Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=ризики використання мережевих технологій<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Ганаба, Світлана
(доктор філософських наук; доцент кафедри педагогіки та соціально-економічних дисциплін).
Мережеві технології як складова якісної освіти / С. Ганаба> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. -
№ 1
. - С. 44-52 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
371
ББК
74.04
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Організація освіти
Образование. Педагогика
Организация образования
Кл.слова (ненормовані):
якість освіти
--
качество образования
--
освітні технології
--
образовательные технологии
--
освітній процес
--
образовательный процесс
--
мережеві технології
--
сетевые технологии
--
освіта як простір свободи
--
образование как пространство свободы
--
саморозвиток особистості
--
саморазвитие личности
--
принцип коннективизму
--
риски использования сетевых технологий
--
ризики
використання
мережевих
технологій
--
принципы построения образовательного процесса
--
принципи побудови освітнього процесу
Анотація:
Аналізуються можливості та
ризики
використання
мережевих
технологій
у забезпеченні якості сучасної освіти. Показано, що інформаційно-мережеві технології презентують модель освіти, яка характеризується високим ступенем мобільності, відкритістю й доступністю для ширшого кола споживачів освітніх послуг. Визначено, що мережеві технології пропонують інший принцип побудови освітнього процесу. Визначальним у навчальних практиках є принцип коннективізму. Доведено, що освітня діяльність у мережі постає творчою коммунікативною дією, пов'язаною не лише з передачею відомих, а й продукуванням нових знань. Вказані
ризики
використання
мережевих
технологій
в освітній діяльності, серед яких: розвиток низки психофізіологічних відхилень, труднощі передання цінностей і смислів під час комунікативної взаємодії, підміна світу реального світу віртуальним тощо. Одержані результати можуть слугувати теоретичним і методологічним підгрунтям у розробці шляхів модернізації освіти.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)