Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=сукупне оцінювання<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Гавриш, Наталія
(доктор педагогічних наук; професор).
Якість освіти : розробляємо критерії разом / Н. Гавриш, К. Крутій> // Дошкільне виховання. - 2015. -
№ 3
. - С. 2-6. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
74.144.2
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Дошкільна педагогіка
Образование. Педагогика
Дошкольная педагогика
Качество дошкольного образования
Кл.слова (ненормовані):
критерії
оцінювання
--
діагностика виховання
--
дошкільна освіта
--
професійна майстерність
--
освітній процес
--
рівень розвитку
--
ергономічність
--
педагогічні зусилля
--
інноваційний потенціал
--
гуманістичні цінності
--
інтегративність
--
пізнавальна самостійність
--
комунікативно-мовленнєва компетентність
--
педагогічний колектив
--
сукупне
оцінювання
--
кількісний аналіз досягнень
--
дошкільна освіта
--
критерии оценивания
--
диагностика воспитания
--
дошкольное образование
--
профессиональное мастерство
--
образовательный процесс
--
уровень развития
--
эргономичность
--
педагогические усилия
--
инновационный потенциал
--
гуманистические ценности
--
интегративность
--
познавательная самостоятельность
--
коммуникативно-языковая компетентность
--
педагогический коллектив
--
совокупное оценивание
--
количественный анализ достижений
--
дошкольное образование
--
якість освіти
--
качество образования
Анотація:
У статті ставиться питання як забезпечувати розвиток особистості, здатної орієнтуватися, діяти, творити в новому суспільстві, адекватно викликам часу. Уявлення про бажаний рівень роботи навчальних закладів різняться - неоднаковими є пріоритети дітей, батьків, педагогів, науковців і менеджерів. Узгодити їх, відсіявши помилкові, належить розробникам оптимальних критеріїв та механізмів якості дошкільної освіти.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\\Дошк_вихов_2015_3\1.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ
Дод.точки доступу:
Крутій, Катерина (доктор педагогічних наук; професор); Богуш, Алла (доктор пед. наук; професор; дійсний член НАПН України; зав. кафедри теорії і методики дошкільної освіти) \про неї\; Кіндрат, Інна (кандидат педагогічних наук; старший викладач кафедри педагогіки і психології Рівненського ДГУ) \про неї\; Байєр, Ольга (кандидат психологічних наук; доцент кафедри дошкільної освіти Запорізького ОІППО) \про неї\; Піроженко, Тамара (доктор психологічних наук; завідувач лабораторії психології дошкільника Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України) \про неї\; Єльникова, Галина (доктор педагогічних наук; професор Інституту професійно-технічної освіти НАПН Україн) \про неї\; Міністерство науки і освіти України \про нього\; Комісія з розроблення критеріїв
оцінювання
якості дошкільної освіти \про неї\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)