Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Знайдено у інших БД:
Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=теория воспитания<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
9
Показані документи
с 1 за 9
>
1.
Кравченко, Оксана
(аспірант Уманського педагогічного університету імені Павла Тичини).
Виховні ідеї у творчій спадщині Пантелеймона Куліша / О. Кравченко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. -
№ 8/9
. - С. 68-73. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Історія педагогіки
Образование. Педагогика
История педагогики
Кл.слова (ненормовані):
історико-педагогічні дослідження
--
творча спадщина
--
художня творчість
--
освітня політика
--
виховний процес
--
теорія виховання
--
сімейне виховання
--
національне виховання
--
тема виховання у художніх творах
--
українські письменники
--
українська література
--
педагогічна персоналія
--
историко-педагогические исследования
--
творческое наследие
--
художественное творчество
--
образовательная политика
--
воспитательный процесс
--
теория
воспитания
--
семейное воспитание
--
национальное воспитание
--
тема
воспитания
в художественных произведениях
Анотація:
У творчий спадщині П. Куліша окреме місце займає його художня творчість, поезія, яка має незаперечне виховне значення.
Дод.точки доступу:
Куліш, П. \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Дічек, Н. П.
Ціннісний вибір В.О.Сухомлинського: аксіологічна драма педагога / Н. П. Дічек> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. -
№ 1
. - С. 14-25. - Бібліографія : С.24-25 : 9 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Україна
Кл.слова (ненормовані):
аксиология педагогики
--
аксіологія педагогіки
--
видатні педагоги
--
виховання учнів
--
воспитание учеников
--
выдающиеся педагоги
--
духовність
--
духовность
--
история педагогики
--
история педагогики Украины
--
історія педагогіки
--
історія педагогіки України
--
личность
--
особистість
--
радянське виховання
--
советское воспитание
--
теория
воспитания
--
теорія виховання
--
ценности
--
ценностный выбор
--
ціннісний вибір
--
цінності
Анотація:
Розкрито аксіологічний зміст педагогічної спадщини видатного українського педагога в контексті ціннісних пошуків другої половини ХХ ст. Узагальнені його ідеї, які стосуються необхідності змін в радянській системі освітньо-виховних цінностей у руслі ви знання пріоритета особистісно зорієнтованої педагогіки. Визначені термінальні (людина-особистість) та інструментальні (інтегроване поняття людяності, духовність та творчість) цінності, які пропагував педагог.
Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (1918-1970) \о нем\; Сухомлинский, Василий Александрович (1918-1970) \о нем\
Знайти схожі
>
3.
Адаменко, Олена
(доктор педагогічних наук; професор; декан факультету допрофесійної підготовки Луганського національного університету імені Тараса Шевченка).
Особливості і тенденції розвитку науки в Україні у другій половині ХХ століття / О. Адаменко, В. Курило> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. -
№ 4/5
. - С. 39-. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
37.013
ББК
74.00
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Загальна педагогіка, 20 ст. 2-га пол.
Образование. Педагогика
Общая педагогика, 20 ст. 2-я пол.
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
педагогічна наука
--
педагогическая наука
--
українська педагогічна наука
--
украинская педагогическая наука
--
педагогічні теорії
--
педагогические теории
--
дидактика
--
теорія виховання
--
теория
воспитания
--
етапи розвитку теорії виховання
--
этапы развития теории
воспитания
--
педагогічні системи
--
педагогические ситсемы
--
теорія управління педагогічними системами
--
теория
управления педагогическими системами
Анотація:
Представлено узагальнені результати аналізу процесів розвитку педагогічної науки в Україні у другій половині ХХ століття, виокремлено і охарактеризовано якісно відмінні етапи в еволюції головних педагогічних теорій - дидактики, теорії виховання й теорії управління педагогічними системами. Виявлено загальні тенденції розвитку української педагогіки досліджуваного періоду та обгрунтовано умови подальшого прогресу вітчизняної педагогічної науки.
Дод.точки доступу:
Курило, Віталій (доктор педагогічних наук; професор; дійсний член НАПН України; народний депутат України; президент Луганського національного університету імені Тараса Шевченка)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
4.
Балагура, Олена
(доцент кафедри гуманітарної освіти та соціології Київського економічного інституту менеджменту; кандидат філософських наук).
