Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Знайдено у інших БД:
Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=світова освіта<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
5
Показані документи
с 1 за 5
>
1.
Луговий, В. І.
Світовий досвід професіоналізації освіти: концептуальні засади і практична реалізація / В. І. Луговий> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. -
№ 2
. - С. 5-22. - Бібліографія : С.21-22 : 19 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
377
ББК
74.5
Рубрики:
Образование. Педагогика
Освіта
. Педагогіка
Кл.слова (ненормовані):
вища
освіта
--
вища професійна
освіта
--
высшее образование
--
высшее профессиональное образование
--
зарубежное образование
--
зарубіжна
освіта
--
информальное образование
--
інформальна
освіта
--
международные организации
--
мировое образование
--
міжнародні організації
--
непрерывное образование
--
неформальна
освіта
--
неформальное образование
--
професійна
освіта
--
професійна підготовка
--
професіоналізація освіти
--
профессионализация образования
--
профессиональная подготовка
--
профессиональное образование
--
світова
освіта
--
формальна
освіта
--
формальное образование
Анотація:
В статті з використанням методології МСКО (Міжнародної стандартної класифікації освіти) та ОЕСР (Організації економічного співробітництва і розвитку) і відповідних статистичних даних дана характеристика різним аспектам професіоналізації безперервної освіти в світі, окремих регіонах і країнах. Показано, що в безперервній освітній системі на першому її етапі домінує складноорганізована формальна професійна
освіта
, а на другому - неформальна та інформальна. Професіоналізація безперервної освіти харак- теризується низкою закономірностей, пов'язаних із рівневою, галузевою, типовою, орієнтаційною, ступенево-кваліфікаційною й іншою її (освіти) організацією. Для виявлення таких закономірностей слід враховувати формальні, неформальні та інформальні засади здійснення освіти взагалі і професійної зокрема.
Дод.точки доступу:
Международная стандартная классификация образования \о произв.\; Міжнародна стандартна класифікація освіти \о произв.\; Організація економічного співробітництва і розвитку \о ней\; Организация экономического сотрудничества и развития \о ней\
Знайти схожі
>
2.
Матвієнко, О. В.
Інформаційна
освіта
: теоретико-методологічні підходи / О. В. Матвієнко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. -
№ 2
. - С. 88-96. - Бібліографія : С.95-96 : 9 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
377
ББК
74.5
Рубрики:
Освіта
. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
вища
освіта
--
высшее образование
--
информатизация образования
--
информатизация общества
--
информационная культура
--
информационное образование
--
информационное общество
--
інформатизація освіти
--
інформатизація суспільства
--
інформаційна культура
--
інформаційна
освіта
--
інформаційне суспільство
--
медиаобразование
--
медіа
освіта
--
мировое образование
--
світова
освіта
Анотація:
Розглянута роль інформаційної освіти в умовах інформатизації суспільства, виявлені основні суперечності в розумінні її змісту. Розглянуті теоретико-методологічні підходи до інформатики як до дисципліни циклу соціальних і гуманітарних наук. Запропоновано визначення поняття "інформаційна
освіта
", обгрунтована важливість розвитку "медіаосвіти", визначена їх роль в формуванні особистості, спроможної жити в умовах інформаційно насиченого середовища.
Знайти схожі
>
3.
Луговий, В. І.
Економічно-організаційні засади освіти в Україні і світі: порівняльний аналіз / В. І. Луговий, Ж.В. Таланова> // Педагогіка і психологія. - 2012. -
№ 1
. - С. 64-70. - Бібліографія : С.69-70 : 22 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
371
ББК
74.04
Рубрики:
Освіта
. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
вища
освіта
--
вища
освіта
України
--
высшее образование
--
высшее образование Украины
--
економіка освіти
--
зарубежное образование
--
зарубіжна
освіта
--
институционный потенциал
--
інституційний потенціал
--
качество образования
--
конкурентоспособность образования
--
конкурентоспроможність освіти
--
мировое образование
--
образование Украины
--
организация образования
--
організація освіти
--
освіта
України
--
порівняльна педагогіка
--
порівняльний аналіз
--
професійна
освіта
--
профессиональное образование
--
світова
освіта
--
сравнительная педагогика
--
сравнительный анализ
--
финансирование образования
--
фінансування освіти
--
экономика образования
--
якість освіти
Анотація:
Здійснено порівняння економічно-організаційних засад освітніх систем України та передових країн світу. Доведено, що маючи конкурентоспроможне фінансування, вітчизняна
освіта
взагалі, професійна та вища зокрема, характеризуються неефективною організацією, розпорошеністю, подрібненістю, малокомплектністю, звідси - великою витратністю, низьким інституційним потенціалом і недостатньою якістю.
Дод.точки доступу:
Таланова, Ж. В.
Знайти схожі
>
4.
Луговий, В. І.
Міжнародна й національні стандартні класифікації освіти: концепція і реаізація / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. -
№ 1
. - С. 15-25. - Література : С.24-25 : 21 назва
УДК
^A371
ББК
74.04
Рубрики:
Освіта
. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
концептуальні засади
--
концептуальные основы
--
класифікація освіти
--
классификация образования
--
мировое образование
--
национальное образование
--
національна
освіта
--
образование в Украине
--
освіта
в Україні
--
світова
освіта
Анотація:
Проаналізовано Міжнародну стандартну класифікацію освіти (МСКО) версії 2011 р. з огляду на її розвиток і креативну роль щодо розуміння та модернізації світової та національних освітніх систем. Аргументовано доцільність використання концепції МСКО для р озроблення концептуальних засад Національної стандартної класифікації освіти України.
Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Дод.точки доступу:
Таланова, Ж. В.; Международная стандартная классификация образования \о произв.\Міжнародна стандартна класифікація освіти; Національна стандартна класифікація освіти \о произв.\; Национальная стандартная классификация образования \о произв.\
Знайти схожі
>
5.
Луценко, Ірина
(доктор педагогічних наук; професор).
Дошкільна
освіта
і глобалізація : пріоритетні напрями виховання дошкільнят / І. Луценко> // Дошкільне виховання. - 2016. -
№ 3
. - С. 2-5. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
74.1
Рубрики:
Дошкільна педагогіка
Дошкольная педагогика
Кл.слова (ненормовані):
національна
освіта
--
світова
освіта
--
європейська
освіта
--
професіоналізм педагогів
--
моральне виховання
--
моральні цінності
--
громадянське виховання
--
національний характер
--
глобалізаційна спрямованість виховання
--
український менталітет
--
национальное образование
--
мировое образование
--
европейское образование
--
профессионализм педагогов
--
моральное воспитание
--
моральные ценности
--
гражданское воспитание
--
национальный характер
--
глобализационная направленность воспитания
--
украинский менталитет
--
націонанальне виховання
--
типові риси національного характеру українців
--
типичные черты национального характера украинцев
--
людяність
--
человечность
--
альтруїзм
--
альтруизм
--
волонтерський рух
--
волонтерское движение
--
доброзичливість
--
добропорядоточность
Анотація:
Розповідається про розбудову вітчизняної освітньої системи з пріоритетом національно-патріотичного виховання та інтеграцію в світовий освітній простір
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\\Дошк_вихов_2016_3\2.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)