Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=реформа освіти<.>
Загальна кількість знайдених документів : 23
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-23 
1.


    Сапожников, С.
    Тенденції розвитку педагогічної освіти в Румунській Республіці / С. Сапожников // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 3. - С. 131-141. - Бібліографія : С.140-141 : 7 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Румунія
    Румыния

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- зарубежное образование -- зарубежные системы образования -- зарубежные университеты -- зарубіжна освіта -- зарубіжні системи освіти -- образование в Румынии -- освіта в Румунії -- педагогическое образование -- педагогічна освіта -- підвищення кваліфікації -- підготовка учителів -- повышение квалификации -- подготовка учителей -- реформа образования -- реформа освіти -- университетское образование -- університети -- університетська освіта
Анотація: Розглянуто процес реформування вищої педагогічної освіти в сучасній Румунії. На прикладі двох університетів розглянуто зміст такої освіти. Також приділена увага змінам в системі післядипломного підвищення кваліфікації педагогів. Провідні фахівці вважа ють, що стратегією вищої педагогічної освіти Румунії є зміна мети, змісту, методів, форм тощо відповідно до завдань Болонського процесу. Завдання нових освітніх програм - це насамперед допомога студентам у навчанні, формуванні їхньої здатності до само рефлексії, підвищення дидактичної культури. Діяльність педагогічних структурних підрозділів університетів Румунії орієнтовано на забезпечення сучасного рівня підготовки майбутніх учителів середньої школи та викладачів вузів, формування в студентів нав ичок самостійної роботи й самоосвіти.


Знайти схожі

2.


   
    Виступ Президента України Віктора Януковича із щорічним Посланням до Верховної Ради України // Економіст : науково-практичний журнал. - 2011. - № 4. - С. 1-2. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 65.9(4Укр)
Рубрики: Економіка
   Економіка України, 2010 р.

   Экономика

   Экономика Украины, 2010 г.

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
національні економіки -- внутрішнє становище -- зовнішнє становище -- економічні реформи -- боротьба з корупцією -- охорона здоров'я -- реформа освіти -- інвестиційна діяльність -- інноваційна діяльність -- малий бізнес -- середній бізнес -- підприємництво -- зовнішньополітичний курс -- національна безпека -- політика позаблоковості -- українсько-російські відносини -- национальные экономики -- внутреннее положение -- внешнее положение -- экономические реформы -- борьба с коррупцией -- охрана здоровья -- реформа образования -- инвестиционная деятельность -- инновационная деятельность -- малый бизнес -- средний бизнес -- предпринимательство -- внешнеполитический курс -- национальная безопасность -- политика внеблоковости -- украинско-российские отношения
Анотація: Представлено чергове Послання Президента України про внутрішнє та зовнішнє становище України у 2010 році, визначено стратегічні напрями реформування та розвитку національної економіки та пріоритети внутрішньої та зовнішньої політики.


Дод.точки доступу:
Про внутрішнє та зовнішнє становище України у 2010 році, Послання Президента України до Верховної Ради України \о произв.\; НАТО, військовий блок \о нем\; ЄС, міжнародна організація \о нем\; Євросоюз, міжнародна організація \о нем\; ЕС,международная организация \о нем\; Евросоюз, международная организация \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Кремень, В. Г.
    Структурна модернізація освіти в контексті цивілізаційних змін / В. Г. Кремень // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 2. - С. 5-13. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища освіта України -- вітчизняна освіта -- высшее образование -- высшее образование Украины -- загальноосвітні школи -- конкурентоспособность специалистов -- конкурентоспроможність спеціалістов -- модернизация образования -- модернізація освіти -- навчання протягом життя -- образование и цивилизация -- образование на протяжении всей жизни -- образование Украины -- общеобразовательная школа -- освіта і цивілізація -- освіта України -- отечественное образование -- професійно-технічна освіта -- профессионально-техническое образование -- реформа образования -- реформа освіти -- середня освіта -- среднее образование -- цивилизационные изменения -- цивілізаційні зміни
Анотація: На основі аналізу проблем сучасної освіти в країні, задач і функцій освіти з погляду затребуваності людини знання, конкурентоспроможності вітчизняної освіти в європейському та світовому просторі розглянуто завдання освіти: 1) по-новому сформувати мету навчання й функції навчального процесу, роль індивідуальної й самостійної роботи; 2) роз'єднати початкову і базову школи, наблизивши до першої дошкільні заклади, перейти до профільної старшої школи; 3) на базі існуючої професійно-технічної освіти і в ищіх навчальних закладів І і ІІ рівня акредитації створити окрему освітню ланку - середню професійну освіту; 4) відмовитися від дворівневої акредитації вищіх навчальних закладів ІІІ і ІV рівня, підвищити потужність університетів; 5) розробити нову ме режу навчальних закладів вищої та середньої професійної освти та ін.


Знайти схожі

4.


