Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=студенти ВНЗ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.


    Подольська, Є. (завідувач кафедри філософії і гуманітарних дисциплін Харківського гуманітарного університету "Народна українська академія"; доктор соціологічних наук; професор).
    Соціологічний портрет сучасного студента: теоретико-методологічні підходи / Є. Подольська // Вища школа : науково-практичне видання. - 2010. - № 2. - С. 22-33. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
соціологія освіти -- студенти ВНЗ -- вищі навчальні заклади -- портрет студента -- студентство -- социология образования -- студенты ВУЗов -- высшие учебные заведения -- студенчество
Анотація: Визначаються основні риси сучасного студенства як соціальної групи. Розкривається евристичний потенціал соціально-демографічного, системно-структурного, діяльнісного і соціокультурного підходів до дослідження особливостей цієї специфічної групи в умовах глобалізації та суспільної трансформації.


Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (15.03.2010р. Прим. 1 - ) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Терезюк, Наталія (викладач англійської мови Агротехнічного коледжу Уманського ДАУ).
    Формування комунікативної компетенції студентів ВНЗ у процесі навчання іноземної мови / Н. Терезюк // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 6. - С. 32-35. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Методика викладання учбових предметів
   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
комунікативна компетенція -- професійне становлення -- студенти ВНЗ -- навчання іноземної мови -- профессиональное становление -- коммуникативная компетенция -- студенты ВУЗ -- обучение иностранным языкам
Анотація: Досліджується змістовний аспект поняття "комунікативна компетенція" і визначається ії роль у професійному становленні студентів вищих навчальних закладів І-ІІ рівня акредитації.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Рябченко, О. Л. (кандидат історичних наук; доцент Харківської національної академії міського господарства).
    Чистки студентського складу вищих навчальних закладів радянської України (1920-ті рр.) / О. Л. Рябченко // Український історичний журнал : Науковий журнал. - 2010. - № 5. - С. 136-152. - Бібліографія : С.150-152 : 96 назв
УДК
ББК 63.3(4Укр)6
Рубрики: Історія, 1920-і рр.
   История, 1920-е гг.

Кл.слова (ненормовані):
чужие -- вищі навчальні заклади України -- высшие учебные заведения -- история образования в Украине -- история Украины -- історія освіти в Україні -- історія України -- молодёжь в истории -- молодежь и власть -- молодь і влада -- радянська Україна -- свій - чужий -- свой - чужой -- склад студентства -- советская Украина -- состав студенчества -- социально-враждебные элементы -- соціально-ворожі елементи -- студенти ВНЗ -- студентська молодь -- студенты ВУЗ -- чистки в СССР
Анотація: На основі широкого кола джерел аналізуються чистки студентського складу вишів України протягом 1920-х рр. Показано характерні для цього періоду стилі поведінки "своєї" і "чужої" молоді, методи протистояння безпідставним звинуваченням. Робиться висновок, що головним призначенням чисток було не стільки позбавлення від "соціально-ворожих елементів", як моральний пресинг і виховання безініціативних та відданих системі будівничих "нового суспільства".


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Артемова, Любов (здобувач кафедри педагогічної майстерності Київського міжнародного університету; доктор педагогічних наук; професор).
    Виховання чи лише навчання студентів / Л. Артемова // Вища школа : науково-практичне видання. - 2011. - № 1. - С. 93-103 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вихований процес -- воспитательный процесс -- навчальний процес -- учебный процесс -- студенти ВНЗ -- студенты ВУЗ -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- конкретні завдання -- конкретные задания -- організаційні форми виховання -- организационные формы воспитания -- виховання й освіта -- воспитание и образование
Анотація: Висвітлена проблема виховання студентів магістратури у процесі вивчення курсу "Теорія і практика вищої школи" на основі досвіду Київського міжнародного університету.

