Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=социальная ответственность бизнеса<.>
Загальна кількість знайдених документів : 66
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Садєков, А. (професор; доктор економічних наук).
    Соціальні аспекти розвитку корпоративного управління в Україні / А. Садєков, Т. Косова // Економіка України : Щомісячний політіко-економічний журнал. Держком УРСР по економіці и АH УРСР. До 1992р -Економіка Радянської України - на рос. та укр. мовах. - 2008. - № 11. - С. 88-93 : рис.
УДК
ББК 65.050
Рубрики: Економіка
   Управління економікою

   Экономика

   Управление экономикой

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
соціальна відповідальність бізнесу -- соціальні кодекси -- корпоративна соціальна відповідальність -- міжнародна довіра -- корпоративне управління -- социальная ответственность бизнеса -- социальные кодексы -- корпоративная социальная ответственность -- международное доверие -- корпоративное управление
Анотація: Висвітлено системний підхід до характеристики процесів впровадження стандартів соціальної відповідальності в Україні на основі принципів Глобального договору ООН. Досліджено історію питання, визначено передумови та інфраструктуру втілення положень світових соціальних кодексів в українських корпораціях, узагальнено досвід створення національних стандартів корпоративної соціальної відповідальності, окреслено перспективи їх розвитку.


Дод.точки доступу:
Косова Т. (професор; доктор економічних наук); Організація об'єднаних націй, світова організаціяООН; Глобальний договір ООН
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (11.12.2008р. Інв.2077ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Акімов, Дмитро (кандидат соціологічних наук; очільник генеральної дирекції Міжнародної академії "Золота Фортуна").
    Соціальний маркетинг: предмет і основні типи / Дмитро Акімов // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. - 2009. - № 1. - С. 186-203. - Бібліографія : С.202-203. - На рус. яз.
УДК
ББК 60.5
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
государственный маркетинг -- державний маркетинг -- маркетинг социальных проблем -- маркетинг соціальних проблем -- политический маркетинг -- політичний маркетинг -- социальная ответственность бизнеса -- социальная ответственность маркетинга -- социальная сфера -- социальные технологии -- социальный маркетинг -- соціальна відповідальність бізнесу -- соціальна відповідальність маркетингу -- соціальна сфера -- соціальний маркетинг -- соціальні технології -- територіальний маркетинг -- территориальный маркетинг -- типи маркетингу -- типы маркетинга -- управление социальной сферой -- управление социальными процессами -- управління соціальними процесами -- управління соціальною сферою
Анотація: Соціальний маркетинг розглядається як теорія та практика регулювання соціальних процесів, як технологія організації соціальної сфери суспільства, досліджується соціально відповідальний маркетинг як підгрунтя соціально відповідального бізнесу, маркетин г соціально значимих проблем. Виокремлюються типи соціального маркетингу: політичний маркетинг, державний маркетинг, територіальний маркетинг, соціальний маркетинг. Розглядаються концепції класиків маркетингу.


Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (21.04.2009р. Прим. 1 - ) (вільний)

Знайти схожі

3.


    Бутко, М. (професор; доктор економічних наук).
    Генезис соціальної відповідальності бізнесу та її становлення в Україні / М. Бутко, М. Мурашко // Економіка України : щомісячний політіко-економічний журнал на російській та українській мовах. - 2009. - № 7. - С. 74-85 : табл.
УДК
ББК 65.9 (4Укр)
Рубрики: Економіка
   Економіка України

   Экономика

   Экономика Украины

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
корпоративна соціальна відповільність -- КСВ -- соціальна відповідальність -- концепція корпоративної соціальної відповідальності -- принципи корпоративної соціальної відповідальності -- соціальні інвестиції -- социальная ответственность бизнеса -- социальная ответственность -- концепция корпоративной социальной ответственности -- принципы корпоративной социальной ответственности -- социальные инвестиции
Анотація: Доведено, що глобалізація породжує багато соціальних проблем, особливо для країн з перехідною економікою, досліджено сучасні аспекти управління глобальними процесами корпоративної соціальної відповідальності бізнесу та особливості формування цієї місії в Україні.


Дод.точки доступу:
Мурашко, М. (доцент; кандидат економічних наук); Девіс, К. \о нем\
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (08.09.2009р. Інв.2781ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

4.


    Чубала, Анна (професор; заідуюч кафедри маркетингу).
    Соціальна відповідальність як інструмент побудови іміджу підприємства / А. Чубала // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 4. - С. 56-60 . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
соціальна відповідальність бізнесу -- суспільна відповідальність бізнесу -- підприємства -- імідж підприємств -- місія підприємств -- социальная ответственность бизнеса -- общественная отвественность бизнеса -- предприятия -- имидж предприятий -- миссия предприятий
Анотація: Спроба ідентифікації зв'язків і залежності між різними формами суспільного ангажування і реагування підприємств на очікування цільового ринку, та їх іміджа.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

5.


