Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=українські товаровиробники<.>
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-12 
1.


    Ковальчук, І. В. (кандидат економічних наук; доцент; Національний університет харчових технологій; м.Київ; Україна).
    Залучення фінансових ресурсів на міжнародному ринку титулів власності [Текст] / І. В. Ковальчук, В. Ю. Зінькова // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2013. - № 6. - С. 77-82 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.268в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Международные финансовые отношения, 1990-2011 гг.

   Міжнародні фінансові відносини, 1990-2011 рр.

Кл.слова (ненормовані):
акции -- акції -- ринок цінних паперів -- рынок ценных бумаг -- фондовий ринок -- фондовый рынок -- біржева торгівля -- биржевая торговля -- биржевое размещение -- біржове розміщення -- депозитарные расписки -- депозитарні розписки -- торгівля депозитними розписками -- ІРО -- международный фондовый рынок -- міжнародний фондовий ринок -- национальные экономики -- національні економіки -- отечественные предприятия -- вітчизняні підприємства -- отраслевое структурирование -- галузеве структурування -- привлечение капиталов -- залучення капіталів -- региональное структурирование -- регіональне структурування -- титулы собственности -- титули власності -- украинские товаропроизводители -- українські товаровиробники -- финансовые ресурсы -- фінансові ресурси -- фондовые биржи -- фондові біржі -- ринок капіталу -- рынок капитала
Анотація: Проаналізовано сучасні тенденції залучення капіталу на міжнародному фондовому ринку шляхом розміщення депозитарних розписок, досліджено їхню регіональну та галузеву структури, виявлено проблеми та особливості механізмів залучення капіталу на ринку титулів власності вітчизняними підприємствами, зроблені висновки щодо привабливості форм фінансування бізнесу через розміщення депозитарних розписок.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Зінькова, В.Ю. (магістр; Київський національний економічний університет ім. В.Гетьмана; м.Київ; Україна)

Знайти схожі

2.


    Кузнєцова, Лідія (кандидат економічних наук).
    Вплив зовнішньоекономічних чинників на формування сукупної пропозиції українських товаровиробників / Л. Кузнєцова, Т. Шинкоренко, О. Білоцерківець // Економіст : науково-практичний журнал. - 2014. - № 11. - С. 4-9 : табл., рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.298
Рубрики: Економіка
   Зовнішньоекономічна діяльність, 2008-2013 рр.

   Экономика

   Внешнеэкономическая деятельность, 2008-2013 гг.

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
сукупна пропозиція товаровиробників -- українські товаровиробники -- зовнішній попит -- імпортоміскість експорту -- імпортна політика -- експортна політика -- конкурентоспроможність українських товарів -- цінова конкурентоспроможність українських товарів -- ВВП -- совместное предложение товаропроизводителей -- украинские товаропроизводители -- внешний спрос -- импортоемкость экспорта -- импортная политика -- экспортная политика -- конкурентоспособность украинских товаров -- ценовая конкурентоспособность украинских товаров
Анотація: Визначено найбільш вагомі зовнішньоекономічні чинники та проаналізовано тенденції їх впливу на формування сукупної пропозиції в Україні. Встановлено, що важливими диспропорціями формування сукупної пропозиції є надмірна залежність української економіки від зовнішнього попиту та відставання від країн-партнерів за нормою накопичення основного капіталу. Оцінено співвідношення між темпами зростання ВВП України та темпами зростання ВВП в країнах-партнерах, вплив інфляційних процесів на динаміку пропозиції на внутрішньому ринку.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Економіст_2014_11\3.pdf
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Шинкоренко, Тетяна (кандидат економічних наук); Білоцерківець, Олександр

Знайти схожі

3.


    Азарян, Елена Михайловна (доктор экономических наук; профессор; проректор по научной работе; заведующий кафедрой маркетинга и коммерческого дела Донецкого национального университета экономики и торговли имени Михаила Туган--Барановского; г.Донецьк).
    Институционально-конвенционные аспекты развития внутренней торговли [Текст] / Е. М. Азарян, Н. Ю. Возиянова // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 10. - С. 84-88 : табл., схем. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422г-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика внутренней торговли