    Мокляк, Ярослав.
    Шкільна справа в дебатах Галицького крайового сейму (1871-1874) / Я. Мокляк // Київська старовина : науковий історико-філологічний журнал. - 2011. - № 3. - С. 19-31. - Бібліографія : С.29-31 : 53 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
    Украина

    Галичина

Кл.слова (ненормовані):
академическое образование -- академічна освіта -- гимназии -- гімназії -- история образования -- история образования в Украине -- історія освіти -- історія освіти в Україні -- мова навчання -- образование Украины -- освіта України -- реформа образования -- реформа освіти -- русини -- русины -- украинское образование -- українська освіта -- шкільна освіта -- школьное образование -- язык обучения
Анотація: Від початку 1870-х років, у Крайовому сеймі у Львові, прикладалося багато зусиль, щоб українізувати старші класи. Польська і українська сторони представляли протилежні політичні аргументи. Крайовий виділ і сеймові комісії керувалися офіційною статисти кою. Русини (українці) піддавали сумніву ті дані, вказуючи на цілеспрямоване завищування кількості учнів польської національності у офіційній статистиці. Поки Сейм вів нараду у вересні 1871 р., русини вже мали готові проекти реформ у галицькому шкільн ицтві. На початку травня 1874 р. русини поставили перші кроки, з метою отримати цісарську санкцію для ухвали Сейму. Зміну статті V про мови треба визнати успіхом українських політиків. Вона дозволила піднімати питання розвитку середнього шкільництва. У формуванні української національної еліти у другій половині ХІХ століття ця зміна стала переломом, тому, що відкривала дорогу в намаганнях поширити присутність української мови, як мови викладання, у класичних гімназіях на окраїнах Східної Галичини.


Дод.точки доступу:
Павликов, Теофіл \про нього\; Просвіта, громадська організація \про неї\Галицький крайовий сейм \про нього\

Знайти схожі

5.


    Левицька, Надія.
    Університетські статути Наддніпрянської України (ХІХ - початок ХХ ст.) / Н. Левицька // Київська старовина. - 2011. - № 5. - С. 44-55. - Література : С.55. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 63.3(4Укр)5
Рубрики: Історія, 19-20 ст. поч
   История, 19-20 ст. нач.

   Україна
    Украина

    Наддніпрянська Україна

    Надднепрянская Украина

Кл.слова (ненормовані):
история высшего образования -- история образования -- история образования в России -- история образования в Украине -- история Украины -- история университетов -- історія вищої освіти -- історія освіти -- історія освіти в Україні -- історія України -- історія університетів -- образовательная политика -- освітня політика -- реформа высшего образования -- реформа освіти -- университетская реформа -- университеты Украины -- університети України -- університетська реформа -- університетські статути -- управление образованием -- управління освітою
Анотація: Дається історико-правовий аналіз та порівняльна характеристика університетських статутів, законодавчіх актів та відомчих нормативних документів, які регулювали навчальну та наукову роботу університетів Наддніпрянської України у ХІХ - початку Х Х ст.


Дод.точки доступу:
Министерство народного образования \о нем\; Министерство Народного Просвещения \о нем\; Міністерство Народної Просвіти \про нього\

Знайти схожі

6.


    Карпенко, О. В.
    Організаційно-педагогічні засади реформування системи надання освітніх послуг у Франції / О. В. Карпенко, Л. І. Самчук, О. В. Довгань // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2012. - № 3. - С. 93-98. - Література : С.97-98 : 40 назв
УДК
ББК 74
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Франція
    Франция

Кл.слова (ненормовані):
государственная образовательная политика -- державна освітня політика -- зарубежное образование -- зарубіжна освіта -- национально-образовательная политика -- образование во Франции -- образовательные системы -- образовательные услуги -- освіта у Франції -- освітні послуги -- освітні системи -- освітня політика -- реформа образования -- реформа освіти -- реформирование образования -- реформування освіти
Анотація: Аналізуються зарубіжні та вітчизняні джерела з питань особливостей системи освіти Франції та її реформування завдяки ефективній державній політиці на цій ниві.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Дод.точки доступу:
Довгань, О. В.; Самчук, Л. І.

Знайти схожі

7.


    Липовська, Наталя Анатоліївна (професор Дніпропетровського регіонального інституту державного управління).
    Реформування системи професійного навчання державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування: теоретичні аспекти / Н. А. Липовська // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. - № 12. - С. 144-148. - Література : С.148 : 7 назв
УДК
ББК 66.033
Рубрики: Державне управління
   Государственное управление

Кл.слова (ненормовані):
вища професійна освіта -- высшее профессиональное образование -- государственная служба -- государственные служащие -- державна служба -- державні службовці -- кадри управління -- кадры управления -- магистратура -- магістратура -- подготовка госслужащих -- подготовка государственных служащих -- подготовка кадров -- подготовка управленческих кадров -- професійна підготовка -- професійна підготовка державних службовців -- профессиональная подготовка -- реформа образования -- реформа освіти
Анотація: Присвячено аналізу особливостей формування та розвитку системи професійної підготовки державних службовців в Україні, зокрема підготовки магістрів у галузі знань "Державне управління" в системі Національної академії державного управління при Президентові України.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

8.


