Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=социология массовых коммуникаций<.>
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-11 
1.


    Согорін, А. А.
    Засоби масової комунікації як агент соціальної адаптації / А.А. Согорін // Грані. - 2005. - № 2. - С. 94-97
ББК С55.57
Рубрики: СОЦИОЛОГИЯ
Кл.слова (ненормовані):
СОЦИОЛОГИЯ МАССОВЫХ КОММУНИКАЦИЙ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Костенко, Н.
    Метаморфозы новостей: от произвольного знания к политическому факту / Н. Костенко // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2005. - №3. - С. 80-94 . - ISSN 1563-4426
ББК С55.567

Кл.слова (ненормовані):
СОЦИОЛОГИЯ МАССОВЫХ КОММУНИКАЦИЙ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Кірієнко, А. Б. (магістрант кафедри соціології Дніпродзержинського державного технічного університету).
    Взаємодія соціальної реклами і масової культури / А. Б. Кірієнко // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2009. - № 2. - С. 77-78. - Бібліографія : С.78 : 7 назв
УДК
ББК 60.5
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
мас-медіа -- масова культура -- масс-медиа -- массовая культура -- социальная реклама -- социология массовых коммуникаций -- социология рекламы -- соціальна реклама -- соціологія масових комунікацій -- соціологія реклами
Анотація: Розглядається соціальна реклама як невід'ємна складова сучасних мас-медіа, як один з найпотужніших засобів формування суспільної свідомості в сучасному світі.


Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (04.08.2009р. Прим. 1 - ) (вільний)

Знайти схожі

4.


    Согорін, А. А. (доцент кафедри соціології та соціальної роботи Запорізького інституту державного управління).
    Теоретичні концепти та моделі соціологічного бачення ефектів масової комунікації / А. А. Согорін // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2010. - № 2. - С. 134-139. - Бібліографія : С.139 : 7 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 60.52
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
ефекти масової комунікації -- информационный дефицит -- інформаційний дефіцит -- масова комунікація -- социология коммуникаций -- социология массовых коммуникаций -- соціологія комунікацій -- соціологія масових комунікацій -- спираль замовчування -- спираль умолчания -- эффекты массовой коммуникации
Анотація: У статті досліджено основні соціологічні підходи щодо дослідження ефектів масової комунікації. Проаналізовано сутність ефектів масової комунікації.


Знайти схожі

5.


    Довгаль, С. А. (завідуючий соціологічною лабораторією Дніпропетровського обласного інституту післядипломної освіти).
    Медіапростір як предмет соціально-філософського дослідження / С. А. Довгаль // Грані. - 2012. - № 3. - С. 67-69. - Література : С.69 : 10 назв
УДК
ББК 65.0
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
медиакультура -- медиапространство -- медиафилософия -- медіакультура -- медіапростір -- медіафілософія -- социология коммуникаций -- социология массовых коммуникаций -- соціологія комунікацій -- соціологія масових комунікацій
Анотація: Концептуалізовано поняття медіапростору, проаналізовано його сутністі риси як предмета соціально-філософського аналізу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

6.


    Мосаєв, Ю. В. (доцент Класичного приватного університету; кандидат соціологічних наук).
    Особливості адаптації друкованих засобів масової інформації до електронного медіапростору / Ю. В. Мосаєв // Грані. - 2011. - № 6. - С. 91-94. - Література : С.93-94 : 20 назв
УДК
ББК 60.5
Рубрики: Соціологія
Кл.слова (ненормовані):
адаптация СМИ -- адаптація ЗМІ -- аналитические издания -- аналітичні видання -- газети -- газеты -- друковані засоби масової інформації -- електронний медіапростір -- електронні засоби масової інформації -- журнали -- журналы -- засоби масової інформації -- медиапространство -- медіапростір -- печатные средства массовой информации -- социология массовых коммуникаций -- социология СМИ -- соціологія ЗМІ -- соціологія масових комунікацій -- средства массовой информации -- электронное медиапространство -- электронные средства массовой информации
Анотація: Присвячено проблемі адаптації друкованих засобів масової інформації до електронного медіапростору. В роботі проведено соціологічний аналіз діяльності електронних версій друкованих засобів масової інформації з електронними засобами масової інформації в електронному медіапросторі.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

7.