   Економіка внутрішньої торгівлі

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
институциональная теория -- інституціональна теорія -- стратегическое управление торговлей -- стратегічне управління торгівлею -- внутренняя торговля -- внутрішня торгівля -- торговая политика -- торгова політика -- конвенции -- конвенції -- организационно-экономические механизмы -- організаційно-економічні механізми -- потребительские ценности -- споживчі цінності -- украинские производители -- українські товаровиробники
Анотація: Сформулированы основы развития внутренней торговли, базирующиеся на положениях институциональной экономической теории и теории конвенций. Разработана концепция организационно-экономического механизма развития внутренней торговли. Предложена модель процесса конвенциализации взаимодействия субъектов в сфере торговли.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Возиянова, Наталья Юрьевна (доктор экономических наук; доцент; профессор кафедры маркетинга и предпринимательства Донецкого национального университета экономики и торговли имени Михаила Туган-Барановского; г.Донецьк)

Знайти схожі

4.


    Гужва, І. Ю. (кандидат економічних наук; Український державний університет фінансів і міжнародної торгівлі).
    Торгові доми та експортно-кредитні агентства в системі державної політики просування експорту [Текст] / І. Ю. Гужва // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. - № 12. - С. 93-96. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ, БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.428(4)в-1
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Теория внешней торговли

   Теорія зовнішньої торгівлі

   Украина
    Україна

    Чехія

    Чехия

Кл.слова (ненормовані):
активизационные механизмы -- активізаційні механізми -- бизнес -- бізнес -- внешнеэкономическая деятельность -- зовнішньоекономічна діяльність -- ВЭД -- ЗЕД -- государственная экономическая политика -- державна економічна політика -- деловая активность -- ділова активність -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- кредитование экспорта -- кредитування екпорту -- продвижение экспорта -- просування експорту -- страховые учреждения -- страхові установи -- торговые дома -- торгові доми -- украинские товаропроизводители -- українські товаровиробники -- функциональная направленность -- функціональна спрямованість -- экспортно-кредитные агентства -- експортно-кредитні агенції
Анотація: Проаналізовано ролі та функцій торгових домів у контексті їх використання як механізмів активізації зовнішньоторговельної діяльності бізнесу. Проаналізовано сутнісні характеристики та іноземний досвід використання торгових домів як складової державної політики сприяння експорту. Окреслено перспективи відкриття зовнішніх ринків для українських товаровиробників в умовах розвитку вітчизняної мережі торгових домів та створення експортно-кредитного агентства України.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Агентство по гарантированию и страхованию экспорта, \о нем\; Агентство по гарантуванню та страхуванню експорту \о нем\; Bpfrance, французский внешнеторговый банк \о нем\; Венгерский национальный торговый дом, ЧАО \о нем\; KfW, немецкий внешнеторговый банк \о нем\; Укрэксимбанк, ПАО \о нем\; Чешский экспортный банк \о нем\

Знайти схожі

5.


    Колосок, Андрій Мирославович (кандидат економічних наук; доцент кафедри економіки та безпеки підприємництва Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки; м. Луцьк; Україна).
    Становлення соціальної відповідальності в аграрному бізнесі [Текст] / А. М. Колосок // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 1. - С. 231-235. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.321.4(4УКР)в7-80
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика фермерского хозяйства

   Економіка фермерського господарства

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
аграрный бизнес -- аграрний бізнес -- агропромышленный комплекс -- агропромиловий комплекс -- АПК -- организация производства -- організація виробництва -- конкурентоспособность АПК -- конкурентоспроможність АПК -- отличительные особенности -- відмінні особливості -- приоритетные направления -- пріоритетні напрями -- продукция -- продукція -- сельскохозяйственное предпринимательство -- сільськогосподарське підприємництво -- социальная ответственность бизнесу -- соціальна відповідальність бізнесу -- социальная политика сельскохозяйственных предприятий -- соціальна політика сільськогосподарських підприємств -- украинские товаропроизводители -- українські товаровиробники -- экологичность сельскохозяйственных предприятий -- екологічність сільскогосподарських підприємств
Анотація: Розглянуто теоретичні та практичні аспекти соціальної відповідальності агробізнесу, визначено ії специфіку та особливості становлення. Запропоновано пріоритетні напрями розвитку соціальної відповідальності в аграрному секторі економіки.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Знайти схожі

6.


    Іванюта, Т. М. (кандидат економічних наук; доцент Національного уніерситету харчових технологій).
    Дослідження конкурентоспроможності торгових марок олійно-жирового комплексу [Текст] / Т. М. Іванюта, Г. О. Берсенева // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2016. - № 1. - С. 71-75 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.304.25(4УКР)в-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика пищевой промышленности, 2000-2014 гг.