    Бердимуратова, Куралай (студент PhD; Казахский экономический университет им. Т.Рыскулова; го.Алматы; Казахстан).
    Государственное реформирование системы высшего образования в Казахстане / К. К. Бердимуратова, А. Т. Макулова, М. М. Рыскулова // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 6. - С. 73-78 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.497(5КАЗ)в6-1 + 74.58(5КАЗ)
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика образования

   Економіка освіти

   Высшее образование

   Вища освіта

   Казахстан
Кл.слова (ненормовані):
государственное реформирование образования -- державне реформування освіти -- доступность образования -- доступність освіти -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- интеграционные процессы -- інтеграційні процеси -- национальные образовательные системы -- національні освітні системи -- образовательная реформа -- освітня реформа -- реформа освіти -- реформа образования -- качество образования -- якість освіти -- профессорско-преподавательские кадры -- професорсько-викладацькі кадри -- университеты -- університети -- целевое инвестирование -- цільове інвестування -- человеческий капитал -- людський капітал -- человеческий потенциал -- людський потенціал -- інвестиції в вищу освіту -- инвестиции в высшее образование
Анотація: Показано, что главной целью реформирования высшего образования в Казахстане является повышение его качества и доступности. Проведен анализ влияния показателей высшего образования на развитие человеческого капитала. Эконометрически доказано, что развитие человеческого потенциала в большей степени зависит от инвестирования в высшее образование. Учтен опыт Республики Казахстан, но результаты исследования могут быть применены для развития системы высшего образования других стран.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Макулова, Айымжан (доктор экономических наук; профессор; заведующий кафедрой прикладной математики Казахского экономического университета им. Т.Рыскулова; го.Алматы; Казахстан); Рыскулова, Майра (кандидат экономических наук; преподаватель кафедры государственного регулирования экономики Казахского экономического университета им. Т.Рыскулова; го.Алматы; Казахстан)

Знайти схожі

9.


    Локшина, Олена (завідувач лабораторії порівняльної педагогіки; доктор педагогічних наук).
    Напрями трансформації середньої освіти країн Європейського Союзу в умовах викликів сучасності / О. І. Локшина // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2015. - № 1. - С. 57-63. - Бібліографія : 12 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
міжнародні стандарти освіти -- международные стандарты образования -- образование в Европейском Союзе -- освіта у країнах ЄС -- образование за рубежом -- освіта за кордоном -- реформа образования -- реформа освіти -- рівні МСКО -- середня освіта -- среднее образование -- уровни МСКО
Анотація: Розкрито характер трансформацій на рівні МСКО-3, що позиціонується як заключний етап середньої освіти. Акцентовано увагу на зростанні значущості МСКО-3 у житті суспільства ЄС.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Дод.точки доступу:
Европейский Союз, международная организация \о нем\; Європейський Союз, міжнародна організація \о нем\; Международная стандартная классификация образования \о произв.\; Международная стандартная система классификации образования (МСКО) \о произв.\

Знайти схожі

10.


    Агаркова, Наталія (доцент кафедри теорії і методики професійної освіти; кандидат педагогічних наук).
    Реформування початкової освіти у Східноукраїнському регіоні (друга половина XIX - початок ХХ ст.) / Н. Агаркова // Вища школа : науково-практичне видання. - 2015. - № 7/8. - С. 109-121. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти, 19 ст. друга пол. - 20 стол. поч.

   Образование. Педагогика

   История образования, 19 ст. вторая пол. - 20 ст. нач.

   Україна
    Східна Україна

Кл.слова (ненормовані):
початкові навчальні заклади -- початкова освіта -- ретроспективний аналіз -- народні училища -- становлення освіти -- реформа освіти -- педагогічні здобутки -- начальные учебные заведения -- начальное образование -- ретроспективный анализ -- народные училища -- становление образования -- реформа образования -- педагогические достижения
Анотація: Здійснено ретроспективний аналіз розвитку вітчизняної мережі початкових навчальних закладів, визначені чинники, які спричинили процес активного становлення освіти у Східноукраїнському регіоні: сприятливі для розвитку економіки природні умови, стрімкий економічний поступ регіону, наявність транспорту та комунікацій, неухильне зростання кількості населення, підвищення культурного рівня мешканців міст і поява інтелігенції, яка прагнула просвіти для народу, технічне вдосконалення виробництва, що передбачало підвищення рівня освіти. Розглянуто суттєві реформаторські зміни та перетворення у сфері освіти у цьому регіоні в контексті становлення початкової освіти в Україні другої половини XIX - початку ХХ ст.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-23 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)