Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=світова освіта<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Луговий, В. І.
    Світовий досвід професіоналізації освіти: концептуальні засади і практична реалізація / В. І. Луговий // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 2. - С. 5-22. - Бібліографія : С.21-22 : 19 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.5
Рубрики: Образование. Педагогика
   Освіта. Педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища професійна освіта -- высшее образование -- высшее профессиональное образование -- зарубежное образование -- зарубіжна освіта -- информальное образование -- інформальна освіта -- международные организации -- мировое образование -- міжнародні організації -- непрерывное образование -- неформальна освіта -- неформальное образование -- професійна освіта -- професійна підготовка -- професіоналізація освіти -- профессионализация образования -- профессиональная подготовка -- профессиональное образование -- світова освіта -- формальна освіта -- формальное образование
Анотація: В статті з використанням методології МСКО (Міжнародної стандартної класифікації освіти) та ОЕСР (Організації економічного співробітництва і розвитку) і відповідних статистичних даних дана характеристика різним аспектам професіоналізації безперервної освіти в світі, окремих регіонах і країнах. Показано, що в безперервній освітній системі на першому її етапі домінує складноорганізована формальна професійна освіта, а на другому - неформальна та інформальна. Професіоналізація безперервної освіти харак- теризується низкою закономірностей, пов'язаних із рівневою, галузевою, типовою, орієнтаційною, ступенево-кваліфікаційною й іншою її (освіти) організацією. Для виявлення таких закономірностей слід враховувати формальні, неформальні та інформальні засади здійснення освіти взагалі і професійної зокрема.


Дод.точки доступу:
Международная стандартная классификация образования \о произв.\; Міжнародна стандартна класифікація освіти \о произв.\; Організація економічного співробітництва і розвитку \о ней\; Организация экономического сотрудничества и развития \о ней\

Знайти схожі

2.


    Матвієнко, О. В.
    Інформаційна освіта: теоретико-методологічні підходи / О. В. Матвієнко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 2. - С. 88-96. - Бібліографія : С.95-96 : 9 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.5
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- информатизация образования -- информатизация общества -- информационная культура -- информационное образование -- информационное общество -- інформатизація освіти -- інформатизація суспільства -- інформаційна культура -- інформаційна освіта -- інформаційне суспільство -- медиаобразование -- медіаосвіта -- мировое образование -- світова освіта
Анотація: Розглянута роль інформаційної освіти в умовах інформатизації суспільства, виявлені основні суперечності в розумінні її змісту. Розглянуті теоретико-методологічні підходи до інформатики як до дисципліни циклу соціальних і гуманітарних наук. Запропоновано визначення поняття "інформаційна освіта", обгрунтована важливість розвитку "медіаосвіти", визначена їх роль в формуванні особистості, спроможної жити в умовах інформаційно насиченого середовища.


Знайти схожі

3.


    Луговий, В. І.
    Економічно-організаційні засади освіти в Україні і світі: порівняльний аналіз / В. І. Луговий, Ж.В. Таланова // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 1. - С. 64-70. - Бібліографія : С.69-70 : 22 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища освіта України -- высшее образование -- высшее образование Украины -- економіка освіти -- зарубежное образование -- зарубіжна освіта -- институционный потенциал -- інституційний потенціал -- качество образования -- конкурентоспособность образования -- конкурентоспроможність освіти -- мировое образование -- образование Украины -- организация образования -- організація освіти -- освіта України -- порівняльна педагогіка -- порівняльний аналіз -- професійна освіта -- профессиональное образование -- світова освіта -- сравнительная педагогика -- сравнительный анализ -- финансирование образования -- фінансування освіти -- экономика образования -- якість освіти
Анотація: Здійснено порівняння економічно-організаційних засад освітніх систем України та передових країн світу. Доведено, що маючи конкурентоспроможне фінансування, вітчизняна освіта взагалі, професійна та вища зокрема, характеризуються неефективною організацією, розпорошеністю, подрібненістю, малокомплектністю, звідси - великою витратністю, низьким інституційним потенціалом і недостатньою якістю.


Дод.точки доступу:
Таланова, Ж. В.

Знайти схожі

4.


    Луговий, В. І.
    Міжнародна й національні стандартні класифікації освіти: концепція і реаізація / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. - № 1. - С. 15-25. - Література : С.24-25 : 21 назва
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
концептуальні засади -- концептуальные основы -- класифікація освіти -- классификация образования -- мировое образование -- национальное образование -- національна освіта -- образование в Украине -- освіта в Україні -- світова освіта
Анотація: Проаналізовано Міжнародну стандартну класифікацію освіти (МСКО) версії 2011 р. з огляду на її розвиток і креативну роль щодо розуміння та модернізації світової та національних освітніх систем. Аргументовано доцільність використання концепції МСКО для р озроблення концептуальних засад Національної стандартної класифікації освіти України.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Дод.точки доступу:
Таланова, Ж. В.; Международная стандартная классификация образования \о произв.\Міжнародна стандартна класифікація освіти; Національна стандартна класифікація освіти \о произв.\; Национальная стандартная классификация образования \о произв.\

Знайти схожі

5.


    Луценко, Ірина (доктор педагогічних наук; професор).
    Дошкільна освіта і глобалізація : пріоритетні напрями виховання дошкільнят / І. Луценко // Дошкільне виховання. - 2016. - № 3. - С. 2-5. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.1
Рубрики: Дошкільна педагогіка
   Дошкольная педагогика

Кл.слова (ненормовані):
національна освіта -- світова освіта -- європейська освіта -- професіоналізм педагогів -- моральне виховання -- моральні цінності -- громадянське виховання -- національний характер -- глобалізаційна спрямованість виховання -- український менталітет -- национальное образование -- мировое образование -- европейское образование -- профессионализм педагогов -- моральное воспитание -- моральные ценности -- гражданское воспитание -- национальный характер -- глобализационная направленность воспитания -- украинский менталитет -- націонанальне виховання -- типові риси національного характеру українців -- типичные черты национального характера украинцев -- людяність -- человечность -- альтруїзм -- альтруизм -- волонтерський рух -- волонтерское движение -- доброзичливість -- добропорядоточность
Анотація: Розповідається про розбудову вітчизняної освітньої системи з пріоритетом національно-патріотичного виховання та інтеграцію в світовий освітній простір

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Дошк_вихов_2016_3\2.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)