Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=теория воспитания<.>
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.


    Кравченко, Оксана (аспірант Уманського педагогічного університету імені Павла Тичини).
    Виховні ідеї у творчій спадщині Пантелеймона Куліша / О. Кравченко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 8/9. - С. 68-73. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія педагогіки

   Образование. Педагогика

   История педагогики

Кл.слова (ненормовані):
історико-педагогічні дослідження -- творча спадщина -- художня творчість -- освітня політика -- виховний процес -- теорія виховання -- сімейне виховання -- національне виховання -- тема виховання у художніх творах -- українські письменники -- українська література -- педагогічна персоналія -- историко-педагогические исследования -- творческое наследие -- художественное творчество -- образовательная политика -- воспитательный процесс -- теория воспитания -- семейное воспитание -- национальное воспитание -- тема воспитания в художественных произведениях
Анотація: У творчий спадщині П. Куліша окреме місце займає його художня творчість, поезія, яка має незаперечне виховне значення.


Дод.точки доступу:
Куліш, П. \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Дічек, Н. П.
    Ціннісний вибір В.О.Сухомлинського: аксіологічна драма педагога / Н. П. Дічек // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 1. - С. 14-25. - Бібліографія : С.24-25 : 9 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
аксиология педагогики -- аксіологія педагогіки -- видатні педагоги -- виховання учнів -- воспитание учеников -- выдающиеся педагоги -- духовність -- духовность -- история педагогики -- история педагогики Украины -- історія педагогіки -- історія педагогіки України -- личность -- особистість -- радянське виховання -- советское воспитание -- теория воспитания -- теорія виховання -- ценности -- ценностный выбор -- ціннісний вибір -- цінності
Анотація: Розкрито аксіологічний зміст педагогічної спадщини видатного українського педагога в контексті ціннісних пошуків другої половини ХХ ст. Узагальнені його ідеї, які стосуються необхідності змін в радянській системі освітньо-виховних цінностей у руслі ви знання пріоритета особистісно зорієнтованої педагогіки. Визначені термінальні (людина-особистість) та інструментальні (інтегроване поняття людяності, духовність та творчість) цінності, які пропагував педагог.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (1918-1970) \о нем\; Сухомлинский, Василий Александрович (1918-1970) \о нем\

Знайти схожі

3.


    Адаменко, Олена (доктор педагогічних наук; професор; декан факультету допрофесійної підготовки Луганського національного університету імені Тараса Шевченка).
    Особливості і тенденції розвитку науки в Україні у другій половині ХХ століття / О. Адаменко, В. Курило // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 4/5. - С. 39-. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальна педагогіка, 20 ст. 2-га пол.

   Образование. Педагогика

   Общая педагогика, 20 ст. 2-я пол.

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна наука -- педагогическая наука -- українська педагогічна наука -- украинская педагогическая наука -- педагогічні теорії -- педагогические теории -- дидактика -- теорія виховання -- теория воспитания -- етапи розвитку теорії виховання -- этапы развития теории воспитания -- педагогічні системи -- педагогические ситсемы -- теорія управління педагогічними системами -- теория управления педагогическими системами
Анотація: Представлено узагальнені результати аналізу процесів розвитку педагогічної науки в Україні у другій половині ХХ століття, виокремлено і охарактеризовано якісно відмінні етапи в еволюції головних педагогічних теорій - дидактики, теорії виховання й теорії управління педагогічними системами. Виявлено загальні тенденції розвитку української педагогіки досліджуваного періоду та обгрунтовано умови подальшого прогресу вітчизняної педагогічної науки.


Дод.точки доступу:
Курило, Віталій (доктор педагогічних наук; професор; дійсний член НАПН України; народний депутат України; президент Луганського національного університету імені Тараса Шевченка)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Балагура, Олена (доцент кафедри гуманітарної освіти та соціології Київського економічного інституту менеджменту; кандидат філософських наук).
    Глобалізація морально-духовних цінностей в освітньому просторі / О. Балагура // Вища школа : науково-практичне видання. - 2013. - № 8. - С. 89-94. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
морально-духовні цінності -- морально-духовные ценности -- мораль -- моральні цінності -- моральные ценности -- духовні цінності -- духовные ценности -- духовний потенціал молоді -- духовный потенциал молодежи -- теорія виховання -- теория воспитания -- глобалізація морально-духовних цінностей -- глобализация морально-духовных ценностей -- патріотична свідомість -- патриотическое мировоззрение -- український етнос -- украинский этнос -- вища освіта -- высшее образование -- виховання молоді -- воспитание молодежи
Анотація: Аналізуються основні складові системи морально-духовних цінностей на сучасному етапі розвитку країни. Автор акцентує увагу на пріоритетній ролі вітчизняної освіти та науки у вирішенні актуальних проблем у сфері духовності та моралі.

Утримувачі документа:
КЗК "ДОУНБ імені Первоучителів слов'янських Кирила і Мефодія"

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

5.


