Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=средства обучения<.>
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-15 
1.


    Волинський, В. П.
    Проектування і створення аудіовізуальних електронних засобів (проблеми, завдання, шляхи розв'язання) / В. П. Волинський // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 1. - С. 79-86, О. С. (Красовський). - Бібліографія : С.86 : 5 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
аудиовизуальные средства обучения -- аудіовізуальні засоби навчання -- електронні засоби навчання -- засоби навчання -- образование Украины -- обучение -- освіта України -- проектирование -- проектування -- средства обучения -- технические средства обучения -- технічні засоби навчання -- шкільна освіта -- школьное обучение -- электронные средства обучения
Анотація: З урахуванням актуальності проблеми проектування і створення аудіовізуальних електронних засобів визначені пріоритетні завдання і дії, необхідні для їх розв'язання, шляхи удосконалення проектування і створення аудіовізуальних електронних засобів (АВЕЗ ).

Перейти к внешнему ресурсу: Проектування і створення аудіовізуальних електронних

Знайти схожі

2.
   656.2
   С 56


    Afanasieva, L. V.
    Is it real thing to study foreign language today? / L. V. Afanasieva // Современные информационные технологии на транспорте, в промышленности и образовании : тез. Междунар. науч.-практ. конф. (12.05.2011-13.05.2011) / М-во инфраструктуры Украины, Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта им. академика В.Лазаряна, Восточный научный центр транспортной академии Украины. - Днепропетровск, 2011. - P93
УДК
Рубрики: Иностранные языки
   Іноземні мови

Кл.слова (ненормовані):
ТРУДЫ ДИИТА -- ПРАЦІ ДІІТУ -- КІМ -- иностранные языки -- подходы к изучению языков -- средства обучения -- іноземні мови -- підходи до вивчення мов -- засоби навчання


Дод.точки доступу:
Афанасьева, Л. В.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.
   656.2
   С 56


    Мунтян, А. А.
    Компьютеризация как фактор информатизации системы образования / А. А. Мунтян // Современные информационные технологии на транспорте, в промышленности и образовании : тез. Междунар. науч.-практ. конф. (12.05.2011-13.05.2011) / М-во инфраструктуры Украины, Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта им. академика В.Лазаряна, Восточный научный центр транспортной академии Украины. - Днепропетровск, 2011. - С. 103
УДК
Рубрики: Образование
   Компьютерные технологии

   Освіта

   Комп'ютерні технології

Кл.слова (ненормовані):
ТРУДЫ ДИИТА -- ПРАЦІ ДІІТУ -- КІМ -- компьютерные технологии -- информатизация образования -- средства обучения -- комп'ютерні технології -- інформатизація навчання -- засоби навчання

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Волинський, В. П.
    Методологічні основи визначення педагогічних можливостей і технології проектування й створення аудіовізуальних електронних засобів / В. П. Волинський // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 2. - С. 90-97, О. С. (Красовський). - Бібліографія : С.97 : 3 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
АВЕЗ -- аудиовизуальные электронные средства -- аудіовізуальні електронні засоби -- дидактическая роль и назначение -- дидактична роль і призначення -- електронні засоби навчання -- засоби навчання -- информатизация образования -- информационные функции -- інформатизація освіти -- інформаційні функції -- методология образования -- методологія освіти -- навчання -- обучение -- педагогические возможности -- педагогічні можливості -- средства обучения -- технические средства обучения -- технічні засоби навчання -- технологии обучения -- технології навчання -- электронные средства обучения
Анотація: Проаналізовано наукові пошуки й перспективи в галузі проектування і створення аудіовізуальних електронних засобів (АВЕЗ). Наголошено на важливості визначення методологічних основ з'ясування педагогічних можливостей. Йдеться про педагогічні процеси з використанням АВЕЗ у системі "вчитель - АВЕЗ - учень". Потрібно визначати змістові ознаки поняття "інформаційні функції" як систематизований і анотований перелік специфічних явищ, об'єктів, процесів. "Призначення" визначати як систематизований перелік взаємопов'язаних (споріднених) завдань. "Роль" визначати як значущість (достатність) навчально-пізнавальної, операційно-діяльнісної, керівної інформації в змістових ознаках АВЕЗ. Визначаються пізнавально-інформаційні та регулятивно-інформаційні (керівн і) функції АВЕЗ.


Знайти схожі

5.


    Волинський, В. П.
    Визначення змістових ознак поняття "аудіовізуальні електронні засоби навчання" / В. П. Волинський // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 4. - С. 97-106. - Література : С.106 : 3 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
аудиовизуальные средства обучения -- аудіовізуальні засоби навчання -- електронні засоби навчання -- засоби навчання -- информационные технологии в образовании -- інформаційні технології в освіті -- мультимедийные средства обучения -- мультимедійні засоби навчання -- средства обучения -- электронные средства обучения
Анотація: На основі аналізу інформаційних і техніко-комунікативних можливостей аудіовізуальних електронних засобів у подачі навчального матеріалу та організації діяльності учнів визначено перелік змістових ознак, які потрібно враховувати у формулюванні поняття " аудіовізуальні електронні засоби навчання".


Знайти схожі

6.