Глобалізація морально-духовних цінностей в освітньому просторі / О. Балагура> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2013. -
№ 8
. - С. 89-94. - Библиогр. в конце ст.
УДК
371.4
ББК
74.200
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і методика виховання
Образование. Педагогика
Теория
и методика
воспитания
Кл.слова (ненормовані):
морально-духовні цінності
--
морально-духовные ценности
--
мораль
--
моральні цінності
--
моральные ценности
--
духовні цінності
--
духовные ценности
--
духовний потенціал молоді
--
духовный потенциал молодежи
--
теорія виховання
--
теория
воспитания
--
глобалізація морально-духовних цінностей
--
глобализация морально-духовных ценностей
--
патріотична свідомість
--
патриотическое мировоззрение
--
український етнос
--
украинский этнос
--
вища освіта
--
высшее образование
--
виховання молоді
--
воспитание молодежи
Анотація:
Аналізуються основні складові системи морально-духовних цінностей на сучасному етапі розвитку країни. Автор акцентує увагу на пріоритетній ролі вітчизняної освіти та науки у вирішенні актуальних проблем у сфері духовності та моралі.
Утримувачі документа:
КЗК "ДОУНБ імені Первоучителів слов'янських Кирила і Мефодія"
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
5.
Чибісова, Наталія
(проректор з науково-педагогічної роботи та виховання Харківського гуманітарного університету "Народна українська академія"; кандидат філософських наук; професор).
Виховна робота як пріоритетний напрям діяльності приватних ВНЗ України / Н. Чибісова> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2013. -
№ 8
. - С. 95-100. - Библиогр. в конце ст.
УДК
371.4
ББК
74.200
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і методика виховання
Образование. Педагогика
Теория
и методика
воспитания
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
вищі навчальні заклади
--
высшие учебные учреждения
--
приватні ВНЗ
--
частные вузы
--
виховна робота
--
воспитательная работа
--
методи виховної роботи
--
методы воспитательной работы
--
навчально-виховний процес
--
учебно-воспитательный процесс
--
безперервна освіта
--
непрерывное образование
--
теорія виховання
--
теория
воспитания
--
практика виховної роботи
--
практика воспитательной работы
--
суб'єктивна взаємодія
--
субъективное взаимодействие
--
колективна співпраця
--
коллективное сотрудничество
--
громадські організації
--
общественные организации
Анотація:
Розглядаються питання організації виховної роботи у приватних ВНЗ України. Виховна робота визначається як пріоритетний напрям діяльності приватних вищих навчальних закладів, що підтверджується певними традиціями та ритуалами, особливими формами і методами виховної роботи, які склалися в окремих закладах освіти.
Утримувачі документа:
КЗК "ДОУНБ імені Первоучителів слов'янських Кирила і Мефодія"
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
6.
Сафонова, Ірина
(кандидат педагогічних наук; доцент кафедри суспільних наук).
Модель філологічної підготовки педагогів до формування духовних потреб учнів: практико-психологічний аспект / І. Сафонова> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2013. -
№ 9
. - С. 74-88 : табл. - Библиогр. в конце ст.
УДК
371.4
ББК
74.200
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і методика виховання
Образование. Педагогика
Теория
и методика
воспитания
Кл.слова (ненормовані):
духовні потреби
--
духовные потребности
--
виховна превентивна діяльність
--
воспитательная превентивная деятельность
--
навчально-виховний процес
--
учебно-воспитательный процесс
--
превентивна діяльність
--
превентивная деятельность
--
підготовка майбутніх учителів
--
подготовка будущих учителей
--
філологічна підготовка учителів
--
филологическая подготовка учителей
--
готовність студентів до превентивних дій
--
готовность студентов к превентивным действиям
--
рівень готовності
--
уровень готовности
--
теорія виховання
--
теория
воспитания
--
програми експериментів
--
программы экспериментов
Анотація:
Підготовка майбутніх педагогів на основі виховної превентивної діяльності розглядається як ланка професійного зростання. Визначається необхідність комплексного підходу до вивчення особливостей педагогічної діяльності, розгляду її як цілісного явища.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
7.
