости
--
украинско-российские отношения
Анотація:
Представлено чергове Послання Президента України про внутрішнє та зовнішнє становище України у 2010 році, визначено стратегічні напрями реформування та розвитку національної економіки та пріоритети внутрішньої та зовнішньої політики.
Дод.точки доступу:
Про внутрішнє та зовнішнє становище України у 2010 році, Послання Президента України до Верховної Ради України \о произв.\; НАТО, військовий блок \о нем\; ЄС, міжнародна організація \о нем\; Євросоюз, міжнародна організація \о нем\; ЕС,международная организация \о нем\; Евросоюз, международная организация \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
3.
Кремень, В. Г.
Структурна модернізація
освіти
в контексті цивілізаційних змін / В. Г. Кремень> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. -
№ 2
. - С. 5-13. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371
ББК
74.04
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
вища освіта України
--
вітчизняна освіта
--
высшее образование
--
высшее образование Украины
--
загальноосвітні школи
--
конкурентоспособность специалистов
--
конкурентоспроможність спеціалістов
--
модернизация образования
--
модернізація
освіти
--
навчання протягом життя
--
образование и цивилизация
--
образование на протяжении всей жизни
--
образование Украины
--
общеобразовательная школа
--
освіта і цивілізація
--
освіта України
--
отечественное образование
--
професійно-технічна освіта
--
профессионально-техническое образование
--
реформа
образования
--
реформа
освіти
--
середня освіта
--
среднее образование
--
цивилизационные изменения
--
цивілізаційні зміни
Анотація:
На основі аналізу проблем сучасної
освіти
в країні, задач і функцій
освіти
з погляду затребуваності людини знання, конкурентоспроможності вітчизняної
освіти
в європейському та світовому просторі розглянуто завдання
освіти
: 1) по-новому сформувати мету навчання й функції навчального процесу, роль індивідуальної й самостійної роботи; 2) роз'єднати початкову і базову школи, наблизивши до першої дошкільні заклади, перейти до профільної старшої школи; 3) на базі існуючої професійно-технічної
освіти
і в ищіх навчальних закладів І і ІІ рівня акредитації створити окрему освітню ланку - середню професійну освіту; 4) відмовитися від дворівневої акредитації вищіх навчальних закладів ІІІ і ІV рівня, підвищити потужність університетів; 5) розробити нову ме режу навчальних закладів вищої та середньої професійної освти та ін.
Знайти схожі
>
4.
Мокляк, Ярослав
.
Шкільна справа в дебатах Галицького крайового сейму (1871-1874) / Я. Мокляк> // Київська старовина : науковий історико-філологічний журнал. - 2011. -
№ 3
. - С. 19-31. - Бібліографія : С.29-31 : 53 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Україна
Украина
Галичина
Кл.слова (ненормовані):
академическое образование
--
академічна освіта
--
гимназии
--
гімназії
--
история образования
--
история образования в Украине
--
історія
освіти
--
історія
освіти
в Україні
--
мова навчання
--
образование Украины
--
освіта України
--
реформа
образования
--
реформа
освіти
--
русини
--
русины
--
украинское образование
--
українська освіта
--
шкільна освіта
--
школьное образование
--
язык обучения
Анотація:
Від початку 1870-х років, у Крайовому сеймі у Львові, прикладалося багато зусиль, щоб українізувати старші класи. Польська і українська сторони представляли протилежні політичні аргументи. Крайовий виділ і сеймові комісії керувалися офіційною статисти кою. Русини (українці) піддавали сумніву ті дані, вказуючи на цілеспрямоване завищування кількості учнів польської національності у офіційній статистиці. Поки Сейм вів нараду у вересні 1871 р., русини вже мали готові проекти реформ у галицькому шкільн ицтві. На початку травня 1874 р. русини поставили перші кроки, з метою отримати цісарську санкцію для ухвали Сейму. Зміну статті V про мови треба визнати успіхом українських політиків. Вона дозволила піднімати питання розвитку середнього шкільництва. У формуванні української національної еліти у другій половині ХІХ століття ця зміна стала переломом, тому, що відкривала дорогу в намаганнях поширити присутність української мови, як мови викладання, у класичних гімназіях на окраїнах Східної Галичини.
