Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=формирование маркетинговых стратегий<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Длігач, Андрій (доктор економічних наук ; доцент кафедри міжнародної економіки та маркетингу).
    Маркетингові дослідження в системно-рефлексивному маркетингу [Текст] / А. Длігач // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2016. - № 5. - С. 42-51 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

Кл.слова (ненормовані):
маркетинговий підхід до управління -- формування маркетингових стратегій -- маркетингові стратегії -- дослідження ринків -- просування товарів -- стратегічний маркетинг -- зовнішні стейкхолдери -- інтегровані маркетингові стратегії -- системно-рефлексивний маркетинг -- маркетинговый подход к управлению -- управление маркетингом -- формирование маркетинговых стратегий -- маркетинговые стратегии -- исследование рынков -- продвижение товаров -- стратегический маркетинг -- внешние стейкхолдеры -- интегрированные маркетинговые стратегии
Анотація: Присвячена аналізу системно-рефлексивного маркетингу (СРМ), який стає ідеологією управління підприємницькою діяльністю, та передбачає формування інтегрованої маркетингової стратегії на підприємстві. Також наведено порівняння традиційної і системно-рефлексивної парадигм маркетингу.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)