    Чибісова, Наталія (проректор з науково-педагогічної роботи та виховання Харківського гуманітарного університету "Народна українська академія"; кандидат філософських наук; професор).
    Виховна робота як пріоритетний напрям діяльності приватних ВНЗ України / Н. Чибісова // Вища школа : науково-практичне видання. - 2013. - № 8. - С. 95-100. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вищі навчальні заклади -- высшие учебные учреждения -- приватні ВНЗ -- частные вузы -- виховна робота -- воспитательная работа -- методи виховної роботи -- методы воспитательной работы -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- безперервна освіта -- непрерывное образование -- теорія виховання -- теория воспитания -- практика виховної роботи -- практика воспитательной работы -- суб'єктивна взаємодія -- субъективное взаимодействие -- колективна співпраця -- коллективное сотрудничество -- громадські організації -- общественные организации
Анотація: Розглядаються питання організації виховної роботи у приватних ВНЗ України. Виховна робота визначається як пріоритетний напрям діяльності приватних вищих навчальних закладів, що підтверджується певними традиціями та ритуалами, особливими формами і методами виховної роботи, які склалися в окремих закладах освіти.

Утримувачі документа:
КЗК "ДОУНБ імені Первоучителів слов'янських Кирила і Мефодія"

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

6.


    Сафонова, Ірина (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри суспільних наук).
    Модель філологічної підготовки педагогів до формування духовних потреб учнів: практико-психологічний аспект / І. Сафонова // Вища школа : науково-практичне видання. - 2013. - № 9. - С. 74-88 : табл. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
духовні потреби -- духовные потребности -- виховна превентивна діяльність -- воспитательная превентивная деятельность -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- превентивна діяльність -- превентивная деятельность -- підготовка майбутніх учителів -- подготовка будущих учителей -- філологічна підготовка учителів -- филологическая подготовка учителей -- готовність студентів до превентивних дій -- готовность студентов к превентивным действиям -- рівень готовності -- уровень готовности -- теорія виховання -- теория воспитания -- програми експериментів -- программы экспериментов
Анотація: Підготовка майбутніх педагогів на основі виховної превентивної діяльності розглядається як ланка професійного зростання. Визначається необхідність комплексного підходу до вивчення особливостей педагогічної діяльності, розгляду її як цілісного явища.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

7.


    Калінченко, Надія (доктор педагогічних наук; професор кафедри педагогіки, психології і корекційної освіти Кіровоградського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського ).
    Василь Сухомлинський та проблема розумового виховання школярів / Н. Калінченко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 8/9. - С. 16-19. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти

   Образование. Педагогика

   История образования

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
творчість -- творчество -- творчі здібності -- творческие способности -- розумове виховання -- умственное воспитание -- теорії формування знань -- теории формирования знаний -- творчий характер пізнавальної діяльності -- творческий характер познавательной деятельности -- пізнавальна діяльність -- познавательная деятельность -- етапи розвитку творчих здібностей -- этапы развития творческих способностей -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- виховання школярів -- воспитатние школьников -- теорія виховання -- теория воспитания -- змістове узагальнення -- содержательное обобщение -- розвивальне навчання -- развивающее обучение -- поєтапне формування розумових дій -- поэтапное формирование умственных действий -- інтелектуальні вміння -- интеллектуальные умения -- уміння культури розумової праці -- умения культуры умственного труда -- педагогічгі ідеї -- педагогические идеи -- видатні педагоги -- выдающиеся педагоги
Анотація: Розглядаються окремі положення наукових теорій, присвячених проблемі формування творчих здібностей школярів. Значну увагу приділено аналізу ідей В. О. Сухомлинського щодо розумового розвитку учнів, методичних порад видатного педагога з організації навчально-виховного процесу, спрямованого на формування творчої особистості дитини.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (видатний педагог-гуманіст ; 1918-1970) \о нем\

Знайти схожі

8.


    Завгородня, Тетяна (доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри педагогіки Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника).
    Епістолярний жанр як важливий засіб батьківського виховання / Т. Завгородня // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 8/9. - С. 20-24. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
епістолярна спадщина -- эпистолярное наследие -- батьківська педагогіка -- родительская педагогика -- сімейне виховання -- семейное воспитание -- формування особистості -- формирование личности -- звернення батьків до дітей -- обращение отцов к детям -- епістолярій у літературних творах -- эпистолярий в литературных произведениях -- письменники -- писатели -- видатні педагоги -- выдающиеся педагоги -- теория воспитания -- теорія виховання
Анотація: Висвітлюється проблема ролі батька в сімейному вихованні. На прикладі листів до синів розглядається вплив батьків на формування особистості майбутніх поколінь в контексті європейських тенденцій розвитку педагогічної теорії та практики.


Дод.точки доступу:
Честерфилд, Филип Дормер Стенхоп, (английский государственный деятель; дипломат; писатель ; 1694-1773) \о нем\; Сухомлинський, Василь Олександрович (видатний педагог ; 1918-1970) \о нем\; Стус , Василь (український письменник; поет; літературний критик; дисидент ; 1938-1985) \о нем\; Листи до сина \о произв.\; Письма к сыну \о произв.\

Знайти схожі

9.


    Корсун, Тетяна (учитель світової літератури, історії та права; ЗОШ №81; м. Дніпропетровськ).
    Стандартизація освіти чи душі [Текст] / Т. Корсун // Всесвітня література в сучасній школі : науково-методичний журнал. - 2014. - № 2. - С. 7. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.268.3
Рубрики: Методика викладання літератури
   Методика преподавания литературы

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
викладання літератури -- преподавание литературы -- моральне виховання -- моральное воспитание -- освіта України -- образование Украины -- виховання дітей -- воспитание детей -- духовні цінності -- духовные ценносты -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- теория воспитания -- теорія виховання
Анотація: Роздуми про викладання літератури як засіб морального виховання та духовного розвитку учнів і недоліки сучасної системи освіти, які нівелюють її виховний вплив.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для мооді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (22.04.2014р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)