Дод.точки доступу:
Павликов, Теофіл \про нього\; Просвіта, громадська організація \про неї\Галицький крайовий сейм \про нього\
Знайти схожі
>
5.
Левицька, Надія
.
Університетські статути Наддніпрянської України (ХІХ - початок ХХ ст.) / Н. Левицька> // Київська старовина. - 2011. -
№ 5
. - С. 44-55. - Література : С.55. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
94(477)"19/20"
ББК
63.3(4Укр)5
Рубрики:
Історія, 19-20 ст. поч
История, 19-20 ст. нач.
Україна
Украина
Наддніпрянська Україна
Надднепрянская Украина
Кл.слова (ненормовані):
история высшего образования
--
история образования
--
история образования в России
--
история образования в Украине
--
история Украины
--
история университетов
--
історія вищої
освіти
--
історія
освіти
--
історія
освіти
в Україні
--
історія України
--
історія університетів
--
образовательная политика
--
освітня політика
--
реформа
высшего образования
--
реформа
освіти
--
университетская
реформа
--
университеты Украины
--
університети України
--
університетська
реформа
--
університетські статути
--
управление образованием
--
управління освітою
Анотація:
Дається історико-правовий аналіз та порівняльна характеристика університетських статутів, законодавчіх актів та відомчих нормативних документів, які регулювали навчальну та наукову роботу університетів Наддніпрянської України у ХІХ - початку Х Х ст.
Дод.точки доступу:
Министерство народного образования \о нем\; Министерство Народного Просвещения \о нем\; Міністерство Народної Пр
освіти
\про нього\
Знайти схожі
>
6.
Карпенко, О. В.
Організаційно-педагогічні засади реформування системи надання освітніх послуг у Франції / О. В. Карпенко, Л. І. Самчук, О. В. Довгань> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2012. -
№ 3
. - С. 93-98. - Література : С.97-98 : 40 назв
УДК
^A37.014
ББК
74
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Франція
Франция
Кл.слова (ненормовані):
государственная образовательная политика
--
державна освітня політика
--
зарубежное образование
--
зарубіжна освіта
--
национально-образовательная политика
--
образование во Франции
--
образовательные системы
--
образовательные услуги
--
освіта у Франції
--
освітні послуги
--
освітні системи
--
освітня політика
--
реформа
образования
--
реформа
освіти
--
реформирование образования
--
реформування
освіти
Анотація:
Аналізуються зарубіжні та вітчизняні джерела з питань особливостей системи
освіти
Франції та її реформування завдяки ефективній державній політиці на цій ниві.
Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Дод.точки доступу:
Довгань, О. В.; Самчук, Л. І.
Знайти схожі
>
7.
Липовська, Наталя Анатоліївна
(професор Дніпропетровського регіонального інституту державного управління).
Реформування системи професійного навчання державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування: теоретичні аспекти / Н. А. Липовська> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. -
№ 12
. - С. 144-148. - Література : С.148 : 7 назв
УДК
35.08
ББК
66.033
Рубрики:
Державне управління
Государственное управление
Кл.слова (ненормовані):
вища професійна освіта
--
высшее профессиональное образование
--
государственная служба
--
государственные служащие
--
державна служба
--
державні службовці
--
кадри управління
--
кадры управления
--
магистратура
--
магістратура
--
подготовка госслужащих
--
подготовка государственных служащих
--
подготовка кадров
--
подготовка управленческих кадров
--
професійна підготовка
--
професійна підготовка державних службовців
--
профессиональная подготовка
--
реформа
образования
--
реформа
освіти
Анотація:
Присвячено аналізу особливостей формування та розвитку системи професійної підготовки державних службовців в Україні, зокрема підготовки магістрів у галузі знань "Державне управління" в системі Національної академії державного управління при Президентові України.
Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
8.
Бердимуратова, Куралай
(студент PhD; Казахский экономический университет им. Т.Рыскулова; го.Алматы; Казахстан).
