Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=цінові фактори<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Тронгсакул , Рунгрот
(викладач навчального факультету Рахабхатського університету Рахабхатського університету Суан Сунандха; м.Бангкок; Таїланд).
Лояльність відвідувачів готелів [Текст] : на прикладі міжнародних туристів у м.Бангкок, Таїланд / Р. Тронгсакул > // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. -
№ 8
. - С. 169-171 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
339.13
ББК
65.432(5ТАЇ)г-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика гостиничного хозяйства, 2015 г.; яеварь; февраль; март
Економіка готельного господарства, 2015 р.; січен; лютий; березень
Таиланд
Таїланд
Бангкок
Кл.слова (ненормовані):
бренды
--
бренди
--
гостиницы
--
готелі
--
имидж
--
імідж
--
клиентские предпочтения
--
клієнтські вподобання
--
маркетинговые исследования
--
маркетингові дослідження
--
международный туризм
--
міжнародний туризм
--
месторасположение отеля
--
місцерозташування готелю
--
питание
--
харчування
--
потребительская лояльность
--
споживча лояльність
--
лояльность потребителей
--
лояльність споживачів
--
рейтинговое оценивание
--
рейтингове оцінювання
--
качество сервиса
--
якість сервісу
--
туристы
--
теристи
--
ценовые факторы
--
цінові
фактори
--
SPSS
--
спеціалізоване програмне забезпечення
--
специализированное программное обеспечение
Анотація:
Зроблено спробу оцінити
фактори
, що впливають на лояльність відвідувачів готелів. Дані зібрано шляхом опитування 200 міжнародних туристів у 3–4-зіркових готелях Бангкока (Таїланд) протягом січня-березня 2015 року. Дані опитування проаналізовано за допомогою SPSS. Середні значення результатів аналізу дозволили вибудувати такий рейтинг факторів впливу на лояльність туристів: 1) фактор ціни; 2) якість обслуговування клієнтів; 3) іжа та напої; 4) інфраструктура готелю; 5) значущість бренду готелю; 6) розташування готелю в місті; 7) фактор іміджу.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск
Знайти схожі
>
2.
Яйманя, Сіріпен
(лектор з туристичного менеджменту; голова програми "Туристичний менеджмент" Міжнародного коледжу Рахабхатського університету Суан Сунандха; м.Бангкок; Таїланд).
Маркетингові
фактори
музейної економіки [Текст] : на прикладі музею Саісудда Нобхадол (Бангкок, Таїланд) / С. (Яйманя> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. -
№ 10
. - С. 283-290 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
379.8
ББК
65.497.7(5ТАЇ)г-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика досуговой деятельности
Економіка дозвілля
Таиланд
Таїланд
Бангкок
Кл.слова (ненормовані):
бесплатные посещения
--
безкоштовні відвідування
--
исторические памятники
--
історичні пам'ятки
--
маркетинговые факторы
--
маркетингові
фактори
--
музейный маркетинг
--
музейний маркетинг
--
рыночное продвижение
--
ринкове просування
--
рекламные технологии
--
рекламні технології
--
насыщенность сервиса
--
насиченість сервісу
--
социо-культурная сфера
--
соціо-культурна сфера
--
социологические опросы
--
соціологічні опитування
--
поведение туристов
--
поведінка теристів
--
университетские музеи
--
університетські музеї
--
4Р
--
ценовые факторы
--
цінові
фактори
Анотація:
Проаналізовано туристичну поведінку тайських відвідувачів музею Саісудда Нобхадол Університету Суан Сунанда Раджабат. Також досліджено, які маркетингові
фактори
впливають на рішення відвідати музей. Виявлено відмінності в маркетингових характеристиках такого вибору за демографічними показниками. Крім того, відвідувачі музею були опитані щодо їх бачення подальшого розвитку музею. У межах концепції 4Р виділено такі маркетингові
фактори
, що впливають на вибір музею (три на кожен параметр): унікальний архітектурний стиль, слава колишнього палацу, відомість університету – для категорії «продукт»; безкоштовне відвідування, співвідношення вартість-цінність, знижки на екскурсії для груп – у категорії «ціна»; близькість до урядових офісів, розташування в старому кварталі Бангкоку, зв’язок з іншими пам’ятками району – в категорії «розташування»; розвиток спільних туристичних програм з іншими палацами, наявність сувенірів, щорічні фестивалі та інші заходи – в категорії «просування».
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск
Дод.точки доступу:
Саисудда Нобхадол, таиландский музей \о нем\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)