Калінченко, Надія
(доктор педагогічних наук; професор кафедри педагогіки, психології і корекційної освіти Кіровоградського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського ).
Василь Сухомлинський та проблема розумового виховання школярів / Н. Калінченко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. -
№ 8/9
. - С. 16-19. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Історія освіти
Образование. Педагогика
История образования
Україна
Кл.слова (ненормовані):
творчість
--
творчество
--
творчі здібності
--
творческие способности
--
розумове виховання
--
умственное воспитание
--
теорії формування знань
--
теории формирования знаний
--
творчий характер пізнавальної діяльності
--
творческий характер познавательной деятельности
--
пізнавальна діяльність
--
познавательная деятельность
--
етапи розвитку творчих здібностей
--
этапы развития творческих способностей
--
навчально-виховний процес
--
учебно-воспитательный процесс
--
виховання школярів
--
воспитатние школьников
--
теорія виховання
--
теория
воспитания
--
змістове узагальнення
--
содержательное обобщение
--
розвивальне навчання
--
развивающее обучение
--
поєтапне формування розумових дій
--
поэтапное формирование умственных действий
--
інтелектуальні вміння
--
интеллектуальные умения
--
уміння культури розумової праці
--
умения культуры умственного труда
--
педагогічгі ідеї
--
педагогические идеи
--
видатні педагоги
--
выдающиеся педагоги
Анотація:
Розглядаються окремі положення наукових теорій, присвячених проблемі формування творчих здібностей школярів. Значну увагу приділено аналізу ідей В. О. Сухомлинського щодо розумового розвитку учнів, методичних порад видатного педагога з організації навчально-виховного процесу, спрямованого на формування творчої особистості дитини.
Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (видатний педагог-гуманіст ; 1918-1970) \о нем\
Знайти схожі
>
8.
Завгородня, Тетяна
(доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри педагогіки Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника).
Епістолярний жанр як важливий засіб батьківського виховання / Т. Завгородня> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. -
№ 8/9
. - С. 20-24. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
371.4
ББК
74.200
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і методика виховання
Образование. Педагогика
Теория
и методика
воспитания
Кл.слова (ненормовані):
епістолярна спадщина
--
эпистолярное наследие
--
батьківська педагогіка
--
родительская педагогика
--
сімейне виховання
--
семейное воспитание
--
формування особистості
--
формирование личности
--
звернення батьків до дітей
--
обращение отцов к детям
--
епістолярій у літературних творах
--
эпистолярий в литературных произведениях
--
письменники
--
писатели
--
видатні педагоги
--
выдающиеся педагоги
--
теория
воспитания
--
теорія виховання
Анотація:
Висвітлюється проблема ролі батька в сімейному вихованні. На прикладі листів до синів розглядається вплив батьків на формування особистості майбутніх поколінь в контексті європейських тенденцій розвитку педагогічної теорії та практики.
Дод.точки доступу:
Честерфилд, Филип Дормер Стенхоп, (английский государственный деятель; дипломат; писатель ; 1694-1773) \о нем\; Сухомлинський, Василь Олександрович (видатний педагог ; 1918-1970) \о нем\; Стус , Василь (український письменник; поет; літературний критик; дисидент ; 1938-1985) \о нем\; Листи до сина \о произв.\; Письма к сыну \о произв.\
Знайти схожі
>
9.
Корсун, Тетяна
(учитель світової літератури, історії та права; ЗОШ №81; м. Дніпропетровськ).
Стандартизація освіти чи душі [Текст] / Т. Корсун> // Всесвітня література в сучасній школі : науково-методичний журнал. - 2014. -
№ 2
. - С. 7. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
74.268.3
Рубрики:
Методика викладання літератури
Методика преподавания литературы
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
викладання літератури
--
преподавание литературы
--
моральне виховання
--
моральное воспитание
--
освіта України
--
образование Украины
--
виховання дітей
--
воспитание детей
--
духовні цінності
--
духовные ценносты
--
навчально-виховний процес
--
учебно-воспитательный процесс
--
теория
воспитания
--
теорія виховання
Анотація:
Роздуми про викладання літератури як засіб морального виховання та духовного розвитку учнів і недоліки сучасної системи освіти, які нівелюють її виховний вплив.
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для мооді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (22.04.2014р. - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)