Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=старшие классы<.>
Загальна кількість знайдених документів : 37
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-37 
1.


    Привалова, Світлана (старший викладач кафедри української літератури Глухівського державного педагогічного університету).
    Психолого-педагогічні основи вивчення мови художнього твору / Світлана Привалова // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 5. - С. 21-24. - Бібліографія : С.24 : 21 назва. - В библиотеке ДНУ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного текста в школе -- аналіз художнього тексту в школі -- вивчення мови художнього твору -- восприятие текста в процессе чтения -- восприятие художественного текста -- изучение языка художественного произведения -- литературное развитие учащихся -- літературний розвиток учнів -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- образне мислення -- образное мышление -- психология чтения -- психологія читання -- развитие творческих способностей -- розвиток творчих здібностей -- сприйняття тексту в процесі читання -- сприйняття художнього тексту -- старшие классы -- старші класи -- украинская литература -- українська література -- художественное восприятие -- художнє сприйняття
Анотація: Стаття присвячена проблемам вивчення творів художньої літератури в старших класах: розвиток творчих здібностей школярів, психолого-педагогічні основи сприйняття художнього тексту і читання, художнє сприймання, образне мислення учнів тощо.


Знайти схожі

2.


    Ярмолюк, Алла (науковий співробітник лабораторії навчання української мови; Інститут педагогіки АПН України).
    Шляхи реалізації соціокультурного підходу до вивчення української мови в старшій школі / Алла Ярмолюк // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 8. - С. 19-23. - Бібліографія : С.23 : 15 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
межпредметная интеграция -- межпредметные связи -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- міжпредметна інтеграція -- міжпредметні зв'язки -- мовленнєва компетенція -- мовленнєві уміння -- речевая компетенция -- социокультурная компетенция -- социокультурная линия содержания образования -- соціокультурна змістова лінія освіти -- соціокультурна компетенція -- старшие классы -- старші класи -- украинский язык -- українська мова -- урок украинского языка -- урок української мови
Анотація: Вивчаються шляхи реалізації соціокультурного підходу до вивчення української мови: формування соціокультурної компетенції та мовленнєвих навичок і вмінь, застосування міжпредметних зв'язків, відбір навчальних текстів соціокультурного спрямування тощо.


Знайти схожі

3.


    Бондаренко, Неллі (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки АПН України).
    Лінгвістичні засади роботи над стилістичним синтаксисом рідної мови в 11 класі профільної школи (академічний рівень) / Неллі Бондаренко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 8. - С. 16-19. - Бібліографія : С.19 : 8 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
вивчення стилістики -- изучение стилистики -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- профильное обучение -- профільне навчання -- синтаксическая стилистика -- синтаксична стилістика -- старшие классы -- старші класи -- стилистические средства синтаксиса -- стилистический синтаксис -- стилістичний синтаксис -- стилістичні засоби синтаксису -- украинский язык -- українська мова -- урок украинского языка -- урок української мови
Анотація: Стаття присвячена вивченню стилістичного синтаксису в 11 класі на академічному рівні - вивченню стилістичних можливостей структурних типів основних синтаксичних одиниць задля подальшої їх реалізації в усному і писемному мовленні.


Знайти схожі

4.


    Федорчук, Тетяна (кандидат філологічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки АПН України).
    Організаційні форми, методи і прийоми навчання риторики в старшій школі / Тетяна Федорчук // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 8. - С. 9-16. - Бібліографія : С.16 : 4 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
активні методи навчання -- активные методы обучения -- викладання риторики -- групові методи навчання -- групповые методы обучения -- диалогический метод обучения -- діалогічний метод навчання -- игровые методы обучения -- интерактивные методы -- ігрові методи навчання -- інтерактивне навчання -- інтерактивні методи -- методи навчання -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методы обучения -- мозговой штурм -- мозковий штурм -- преподавание риторики -- приемы обучения -- прийоми навчання -- риторика -- риторические умения и навыки -- риторичні вміння і навички -- старшие классы -- старші класи -- украинский язык -- українська мова -- урок украинского языка -- урок української мови -- форми навчання -- формы обучения
Анотація: Автор статті розглядає такі форми, методи і прийоми навчання риторики, як метод опорних конспектів, діалогічний метод, метод мозкового штурму, ігрові методи, інтерактивні методи, прийоми роботи в групі тощо.


Знайти схожі

5.


