Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=торгово-развлекательные центры<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Лукаш, О. К. Н.
    Формированте объемно-планировочныхрешений торгово-развлекательных центров / О. К. Н. Лукаш // Промышленное и гражданское стр-во. - 2011. - № 11. - С. 44-46
УДК
Рубрики: ЗДАНИЯ
   БУДІВЛІ

Кл.слова (ненормовані):
торгово-развлекательные центры -- объемно-планировочные решения -- пешеходные пространства -- эмоциональный климат -- функционально-пространственые архетипы -- строительство зданий -- торгівельно-розважальні центри -- об'ємно-планувальні рішення -- пішоходні простори -- емоційний клімат -- функціонально-просторові архетипи -- будівництво споруд


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Ортинська, В.В. (кандидат економічних наук; професор кафедри маркетингу і реклами Київського національного торговельно-економічного університету).
    Маркетингові конкурентні переваги сучасних підприємств торгівлі / В.В. Ортинська, О. М. Мельникович // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2014. - № 9. - С. 98-103 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.421(4УКР)г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика торгового предприятия, 2012-2014 гг.

   Економіка торговельного підприємства, 2012-2014 рр.

   Маркетинг

   Украина
    Україна

    Киев

    Київ

Кл.слова (ненормовані):
маркетинговые преимущества ТРЦ -- маркектингові переваги ТРЦ -- ТРЦ -- торговельно розважальні центри -- торгово-развлекательные центры -- маркетингова політика торгівельних центрів -- маркетинговая политика торговых центров -- конкурентоспособность торговых центров -- конкурентоспроможність торгівельних центрів -- оценочные параметры -- оціночні параметри -- потребительские ценности -- споживаціькі цінності -- рыночное позиционирование -- ринкове позиціонуання -- социально-этический маркетинг -- соціально-етичний маркетинг -- торговые центры -- торгові центри -- торговая недвижимость -- торгівельна нерухомість -- холистический маркетинг -- холістичний маркетинг
Анотація: Довготривала конкурентоспроможність обумовлюється отриманням конкурентних переваг на ринку у визначений час, що забезпечуються маркетинговою етичною спрямованістю та результативним використанням ресурсів (фінансових, маркетингових, інформаційних, кадрових, технічних, організаційно-управлінських). Визначені основні маркетингові чинники, які впливають на конкурентоспроможність підприємств торгівлі, наголошено на необхідності впровадження соціально-етичного маркетингу як складової холістичного маркетингу, визначені підходи до вибору ознак для оцінювання позиції підприємства на ринку.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Мельникович, О.М. (доктор економічних наук; професор кафедри маркетингу і реклами Київського національного торговельно-економічного університету); днепропетровский автор, но не о ДнепропетровскеКараван, торговельно-розважальний центр \о нем\; Караван, торгово-развлекательный центр \о нем\

Знайти схожі

3.


    Нємець, Людмила Миколаївна (доктор географічних наук; професор; завідувач кафедри соціальної та економічної географії в регіональних дослідженнях Харківського національного університету ім. В.М.Каразіна).
    Торговельно-розважальні центри як об'єкти туристичної привабливості великого міста [Текст] : (соціально-географічний аспект) / Л. М. Нємець, А. В. Соколенко, А. В. Мазурова // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 3. - С. 178-185 : мапи, табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.497.7(4УКР-2ХАР)в6-2 + 65.04(4УКР)г
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономическая география, 2005-2015 гг.

   Економічна географія, 2005-2015 рр.

   Экономика досуговой деятельности

   Економіка дозвілля

   Украина
    Україна

    Харьков

    Харків

Кл.слова (ненормовані):
бизнес-география -- бізнес-географія -- городское зонирование -- міське зонування -- инфраструктурные факторы туризма -- інфраструктурні фактори туризму -- концентрация -- концентрація -- крупные города -- великі міста -- мегаполисы -- мегаполіси -- общественное пространство -- громадський простір -- развлекательные услуги -- розважальні послуги -- социальная география -- соціальна географія -- территориальное размещение -- територіальне розміщення -- торгово-развлекательные центры -- торговельно-розважальні центри -- транспортные коммуникации -- транспортні комунікації -- туристическая привлекательность торговых центров -- туристична привабливість торгівельних центрів
Анотація: Наведено результати соціально-географічних досліджень торговельних центрів як об'єктів туристичної привабливості мегаполісу на прикладі м.Харків. Охарактеризовано основні чинники розвитку міських торговельних центрів. Виявлено територіальні особливості концентрації; відображено транспортну доступність і зони впливу торговельних центрів у Харкові.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Соколенко, Анна Володимирівна (аспірант; викладач кафедри економічної географії та регіональних досліджень Харківського національного університету ім. В.М.Каразіна); Мазурова, Анастасія Володимирівна (аспірант; викладач кафедри економічної географії та регіональних досліджень Харківського національного університету ім. В.М.Каразіна)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)