    Шульга, Раиса (доктор философских наук; ведущий научный сотрудник Института социологии НАН Украины).
    Возможности реализации смыслового послания телепродукта / Р. Шульга // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : науково-теоретичний часопис. - 2012. - № 3. - С. 77-98. - на рус. яз. - Литература : С. 98
УДК
ББК 60.562
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
личностный смысл -- масова культура -- массовая культура -- потребление культуры -- смисл -- событийность -- социология коммуникаций -- социология культуры -- социология массовых коммуникаций -- социология телевидения -- соціологія комунікацій -- соціологія культури -- соціологія масових комунікацій -- споживання культури -- структури повсякденності -- структуры повседневности -- телебачення -- телевидение -- телесериалы -- телесеріали -- художественное восприятие -- художнє сприйняття -- ціннісні смисли
Анотація: Рассматриваются возможности современного телевидения в плане формирования смыслового поля аудитории. Анализируется место смыслов в жизни современного человека при наличии рефлексии и саморефлексии и при их отсутствии. Автор раскрывает значени е событийности в отношении человека и искусства и ее влияние на формирование смысловых установок в процессе потребления телепродукта.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

8.


    Кривошеїн, В. В. (доктор політичних наук; завідувач кафедри соціології Дніпропетровського національного університету).
    Особливості осмислення впливу мас-медіа на громадську думку / В. В. Кривошеїн // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. - № 8. - С. 90-93. - Література : С.93 : 9 назв
УДК
ББК 60.5
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
влияние СМИ на аудиторию -- вплив ЗМІ на аудиторію -- громадська думка -- мас-медіа -- масс-медиа -- общественное мнение -- СМИ и общественное мнение -- социология коммуникаций -- социология массовых коммуникаций -- соціологія комунікацій -- соціологія масових комунікацій -- теория СМИ
Анотація: Розкриваються особливості впливу мас-медіа на громадську думку.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

9.


    Сусська, Ольга (кандидат філологічних наук; доцент Національного університету "Києво-Могилянська академія").
    Інтерпретативні можливості теорії відповідності інформаційного поля індивіда / О. Сусська // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. - 2013. - № 1. - С. 131-138. - Джерела : С.137-138
УДК
ББК 60.5
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
виртуальная реальность -- віртуальна реальність -- информационное поле -- информационный обмен -- інформаційне поле -- інформаційний обмін -- коммуникативное взаимодействие -- комунікативна взаємодія -- масова комунікація -- массовая коммуникация -- социология Интернета -- социология коммуникаций -- социология массовых коммуникаций -- соціологія Інтернету -- соціологія комунікацій -- соціологія масових комунікацій
Анотація: Подано аналіз рівнів відповідності складових процесу конструювання інформаційного поля особистості на підставі авторської категорії відповідності інформаційного поля.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

10.


    Сусська, Ольга (кандидат філологічних наук; професор кафедри соціології МАУП).
    Методологічні преференції та дифузії в сучасній соціології мас-медіа [Текст] / О. Сусска // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2017. - № 2. - С. 119-130 : 2 табл. - Библиогр.: с. 129-130 (14 назв.). - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1563-3713
УДК
ББК 76
Рубрики: Средства массовой информации
   СМИ в целом

   Засоби масової інформації

   Змі в цілому

Кл.слова (ненормовані):
информационное поле -- інформаційне поле -- коммуникативные стратегии -- комунікативні стратегії -- массовые коммуникации -- масові комунікації -- методологии исследований -- методології досліджень -- социокультурный анализ -- соціокультурний аналіз -- социологические исследования -- соціологічні дослідження -- социология масс-медиа -- соціологія мас-медіа -- социология массовых коммуникаций -- соціологія масових комунікацій
Анотація: Речь идет об использовании различных научных подходов в изучении коммуникативных стратегий, в частности в исследовании коммуникативных действий персонифицированного субъекта, направленных на формирование собственного информационного поля.
Йдеться про використання різних наукових підходів у вивченні комунікативних стратегій, зокрема в дослідженні комунікативних дій персоніфікованого суб'єкта, спрямованих на формування власного інформаційного поля.


Знайти схожі

 1-10    11-11 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)