Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=учебная мотивация<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.


    Романенко, Юлія (кандидат педагогічних наук; асистент НПУ імені М. Драгоманова).
    Мотиви і мотивація навчальної діяльності. Основні проблеми та перспективи розв'язання / Ю. Романенко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2014. - № 4. - С. 55-60. - Література : С.60 : 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Языкознание
   Мовознавство

Кл.слова (ненормовані):
лингводидактика -- лінгводидактика -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- учебная мотивация -- мотивация учебной деятельности -- мотивація навчальної діяльності -- мотивы обучения -- навчальна діяльність -- украинский язык -- українська мова -- учебная деятельность
Анотація: Розглянуто такі основні психолого-педагогічні поняття, як мотиви і мотивація навчальної діяльності, визначено ключові характеристики мотиваційної сфери школярів.


Знайти схожі

2.


    Тищенко, Наталія (учитель-методист Запорізького Січового колегіуму).
    Проектна технологія як засіб розвитку мотивації учнів у процесі навчання української мови / Н. Тищенко // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2015. - № 2. - С. 44-46. - Література : 8 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
метод проектів -- метод проектов -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мотивация к обучению -- мотивация обучения -- учебная мотивация -- навчальна мотивація -- мотивація навчальної діяльності -- технологии обучения -- технології навчання -- украинский язык -- українська мова
Анотація: Автор статті досліджує проблему навчальної мотивації та пропонує проектну технологію як засіб розвитку такої мотивації в процесі вивчення української мови.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Укр_літ_загальн_шк_2015_2\12.pdf

Знайти схожі

3.


    Богосвятська, А. І. (кандидат філологічних наук; доцент; член-кореспондент НАНО).
    Організаційний та мотивацйний етапи уроку світової літератури як методична проблема / А. І. Богосвятська // Зарубіжна література в школах України. - 2015. - № 4. - С. 17-23. - Література : С.23 : 16 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
методика викладання зарубіжної літератури -- методика викладання літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- методика преподавания литературы -- учебная мотивация -- мотивация учебной деятельности -- мотивація навчальної діяльності -- организация уроков -- организация учебного процесса -- организация учебной деятельности учащихся -- організація уроків -- урок зарубежной литератури -- урок зарубіжної літератури -- урок литературы
Анотація: Автор статті досліджує таку методичну проблему, як організаційний та мотиваційний етапи уроку світової літератури.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Зар_літ_в_шк_Укр_2015_4\6.pdf
Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Знайти схожі

4.


    Шишенко, Валентина (викладач).
    Формування в учнів початкової школи позитивної мотивації до навчання: теоретичний аспект / В. Шишенко // Рідна школа. - 2016. - № 4. - С. 76-80. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Теорія і методика виховання

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
навчальна мотивація -- учебная мотивация -- позитивна мотивація -- позитивная мотивация -- готовність до школи -- готовность к школе -- початкова школа -- начальная школа -- мотивация к обучению -- мотивація до навчання
Анотація: Розкрито основні підходи до визначення важливих складників навчального процесу, одним і з яких є мотиваційний. Проаналізовано підходи до створення позитивної мотивації навчального середовища початкової школи. Доведено, що на формування позитивної мотивації до навчання впливають два основних чинники: готовність самого вчителя заохочувати дітей до навчання та використання доцільних, адекватних меті, інноваційних підходів до організації навчального процесу. Формування позитивної мотивації розглянуто крізь призму роботи проектних класів.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2016_4\18.pdf

Знайти схожі

5.


    Богосвятська, Анна-Марія Іванівна (кандидат філологічних наук; доцент кафедри гуманітарної освіти Львівського обласного інситуту післядипломної педагогічної освіти; член-кореспондент НАНО).
    Організаційний та мотивацйний етапи уроку світової літератури як методична проблема [Текст] / А. І. Богосвятська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. - № 9. - С. 30-36. - Бібліогр.: с. 36. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 83.3(4)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
методика викладання зарубіжної літератури -- методика викладання літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- методика преподавания литературы -- учебная мотивация -- навчальна мотивація -- мотивация учебной деятельности -- мотивація навчальної діяльності -- организация уроков -- организация учебного процесса -- організація навчального процесу -- организация учебной деятельности учащихся -- організація навчальної діяльності учнів -- організація уроків -- уроки зарубежной литератури -- уроик зарубіжної літератури -- уроки литературы -- уроки літератури
Анотація: Автор статті досліджує таку методичну проблему, як організаційний та мотиваційний етапи уроку світової літератури.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Всес_літ_та_культ_2016_9\5.pdf
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

6.


