Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=рынки товаров<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Оболенцева, Екатерина (Генический филиал Херсонского национального технического университета).
    Обеспечение конкурентных позиций предприятий на рынке рыбных товаров / Екатерина Оболенцева // Економіст : Науково-практичний журнал. Зас.: фірма "Колегіум". - 2008. - № 6. - С. 52-55 : табл. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.305.7
Рубрики: Економіка
   Економіка легкої та харчової промисловості

   Экономика

   Экономика легкой и пищевой промышленности

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
отрасли промышленности -- пищевая промышленность -- рыбные товары -- конкурентоспособность предприятий -- инвестиции в основной капитал -- рынки товаров -- рынки рыбных товаров -- рыбопромышленные предприятия -- интеграционные процессы -- холдинги -- галузі промисловості -- харчова промисловість -- рибні товари -- конкурентоспроможність підприємств -- інвестиції в основний капітал -- ринки рибних товарів -- промислові підприємства -- інтеграційні процеси
Анотація: Определены основные направления удержания конкурентных позиций рыбопромышленных предприятий, обеспечивающих наполняемость рынка рыбных товаров. Представлена структурная схема достижения конкурентных преимуществ предприятий рыбной отрасли, позволяющая в совокупности с анализом показателей стратегического потенциала предприятий оценить степень влияния внешних и внутренних факторов и осуществить выбор стратегических альтернатив.


Дод.точки доступу:
Интеррыбфлот, компания; Скандинавия, компания
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (28.08.2008р. Інв.1701ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Старостіна, Алла.
    Особливості мотивації та ринкової поведінки українських споживачів високотехнологічних товарів / А. Старостіна, В. Журило // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 5. - С. 18-23. - Библиогр. в конце ст. - 4 рис. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
ринки товарів -- українські споживачи -- високотехнологічні товари -- ринкова поведінка -- споживчи мотивації -- потребительские мотивации -- споживачи високотехнологічної продукції -- потребители высокотехнологической продукции -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- рынки товаров -- украинские потребители -- высокотехнологические товары -- рыночное поведение -- раціональна мотивація -- рациональная мотивация -- емоційна мотивація -- эмоциональная мотивация -- соціальна мотивація -- социальная мотивация -- мотиви придбання товарів -- мотивы приобретения товаров -- сегментація споживачів -- сегментация потребителей
Анотація: Узагальнюються результати маркетингових досліджень, проведених авторами у 2003 і 2009 рр. з метою виявлення ринкової поведінки споживачів на українському сегменті світового ринку високотехнологічних товарів для розробки ефективної конкурентної стратегії.


Дод.точки доступу:
Журило, Вікторія

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Семак, Богдан.
    Механізм управління етапами життєвого циклу екотекстилю на ринку України / Б. Семак, Л. Іванова // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 6. - С. 10-15 : ил. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
життєвий цикл екотекстилю -- жизненный цикл экотекстиля -- екологобезпечний одяг -- экологобезопастная одежда -- екотекстиль -- экотекстиль -- механізм управління -- механизм управления -- ринки товарів -- рынки товаров -- маркетинг -- екологобезпечні групи товарів -- экологобезопасные рынки товаров -- ринок екотекстілю -- рынок экотекстиля -- екологобезпечні матеріали -- экологобезопастные материалы -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии
Анотація: Проаналізовано сутність етапів розроблення, виведення на ринок, зростання, зрілості і спаду в життєвому циклі основних видів екотекстилю.


Дод.точки доступу:
Іванова, Лілія

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Барба П’єр Хікман
    Прискорений рух уперед. Як стандарти ISO зміцнюють перспективний ринок / Барба П’єр Хікман // Стандартизація. Сертифікація. Якість : науково-технічний журнал. - 2011. - № 4. - С. 19-22 : іл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 30ц
Рубрики: Техніка
   Стандартизація. Контроль якості

   Техника

   Стандартизация. Контроль качества

Кл.слова (ненормовані):
ринки товарів -- радіочастотна ідентифікація -- RFID -- ISO -- стандарти -- телекомунікаційні адміністрації -- радіочастотний спектр -- рынки товаров -- радиочастотная идентификация -- стандарты -- телекоммуникационные администрации -- радиочастотный спектр
Анотація: Розглядається передбачення майбутнього розміру ринку радіочастотних ідентифікацій.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Бутко, Микола Петрович (доктор економічних наук; професор; завідувач кафедри менеджменту та державного управління).
    Теоретичні засади становлення ринків флористичної продукції / М. П. Бутко, І. В. Соломаха // Регіональна економіка : науково-практичний журнал. - 2012. - № 4. - С. 161-169 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1562-0905
УДК
Рубрики: Економіка торгівлі
   Экономика торговли

Кл.слова (ненормовані):
флористичний ринок -- флористический рынок -- декоративне садівництво -- декоративное садоводство -- ринок продукції квітникарства -- рынок продукции цветоводства -- классификация рынков -- класифікація ринків -- ринок флористичної продукції -- рынок флористической продукции -- функции флористического рынка -- функції флористичного ринку -- ринки товарів -- рынки товаров
Анотація: Уточнено визначення поняття "флористичного ринку", представлені складові флористичних ринків. Удосконалена система принципів побудови відносин та функцій ринку флористичної продукції. Визначено комплекс найважливіших ознак класифікації системи ринків флористичної продукції та критеріїїв її структурування.

Утримувачі документа:
Библиотека ИНСО ПГАСА

Дод.точки доступу:
Соломаха, Ірина Володимирівна (старший викладач кафедри товарознавства та комерційної діяльності)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)