    Савусін, М. П. (методист інформаційно-методичного центру управління освіти та науки Одеської міської ради).
    Проектний метод. Методика поліпшення навчально-виховного проекту узгодженням ролей його виконавців / М. П. Савусін, С. Ф. Дімов, С. М. Пеняєв // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2012. - № 2. - С. 34-36. - Библиогр. в конце ст. - 1 рис.
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
навчально-виховні проекти -- навчально-виховний процес -- навчальна діяльність в школі -- класифікація життєвих ролей -- проектний метод навчання -- засоби навчання -- загальна теорія систем -- доктрина психології сутності -- учебно-воспитательные проекты -- учебно-воспитательный процесс -- учебная деятельность в школе -- классификация жизненных ролей -- проектный метод обучения -- средства обучения -- общая теория систем -- доктрина психологии сущности -- психологія сутності -- психология сущности
Анотація: Розглядаються оптимальні умови реалізації методу проектів, доктрина психології сутності, що розвивається групою каліфорнійських соціопсихологів, а також критерій оптимальності функціонування систем, з'ясовуються особливості і значення виконання кожним суб'єктом діяльності певної життєвої ролі. Подано класифікацію груп-учасників навчально-виховного процесу.


Дод.точки доступу:
Дімов, С. Ф. (заступник директора з навчально-виховної роботи Одеської загальноосвітньої школи-інтернату №5); Пеняєв, С. М. (методист інформаційно-методичного центру управління освіти та науки Одеської міської ради)

Знайти схожі

7.


    Черниш, В. В.
    Засоби формування іншомовної компетенції у діалогічному мовленні / В. В. Черниш // Іноземні мови. - 2011. - № 3. - С. 15-22 : схемы, табл.
УДК
Рубрики: Иностранные языки
   Іноземні мови

Кл.слова (ненормовані):
иностранные языки -- іноземні мови -- иноязычная компетенция -- іншомовна компетенція -- диалогическая речь -- діалогічне мовлення -- средства обучения -- засоби навчання


Є примірники у відділах: всього 1 : АІЛ (1)
Вільні: АІЛ (1)

Знайти схожі

8.


    Гуржій, А. М.
    Дослідження ефективності використання динамічних аудіовізуальних електронних засобів / А. М. Гуржій, В. П. Волинський, Л. П. Ткачова // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. - № 1. - С. 82-87. - Література : С.87 : 6 назв
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
аудиовизуальные средства обучения -- аудіовізуальні засоби навчання -- динамические аудиовизуальные электронные средства -- динамічні аудіовізуальні електронні засоби -- електронні засоби навчання -- ефективність використання -- засоби навчання -- наглядность обучения -- наочність навчання -- новітні технології навчання -- новые технологии обучения -- средства обучения -- технические средства обучения -- технічні засоби навчання -- технологии обучения -- технології навчання -- шкільна освіта -- школьное образование -- электронные средства обучения -- эффективность использования
Анотація: Подано результати проведених експериментально-емпіричних досліджень про змістове наповнення, структуризацію навчального матеріалу динамічних аудіовізуальних електронних засобів та технологію їх використання для повнішої реалізації наочності навчання, й ого інтенсифікації та раціоналізації.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Дод.точки доступу:
Волинський, В. П.; Ткачова, Л. П.

Знайти схожі

9.


    Шугалій, Наталія (викладач Ніжинського державного університету ім. М. Гоголя).
    Генеза та сучасні тенденції розвитку LLL / Н. Шугалій // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2013. - № 2. - С. 48-53. - Бібліогр. в кінці ст. 11 назв
ББК 74.4
Рубрики: Образование взрослых
   Освіта дорослих

Кл.слова (ненормовані):
безперервна освіта -- навчання дорослих -- засоби навчання -- вищі народні школи -- Грундтвіга концепція -- концепція Грундтвіга -- непрерывное образование -- обучение взрослых -- средства обучения -- высшие народные школы -- Грундтвига концепция -- концепция Грундтвига
Анотація: Розглянуто генезис ідеї і практики безперервної освіти, зокрема в аспектах додаткового і розвивального навчання дорослих.

Утримувачі документа:
НБ УІПА

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

10.


    Гуржій, А. М.
    Технологія створення аудіовізуальних електронних засобів / А. М. Гуржій, Л. П. Ткачова, В. П. Волинський // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. - № 2. - С. 66-72. - Література : С.72 : 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
АВЕЗ -- автономні мультимедійні засоби навчання -- автономные мультимедийные средства обучения -- АВЭС -- аудиовизуальные средства обучения -- аудиовизуальные электронные средства -- аудіовізуальні електронні засоби -- аудіовізуальні засоби навчання -- засоби навчання -- информационные технологии в образовании -- інформаційні технології в освіті -- компьютерные технологии в образовании -- мультимедійні засоби навчання -- образование в Украине -- освіта в Україні -- программно-педагогическое обеспечение -- програмно-педагогічне забезпечення -- средства обучения -- технические средства обучения -- технічні засоби навчання -- технологии обучения -- технології навчання
Анотація: Визначено змістові ознаки організаційних, педагогічних, технічних вимог, які потребно реалізувати в процесі створення аудіовізуальних електронних засобів як автономних мультимедійних засобів навчання, а також технологію практичної реалізації вимог.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Дод.точки доступу:
Ткачова, Л. П.; Волинський, В. П.

Знайти схожі

 1-10    11-15 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)