Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=цінові фактори<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Тронгсакул , Рунгрот (викладач навчального факультету Рахабхатського університету Рахабхатського університету Суан Сунандха; м.Бангкок; Таїланд).
    Лояльність відвідувачів готелів [Текст] : на прикладі міжнародних туристів у м.Бангкок, Таїланд / Р. Тронгсакул // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 8. - С. 169-171 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.432(5ТАЇ)г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика гостиничного хозяйства, 2015 г.; яеварь; февраль; март

   Економіка готельного господарства, 2015 р.; січен; лютий; березень

   Таиланд
    Таїланд

    Бангкок

Кл.слова (ненормовані):
бренды -- бренди -- гостиницы -- готелі -- имидж -- імідж -- клиентские предпочтения -- клієнтські вподобання -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- международный туризм -- міжнародний туризм -- месторасположение отеля -- місцерозташування готелю -- питание -- харчування -- потребительская лояльность -- споживча лояльність -- лояльность потребителей -- лояльність споживачів -- рейтинговое оценивание -- рейтингове оцінювання -- качество сервиса -- якість сервісу -- туристы -- теристи -- ценовые факторы -- цінові фактори -- SPSS -- спеціалізоване програмне забезпечення -- специализированное программное обеспечение
Анотація: Зроблено спробу оцінити фактори, що впливають на лояльність відвідувачів готелів. Дані зібрано шляхом опитування 200 міжнародних туристів у 3–4-зіркових готелях Бангкока (Таїланд) протягом січня-березня 2015 року. Дані опитування проаналізовано за допомогою SPSS. Середні значення результатів аналізу дозволили вибудувати такий рейтинг факторів впливу на лояльність туристів: 1) фактор ціни; 2) якість обслуговування клієнтів; 3) іжа та напої; 4) інфраструктура готелю; 5) значущість бренду готелю; 6) розташування готелю в місті; 7) фактор іміджу.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Знайти схожі

2.


    Яйманя, Сіріпен (лектор з туристичного менеджменту; голова програми "Туристичний менеджмент" Міжнародного коледжу Рахабхатського університету Суан Сунандха; м.Бангкок; Таїланд).
    Маркетингові фактори музейної економіки [Текст] : на прикладі музею Саісудда Нобхадол (Бангкок, Таїланд) / С. (Яйманя // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 10. - С. 283-290 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.497.7(5ТАЇ)г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика досуговой деятельности

   Економіка дозвілля

   Таиланд
    Таїланд

    Бангкок

Кл.слова (ненормовані):
бесплатные посещения -- безкоштовні відвідування -- исторические памятники -- історичні пам'ятки -- маркетинговые факторы -- маркетингові фактори -- музейный маркетинг -- музейний маркетинг -- рыночное продвижение -- ринкове просування -- рекламные технологии -- рекламні технології -- насыщенность сервиса -- насиченість сервісу -- социо-культурная сфера -- соціо-культурна сфера -- социологические опросы -- соціологічні опитування -- поведение туристов -- поведінка теристів -- университетские музеи -- університетські музеї -- -- ценовые факторы -- цінові фактори
Анотація: Проаналізовано туристичну поведінку тайських відвідувачів музею Саісудда Нобхадол Університету Суан Сунанда Раджабат. Також досліджено, які маркетингові фактори впливають на рішення відвідати музей. Виявлено відмінності в маркетингових характеристиках такого вибору за демографічними показниками. Крім того, відвідувачі музею були опитані щодо їх бачення подальшого розвитку музею. У межах концепції 4Р виділено такі маркетингові фактори, що впливають на вибір музею (три на кожен параметр): унікальний архітектурний стиль, слава колишнього палацу, відомість університету – для категорії «продукт»; безкоштовне відвідування, співвідношення вартість-цінність, знижки на екскурсії для груп – у категорії «ціна»; близькість до урядових офісів, розташування в старому кварталі Бангкоку, зв’язок з іншими пам’ятками району – в категорії «розташування»; розвиток спільних туристичних програм з іншими палацами, наявність сувенірів, щорічні фестивалі та інші заходи – в категорії «просування».

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Саисудда Нобхадол, таиландский музей \о нем\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)