    Шацьких, Катерина.
    Соціальна відповідальність як конкурентна перевага розвитку українського бізнесу / К. Шацьких // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 5. - С. 55-58 : 2 табл. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.01
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
соціальна відповідальність бізнесу -- социальная ответственность бизнеса -- конкурентні переваги -- конкурентные преимущества -- соціально-етичний маркетинг -- социально-этический маркетинг -- український бізнес -- украинский бизнес -- концепції маркетингу -- концепции маркетинга -- соціальні проекти бізнесу -- социальные проекты бизнеса -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- конкурентоспроможність підприємств -- конкурентоспособность предприятий
Анотація: Розглянуто основні аспекти конкурентоспроможності підприємства, основані на соціально-етичних принципах. Виявлено взаємозв'язок між концепцією соціально-етичного маркетингу та соціальною відповідальністю бізнесу.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Дацій, Н. В. (доктор наук з державного управління).
    Роль міжнародних стандартів у процесі розвитку та оптимізації інституту корпоративного управління / Н. В. Дацій // Вісник Академії митної служби України. Серія: "Державне управління" : науковий збірник. - 2011. - № 1. - С. 25-31. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 65.290-2
Рубрики: Управління підприємством
   Управление предприятием

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
глобалізаційний процес -- корпоративне управління -- соціальна відповідальність бізнесу -- міждународні стандарти -- корпоративна відповідальність -- механізм управління -- еволюція управління -- глобализационный процесс -- корпоративное управление -- социальная ответственность бизнеса -- международные стандарты -- корпоративная ответственность -- механизм управления -- эволюция управления
Анотація: В статті обгрунтовано місію міжнародних стандартів корпоративного управління. Визначено концепцію корпоративної соціальної відповідальності як основу побудови ефективних механізмів корпоративного управління.


Знайти схожі

7.


    Левковська, Людмила (кандидат економічних наук; Інститут економіки природокористування та сталого розвитку НАН України; Київ).
    Державна підтримка соціально відповідального бізнесу в Україні / Л. Левковська // Економіст : науково-практичний журнал. - 2011. - № 10. - С. 53-55. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.290
Рубрики: Економіка
   Бізнес. Підприємництво

   Экономика

   Бизнес. Предпринимательство

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
соціальна відповідальність -- соціальна відповідальність бізнесу -- соціалізація бізнесу -- моральна відповідальність бізнесу -- корпоративна соціальна відповідальність -- державна підтримка -- державна підтримка бізнесу -- соціальне партнерство -- зарубіжний досвід -- социальная ответственность -- социальная ответственность бизнеса -- социализация бизнеса -- моральная ответственность бизнеса -- корпоративная социальная ответственность -- государственная поддержка -- государственная поддержка бизнеса -- социальное партнерство -- зарубежный опыт
Анотація: Проаналізовано загальні тенденції розвитку соціальної відповідальності бізнесу в Україні, визначено головні напрями та функціональні ознаки корпоративної соціальної відповідальності.


Дод.точки доступу:
Міжнародна організація роботодавців \о ней\; Международная организация работодателей \о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

8.
   06
   Л 89


    Гальчак, Х. Р.
    Соціальна відповідність бізнесу в ринкових умовах господарювання / Х. Р. Гальчак // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Л., 2011. - № 698 : Проблеми економіки та управління. - С. 140-146
УДК
Рубрики: Экономика предприятий
   Економіка підприємств

Кл.слова (ненормовані):
экономика предприятий -- социальная ответственность бизнеса -- економіка підприємств -- соціальна відповідальність бізнесу

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

9.


    Лощинин, Михаил (эксперт Центра социальных экспертиз Института социологии НАНУ).
    Огромное социальное неравенство: общетеоретический и этический аспекты / М. Лощинин // Економіст : науково-практичний журнал. - 2012. - № 3. - С. 30-41 : рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 60.561.2
Рубрики: Економіка
   Економічна соціологія

   Экономика

   Экономическая социология

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
економічна соціологія -- соціальна нерівність -- нерівність накопичення -- нерівність доходів -- виміри нерівності -- оцінки нерівності -- технології оцінки нерівності -- метод Джини-Лоренца -- метод децільних інтервалів -- соціальна відповідальність бізнесу -- экономическая социология -- социальное неравенство -- неравенства по накоплениям -- неравенства по доходам -- измерения неравенства -- оценки неравенства -- технологии оценки неравенства -- метод децильных интервалов -- закон Парето -- социальная ответственность бизнеса
Анотація: Общетеоретические и этические проблемы социального неравенства анализируются в связи с недавно опубликованными оценками неравенства граждан Украины по накоплениям и по доходам. Подвергнуты критическому анализу известные технологии оценки неравенства - метод Джини-Лоренца и метод децильных интервалов. Детально обсуждаются условия исторического уменьшения неравенства по накоплениям.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

10.


    Сазонець, І. Л. (доктор економічних наук; Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара; Україна).
    Пріоритети концепції " економічного імперіалізму" в дослідженні соціальної відповідальності транснаціональних корпорацій як формальних інститутів / І. Л. Сазонець // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 4. - С. 54-61 : табл., рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.013.5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Капиталистический способ производства, 1997-2010 гг.

   Капіталістичний спосіб виробництва, 1997-2010 рр.

   Україна
    Украина

    Франція

    Німеччина

    Японія

    Боливия

    Болівія

Кл.слова (ненормовані):
институты -- інститути -- інституционализм -- институционализм -- економічна теорія -- экономическая теория -- капитализм -- капіталізм -- корпоративная социальная отвественность -- корпоративна соціальна відповідальність -- социальная ответственность бизнеса -- соціальна відповідальність бізнесу -- неоинституционализм -- неоінституціоналізм -- ТНК -- транснациональные корпорации -- транснаціональні корпорації -- экономический империализм -- экономічний імперіалізм -- технологічний детермінізм -- технологических детерминизм -- прямі іноземні інвестиції -- прямые иностранные инвестиции -- іноземні інвестиції -- иностранные инвестиции -- охорона здоров'я -- охрана здоровья -- рівень освіти -- уровень образования -- початкова освіта -- начальное образование -- рівень життя -- уровень жизни -- якість життя -- качество жизни
Анотація: Проаналізовано діяльність транснаціональних корпорацій як глобальних інститутів з позицій неоконституціоналзму. Розглянуто окремі наукові концепції економічного розвитку. Проаналізовано головні напрями корпоративної соціальної свідомості з позицій наукового підходу - економічного імперіалізму.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
днепропетровский автор, но не о Днепропетровске
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)