Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ринкове просування<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Самчинська, Ярослава Борисывна (кандидат економічних наук; доцент кафелри інформаційних наук і прикладного програмування Херсонського державного університету; м.Херсон).
    Особливості просування педагогічного програмного забезпечення на ринку України / Я. Б. Самчинська, М. О. Вінник // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 7. - С. 534-540 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.39(4УКР)с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика информатики

   Економіка інформатики

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
детерминирующие факторы -- детермінуючі фактори -- методология маркетинга -- методологія маркетингу -- информационные образовательные технологии -- інформаційні освітні технології -- інформаційні технології в освіті -- информационные технологии в образовании -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- национальное законодательство -- національне законодавство -- нормативно-правове регулювання -- нормативно-правовое регулирование -- отраслевые рынки -- галузеві ринки -- педагогическое программное обеспечение -- педагогічне програмне забезпечення -- предприятия-разработчики -- підприємства-розробники -- программные продукты -- програмні продукти -- рекламные мероприятия -- рекламні заходи -- рыночно продвижение -- ринкове просування -- специализированное ПО -- спеціалізоване ПЗ
Анотація: Розглянуто особливості й законодавчі вимоги до просування педагогічного програмного забезпечення, а також сучасний стан ринку цих продуктів в Україні; основні чинники, що впливають на його розвиток; причини, які зумовлюють використання системи маркетингу розробниками програмного забезпечення; маркетингові й рекламні заходи, що сприятимуть оптимізації маркетингових комунікацій підприємств-розробників педагогічного програмного забезпечення.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Вінник, Максим Олександрович (завидувач кафедри економічних контрактів і зовнішніх зв'язків Херсонського державного університету; м.Херсон); днепропетровский автор, но не о ДнепропетровскеINTERNET, глобальная информационная сеть \о нем\

Знайти схожі

2.


    Яйманя, Сіріпен (лектор з туристичного менеджменту; голова програми "Туристичний менеджмент" Міжнародного коледжу Рахабхатського університету Суан Сунандха; м.Бангкок; Таїланд).
    Маркетингові фактори музейної економіки [Текст] : на прикладі музею Саісудда Нобхадол (Бангкок, Таїланд) / С. (Яйманя // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 10. - С. 283-290 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.497.7(5ТАЇ)г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика досуговой деятельности

   Економіка дозвілля

   Таиланд
    Таїланд

    Бангкок

Кл.слова (ненормовані):
бесплатные посещения -- безкоштовні відвідування -- исторические памятники -- історичні пам'ятки -- маркетинговые факторы -- маркетингові фактори -- музейный маркетинг -- музейний маркетинг -- рыночное продвижение -- ринкове просування -- рекламные технологии -- рекламні технології -- насыщенность сервиса -- насиченість сервісу -- социо-культурная сфера -- соціо-культурна сфера -- социологические опросы -- соціологічні опитування -- поведение туристов -- поведінка теристів -- университетские музеи -- університетські музеї -- -- ценовые факторы -- цінові фактори
Анотація: Проаналізовано туристичну поведінку тайських відвідувачів музею Саісудда Нобхадол Університету Суан Сунанда Раджабат. Також досліджено, які маркетингові фактори впливають на рішення відвідати музей. Виявлено відмінності в маркетингових характеристиках такого вибору за демографічними показниками. Крім того, відвідувачі музею були опитані щодо їх бачення подальшого розвитку музею. У межах концепції 4Р виділено такі маркетингові фактори, що впливають на вибір музею (три на кожен параметр): унікальний архітектурний стиль, слава колишнього палацу, відомість університету – для категорії «продукт»; безкоштовне відвідування, співвідношення вартість-цінність, знижки на екскурсії для груп – у категорії «ціна»; близькість до урядових офісів, розташування в старому кварталі Бангкоку, зв’язок з іншими пам’ятками району – в категорії «розташування»; розвиток спільних туристичних програм з іншими палацами, наявність сувенірів, щорічні фестивалі та інші заходи – в категорії «просування».

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Саисудда Нобхадол, таиландский музей \о нем\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)