    Новосьолова, Валентина (науковий співробітник лабораторії навчання української мови; Інститут педагогіки АПН України).
    Стилістичні можливості морфології на уроках української мови в 11 класі / Валентина Новосьолова // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 8. - С. 2-9. - Бібліографія : С.9 : 8 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
вивчення стилістики -- изучение стилистики -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- старшие классы -- старші класи -- стилистические приемы -- стилистические средства морфологии -- стилистические умения и навыки -- стилистические функции языковых единиц -- стилістичні вміння і навички -- стилістичні вправи -- стилістичні засоби морфології -- стилістичні функції мовних одиниць -- украинский язык -- українська мова -- урок украинского языка -- урок української мови
Анотація: У статті аналізуються стилістичні можливості морфології, надаються матеріали для допомоги вчителю в організації роботи над формуванням в учнів вміння використовувати в мовленні стилістичні засоби морфології (морфологічні особливості іменників, прикмет ників, числівників, займенників, дієслів та службових частин мови).


Знайти схожі

6.


    Капранова, Галина (учитель біології; спеціаліст вищої категорії СЗШ №15 м. Алчевска Луганскої області).
    Формування здібностей особистості старшокласників : на прикладі уроку з біології в 9 класі / Г. Капранова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 11. - С. 56-59 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Теорія і методика навчання
   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
старші класи -- процес навчання -- розумовий розвиток старшокласника -- розвиток особистості старшокласника -- учбові предмети -- методика викладання -- біологія -- план-схема уроку -- старшие классы -- процесс обучения -- умственное развитие старшеклассника -- развитие личности старшеклассника -- учебные предметы -- методика преподавания -- биология -- план-схема урока
Анотація: Аналізуються дослідницькі прийоми і методи, що сприяють активізації процесу навчання, поглибленню інтересу учнів до пізнавальної та творчої діяльності. Пропонується розробка уроку біології для 9-го класу.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.


    Котляренко, Світлана (кандидат філологічних наук; доцент Інституту української філології НПУ ім. М.П. Драгоманова).
    Специфіка вивчення учнями старших класів літературних творів / Світлана Котляренко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 4. - С. 15-18. - Бібліографія : С.18 : 8 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 83.3 (4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного текста в школе -- аналіз художнього тексту в школі -- вивчення драматургії -- вивчення літературних творів -- восприятие художественного текста -- изучение драматургии -- изучение литературных произведений -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- сприйняття художнього тексту -- старшие классы -- старші класи
Анотація: У статті висвітлено особливості вивчення учнями старших класів прозових, ліричних і драматичних творів.


Знайти схожі

8.


    Солодюк, Наталія (кандидат педагогічних наук; доцент Луганського державного інституту культури і мистецтв).
    Особливості функціонування інтерактивних методів на уроках української мови в старших класах / Наталія Солодюк // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 4. - С. 5-10. - Бібліографія : С.10 : 5 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
активні методи навчання -- активные методы обучения -- групові методи навчання -- групові технології навчання -- групповые методы обучения -- групповые технологии обучения -- интерактивные методы -- інтерактивні методи -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- работа в группах -- работа в парах -- робота в групах -- робота в парах -- старшие классы -- старші класи
Анотація: Стаття розкриває особливості функціонування інтерактивних методів на уроках української мови. Увага приділяється таким методам, як ток-шоу, робота в групах, робота в парах тощо.


Знайти схожі

9.


    Ярмолюк, Алла (науковий співробітник Інституту педагогіки АПН України).
    Реалізація соціокультурної змістової лінії в контексті міжпредметної інтеграції / Алла Ярмолюк // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 6. - С. 32-36. - Бібліографія : С.36 : 9 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
лингводидактика -- лінгводидактика -- межпредметная интеграция -- межпредметная координация -- межпредметные связи -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- міжпредметна інтеграція -- міжпредметна координація -- міжпредметні зв'язки -- социокультурная компетенция -- социокультурная линия содержания образования -- соціокультурна змістова лінія освіти -- соціокультурна компетенція -- старшие классы -- старші класи -- украинский язык -- українська мова
Анотація: Розкрито особливості реалізації соціокультурної змістової лінії на уроках української мови в контексті міжпредметної інтеграції, запропоновано приклади завдань, спрямованих на формування соціокультурної компетенції учнів старших класів.


Знайти схожі

10.


    Горошкіна, Олена (доктор педагогічних наук; професор; Луганський національний університет ім. Тараса Шевченка).
    Дидактичні засади підручників "Українська мова" для 10-11 класів (рівень стандарту) / Олена Горошкіна // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 6. - С. 25-32. - Бібліографія : С.32 : 4 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
коммуникативный практикум -- комунікативний практикум -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовна особистість -- підручники української мови -- профильное обучение -- профільне навчання -- создание учебников -- старшие классы -- старші класи -- створення підручників -- украинский язык -- українська мова -- учебники украинского языка -- шкільні підручники -- школьные учебники -- языковая личность
Анотація: Визначено загальноосвітні, виховні й практичні завдання навчання української мови в профільних 10-11 класах рівня стандарту. Розкрито зміст і структуру підручників, їхні функції й наведено ілюстративний матеріал.


Дод.точки доступу:
Пентилюк, Марія

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-37 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)