   Економіка харчової промисловості, 2000-2014 рр.

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
готовая продукция -- готова продукція -- качество продукции -- якість продукції -- конкурентные преимущества -- конкурентні переваги -- конкурентоспособность торговых марок -- конкурентоспроможність торгових марок -- масложировой комплекс -- олійно-жировий комплекс -- национальные экономики -- національні економіки -- отраслевая динамика -- галузева динаміка -- подсолнечное масло -- соняшникова олія -- рейтинговое оценивание -- рейтингове оцінювання -- торговые марки -- торговельні марки -- украинские товаропризводители -- українські товаровиробники
Анотація: Розглянуто тенденції та динаміку розвитку олійно-жирової галузі України за останні роки. Досліджено конкурентні позиції продукції олійно-жирового комплексу України на світовому ринку. Проведено аналіз і оцінку найпоширеніших торгових марок соняшникової олії за основними показниками конкурентоспроможності.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Берсенева, Г.О. (магістр; Національний уніерситет харчових технологій); Днепропетровский масло-экстракционный завод \о нем\Полтавский масло-экстракционный завод \о нем\; Приколотнянский масло-экстракционный завод \о нем\

Знайти схожі

7.


    Репіч, Т. А. (кандидат економічних наук; доцент кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності та логістики Національного університету харчових технологій).
    Підвищення ефективності логістичної діяльності підприємства [Текст] : (на прикладі ПАТ "Яготинський маслозавод") / Т. А. Репіч, Н. М. Копен // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2016. - № 1. - С. 84-87. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.304.25(4УКР-4КИЇ)в-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика пищевой промышленности, 2000-2014 гг.

   Економіка харчової промисловості, 2000-2014 рр.

   Украина
    Україна

    Киевская область

    Київська область

    Яготин

Кл.слова (ненормовані):
информационные потоки -- інформаційні потоки -- производственная логистика -- виробнича логістика -- збут продукції -- сбыт продукции -- конкурентные преимущества -- конкурентні переваги -- конкурентоспособность логистической деятельности предприятий -- конкурентоспроможність -- логистическая деятельность предприятий -- логістична діяльність підприємств -- логистические расходы -- логістичні витрати -- масложировой комплекс -- олійно-жировий комплекс -- материальные потоки -- матеріальні потоки -- эффективность логистической деятельности предприятий -- ефективність логістичної діяльності підприємств -- украинские товаропризводители -- українські товаровиробники -- финансовые потоки -- фінансові потоки
Анотація: Сьогодні без ефективно діючої системи логістики практично неможливо забезпечити ефективну діяльність виробництва, системи збуту та роботу підприємства в цілому. Те, що зароблені гроші - це зекономлені гроші, починають усвідомлювати й вітчизняні підприємці. З огляду на це більшість підприємств дедалі більше уваги приділяють побудові ефективної системи логістики, що є однією з конкурентних переваг на ринку. Зарубіжний досвід доводить, що логістиці належить стратегічно важлива роль у сучасному бізнесі.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Копен, Н.М. (магістрант; Національний університет харчових технологій); Яготинский маслозавод \о нем\

Знайти схожі

8.


    Мудрак, Руслан Петрович (доктор економічних наук; доцент; завідувач кафедри маркетингу Уманського національного університету садівництва).
    Маркетинговий аналіз національного ринку молока та молочної продукції [Текст] / Р. П. Мудрак, Ю. А. Цимбалюк, І. І. Корман // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 8. - С. 69-84 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.422.5(4УКР)г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров, 1990-2015 гг.

   Торгівля окремими видами товарів, 1990-2015 рр.

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
агропромышленные предприятия -- агропромислові підприємства -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- аналіз споживання -- анализ потребления -- безопасность продукции -- безпечність продукції -- внутриотраслевые несоответствия -- внутрішньогалузеві невідповідності -- картельные сговоры -- картельні змови -- качество продукции -- якість продукції -- маркетинговая аналитика -- маркетингова аналітика -- молоко -- молочное сырье -- молочна сировина -- молочная продукция -- молочна продукція -- неэластичный спрос -- нееластичний попит -- рынок молочной продукции -- ринок молочної продукції -- пищевые товары -- харчові товари -- украинские товаропроизводители -- українські товаровиробники -- ценовая конкуренция -- цінова конкуренція -- эластичность спроса -- еластичність попиту
Анотація: Проведено аналіз сучасного стану національного ринку молока та молочної продукції. Виявлено невідповідність обсягів виробництва промислової продукції обсягам виробництва молокосировини. Встановлено, що попит на молочні продукти нееластичний за ціною і доходом. Обґрунтовано можливість картельних змов на даному ринку. Встановлено, що на внутрішньому ринку вітчизняні виробники мають кращі цінові конкурентні позиції, ніж європейські.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Цимбалюк, Юрій Анатолійович (кандидат економічних наук; доцент; доцент кафедри маркетингу Уманського національного університету садівництва); Корман, Ірина Іванівна (кандидат економічних наук; викладач кафедри маркетингу Уманського національного університету садівництва)

