Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=управление бизнесом<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.


    Андруховец, Петр.
    ІТ-обеспечение в системе управления бизнесом / Петр Андруховец // Логистика/ Logistics : Учредитель: ООО "Издательство "Экономика". - 2008. - № 10. - С. 34-37 : ил., схема. - СМ. В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 39.18
Рубрики: Техніка
   Перевезення

   Техника

   Перевозки

Кл.слова (ненормовані):
перевезення -- управління бізнесом -- ІТ забезпечення бізнесу -- логістика -- дистрибуція -- постачальники -- споживачі -- програмне забезпечення -- пакети модулів -- перевозки -- управление бизнесом -- ІТ обеспечение бизнеса -- логистика -- поставщики -- потребители -- программное обеспечение -- системы управления бизнесом -- системи управління бізнесом
Анотація: О программном обеспечении в системе управления бизнесом.


Дод.точки доступу:
СНГ, международная организация
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Мещерякова, Наталья.
    Все под контролем / Наталья Мещерякова // Логистика/ Logistics : Учредитель: ООО "Издательство "Экономика". - 2008. - № 12. - С. 22-25. - В обл. библиотеке
УДК
ББК 30.604.5
Рубрики: Техніка
   Складське господарство

   Техника

   Складское хозяйство

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
логістичні компанії -- автоматизація вантажопотоку -- ІТ-технології -- управління бізнесом -- ERP-системи -- логистические компании -- автоматизация грузопотока -- управление бизнесом
Анотація: Про переваги та недоліки провадження автоматизації вантажопотоку в логістичних компаніях.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Гладунов, Олександр (віце-президент Української Асоціації Маркетингу).
    Система "Субмарин" - управління бізнесом на засадах справедливості і здорового глузду / О. Гладунов, В. Задорожний // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 3. - С. 11-15. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Маркетинг

   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
промисловий маркетинг -- управління бізнесом -- мотивація активів -- інструментарій -- системи управління -- промышленный маркетинг -- управление бизнесом -- мотивация активов -- инструментарий -- системы управления -- модель Субмарин -- ресурси компаній -- ресурсы компаний
Анотація: Описана система управління бізнесом.


Дод.точки доступу:
Задорожний, Валерій (співвласник групи компаній "Автобан")
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Кредісов, А. І. (професор; доктор економічних наук).
    Організаційний вектор розвитку сучасного бізнесу / А. Кредісов // Економіка України : науковий журнал. - 2013. - № 10. - С. 21-31. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 65.290
Рубрики: Экономика
   Бизнес. Предпринимательство

   Економіка

   Бізнес. Підприємництво

Кл.слова (ненормовані):
економічні ініститути -- экономические институты -- інститути бізнесу -- институты бизнеса -- управління бізнесом -- управление бизнесом -- соціальна відповідальність бізнесу -- социальная ответственность бизнеса -- економічна теорія -- экономическая теория -- корпоративна соціальна відповідальність -- корпоративная социальная ответственность -- ринкові відносини -- рыночные отношения
Анотація: Показано, що у своєму історичному розвитку суспільство демонструє визначальність економічних інститутів, а на етапі повсюдного утвердження в ньому ринкових відносин - інститутів бізнесу. Розвиток бізнесу у взаємозв'язку з політичними та громадськими інститутами свідчить про його залежність від підходів до організації, зміни яких відбуваються шляхом утвердження провідного вектора розвитку управління бізнесом. Обгрунтовано, що соціальна відповідальність як визначальний організаційний вектор сучасного розвитку бізнесу впливає не тільки на підвищення ефективності суспільного виробництва, а й на інноваційну трансформацію суспільства в цілому.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
ISO 9000, міжнародний стандарт \о произв.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

5.
   33
   С 88


    Демиденко, Ю. С.
    Информационные системы как инструмент управления международным бизнесом / Ю. С. Демиденко // Студентський економічний вісник : зб. матеріалів студ. наук.-практ. конф. / Донецький нац. ун-т екон. і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. - Донецьк, 2008. - Вип. 1, Т. 3. - С. 113-114
УДК
Рубрики: Менеджмент
   Управління

   Інформаційні системи

   Управление

   Информационные системы

Кл.слова (ненормовані):
информационные системы -- управление бизнесом -- международный бизнес -- эффективное управление -- інформаційні системи -- управління бізнесом -- міжнародний бізнес -- ефективне управління

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Смерічевський, С. Ф. (доктор економічних наук; професор; завідувач кафедри маркетингу).
    BUSINESS MODEL CANVAS як універсальна концепція управління бізнесом компанії [Текст] / С. Ф. Смерічевський, О. І. Клімова // Інвестиції: Практика та досвід : Аналіз. Прогнози. Коментар. - 2017. - № 9. - С. 11-14 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.291
Рубрики: Економіка
   Економіка підприємства