Перейти к внешнему ресурсу: Виховання чи лише навчання студентів

Дод.точки доступу:
Київський міжнародний університет \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Гапоненко, Л. О. (кандидат психологічних наук; доцент кафедри практичної психології Криворізького педагогічного інституту ДВНЗ "Криворізький національний університет").
    Підготовка до рефлексивного спілкування у професійній взаємодії майбутніх практичних психологів / Л. О. Гапоненко // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. - № 8. - С. 13-17 : схеми. - (Школа практичного психолога та соціального працівника). - Бібліогр. наприкінці ст., 10 назв
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Експериментальна психологія
   Экспериментальная психология

Кл.слова (ненормовані):
рефлексія -- рефлексия -- емпіричні дослідження -- эмпирические исследования -- рефлексивне мислення -- рефлексивное мышление -- рефлексивна свідомість -- рефлексивное сознание -- рефлексивне спілкування -- рефлексивное общение -- професійна взаємодія -- профессиональное взаимодействие -- підготовка практичних психологів -- подготовка практических психологов -- студенти ВНЗ -- студенты ВУЗ
Анотація: Пропонуються результати теоретичного емпіричного дослідження з підготовки майбутніх практичних психологів освітніх закладів до рефлексивного спілкування.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Знайти схожі

6.


    Грищенко, Тамара (директор).
    Принципи інформаційно-бібліотечного обслуговування студентів ВНЗ: орієнтація на вимоги сучасності [Текст] / Т. Грищенко, Н. Етенко // Вища школа : науково-практичне видання. - 2015. - № 6. - С. 69-78. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 78.39
Рубрики: Бібліотечна справа
   Бібліотечне обслуговування читачів

   Библиотечное дело

   Библиотечное обслуживание читателей

Кл.слова (ненормовані):
наукові бібліотеки -- научные библиотеки -- принципи бібліотечного обслуговування -- принципы библиотечного обслуживания -- електронні ресурси -- электронные ресурсы -- бібліотечні послуги -- библиотечные услуги -- користувачі бібліотек -- пользователи библиотек -- бібліотечний сервіс -- библиотечный сервис -- студенти ВНЗ -- студенты ВУЗов -- наукові бібліотеки ВНЗ -- научные библиотеки ВУЗов -- бібліотечні системи -- библиотечные системы -- інформаційно-бібліотечне обслуговування студентів -- информационно-библиотечное обслуживание студентов -- бібліотечно-інформаційні послуги -- библиотечно-информационные услуги
Анотація: Висвітлюються актуальні завдання, які стоять перед сучасною бібліотекою та питання забезпечення доступу до інформації студентів вищого навчального закладу на прикладі Наукової бібліотеки національного університету радіоелектроніки.


Дод.точки доступу:
Етенко, Наталія (учений секретар); Наукова бібліотека Харківського національного університету радіоелектроніки \о ней\

Знайти схожі

7.


    Потапчук, Тетяна (доктор педагогічних наук; професор; координатор з виховної роботи "Музично-педагогічної освіти").
    Формування у студентів мотивації до вивчення фольклору у межах навчально-виховного процесу / Т. Потапчук // Вища школа : науково-практичне видання. - 2015. - № 7/8. - С. 82-87. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
фольклор -- вивчення фольклору -- фольклорний арсенал культури -- світоглядні символи -- стилістичні прийоми -- мотивація вивчення фольклору -- мотиваційні компоненти -- студенти ВНЗ -- навчально-виховний процес -- фольклор -- изучение фольклора -- фольклорный арсенал культуры -- мировоззренческие символы -- стилистические приемы -- мотивация изучения фольклора -- мотивационные компоненты -- студенты ВУЗ -- учебно-воспитательный процесс
Анотація: Упродовж багатовікового періоду культура нації утворила цілісний спектр світоглядних символів: починається цнй процес із прообразів етнічної міфології й розвивається у сучасному мистецтві. Вивчаючи та засвоюючи народнопоетичні зразки, молодь бере участь у збереженні механізму спадковості поколінь, що визначається не тільки матеріальним виробництвом, а й духовно-культурними факторами, наслідуванням культурних цінностей.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

8.