Знайти схожі

9.


    Николюк, Ольга Миколаївна (кандидат економічних наук; доцент; доцент кафедри комп’ютерних технологій і моделювання систем; Житомирський національний агроекологічний університет).
    Оцінювання конкурентоспроможності сільськогосподарських підприємств в умовах обмеженої інформації [Текст] / О. М. Николюк // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 8. - С. 160-164 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.321(4УКР-4ЖИТ)в-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика сельскохозяйственных предприятий

   Економіка сільськогосподарських підприємств

   Украина
    Україна

    Житомирская область

    Житомирська область

Кл.слова (ненормовані):
агропромышленный комплекс -- агропромисловий комплекс -- аналитическая методология -- АПК -- животноводство -- тваринництво -- сільськогосподарські товаровиробники -- сельскохозяйственные товаропроизводители -- сільськогосподарські підприємства -- сельскохозяйственные предприятия -- конкурентные преимущества -- конкурентні переваги -- конкурентоспобность сельскохозяйственных предприятий -- конкурентоспроможність сільськогосподарських підприємств -- конкуренты -- конкуренти -- ограниченная информация -- обмежена інформація -- оценочные методы -- оціночні методи -- растениеводство -- рослинництво -- рыночная конъюнктура -- ринкова кон'юнктура -- сравнтельное оценивание -- порівняльне оцінювання -- украинские товаропроизводители -- українські товаровиробники -- национальный товаропроизводитель -- національний товаровиробник
Анотація: Розроблено методику оцінювання конкурентоспроможності підприємства в умовах обмеженого доступу до інформації про конкурентів. На основі результатів анкетного опитування оцінено конкурентні переваги вітчизняних сільськогосподарських підприємств. Представлено порівняльну оцінку конкурентоспроможності в рослинництві та тваринництві.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Знайти схожі

10.


    Мних, Ольга Богданівна (доктор економічних наук; професор кафедри маркетингу і логістики національного університету "Львівська політехніка"; м.Львів; Україна).
    Криза транспортного машинобудування в Україні і маркетинговий підхід до формування ринкової вартості машинобудівних підприємств [Текст] / О. Б. Мних // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 9. - С. 77-86 : гтабл., граф., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.304.15(4УКР)в-93
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Финансы машиностроительной промышленности, 2008-2015 гг.

   Фінанси машинобудівної промисловості, 2008-2015 рр.

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
внутритораслевая динамика -- внутрішньогалузева динаміка -- антикризисное управление -- антикризове управління -- глобальные конкурентные рынки -- глобальні конкурентні ринки -- европейкая интеграция -- європейська інтеграція -- инновационная активность -- інноваційна активність -- качественные изменения -- якісні зміни -- машиностроительные предприятия -- машинобудівні підприємства -- маркетинговый подход -- маркетинговий підхід -- отраслевые рынки -- галузеві ринки -- политические кризисы -- політичні кризи -- рыночная стоимость -- ринкова вартість -- транспортное машиностроение -- транспортне машинобудування -- украинские товаропроизводители -- українські товаровиробники -- финансово-экономические кризисы -- фінансово-економічні кризи
Анотація: Оцінено кризові явища та інноваційну пасивність в машинобудівній галузі України, побудовано тренди, що відображають темпи зниження обсягів реалізації в умовах поглиблення фінансової і політичної кризи в країні. Виявлено якісні зміни на глобальних конкурентних ринках машинобудування та актуальні проблеми українських виробників щодо створення вартості в сучасних умовах поглиблення євроінтеграції. Доведено доцільність використання маркетингового підходу в дослідженні факторів, що впливають на формування ринкової вартості підприємства.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Мотор-Січ, запорізьке машинобудівне підприємство \о нем\

Знайти схожі

 1-10    11-12 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)