Государственное реформирование системы высшего образования в Казахстане / К. К. Бердимуратова, А. Т. Макулова, М. М. Рыскулова> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. -
№ 6
. - С. 73-78 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.497(5КАЗ)в6-1 + 74.58(5КАЗ)
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика образования
Економіка
освіти
Высшее образование
Вища освіта
Казахстан
Кл.слова (ненормовані):
государственное реформирование образования
--
державне реформування
освіти
--
доступность образования
--
доступність
освіти
--
зарубежный опыт
--
зарубіжний досвід
--
интеграционные процессы
--
інтеграційні процеси
--
национальные образовательные системы
--
національні освітні системи
--
образовательная
реформа
--
освітня
реформа
--
реформа
освіти
--
реформа
образования
--
качество образования
--
якість
освіти
--
профессорско-преподавательские кадры
--
професорсько-викладацькі кадри
--
университеты
--
університети
--
целевое инвестирование
--
цільове інвестування
--
человеческий капитал
--
людський капітал
--
человеческий потенциал
--
людський потенціал
--
інвестиції в вищу освіту
--
инвестиции в высшее образование
Анотація:
Показано, что главной целью реформирования высшего образования в Казахстане является повышение его качества и доступности. Проведен анализ влияния показателей высшего образования на развитие человеческого капитала. Эконометрически доказано, что развитие человеческого потенциала в большей степени зависит от инвестирования в высшее образование. Учтен опыт Республики Казахстан, но результаты исследования могут быть применены для развития системы высшего образования других стран.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Макулова, Айымжан (доктор экономических наук; профессор; заведующий кафедрой прикладной математики Казахского экономического университета им. Т.Рыскулова; го.Алматы; Казахстан); Рыскулова, Майра (кандидат экономических наук; преподаватель кафедры государственного регулирования экономики Казахского экономического университета им. Т.Рыскулова; го.Алматы; Казахстан)
Знайти схожі
>
9.
Локшина, Олена
(завідувач лабораторії порівняльної педагогіки; доктор педагогічних наук).
Напрями трансформації середньої
освіти
країн Європейського Союзу в умовах викликів сучасності / О. І. Локшина> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2015. -
№ 1
. - С. 57-63. - Бібліографія : 12 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
373
ББК
74.2
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
міжнародні стандарти
освіти
--
международные стандарты образования
--
образование в Европейском Союзе
--
освіта у країнах ЄС
--
образование за рубежом
--
освіта за кордоном
--
реформа
образования
--
реформа
освіти
--
рівні МСКО
--
середня освіта
--
среднее образование
--
уровни МСКО
Анотація:
Розкрито характер трансформацій на рівні МСКО-3, що позиціонується як заключний етап середньої
освіти
. Акцентовано увагу на зростанні значущості МСКО-3 у житті суспільства ЄС.
Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Дод.точки доступу:
Европейский Союз, международная организация \о нем\; Європейський Союз, міжнародна організація \о нем\; Международная стандартная классификация образования \о произв.\; Международная стандартная система классификации образования (МСКО) \о произв.\
Знайти схожі
>
10.
Агаркова, Наталія
(доцент кафедри теорії і методики професійної
освіти
; кандидат педагогічних наук).
Реформування початкової
освіти
у Східноукраїнському регіоні (друга половина XIX - початок ХХ ст.) / Н. Агаркова> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2015. -
№ 7/8
. - С. 109-121. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Історія
освіти
, 19 ст. друга пол. - 20 стол. поч.
Образование. Педагогика
История образования, 19 ст. вторая пол. - 20 ст. нач.
Україна
Східна Україна
Кл.слова (ненормовані):
початкові навчальні заклади
--
початкова освіта
--
ретроспективний аналіз
--
народні училища
--
становлення
освіти
--
реформа
освіти
--
педагогічні здобутки
--
начальные учебные заведения
--
начальное образование
--
ретроспективный анализ
--
народные училища
--
становление образования
--
реформа
образования
--
педагогические достижения
Анотація:
Здійснено ретроспективний аналіз розвитку вітчизняної мережі початкових навчальних закладів, визначені чинники, які спричинили процес активного становлення
освіти
у Східноукраїнському регіоні: сприятливі для розвитку економіки природні умови, стрімкий економічний поступ регіону, наявність транспорту та комунікацій, неухильне зростання кількості населення, підвищення культурного рівня мешканців міст і поява інтелігенції, яка прагнула пр
освіти
для народу, технічне вдосконалення виробництва, що передбачало підвищення рівня
освіти
. Розглянуто суттєві
реформа
торські зміни та перетворення у сфері
освіти
у цьому регіоні в контексті становлення початкової
освіти
в Україні другої половини XIX - початку ХХ ст.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-20
21-23
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)