    Возняк, Оксана (завідувач сектору ).
    Застосування опорно-логічних схем для вивчення теми "Еквівалент та еквівалентна маса" / О. Возняк // Вища школа : науково-практичне видання. - 2015. - № 7/8. - С. 88-99 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.22
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
опорно-логічні схеми -- методи навчання -- еквівалент -- еквівалентна маса -- студенти ВНЗ -- навчально-виховний процес -- хімія -- вивчення хімії -- хімічні реакції -- опорно-логические схемы -- методы обучения -- эквивалент -- эквивалентная масса -- студенты ВУЗ -- учебно-воспитательный процесс -- химия -- изучение химии -- химические реакции
Анотація: Запропоновано метод опорно-логічних схем для вивчення теми "Еквіваленти та еквівалентна маса" студентами вищих навчальних закладів. Застосування опорно-логічних схем у процесі викладання цієї теми дозволить зекономити час, розвинути логіку мислення у студента, допоможе систематизувати матеріал та узагальнити великий пласт інформації, а також встановити причинно-наслідковий зв'язок між поняттями, визначеннями, формулами, що сприятиме отриманню міцних і глибоких знань.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

9.


    Кірик, Тамара (кандидат педагогічних наук; доцент; завідувач кафедри іноземних мов та соціально-гуманітарних дисциплін).
    Актуальність завдання формування особистості студента в умовах європейських надій України / Т. Кірик // Вища школа : науково-практичне видання. - 2015. - № 7/8. - С. 100-108. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
національна освітня доктрина -- європейський освітній простір -- європейська інтеграція -- європейська свідомість -- інформаційна агресія -- аналіз досліджень -- опір інформаційній агресії -- студенти ВНЗ -- формування особистості студентів -- державна освітня політика -- национальная образовательная доктрина -- европейское образовательное пространство -- европейская интеграция -- анализ исследований -- европейское сознание -- информационная агрессия -- сопротивление информационной агрессии -- студенты ВУЗ -- формирование личности студентов
Анотація: Аналізуються останні дослідження і публікації на тему "формування особистості". Здійснено порівняння державної освітньої політики і практики вищої школи в Європейському Союзі, Росії та Україні, вказано на відмінності у ключових поняттях. Росія обрала шлях тоталітаризму і пропагує "патріотизм", Європа - демократію та єдність, тому ключовим словом є "європейськість". У сфері освіти України головним є словосполучення "формування особистості". В сучасних умовах ми пропонуємо активне вивчення англійської мови, участь в основних європейських проектах і створення в наших ВНЗ студентських груп опору російській інформаційній агресії.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

10.
74.584р
R75


    Romanovskyi, O. (доктор педагогічних наук; професор; член-кореспондент Національної академії педагогічних наук України; Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут").
    A future specialist`s readiness for professional activity and the role of context learning in its formation [Текст] / O. Romanovskyi, V. Myhailychenko // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2015. - № 3. - С. 3-8. - Бібліогр. в кінці ст. 10 назв.
ББК 74.584р
Рубрики: Подготовка кадров в вузе
   Підготовка кадрів у вищій школі

Кл.слова (ненормовані):
майбутні спеціалісти -- студенти ВНЗ -- професійно-особистісний розвиток -- педагогічні умови -- навчальна діяльність -- педагогические условия -- студенты ВУЗ -- будущие специалисты -- учебная деятельность -- профессионально-личностное резвитие
Анотація: Показано необхідність єдності професійного й особистісного розвитку студентів під час навчання у ВНЗ. Розглянуто педагогічні умови, необхідні для динамічного руху студента від навчальної до професійної діяльності, трансформації першої у другу з відповідною зміною потреб і мотивів, цілей, дій, засобів, предмета і результатів.

Утримувачі документа:
НБ УІПА

Дод.точки доступу:
Myhailychenko, V. (кандидат філософських наук; професор; Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут")
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)