    Заниздра, О. А.
    Кейс-метод – эффективная технология формирования коммуникативной компетенции [Электронный ресурс] / О. А. Заниздра // Актуальні проблеми розвитку освіти і науки в умовах глобалізації : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (Дніпропетровськ, 4-5 груд. 2015 р.) / Дніпропетр. нац. ун-т ім. О. Гончара. - Дніпропетровськ, 2015. - С. 167-169. - Режим доступа: http://eadnurt.diit.edu.ua/bitstream/123456789/4846/1/O.A.%20Zanizdra.pdf. - Полный текст (86,36 kB)
УДК
Рубрики: Высшее образование
   Вища освіта

Кл.слова (ненормовані):
труды ДИИТа -- праці ДІІТу -- КІМ -- высшее образование -- вища освіта -- иностранные языки -- іноземні мови -- методы обучения -- методи навчання -- личностно-ориентированное обучение -- особистісно-орієнтоване навчання -- причинно-следственные связи -- причинно-наслідкові зв'язки -- учебная мотивация -- учбова мотивація -- критическое мышление -- критичне мислення -- моделирование языковой ситуации -- моделювання мовної ситуації -- деловая игра -- ділова гра -- дискуссия -- дискусія -- мыслительный процесс -- розумовий процес -- коммуникативная компетенция -- комунікативна компетенція

Перейти к внешнему ресурсу: Полный текст (86,36 kB)

Дод.точки доступу:
Заніздра, О. А.

Знайти схожі

7.


    Пилипейко, Сергій (вчитель історії; старший учитель).
    Аналогії на уроках історії як засіб розвитку мотивації до навчання / С. Пилипенко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2016. - № 8/9. - С. 32-36 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.27
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Методика викладання української літератури

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
метод аналогії -- метод аналогии -- уроки історії -- уроки истории -- педагогічні прийоми на уроках історії -- педагогические приемы на уроках истории -- навчальна мотивація -- учебная мотивация -- історичні матеріали -- исторические материалы -- структура висновків за аналогією -- структура выводов по аналогии -- типи суспільств -- типы обществ -- наукові відкриття -- научные открытия -- найвідоміші аналогії -- самые известные аналогии
Анотація: Розглянуто значення методів аналогій на уроках історії в процесі засвоєння учнями єдності між історичними фактами та поняттями. Зазначено, що застосування методу аналогій сприяє пробудженню ідей і розвитку внутрішньої мотивації учнів до навчання. На прикладах із творів відомих істориків та філософів проаналізовано структуру висновків за аналогією, що стосувалися історичних подій, сутності та різних типів людського суспільства. За основу аналізу взято концепцію висновків за аналогією, розроблену А. І. Уйомовим, що задіяна ним для опису наукових відкриттів у галузі фізико-математичних наук.


Дод.точки доступу:
Уйомов, Авенір (доктор філософських наук; академік) \о нем\; Платон (античный философ ; 427-347 гг. до н. э.) \о нем\; Ливий, Т. (римский историк ; 59 до н. э. - 17 н. э.) \о нем\; Сковорода, Г. С. (философ; поэт; педагог ; 1722-1749) \о нем\; Бергсон, А. (философ ; 1859-1941) \о нем\; Тойнби, А. (историк; социолог ; 1889-1975) \о нем\

Знайти схожі

8.


    Кривошеїн, В. В.
    Дисипація українськиї абітурієнтів у закордонні виші: мотиваційний чинник [Текст] / В. В. Кривошеїн // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2017. - № 1. - С. 5-11. - Література : 20 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 60.561.9
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
абитуриенты -- абітурієнти -- академическая мобильность -- академічна мобільність -- вибір професії -- вища освіта за кордоном -- выбор профессии -- высшее образование за рубежом -- мотивация учебной деятельности -- мотивація навчальної діяльності -- навчальна мотивація -- образование за рубежом -- освіта за кордоном -- педагогическая социология -- педагогічна соціологія -- социология высшей школы -- социология образования -- соціологія вищої школи -- соціологія освіти -- учебная мотивация -- дисипація українських абітурієнтів
Анотація: Автор визначає мотиви дисипації українських абітурієнтів у польські вузи. Під дисипацією розуміється процес розпорошення чого-небудь. Йдеться про утікання (перетікання) абітурієнтів з українських вузів до закордонних.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)