   Экономика

   Экономика предприятия

Кл.слова (ненормовані):
канва бізнес-моделі -- бізнес-моделі -- концепції бізнес-моделі -- управління бізнесом -- управління компанією -- конкурентоспроможність підприємств -- бюджетні авіалінії -- бюджетні авіакомпанії -- внутнішнє середовище підприємств -- зовнішнє середовище підприємств -- модель Остервальдера та Пельє -- канва бизнес-модели -- бизнес-модели -- концепции бизнес-модели -- управление бизнесом -- управление компанией -- конкурентоспособность предприятий -- бюджетные авиалинии -- бюджетные авиакомпании -- внутреняя среда предприятий -- внешняя среда предприятий -- модель Остервальдера и Пельє
Анотація: Узагальнено теоретичні погляди щодо визначення поняття "бізнес-модель" компанії. Обгрунтовуються особливості застосування сучасними компаніями універсальної концепції канви бізнес-моделі (Business Model Canvas). Надається характеристика основних блоків (компонентів) канви бізнес-моделі (Сегменти споживачів, Ціннісна пропозиція, Канали, Відносини з клієнтами, Потоки надходження доходів, Ключові ресурси, Ключові види діяльності, Ключові партнери та Структура витрат). Відзначається, що наявність виділеного клієнтського напряму у складі трьох компонентів — "Цільові групи споживачів", "Канали просування" та "Технології клієнтських відносин" є головною перевагою цієї моделі. Наводиться приклад побудови Business Model Canvas на прикладі компанії бюджетних авіаліній. Визначаються переваги використання цієї технології бізнес-моделювання для сучасних компаній. Робиться висновок, що канва бізнес-моделі може допомогти керівникам компаній розробляти нові бізнес-моделі, змінювати їх у відповідності до мінливих умов, а також управляти бізнес-портфелем різних фірм у межах однієї великої компанії.


Дод.точки доступу:
Клімова, О. І. (кандидат економічних наук; доцент кафедри фінансів, обліку та аудиту)

Знайти схожі

7.


    Дадо, Ярослав (професор; інженер; доктор філософії; кафедра економіки і управління підприємством).
    Маркетинг і управління - конфлікт чи інтеграція функції? Підстава до дискусії у світлі досліджень в академічному середовищі Словаччини і Польщі [Текст] / Я. Дадо, В. Ян // Маркетинг в Україні : вид. Укр. Асоц. Маркетингу. - 2017. - N 5/6. - С. 47-55 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

   Словаччина
    Словакия

    Польща

    Польша

Кл.слова (ненормовані):
управління підприємством -- маркетингові війни -- управління бізнесом -- ринкові комунікації -- конфліктологія -- управления предприятием -- маркетинговые войны -- управление бизнесом -- рыночные коммуникации -- конфликтология
Анотація: Метою даної статті є емпірична перевірка концепції Алли і Лаури Ресів, представленим в книзі “Війна в майданчику” (WAR in the room). Книга Ресів визначає 25 “сфер війни між маркетингом та управлінням”, яка проходить, на думку авторів, постійно на підприємствах, засіданнях ради директорів. Області потенційних конфліктів визначені дихотомічним чином, а двох окремих частин - антиномія “маркетинг” і “управління”. Зразок (N = 232) були студенти двох університетів: Університету Матея Бела (UMB) в Банська Бистриця (Словаччина) і Університет Економіки в Кракові (Краків економічний університет), які навчаються на наступних спеціальностях: 1) Економіка і управління бізнесом в UMB і 2) Управління та 3) Маркетинг та маркетингові комунікації в УЕК. Проведене дослідження в цій області характеризуються міжнародними порівняльними дослідженнями. Результати призвели до порівняно невеликого сприйняття концепції Ресів “війни між маркетингом та управлінням”. Отримані результати можуть бути не тільки базою для полеміки проти вельми спірною концепції “війни управління маркетингом” А. Л. Ресів, але і вкладом в обговорення взаємодії і інтеграції особистості, з основних функцій системи управління для кожної організації.


Дод.точки доступу:
Ян, Віктор (професор, др. хаб., кафедра маркетингу); Рес, Алла \о нем\; Рес, Лаура \о ней\; Війна в майданчику, книга \о произв.\

Знайти схожі

8.


    Ареф'єв, Сергій Олегович (доктор економічних наук; професор кафедри фінансів, обліку та аудиту Національного авіаційного університету).
    Бізнес-процеси підприємства : сутність та класифікація / С.О. Ареф'єв, В. А. Поцелуйко // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2017/1. - № 12. - С. 89-93 : табл., схем. - \\Х=\=-П . - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 65.290г-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

Кл.слова (ненормовані):
бизнес-процессы предприятий -- бізнес-процеси підприємств -- классификация бизнес-процессов -- класифікація бізнес-процесів -- маркетинговая деятельность -- маркетингова діяльність -- научные подходы -- наукові підходи -- стратегическое управление -- стратегічне управління -- терминология -- термінологія -- управление бизнесом -- управління бізнесом -- экономическая теория -- економічна теорія
Анотація: Розглянуто підходи до визначення бізнес-процесів підприємства, наведено визначення вітчизняних та закордонних науковців та систематизовано їх за різними підходами. Проаналізовано підходи до класифікації бізнес-процесів підприємства та наведено авторську класифікацію, яка достатньо широко розкриває можливі види бізнес-процесів на підприємстві.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Поцелуйко, В.А. (магістр гр. М.МБАєс Національного авіаційного університету)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)